cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 02 Juni 2005, 13:17:38 » |
|
Daantje is vandaag hier, hij begint lekker te kletsen, alleen begrijp ik nog niet altijd wat hij bedoeld. Oma en opa, heel duidelijk, drinken,eten.. alle dierennamen.... en vooral nee.. het favoriete woordje van peuters.. Onder het eten heb ik me slapgelachen.. hij pakte me iedere keer om m'n nek, fluisterde op zijn manier vanalles in m'n oor.. ik verstond er niks van, maar iedere keer begon hij heel trots te schateren..  Hij ligt nu even in z'n bedje, hopenlijk slaapt hij een poosje.. Hij is helemaal niet lastig, maar houd je wel bezig natuurlijk.. we hebben al torens gebouwd van Lego, gevist met van die plastic hengeltjes met een magneetje.. en plastic vissen.. boekjes "gelezen" Even samen de Teletubbies gekeken.. enzenz.. :cheesy: De babyfoon staat aan, en alles is rustig boven..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Juni 2005, 15:11:17 » |
|
slaaptie nog steeds, of istie stiekem behang aan het peuteren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 02 Juni 2005, 18:13:36 » |
|
slaaptie nog steeds, of istie stiekem behang aan het peuteren? Op die tijd was hij net wakker.. Maar hij kan zelf z'n bed nog niet uitkomen, dus gelukkig zit het behang er nog op, al mag het wel een keer vernieuwd worden. Ik zal het hem maar niet voordoen.. :D
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 02 Juni 2005, 18:15:39 » |
|
kan je anders een hoop werk schelen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 02 Juni 2005, 20:35:07 » |
|
Dat misschien wel, maar ook met de mogelijkheid dat hij het nieuwe er ook weer afpeuterd.. "oma weer helpen".. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eensteen
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Juni 2005, 22:54:15 » |
|
Mijn zoontje was drie jaar en we stonden bij ons op de groentenmarkt te kijken naar een fanfare, op dat moment kwam er zo'n blitse mountainbike-agent voorbij, dus vroeg David aan mij waarom die politieman op de fiets rondreed. Ik legde hem dus uit dat sommige politiemensen rondrijden met fietsen,met motors andere met paarden, nog andere met speedbootjes in de haven of soms zelfs met de helicopter. "Nou" zegt ie daarop,"de politiemannen op de fiets zijn wel hele stoute politiemannen" ik: "waarom" hij;"die zijn gestraft,ze krijgen niet eens een auto, de brave mogen met het paard of in de boot". Sindsdien moet ik altijd lachen als ik een flik op de fiets zie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 02 Juni 2005, 22:57:30 » |
|
 geweldig.. leuk wat er in die kleine koppies omgaat..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 02 Juni 2005, 22:59:32 » |
|
Jahaha de losers moeten op de fiets
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 02 Juni 2005, 23:02:13 » |
|
Jahaha de losers moeten op de fiets  Daar zal ik in het vervolg altijd aan moeten denken als ik een tuut op de fiets zie.. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 03 Juni 2005, 15:58:05 » |
|
tuuttuuuuuuuuuuuuuut! Een politie op een fiets heb ik nog nooit gezien zelfs Hier karre ze allemaal stoer rond in auto's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Juni 2005, 06:49:59 » |
|
Romy is nog een beetje aan het worstelen met de begrippen, kind, vrouw, man. Voor het gemak is een volwassene een mens bij haar
zijn we gister in een winkel en zit achter de kassa een chinees meisje (jonge vrouw) zegt Romy toen we aan de beurt waren. kijk mam een chinees mens. dat chinese mens is ook in china geweest net als ik zeker.
op zich heel leuk en vind het ook wel goed dat ze toch wel het verschil ziet maar hahahahah chinees mens klinkt zo raar.
of de mw. in china is geweest wist ik niet dus ik zeg vraag het zelf maar. over het algemeen zegt ze dan wel Mw. bent u ......
nee nu zegt ze Chinees mens ben jij ook in China geweest.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 Juni 2005, 11:01:43 » |
|
 geweldig.. je krijgt heel wat te stellen met dat kleine Chinese "mensje"..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Augustus 2005, 22:50:47 » |
|
Toen ik gistermiddag niet thuis was kwam Thijs bij hubbie: "opa, mag ik even televisie kijken, ik stik van de heet".. Daantje word een erg ondernemend ventje, klimt als een haas op schuttingen, en de tuinpoort is ook niet veilig voor hem. Klimt er tegenop en maakt de schuif open.. dat word dus uitkijken met het manneke. Hij had deze week thuis de voordeur opengemaakt, en stond opzij van het huis op een parkeerplaats..  Gelukkig had z'n mama het snel in de gaten.. dat word dus overal sloten en haken opmaken. Wat dat betreft is hij veel ondernemender als Thijs op die leeftijd. Daar krijgen ze nog wat mee te stellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Augustus 2005, 23:12:00 » |
|
