Aladin
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 23 April 2005, 17:38:28 » |
|
dit jaar op 1 mei. verschoven door omstandigheden. Al, ga je ook nog naar Amsterdam op 1 mei? wij gaan wel en waarschijnlijk haken er weer wat aan bij de grens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 24 April 2005, 10:16:09 » |
|
Ik heb er best wel zin in....ff lekker uitwaaien Was vorig jaar ook erg gezellig. Waarschijnlijk hoef ik dan ook de weg niet te wijzen, hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 April 2005, 23:21:51 » |
|
afdeling noord laat verstek gaan dit jaar vanwege familie omstandigheden. wij gaan zondag in ieder geval, met 2 kids achterop die mee willen. mocht je ergens aan willen haken mail dan ff.
guzzioot#planet.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 April 2005, 22:12:24 » |
|
Tot morgen bij de benzinepomp tussen Breda en Oosterhout :wavey:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 02 Mei 2005, 19:57:44 » |
|
en twas nog gelukt ook. hoe dichterbij hoe meer motoren aansloten bij Al dus toen er bij 1 stoplicht niet op tijd afgeslagen werd reed een hele stoet verkeerd de markt viel tegen dit jaar, het weerzien van de bekenden was weer leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Mei 2005, 22:32:51 » |
|
Dus het was gezellig.. Nog foto's gemaakt? ;)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 03 Mei 2005, 10:42:48 » |
|
:boos: waarom vraag je dat nu weer, wat ingefluisterd gehad? braaf de batterijtjes opgeladen en het hele zwikje vervolgens thuis laten liggen er zullen er nog wel wat opduiken her en der verwacht ik :egwel:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 03 Mei 2005, 10:44:26 » |
|
Valt ook weer onder forzonaminiforummeeting he met 3 leden die gezamenlijk wat ondernemen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 03 Mei 2005, 10:46:56 » |
|
:boos: waarom vraag je dat nu weer, wat ingefluisterd gehad?
:hebikweer: neehoor.. braaf de batterijtjes opgeladen en het hele zwikje vervolgens thuis laten liggen :fluiten: ohoh.. mannen..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 05 Mei 2005, 20:11:35 » |
|
Dus het was gezellig.. Nog foto's gemaakt? ;) Jaha ikke ! :wavey: Zal ze straks eens ff uit de doos halen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 05 Mei 2005, 20:13:15 » |
|
en twas nog gelukt ook. hoe dichterbij hoe meer motoren aansloten bij Al dus toen er bij 1 stoplicht niet op tijd afgeslagen werd reed een hele stoet verkeerd de markt viel tegen dit jaar, het weerzien van de bekenden was weer leuk Tis toch wel leuk............als er een over de dam gaat gaan ze allemaal Ach ja geboren (mis)leider............hahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 06 Mei 2005, 15:51:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Mei 2005, 13:53:52 » |
|
Gisteren kwam er nog een leuk berichtje per post binnen. Ik was gefotografeerd op de A2, met de vriendelijke groeten van de KPLD. 55 eurotjes kost de foto maar dan heb je ook wat. Ben benieuwd of BT en Aladin ook een briefje hebben gekregen van de KPLD :cheesy: (ze reden achter mij aan, oeps)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Mei 2005, 14:22:30 » |
|
Leuke foto Aladin.. Oeps 55 euro.. da's niet mis.. :kauwgom:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Mei 2005, 21:49:08 » |
|
Gisteren kwam er nog een leuk berichtje per post binnen. Ik was gefotografeerd op de A2, met de vriendelijke groeten van de KPLD. 55 eurotjes kost de foto maar dan heb je ook wat. Ben benieuwd of BT en Aladin ook een briefje hebben gekregen van de KPLD :cheesy: (ze reden achter mij aan, oeps) ik wel, Aladin niet maar betekend dit nu dat ik die naar jou toe kan sturen? jij was toch de groepsleider ter plaatse?
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Mei 2005, 21:54:41 » |
|
je moet ook wat afremmen voor die kastjes hoor :egwel: zonde geld weer. [schijnheilmodus]122 km had BT er op staan,vreselijk wat een gejakker [/schijnheilmodus]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Mei 2005, 21:59:00 » |
|
Wat een snelheidsduivel die BT.. Kwam jij daar achteraan kakken Aladin?.. of zat je net naast haar zodat je niet geflitst kon worden.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Mei 2005, 22:23:14 » |
|
ik rijdt meestal achteraan met een groep of groepje. draag dan ook altijd een hesje, bij de zuiderburen officieel als wegkapitein, hier kennen we dat niet. mag wel officieel als verkeersregelaar dienst doen(gecertiviseert) maar das anders als in een groep meerijden. Maar veel kun je wel afdwingen.
achteraan rijdt je regelmatig harder nog dan voorin ook, vanwege het harmonica effect in een groep(je).
Maar misschien krijg ik hem nog?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Mei 2005, 22:25:13 » |
|
Dat is niet te hopen.. 1 in de familie lijkt me voldoende.. word wel een extra duur weekendje zo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 18 Mei 2005, 06:37:50 » |
|
ik wel, Aladin niet maar betekend dit nu dat ik die naar jou toe kan sturen? jij was toch de groepsleider ter plaatse? :fluiten: ikke? Ik heb er ook nog een paar andere liggen hoor...... :onschuldig:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 18 Mei 2005, 06:39:18 » |
|
Maar misschien krijg ik hem nog? Welnee joh! Die wordt gewoon naar die Guzzioot gestuurd. Ze zijn hem alleen nog ff aan het zoeken :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 19 Mei 2005, 12:10:14 » |
|
alle telefoonboeken nalopen :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 Augustus 2005, 12:13:18 » |
|
BT kreeg de herinnering al. ik had um net te laat betaald dacht eerst is weer een nieuwe. Voor mij niet zulke post tot nu :wavey:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 04 Augustus 2005, 14:59:11 » |
|
BT kreeg de herinnering al. ik had um net te laat betaald dacht eerst is weer een nieuwe. Voor mij niet zulke post tot nu :wavey: haha ik ook dussssss, oeps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|