mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Gepost op: 29 Mei 2005, 20:25:47 » |
|
Voor degene die dat leuk hadden gevonden, helaas het is weer voorbij! Wij zijn vandaag geweest! Was erg groot en supergoed georganiseerd allemaal! Het werd gehouden in Schaarsbergen/ Deelen. We konden gratis parkeren en werden gratis naar de ingang gebracht. Het terrein was supergroot, dus je moest wel afstanden lopen. Overal was wel wat te beleven! Voor de kinderen was heel veel geregeld. Van jong tot oud kon je met allerlei activiteiten meedoen! Er werden ook diverse shows gegeven! O.a luchtaanvallen. Ook kon je meerijden in tanks. Het was ideaal weer, wat bewolkt en niet te heet. Er stonden genoeg eettentjes. Met consumtiebonnen, die je moest kopen, kon je daar je versnaperingen halen. Maar er stonden ook tentjes met defensie catering en daar kon je gratis chili con carne, erwtensoep, koffie en thee halen. Dus wij als rasechte Hollanders hebben daar lekker van gebruik gemaakt! Thomas heeft een stormbaantje gelopen! Helemaal top hoor!  Ja, het was weer een leuke dag! Een Chinook in actie Thomas gaat hard door de bocht ;) Uitleg voor de stormbaan Klaar voor de start...... Thomas bepakt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Mei 2005, 20:42:24 » |
|
hey leuk zeg. ik had vrijdag al kunnen gaan als ik gewild had. toen was het voor personeel. heb je ook de modeshow nog gezien. daar liep een collegaatje van me in mee.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Mei 2005, 20:53:20 » |
|
Nee, die heb ik helaas niet gezien, maar er was ook zoveel...........! Jij werkt bij defensie, toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Mei 2005, 21:29:57 » |
|
jah daar werk ik inderdaad. pfieuw al sinds mijn 19e, ben daar dus kind aan huis. vader was beroepsmilitair en ben in Duitsland geboren en opgegroeid omdat mijn vader in Seedorf was gelegerd. (wat gaat sluiten in 2006)
dus helemaal thuis in de militaire wereld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Mei 2005, 21:54:06 » |
|
Zo te zien hebben jullie weer een leuke dag gehad Mesje.. En Thomas helemaal in stijl... die wil nu vast soldaat worden.. :) Ik las net dat het een record aantal bezoekers getrokken heeft! Veel belangstelling Open Dagen Landmacht ARNHEM - De Open Dagen van de Koninklijke Landmacht hebben dit weekeinde zeker 120.000 bezoekers getrokken. "En dat is een record", liet de organisatie zondag weten. Het jaarlijkse evenement werd dit keer gehouden op het militair luchtvaartterrein Deelen bij Arnhem. Vrijdag en zaterdag kwamen er al ongeveer 50.000 mensen op het evenement af.
De Luchtmobiele Brigade van de landmacht was gastheer van de Landmachtdagen 2005. De aandacht ging vooral uit naar het werk van militairen in uitzendgebieden als Irak, Afghanistan en Bosnië. De organisatie had dit jaar voor het eerst ook nadrukkelijk jonge veteranen uitgenodigd.
Op Deelen kon het publiek demonstraties bekijken van de verscheidene landmachteenheden en - meer dan in eerdere jaren - actief meedoen. Zo konden bezoekers meerijden op pantservoertuigen, de klimtoren nemen of met een groepje een huis binnenvallen en het vervolgens 'veiligstellen'.
De organisatie had op ongeveer 100.000 bezoekers gerekend. "Dat het er veel meer werden komt waarschijnlijk door het mooie weer", vermoedt een woordvoerder. "Dit weekeinde hebben zich bovendien enkele honderden mensen aangemeld tijdens de wervingscampagne. De landmacht heeft in verband met een reorganisatie ongeveer 5000 nieuwe medewerkers nodig".