O jee, dat wordt echt oppassen ja! Ik nam Thomas om 00-30 in de maling. Ik ging toen namelijk naar boven en meneer zat rechtop in zijn bed. IK vroeg aan hem wat er was en hij keek me heel helder aan. Ik vroeg of hij naar school ging en hij zei ja. O, zei ik, maar dan moet je naar de wc en je wassen. O ja en daar ging meneer. Het was een grote plas, dus ik denk dat hij daarom wakker werd. Het wassen moest ik maar doen. Heb toen even snel een washandje over zijn snoetje gedaan. Meneer weer naar zijn slaapkamer en begon zijn pyama uit te trekken. Toen kwam Hus weer thuis van Joey uitlaten. Thomas loopt naar de trap en zegt "goede morgen papa" Goede morgen? zegt hus. Je bent in de war Thomas, het is nacht hoor. Oh, papa, jij bent dom hoor, want het is ochtend. Hij is dom he, mama? Ik zei toen maar ja. Ging hij weer terug naar zijn slaapkamer en ging verder met het uittrekken van zijn pyama. Hij stond in zijn onderbroekje toen ik maar aan hem vroeg of hij wist hoe laat het nou was. Hij op de wekker kijken en dacht iets met 6 uur te zien. Oh nee, kwart voor elf, oh nee, dom dom iets met 1? Ja, zei ik, het is half 1. Je hoeft dus nog niet niet naar school. Hij deed zijn pyama weer aan ging liggen, ik deed zijn dekbed weer over hem heen en meneer ging weer slapen! Vanochtend, na het ontbijt, zei Hus dat Thomas zijn tanden moest poetsen en dan naar bed. Neehee, zei Thomas, domme domme papa, ik moet naar school hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Augustus 2005, 23:14:33 » |
|
Hahahaha...  geweldig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Augustus 2005, 23:17:13 » |
|
Wat moesten we onze lach inhouden!  Ssssssssssssslechte moeder ben ik hoor! :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Augustus 2005, 23:33:54 » |
|
Hij zal er later, als je het hem nogeens vertelt vast vreselijk om lachen.. :D Doet me denken aan m'n eigen kindertijd. Het was de avond voor de verjaardag van m'n vader, en je kent het wel, iets op school gemaakt, cadeautje gekocht, dus als kind nog zenuwachtig voor een verjaardag. Ik werd wakker, (t'was nog wel donker, maar het was februari, dus normaal), en dacht ook echt dat het ochtend was. Liep met m'n cadeautje naar beneden waar m'n ouders net in de gang stonden om naar bed te gaan. (ik vond het wel vreemd dat ze allebei al aangekleed waren) "gefeliciteerd papa"... Zij lachend: "kind het is nog nacht, ga maar gauw weer naar bed" Ik was wel teleurgesteld, maar we hebben er later nog vaak om moeten lachen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 18 Augustus 2005, 09:16:07 » |
|
Dit soort dingen zijn gewoon leuk! :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:39:29 » |
|
Setna doet dat ook wel eens... :lol2: Alleen slaapwandelt ze, dus dan weet ze dr niks meer van de volgende ochtend. Wat n kneusje hè... ;)
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:41:35 » |
|
He!!!!!!!!!!!!!!!! :boos: :angry:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:44:54 » |
|
:lol2: Hé zusje  Ben blij dat je niet thuis bent... :P
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:46:03 » |
|
Daar kan je zker blij mee zijn, maar ik kom thuis.... over n paar uur...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:47:26 » |
|
Dan ben je al n beetje minder agressief, en bovendien uitgeput van al dat werk... Dan kan ik je wel aan. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:48:07 » |
|
hahahah grapjas!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:49:53 » |
|
Wat ken je me toch goed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:51:30 » |
|
En trouwens...  warom gaat dit topic over mij, het heet kindergedoe.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:53:19 » |
|
Je bent heel kinderachtig af en toe... En pas 18, nog niet eens droog achter je oren. :fluiten: Nee, jij mag best in kindergedoe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:54:55 » |
|
Hahahaha en bedankt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:55:31 » |
|
Graag gedaan  Maare... Offtopic!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:55:35 » |
|
Setna, moet ik (je grote broer) je helpen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:56:13 » |
|
Jaaaaaa!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:56:47 » |
|
Wie moet 'r op d'r falie hebben dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:57:36 » |
|
Je zus KR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:58:24 » |
|
Oh... maar ik moet eerst plassen eventjes wachten hoor. En anders roep je mama maar vast
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:59:41 » |
|
Mama!!! Ze willen me slaaaaaan! :P
Doe nou ns lief en blijf on-topic.... :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 18 Augustus 2005, 15:00:28 » |
|
Dit gaat over jou dus aardig topic-achtig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 18 Augustus 2005, 17:30:30 » |
|
hihihihi.. wel leuk dit kindergedoe-topic.. :baby: :maf:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:20:45 » |
|
 Dan te bedenken dat de mijne nu bijna 8 zou zijn geweest. Brrrrrrrrrrrrr, nee voorlopig nog maar even geen kinderen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:30:00 » |
|
 Dan te bedenken dat de mijne nu bijna 8 zou zijn geweest. Hoe bedoel je dat? ik niet snap. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:34:04 » |
|
Uhm allebei 16 jaar, elkaars eerste intieme partners. Met haar ouders en broertje op vakantie 3 weken lang. Maar nee ik hoef niets mee te nemen want het komt er toch niet van. Nou ja je snapt hem al, het kwam er dus wel van en dat was net in de tricky periode van de maand. :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:37:32 » |
|
Ohjee.. dom-dom dus..  Nouja wees maar blij, zo jong nog...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:41:02 » |
|
Jups jong en naief en dat naieve heb ik alleen met sommige dingen nog. Dus nee kiddo's pas rond mijn 30ste, eerst maar zorgen voor een lange stabiele relatie en niet dat geklooi met steeds 2 a 3 maanden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:52:53 » |
|
Je kunt in die dingen niks plannen of afdwingen.. gewoon laten komen zoals het komt.
Mijn 2 jongste zoons van 31 en 35jaar zijn ook nog vrijgezel.. er zijn trouwens heel veel vrijgezellen momenteel.. zowel mannen als vrouwen.. En dan te bedenken dat ik voor m'n 30e al 4 kinderen had.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 19 Augustus 2005, 10:32:17 » |
|
Wouw, al 4 kinderen!  Das wel veel, hoe oud was je bij de oudste?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 19 Augustus 2005, 11:37:40 » |
|
Wouw, al 4 kinderen!  Das wel veel, hoe oud was je bij de oudste? Hoe jong ik toen was? :cheesy: 22 jaar. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 19 Augustus 2005, 11:49:42 » |
|
Toen beide ouders van mijn moeder waren overleden kwam de notaris langs om het een en ander door te spreken. En in die tijd had de notaris nog een lange slipjas aan. Ik was toen 5 jaar en was een beetje aan het spelen, op een gegeven moment vroeg ik om een koekje en kreeg er ook een van mijn moeder. Toen ik het koekje op had zaten mijn handen vol met kruimels, je weet hoe dat gaat. Mijn moeder hield mij angstvallig in de gaten (want ik was nogal druk in die tijd) en zei dat ik mijn handen maar even moest gaan afvegen. Heel netjes liep ik achter de notaris langs en hij maakte de opmerking dat ik zo'n keurig netjes opgevoed kind was. Meteen toen hij dat zei veegde ik 'netjes' mijn handen af aan de slip van zijn lange slipjas....  :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 19 Augustus 2005, 12:02:10 » |
|
 geweldig.. ik zit hier te hikken van het lachen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 19 Augustus 2005, 13:24:08 » |
|
Tja, die dingen zitten er niet voor niets!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 22 Augustus 2005, 23:05:33 » |
|
Romy was laatst bij de buren en daar hadden ze eenjong parkietje, ze was er helemaal verliefd op. Dus na lang zeuren bij paps (ik was gelijk al om) ging paps met Romy op zoek naar een babyparkiet. Ze kwamen thuis met kooi en baby valkparkiet. De gewone vlogen al en zijn dus moeilijker tam te krijgen (ppfff alsof er maar 1 adresje is maar goed) Deze valkparkiet moet nog 4 maal daags gevoerd worden met pap uit een spuitje, is wel fijn wordt ie goed tam. Maar goed dus 4x daags op de aanrecht voeren. Romy is zo wezenloos van dat ding dat ze de hele dag tegen hem praat. Zo erg dat hij al helemaal op haar stem reageerd en ik hem alleen kan voeren als ze erbij staat anders probeert hij toch enigszins richting haar te vliegen, wat dus vanochtend leide tot het tafereel dat hij op haar hoofd zat en ik pap in zijn bekkie spoot. ( eigenlijk meer dierengedoe dit maar de kinderuitspraak komt zo, lees gerust door  ) We hebben een paar keer gezegd Lorrie (zo heeft ze hem genoemd) denkt dat jij zijn mama bent dus daarom wil hij steeds naar je toe. En nu komt het: Zegt ze vanochtend ineens. Komt Lorrie uit China. Ik zeg nee gewoon hier uit de buurt. Waarom vraag je dat. Nou ik ben zijn mama maar hij is niet uit mijn buik gekomen. Is hij dan uit China geapeert (geadopteerd).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 22 Augustus 2005, 23:22:39 » |
|
 kostelijk... "geapeert". :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 23 Augustus 2005, 08:45:08 » |
|
Hahaha, geweldig! ze snap het dan wel allemaal goed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 23 Augustus 2005, 08:53:30 » |
|
 Geweldig Trolly, wat leuk!! En ik zie het tafereel ook gewoon voor me. Laat Stekel een keer een foto maken als jullie Lorrie aan het voeden zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:37:47 » |
|
Ik heb het misschien aleens vertelt, maar ik heb ook nog een leuke "uit de oude doos" Zoon nr2(±4 jr toen) speelde vaak bij een buurmeisje, en mocht daar een keer brood blijven eten. Toen hij weer thuis was vroeg ik wat hij allemaal gegeten had. Hij antwoordde: "brood met hazenkaas".. Ik moest wel even nadenken wat hij nou eigenlijk bedoelde en vroeg hoe het eruit zag.. "met pitjes" zei hij.. Wat bleek nou.. het was "komijnekaas" komijne-konijnen-hazen... wist hij veel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:39:25 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:41:05 » |
|
 Doet me denken aan mijn oma die destijds konijnenkaas bestelde bij de kaasboer, die toen heel serieus vroeg of het van een wit of een zwart konijn moest zijn.... :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:42:22 » |
|
Bij mijn oma en opa in de achtertuin toen ik een urt was knijpers aangeven en als er een vliegtuig overvloog omhoog wijzen een "tuig" roepen. Het staat helaas ook op video.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:42:35 » |
|
 Kaas met oren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:42:41 » |
|
 en wat zei oma.. "doe maar een grijze"? :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:44:43 » |
|
Servaas en ik zouden naar SAturday Night Fever in Utrecht gaan. Een paar dagen daarvoor aten we chicken Tonight, toen vroeg Paulien aan ons wanneer we naar Chicken Tonight Fever gingen Of Marloes die ziet de zwaluwen weer een nestje bouwen in de stal "papa papa de zwaailichten zijn er weer"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:50:49 » |
|
 ..... "Chicken Tonight Fever".. ik denk dat vanaf nu die maaltijd zo gaat heten bij jullie.. :D dit is allemaal zo leuk... jammer dat ik zoveel vergeten ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 24 Augustus 2005, 20:52:46 » |
|
Versprekingen zijn ook altijd leuk, mijn moeder was daar goed in. Knote blieen bijvoorbeeld i.p.v. blote knieen :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 24 Augustus 2005, 21:05:19 » |
|
Heerlijk dit!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 25 Augustus 2005, 00:18:52 » |
|
Onze jongste ging eens bij z'n opa eten. TOen hij terugkwam vroegen we: en, wat heb je gegeten bij opa. Zei hij: een broodje brandvlees (hij bedoelde dus rookvlees)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 25 Augustus 2005, 00:33:39 » |
|
 hoe komen ze erop he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 31 Augustus 2005, 00:18:13 » |
|
Wat doet Daan het liefst bij oma? :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 31 Augustus 2005, 00:20:55 » |
|
Aahhhhh, kijk dan dat tevreden bekkie :inlove:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 31 Augustus 2005, 16:20:03 » |
|
lekker ventje en lekker ijsje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 31 Augustus 2005, 17:47:59 » |
|
Leuke foto  en wat een lekker groot ijsje!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 31 Augustus 2005, 18:27:54 » |
|
Hij is dol op ijs.. vanmorgen kwam hij en het eerste wat hij zei was " IJs?".. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 31 Augustus 2005, 22:57:15 » |
|
Allebei om op te vr.....! Onze zoon was ong. 3 jaar toen mijn schoonouders eens bij ons logeerden. Opa ging na het eten even in de badkamer zijn (gedeeltelijke) tandprothese eruit halen om te spoelen. De kleine man stond ademloos te kijken en toen Opa klaar was kwam hij naar mij toe gerend en riep: "Mama....Opa eet zijn tandjes op!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 31 Augustus 2005, 23:09:01 » |
|
 geweldig al die uitspraken... Mijn moeder overkwam ongeveer hetzelfde. Ze was bij m'n jongste zus gelogeerd, toen ze haar gebit stond te poetsen kwam plotseling m'n jongste nichtje de badkamer binnen. M'n moeder was altijd heel discreet in die dingen, dus wist niet goed wat ze ermee aanmoest. Maar kleine nichtje redde de situatie door te zeggen "Goh oma... dát is handig!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 31 Augustus 2005, 23:11:50 » |
|
Ha ha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 08 September 2005, 23:58:54 » |
|
Thijs moet in z'n nieuwe klas als ze gymles hebben met de hele klas een eind lopen naar een andere school, waar ze een mooie gymzaal hebben.. De eerste keer dat ze dat gedaan hadden kwam hij thuis en zei tegen z'n mama. "Poeh, dat was een eind lopen... ik ben kápot"...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 09 September 2005, 00:27:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 09 September 2005, 00:37:35 » |
|
Zo'n hummeltje doet toch wat met je. Nog zo jong en zo weinig ervaring met de wrede wereld. Geen gevaar zien en alles pats boem zeggen, hihihi.