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Mei 2005, 22:05:25 » |
|
En weet je, je had er geen last van dat het zo druk was. Zelfs geen lange wachtrijen bij de bussen, je kon zo instappen! Helemaal Qua mentaliteit had ik er best tussen gepast, maar door mijn lichamelijke gebreken heb ik nooit kunnen testen of het echt iets voor mij was! Ik heb het altijd wel iets gevonden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Mei 2005, 22:08:06 » |
|
ik ben gewoon een burgerlijk tiep binnen de organisatie hoor. ben zelf geen militair
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 Mei 2005, 22:11:48 » |
|
Dat weet ik! Zei vandaag nog tegen Hus, hebben ze daar niet iets voor 2 dagen voor mij! Als typmiep ofzo? ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 Mei 2005, 22:14:53 » |
|
Sjee, dat is leuk zeg.. Ook leuk voor onze boys om daar een keertje naar toe te gaan. Misschien volgend jaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 Mei 2005, 22:17:24 » |
|
Zeker doen hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 Mei 2005, 22:48:12 » |
|
Dat weet ik! Zei vandaag nog tegen Hus, hebben ze daar niet iets voor 2 dagen voor mij! Als typmiep ofzo? ;) zeg ik ben geen tikteef, tiepmiep of kopieerkonijn :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 Mei 2005, 23:07:28 » |
|
 wat dan wél? :lol2:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Mei 2005, 23:17:56 » |
|
zeg ik ben geen tikteef, tiepmiep of kopieerkonijn :lol2: Ja trolly wat doe jij zoal? Behalve dan op het intranetforum van het defensienetwerk berichtjes achter laten? :lol2: En mailen naar lieve collega's? :onschuldig:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Mei 2005, 23:20:52 » |
|
hey Patje niet verraden hier dat ik op het werk ook forum, ennuh, ik ben, maar dat weet alleen ik bedrijfspsycholoog. hahahahahah ik sta altijd open voor anderen en probeer dan te helpen. en daar tussendoor doe ik het werk waar ik voor aangenomen ben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Mei 2005, 00:40:46 » |
|
Hee Trolly, misschien ken je dan mijn rij instructeur wel . Hij zit bij het onderdeel van de gele rijders. Ik had dit weekend ook kunnen gaan, hij vroeg nog of we kwamen ,maar ik vond het te warm en ik kan slecht tegen de drukte. Leuke foto's Mesje! Jullie hebben je wel weer vermaakt
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 30 Mei 2005, 08:46:10 » |
|
zeg ik ben geen tikteef, tiepmiep of kopieerkonijn :lol2: Dat zeg ik toch ook niet, defensiemutsje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 30 Mei 2005, 08:53:00 » |
|
Leuke foto's Mesje!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 30 Mei 2005, 11:41:31 » |
|
@ Mesje ik bedoelde het ook niet rot hoor en voelde me ook niet aangevallen ofzo
@Shanon. nee sorry ken hem niet . weet niet eens wie je bedoeld maar nee ken hem niet
hahahah zovele mensen over het hele land, wereld verdeeld maar ik weet zeker dat ik geen gele rijden ken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Mei 2005, 12:01:09 » |
|
Hee Trolly, dat weet ik toch, daarom noemde ik je defensiemutsje! Ben nooit zo gauw op mijn teentjes getrapt hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 30 Mei 2005, 12:07:32 » |
|
Word het toch eens tijd dat je wat gele rijders gaat leren kennen :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 30 Mei 2005, 14:52:51 » |
|
Word het toch eens tijd dat je wat gele rijders gaat leren kennen :cheesy: is hij zo lekker dan die gele rijder ken alleen een geel meisje. ennuh Mesje. ik kan ook heel wat hebben hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 30 Mei 2005, 18:13:43 » |
|
Gelukkig maar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 30 Mei 2005, 20:15:27 » |
|
 Nee ,hij is beslist de knapste niet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 30 Mei 2005, 22:28:22 » |
|
oh Mesje weet je wat ik vandaag ook hoorde. Je kon ook een vlucht in een helikopter maken alleen werd daar geen ruchtbaarheid aangegeven. maar als je het vroeg aan die gasten mocht je mee. maar er waren te weinig helikopters om bijvoorbeeld iedereen die wilde te vervoeren. had ik dat maar eerder geweten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 06 September 2005, 21:20:00 » |
|
Shit hé dat had ik echt moeten weten!
Zijn trouwens wel op de 2e dag een paar hard op de baan geklapt met het parachute springen. De wind stond net iets anders zodat een aantal niet op het gras maar op de betonnen landingsbaan lande met hun parachute. Stuk of 8 bleven liggen en werden met een stretcher afgevoerd, goeie PR-stunt... :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|