Op werk nemen ze de kids weleens mee als de creche dicht is, in de vakantie periodes enzo of tussendoor. Zie je ineens een ukkie langs steppen of een stoere militair met twee dochtertjes die de hele tijd "pappapappa" roepen.
Of wat een administratieve ondersteuningsdame deed was haar kids de poststukken naar mij laten brengen. Zie je in eens een handje boven je bureau iets neerleggen en dan een hummeltje heel hard wegrennen, zo van je hebt niet gezien dat ik dat gedaan heb. Of krijg je dat ze bij jouw op de kamer geparkeerd worden met een kleurplaat en kleurtjes... krijg je de gekleurde plaat aan het eind van de middag die je "moet" ophangen en dan een grote lach als ze de week erna weer op werk zijn en zien dat hun tekening er inderdaad hangt.
Ergens ligt nog een bietjes foto, als ik hem gevonden heb is dat misschien ook wel een leuke voor hier erbij...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 09 September 2005, 16:03:39 » |
|
Ook als ze groot zijn, doen ze nog wel es gekke dingen. Zoals onze zoonlief zojuist. Een uurtje geleden schoor hij zijn sik/baard d'r af. Nog geen vijf minuten later kon hij wel janken van spijt! Maar ik ben blij. Een sikje vind ik best leuk, maar het was gewoon te lang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 09 September 2005, 16:10:41 » |
|
Ohjee.. :lol2: Hij kan bij een fopwinkel vast wel een "kunst-sik" kopen... :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 09 September 2005, 16:13:39 » |
|
Hij baalt als een stekker, want hij heeft vanavond een bruiloft. Maar zijn vriendin zal blij zijn. Zij had al meerdere malen gezegd dat ze hem wel eens zonder sik wou zien. (hij heeft al een jaar een sik en nog maar een paar maand verkering). En hij heeft een koude kin, zegtie :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 09 September 2005, 16:15:03 » |
|
En hij heeft een koude kin, zegtie :lol2:  ff een kinmutsje voor hem breien Janet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 09 September 2005, 19:24:53 » |
|
Hi hi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 09 September 2005, 19:31:25 » |
|
Vandaag kwam onze buurjongen, die morgen 8 jaar wordt, ons een kadootje brengen. Een zelf gevouwen papieren PSV T-shirt met op de rug kant zijn naam en het cijfer 8. Daarin zat een zakje ships geplakt. Ik zei.....hee wat leuk, maar als je jarig bent krijg je toch kadootjes? Ja ,zei hij ,maar dit kom ik jullie geven. Was zo schattig!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 09 September 2005, 20:45:05 » |
|
Wat lief!!!  Gaan jullie morgen naar zijn verjaardag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 09 September 2005, 20:48:17 » |
|
Heel lief van hem.. Deze vind ik trouwens ook geweldig... de sik van de zoon van Janet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 09 September 2005, 21:02:20 » |
|
Ja, die is echt geweldig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 10 September 2005, 00:10:44 » |
|
Hihihi, ik heb dat plaatje ff van je gestolen en naar zijn vriendin gestuurd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 11 September 2005, 18:32:32 » |
|
Deze is ook wel leuk.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 12 September 2005, 23:16:57 » |
|
Daan word een echte clown hoor.. als we aan hem vragen "doe eens even Chucky"..(jeweetwel die film van die enge pop), trekt hij dus dit gezicht.. Deze foto heeft m'n zoon gemaakt op de verjaardag van hubby, hij zat zich net lekker met een ijsje vol te kliederen, dat jullie niet denken dat hij erbij "schuimbekt" ofzo..  Ze krijgen vast nog wel wat te stellen met dit manneke.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 12 September 2005, 23:31:47 » |
|
gaaf Gran een rood t-shirt aan en een spijkertuinbroekje en hij is het helemaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 13 September 2005, 09:33:00 » |
|
:shocked: zo he, dat doet ie echt goed!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 13 September 2005, 22:21:18 » |
|
even een fotootje gemaakt in de tuin in Spanje. had ook hier gemaakt kunnen zijn hoor maar wilde hem delen met jullie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 13 September 2005, 22:24:37 » |
|
Zo he, wat een plaatje!!! :inlove: En die nagellak, wat lief.....wat is het al een dametje he?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 13 September 2005, 22:25:33 » |
|
Aaaaaaaaah......om op te vr........n!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 13 September 2005, 22:38:25 » |
|
Wow.. mooie foto van een mooi meisje..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 14 September 2005, 12:39:18 » |
|
inderdaad een mooi meisje  De jongste hier zegt nog wel eens: Ik word niet gek van ...... Is een combinatie van: 'Ik word niet goed van...' en 'Ik word gek van.....' :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 20 Oktober 2005, 06:49:41 » |
|
zolang Romy al mee gaat in de auto zeg ik eigenlijk bij het vast snoeren van haar gordel. Zo even je gordel om.
Nu denkt zij dat dat ding gordelom heet.
Gister zegt ze mam zal ik eens kijken of ik mijn gordelom zelf los krijg.
Ik heb het hier misschien al eens vaker gezegd maar Romy is (en dat vind ik vrij jong) erg bezig met een eigen huis en moeder worden. Van de week zegt ze dat ze 1 kindje uit haar buik wilt en 1 baby uit China.
ook heb ik weleens verteld dat ze al die tijd al bezeten is van de AH, zitten we van de week bij mijn zus en die hebben een cavia in de kamer staan wat in Romy's ogen een hamster is. zegt ze ineens mag ik die Hamsterweken even op mijn schoot. ppppppppfffffffffff een hamster heet hamsterweken en ik krijg het er niet uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 20 Oktober 2005, 10:13:57 » |
|
 geweldig... gordelom... hamstereeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 20 Oktober 2005, 10:49:09 » |
|
Leuk zeg!! Dat ze al zo bezig is met moeder worden zeg... :shocked: ben benieuwd hoe dat met die van ons gaat...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 21 December 2005, 12:23:26 » |
|
Gisteravond was ik even bij mijn zus op visite en hun zaten te eten met z’n allen, zegt Leslie (2 jaar en nog in de luier): ‘ik moet plassen’! Zegt mijn zus: ‘heb nu geen tijd hoor’. Dus op mijn beurt zeg ik tegen mijn zus: ‘daar moet je wel wat meedoen, ze zegt het niet voor niks’! Dus ik pakte Leslie op en hupsakee op de toilet gezet, natuurlijk haar wel vastgehouden :D , zij zitten, zegt de kleine doerak: hij doet het niet Kinderen, ze blijven heerlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 21 December 2005, 13:16:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 21 December 2005, 14:02:20 » |
|
hahahahha het plastuitje werkte even niet mee nou inderdaad oppakken die meid als ze zegt dat ze plassen moet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 21 December 2005, 14:41:10 » |
|
hihihi, wat leuk, die uitspraken.
Vooral die gordelom is toch geweldig! Doet me denken aan m'n buurvrouw vroeger, die graag bij haar moeder rondhing, als die aan het naaien was. Dan zat ze bij het speldendoosje en dan zei haar moeder (in het dialect): pasop, die prik joe (die prikt jou) Dus daarom noemde ze een speld altijd een prikjoe.
En toen onze kids klein waren, aten we een keer ei, waarop de oudste (toen 2 ofzo) wees naar de eierdooier en zei: maan! En nu zeggen we altijd nog maan tegen een dooier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 21 December 2005, 14:49:00 » |
|
Oja, wat ook wel grappig was. (niet echt prietpraat overigens) Onze Hongaarse gastdochter was gisteren op msn en ze had een Engelstalige titel in haar beeld staan: Marry Christmas.... Lief he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 21 December 2005, 16:49:25 » |
|
Leuk Janet, die uitspraken en inderdaad blijf je bepaalde dingen gewoon zo noemen.
Romy zei toen ze net ging praten tegen melk, Pjop. Lijkt totaal niet op elkaar maar zo nu en dan zeggen we dat ook nog
of ze zei: wat tjet je nou (wat zeg je nou) dus als zij nu wel eens iets onduidelijks zegt zeggen wij ook: wat tjet je nou?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 23 December 2005, 23:06:31 » |
|
onze Gerben vroeg laatst aan ons of ome Bart ook een soort mens was
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 23 December 2005, 23:08:11 » |
|
Trouwens wat ook knap is wat kinderen onthouden.
Gerben was twee jaar toen opa in het ziekenhuis kwam na een beroerte. Mijn schoonvader verbleef daar zes weken en kwam te overlijden. In die tijd is Gerben een paar keer meegeweest naar opa.
Een anderhalf jaar later, ga ik met mijn moeder op bezoek bij een tante van me in een ander verpleegtehuis, andere plaats. We lopen de draaideur door. Vraagt Gerben opeens of we naar opa gaan .......................................
(dat wist ie dus nog, knap he hoe sommige dingen blijven hangen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 23 December 2005, 23:34:19 » |
|
ja ze hebben een olifanten geheugen die kleintjes zing op de melodie van We wish you a merry christmas spreek uit zoals het er staat, dat is Romy;s versie van het lied I wismus a melly kwismus I wismus a melly kwismus and a happy nieuwwier en volgens haar zijn jezus en christus broers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 23 December 2005, 23:53:09 » |
|
Ah wat lief zeg.
Zo kende Janco toen hij twee was ongeveer het hele liedje Nikita van Elton John uit z'n hoofd, in het 'aangebrand' Engels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 24 December 2005, 11:34:47 » |
|
ja ze hebben een olifanten geheugen die kleintjes zing op de melodie van We wish you a merry christmas spreek uit zoals het er staat, dat is Romy;s versie van het lied I wismus a melly kwismus I wismus a melly kwismus and a happy nieuwwier en volgens haar zijn jezus en christus broers  ik zing mee!.. Toch fijn voor Jezus dat hij een broertje heeft.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 18 Januari 2006, 11:53:39 » |
|
Zondag waren Thijs en Daan hier zoals ik ergens al schreef. Ze hadden een doosje smarties van me gekregen, en Daan zat er lekker van te smikkelen, Hubbie zei "Daan, krijgt opa er ook eentje?" Daan trok een vies gezicht, beet er eentje doormidden, liet het aan hubbie zien en zei "zijn vies hoor"..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 18 Januari 2006, 13:38:37 » |
|
Daan zag de ‘bui’ al hangen :D Prachtig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 18 Januari 2006, 14:11:19 » |
|
Wat een slim mannetje!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 20 Januari 2006, 18:06:14 » |
|
Wij hebben hier een paar Rien Poortvliet kabouters in huis staan en als Dionique er naar wijst dan zeggen wij dat dat een kabouter is en zij blijft maar zeggen dat het een bakouter is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 20 Januari 2006, 18:24:03 » |
|
oh geweldig Maj, het babbelen gaat beginnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 20 Januari 2006, 19:29:44 » |
|
In de tijd dat m'n nichtje klein was, kon ze nooit Walibi zeggen. Ze bleef jaren Wabili zeggen. En m'n zus zei vroeger altijd Kopconstact. Is nog veel moeilijker zelfs dan stopcontact. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 20 Januari 2006, 19:44:21 » |
|
 wat leuk toch dat gebabbel.. Bakouter :cheesy: ...kopconstact, een echte tongbreker.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 24 Januari 2006, 16:48:10 » |
|
Marieke ging 3 koningen zingen in de flat van Edward (16 verdiepingen), dus wij beginnen op de 5de daarna naar de 7de. Inmiddels was het al aardig laat en koud dus wij (Ed en ik) vonden het wel genoeg geweest. Zij was het er niet mee eens en wilde graag naar de 16 verdieping. 'nee, Marieke dat doen wij nu niet want het is nu veel te koud en te laat'. Haar reactie 'dit vind ik niet eerlijk, ik wil ook zo graag eens hoogtevrees hebben'.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 24 Januari 2006, 18:13:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 25 Januari 2006, 13:23:42 » |
|
Woensdagmiddag.. Thijs heeft een vrije middag, dus komt hij nog weleens gezellig een middagje hier. Eerst eten natuurlijk, en het allerlekkerst is voor hem, brood met boerenmetworst, en op ieder stukje een flinke lik smeerkaas... de zogenaamde "taartjes" Hij vertelde dat Daan hem nog weleens plaagt, Daan heeft de neiging om voor de tv te gaan staan zodat Thijs niks meer kan zien. Jaja, jongere broertjes willen zich vaak waarmaken,weet ik uit ervaring :cheesy: Ik lag helemaal in een deuk toen hij vertelde dat Daan vanmorgen "niet te genieten" was...  "Hij ging janken en schreeuwen, en toen heeft mama hem in z' kamer gezet" aldus Thijs..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 25 Januari 2006, 13:27:47 » |
|
hahah  geweldig!!! echt leuk wat die kleintejs allemaal overnemen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 25 Januari 2006, 13:46:13 » |
|
'dit vind ik niet eerlijk, ik wil ook zo graag eens hoogtevrees hebben'. Helemaal geweldig, wat een humor!!! Ik lag helemaal in een deuk toen hij vertelde dat Daan vanmorgen "niet te genieten" was...  "Hij ging janken en schreeuwen, en toen heeft mama hem in z' kamer gezet" aldus Thijs.. Fantastisch  echt een grote broer reactie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 28 Januari 2006, 14:36:20 » |
|
 Mijn kleine meisje, op het moment ook met staartjes in haar haartjes, weet dat bovenstaand meisje Catootje heet en dat het beestje in haar armen miauw zegt. Is dat niet ontzettend knap????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 28 Januari 2006, 14:39:30 » |
|
Geweldig Maj..  dat is echt knap. Lief he, als ze zo gaan babbelen. :inlove:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 28 Januari 2006, 16:45:13 » |
|
Wouw Maj, super!!!! Ik moest gisteren oppassen en ik was net binnen, kwam de jongste (2 jaar) zo snel mogelijk de trap af denderen en ondertussen "wenny, wenny, wenny" roepen, zo leuk!!! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 28 Januari 2006, 20:58:28 » |
|
Geweldig Maj! Wat zullen jullie dan trots zijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 02 Februari 2006, 17:22:36 » |
|
Mijn jongere broer noemde vroeger Lucifers : "Filifesjes"
Mijn 1 jaar jongere neef betitelde zeer rijke maensen als : "miljonior"
was 10 - Hij kon toen al lezen - Must be dislexie !
|
|
|
|
|
|
Het riet buigt, maar breekt niet
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 02 Februari 2006, 23:39:44 » |
|
Thomas vroeg toen wij terug kwamen van zwemles of de lantaarnpalen oogjes hebben, omdat ze aangaan als het donker begint te worden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 02 Februari 2006, 23:55:33 » |
|
tuurlijk hebben ze oogjes - net als wormen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 03 Februari 2006, 15:35:02 » |
|
Thomas vroeg toen wij terug kwamen van zwemles of de lantaarnpalen oogjes hebben, omdat ze aangaan als het donker begint te worden! Toevallig vind ik dat een hele goede vraag.  Heb het me zelf ook jaren afgevraagd, hoe ze dat nou deden. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lexie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 03 Februari 2006, 15:42:44 » |
|
weet je t al... :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 03 Februari 2006, 15:44:02 » |
|
En hoe weet de ruitenwisser van de auto nu dat hij weer moet zwaaien, als het niet zo hard regent?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 03 Februari 2006, 15:55:22 » |
|
weet je t al... :cheesy: Ik wist dat iemand dit ging vragen :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 03 Februari 2006, 16:20:13 » |
|
vertel ns, wil t weleens weten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 03 Februari 2006, 18:11:46 » |
|
Wat wil je weten !?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 03 Februari 2006, 18:36:21 » |
|
moet je ff teruglezen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 03 Februari 2006, 18:37:49 » |
|
Of lantaarnpalen oogjes hebben. :cheesy:
Setna's bijdrage van vandaag: 5x18 is niet hetzelfde als 18x5!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 03 Februari 2006, 18:39:16 » |
|
 maar ik kwam er wel achter dat 15 x 8 niet hetzelfde is als 18 x 5 !! zoals ons mams zei...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 03 Februari 2006, 20:36:39 » |
|
Er zijn lantaarnpalen die oogjes hebben, maar de meeste lantaarnpalen worden centraal aangestuurd door de gemeente. De voeding zit toch op het stroomnet.De kabels zitten tegewoordig (in Nl.) on de grond. In principe zit er een soort computer die de lampen aanstuurt - hier houd men rekening met het tijdstip dat de  ondergaat - dan gaat het schemeren Dat verandert met de dag (kijk maar eens op een moslimkalender). Als gemeenten willen besparen op energie (en geld), doen ze "het licht" wel eens later aan. En eerder uit ! In Enschede is dat gebeurt - Omstreeks dit tijdstip rijdt dan iedereen in de spits a.h.w. een beetje in het donker. Als je het zeker weten wilt moet je Peper of Pastors even bellen - of een andere smurf in jouw Gemeente ! Want je weet het ! _ DE gemeente (polletiek) komt naar je toe deze Lente (Balkenende is al geweest)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 23 April 2006, 21:40:00 » |
|
Kleine Dio: Dio slaap. Mama: En wat gaan we daaraan doen? Kleine Dio: Slapen!!  bijdehandje... :baby:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 23 April 2006, 22:42:53 » |
|
hihihi, wat 'n schatje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 23 April 2006, 23:59:55 » |
|
 Ze weet in ieder geval heel goed wat ze wil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 25 April 2006, 02:13:51 » |
|
Eline (11) was in het bad aan het gekdoen - praten en zingen met de douchekop als microfoon.
O.a. presentatie in het Engels - kleinste nichtje (JaquEline - net 1) vond het prachtig.
Eline : "Do you speak english" - douchekop voor Jackie's mond :"yes" !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 25 April 2006, 07:35:19 » |
|
Net 1 jaar en dan al 'yes' zeggen? Wat fantastisch...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 25 April 2006, 10:33:25 » |
|
onze janco was twee toen het liedje Nikita van Elton John zo hot was. Hij kon het ongeveer helemaal meezingen, in het 'aangebrand Engels'. Zowwwww schattig was dat. Jammer dat we het niet op film hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 25 April 2006, 22:13:31 » |
|
Leuk is dat al die herinneringen he? Eline : "Do you speak english" - douchekop voor Jackie's mond :"yes" ! hahaha.. geweldig.. :bravo:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 11 Juli 2007, 19:16:29 » |
|
weet niet eens of deze nog gebruikt wordt.
voordat we op vakantie gingen had ik Romy gezegd dat ze op vakantie (Egypte) iedere dag wel wat cola mocht. dit mag ze thuis dus niet. ik ging uitleggen dat het bacterieen dood, dus dat je dan niet zo snel last van je darmen zou krijgen en bla bla bla. ik zou ook iedere dag wat cola nemen terwijl ik het niet lust maar alles voor de darmpjes.
eenmaal daar had ik zoiets het gaat goed en cola vind ik echt vies dus nam het niet. Romy wel die was in haar element met haar cola. maar op een gegeven moment zegt ze op een dag. Mam jij zou toch ook cola drinken maar ik heb je dat nog niet zien doen. Wel doen hoor anders krijg je nog last van je hersenen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 11 Juli 2007, 19:49:44 » |
|
 die Romy.. Schrijf je het allemaal op?.. later ben je die dingen vergeten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 11 Juli 2007, 20:38:50 » |
|
hhihi, jaaaaaaaaa, want je hebt geen cola gedronken voor je hersenen, dus alle kans dat jet het zomaar vergeet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 12 Juli 2007, 15:47:02 » |
|
hhihi, jaaaaaaaaa, want je hebt geen cola gedronken voor je hersenen, dus alle kans dat jet het zomaar vergeet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 17 Oktober 2007, 22:16:02 » |
|
Vanochtend toen we naar school liepen lag er om de hoek bij ons een lantaarnpaal op het trottoir. Dan zie je pas hoe lang zo;n ding is. Dit ontging Romy dus ook niet. Wow zegt ze wat is een langtaarnpaal toch lang en eigenlijk direct erachteraan zegt ze. Ja anders heet het geen langtaarnpaal en heet het wel kortaarnpaal. ik zeg het heet lantaarnpaal. oh was het antwoord ik dacht langtaarnpaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 18 Oktober 2007, 10:37:06 » |
|
 schitterend!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 19 Oktober 2007, 08:29:41 » |
|
Vind het eigenlijk best wel slim van haar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 19 Oktober 2007, 11:47:46 » |
|
Vind het eigenlijk best wel slim van haar  Zeker weten.. :bravo: Kinderen kunnen van die leuke dingen zeggen doordat ze een woord niet goed horen of verkeerd begrijpen. Doet me denken aan de uitspraak van m'n jongste zusje, vele jaren geleden. Mijn moeder had net een kunstgebit, en zij had daar uiteraard iets over opgevangen. Nou had je in die jaren een programma op de tv dat heette "Openbaar Kunstbezit", en je snapt het misschien al. M'n zusje hoorde het en riep "Mamaaa,kom gauw, er is iets voor jou op de televisie, "Openbaar Kunstgebit".. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 20 Oktober 2007, 09:24:52 » |
|
Ha ha geweldig  dat vergeet je ook niet meer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: 02 November 2007, 23:16:59 » |
|
in de auto heb ik zo;n tomtom ding als je ergens aankomt zegt de stem: u heeft uw beste mming bereikt. als ik gewoon hier in de buurt tuf heb ik dat ding niet bij me. Romy zegt dan altijd dat zij het machientje is en wijst dan de weg. heel netjes is het dan, binnenkort rechts afslaan, en al dat soort dingen en als klap op de vuurpijl als we voor de deur staan thuis zegt ze: u heeft uw beste lling bereikt verleden jaar had ze van iemand voor haar verjaardag een goocheldoos gehad. een hoge zwarte kunstof hoed en allerlei goochel attributen met een boekje met uitleg. ik zelf kwam niet eens uit de uitleg dus had gezegd dat we de doos nog maar even op zouden bergen tot ze wat ouder was. van de week vroeg ze steeds of ze al oud genoeg was en ik zei haar dat we zondag op ons gemakkie eens naar de spulletjes gaan kijken breng ik haar net naar bed zegt ze: we gaan maar eerst de gemakkelijke dingen doen en we proberen nog maar niet om een konijn uit die hoed te toveren want dat is denk ik nog te moeilijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: 02 November 2007, 23:21:58 » |
|
 hilarisch.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: 03 November 2007, 15:06:13 » |
|
Geweldig  wel zielig voor dat konijntje trouwens, moet ie al die tijd in die hoed blijven zitten... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: 03 November 2007, 22:52:30 » |
|
prachtig toch!  je schrijft ze toch wel in een album oid, he? Is zooooooow leuk voor later. Wat ik ook zo nu en dan deed bij de jongens (wat nu heel leuk is om terug te lezen) een soortement van interviewtje. Bv. wat eet je het liefst op de boterham, welk snoep vind je het lekkerst, wat is je hobby, wie is je beste vriendje, welk tvprogr. vind je het leukst. De grappigste antwoorden kwamen er soms uit en nu neem ik de boeken er nog wel es bij en dan is het weer een uurtje genieten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: 03 November 2007, 22:55:30 » |
|
ja ik schrijf alles op, laatst dacht ik dat ik wat miste vn die uitspraken en toen was dit een goed naslagwerk wat ik hier had geschreven
oh dat is ook een leuk idee Janet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: 03 November 2007, 22:59:32 » |
|
Ik verheug me nu alweer op het nieuwe album voor schoppertje nummer drie. Die van de oudste twee heb ik bijgehouden tot een jaar of 14, toen kwamen ze zo hevig in de puberteit dat de lol me al snel ontbrak. nouja, vanaf die tijd hebben ze zelf ook een goed geheugen, dusssssssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: 03 November 2007, 23:02:57 » |
|
Ik heb het helaas niet opgeschreven, soms komen dingen spontaan boven, en sommige uitspraken vergeet je nooit. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: 03 November 2007, 23:04:48 » |
|
daarom ben ik ook zo blij met foto en video apparatuur. sommige woorden die nergens op sloegen waar zij van dacht dat ze het goed zei staan ook op video. zo geweldig
en ze was nog heel klein en liep rennend van tuin naar binnen heb je even voor mij van frans bauer te zingen. toen ik de videocamera pakte en vroeg ga nog eens zingen van fransje bauer ging ze al huppelend zingen, fransje bauer fransje bauer en lag zelf helemaal in een deuk. toen zat er al een flinke dosis humor in
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: 25 Januari 2008, 21:26:59 » |
|
Laatst kwam Daan hier, ging naar de gang om z'n jas op te hangen, maar die hangt uiteraard te hoog, zodat ik hem dan moet helpen. Hij zei "Oma, je moet eens een lage kapstok erbij maken, dat heeft oma R ook, dan kan ik zelf de jas ophangen. Ik vond het een goed idee, en heb diezelfde week een paar van die plakhaakjes op de deur van de meterkast geplakt....... niet zo'n succes, de volgende keer dat ze er waren lagen de jassen met haakje en al op de vloer.  Ik beloofde andere te kopen die ik erop kon schroeven, maar dat was er nog steeds niet van gekomen. Een paar dagen later kwam hij weer, en ineens hoorde ik een stemmetje uit de gang " Oooooooma, wanneer komt de kapstok nou....... ik sta hier maar te wachten!!"  Ik liep naar de gang en daar stond hij heel zielig z'n jas omhoog te houden. Dus vandaag eindelijk maar een klein metalen kapstokje gekocht....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: 25 Januari 2008, 21:38:08 » |
|
ja Oma, dat ding komt niet vanzelf 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: 25 Januari 2008, 22:18:24 » |
|
 nou nog even een paar schroefjes opzoeken, en klaar is kees.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #164 Gepost op: 26 Januari 2008, 21:23:41 » |
|
en? hangtie al?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #165 Gepost op: 26 Januari 2008, 22:20:08 » |
|
Jahoor.. vanavond even gedaan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #166 Gepost op: 26 Januari 2008, 22:36:43 » |
|
Wat zal Daan blij zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #167 Gepost op: 27 Januari 2008, 00:47:09 » |
|
Wat zal Daan blij zijn  Maandag komen ze weer hierheen uit school, dus ze kunnen hem meteen proberen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #168 Gepost op: 15 September 2010, 23:08:11 » |
|
oh heb hier weer even zitten lezen heerlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #169 Gepost op: 16 September 2010, 00:17:36 » |
|
Dat heb ik dus ook even gedaan.. dat was weer even genieten.. wat leuk dat je dit topic omhooggehaald hebt..  Misschien komen er nu wel weer wat posts bij.. Komop mama's en oma's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #170 Gepost op: 16 September 2010, 20:58:36 » |
|
jeeeeeempie, m'n laatste post hier is van januari 2008, toen was ik nog zwanger!  Niet te geloven zeg! Jesse begint nog maar net met praten, dus echt veel valt er nog niet te lachen. Nouja, gisteren dan, toen Gerrit de trap opliep, zei hij: pas op, papa! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #171 Gepost op: 16 September 2010, 23:12:27 » |
|
 leuk!! hij was bezorgd. Vanavond toen Daan naar huis ging gaf hij mij een pakkert, en opa wilde wel een hand van hem. Daan zei "dan zal ik even oud spelen".. en gaf hem een voorzichtige hand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #172 Gepost op: 17 September 2010, 07:47:16 » |
|
hij is vast aan het oefenen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #173 Gepost op: 15 Oktober 2010, 23:43:50 » |
|
Daan kwam gisteravond binnenlopen toen we net wilden beginnen met eten (patatjes) Hij zuchtte eens en zei "gelukkig heb ik al gegeten........ maar een paar stukjes zou ik nog wel lusten"  Dus ik zette een bordje erbij, en hij begon lekker papatjes te eten (hij wil altijd de harde stukjes, die noemt hij "knoepertjes") .... even later wilde hij nog wel graag een broodje met hagelslag.. daarna nog heel graag een paar kip-nuggets"... Ik ben benieuwd hoeveel hij thuis gegeten had, maar veel kan het nooit zijn. Toen ik ernaar vroeg lachte hij wel heeeel ondeugend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #174 Gepost op: 15 Oktober 2010, 23:59:53 » |
|
 leuke manier van bezuinigen. laat je kind bij opa en oma eten
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #175 Gepost op: 16 Oktober 2010, 00:23:18 » |
|
 zo had ik het nog niet bekeken.. maar zolang het er maar 2 zijn is het nog te doen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #176 Gepost op: 16 Oktober 2010, 00:28:00 » |
|
ja, mijn ouders hebben er inmiddels 6 ( niet van mij...) en die komen om de beurt zo'n beetje, maar och, er zijn 2 jongens en de rest meiden en die eten niet zoveel.
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #177 Gepost op: 16 Oktober 2010, 00:33:06 » |
|
Die hebben dus ook ervaring met kleine mee-eters.  Jongens eten niet perse meer, de oudste kleinzoon eet wel meer dan de jongste, maar dat kan nog veranderen natuurlijk, vooral als ze op hun vader lijken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|