Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.165 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

23 Mei 2012, 21:59:57
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Zeilen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Zeilen  (gelezen 1484 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
schorpio1980
Gast
« Gepost op: 31 Maart 2005, 23:34:50 »

Jarenlang heb ik met de Zeeverkenners gezeild. Vooral het wedstrijdzeilen vond ik altijd erg gaaf. I.v.m. mijn leeftijd moest ik er mee stoppen, omdat het lidmaatschap maar tot een bepaalde leeftijd gaat. Bij onze groep was dat 18 en dan kon je eventueel als er plek was en je kennis en vaardigheden goed genoeg waren leiding worden.

Zijn er meer zeilers of v.m. zeilers hier?
Trolly
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Maart 2005, 23:36:19 »

nee ben geen zeiler. we hebben wel een bootje maar ik ben meer een luie vaarder dan dat ik moet werken op een zeilboot  laughing  

Pst it's me; the little one

schorpio1980
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Maart 2005, 23:41:29 »

Dat gestoei met de elementen (water en wind) vind ik juist het mooie, de kick zeg maar als de zeilen strak staan en je met een lekker vaartje over het water zoeft. Leuker dan in zo'n duf motorbootje een beetje tuffen of ergens 3 dagen in een weiland in de zon te liggen om dan weer terug te tuffen naar huis. Nee het zeilen geeft een machtig gevoel en zeker de wedstrijden geven een positieve kick.

Alleen als ik er zo over praat, krijg ik toch wat heimwee naar die tijd.  shutup  
Trolly
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Maart 2005, 23:44:59 »

is er dan geen mogelijkheid dat je gaat helpen bij zoiets als de zeeverkenners.

ik zag trouwens laatst op het werk posters hangen dat je je kan opgeven voor een zeilcursus of zeilweek o.i.d.

maandag ben ik weer op het werk dan zal ik ff kijken en mail ik je wel

edit: en jah ik ben zo;n heerlijke duffe zonner

Pst it's me; the little one

schorpio1980
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 31 Maart 2005, 23:50:43 »

Uhm is dat niet van de zeekadetten? Dat is een soort bootcamp voor de marine dat weekje weg en is tot een bepaalde leeftijd die ik al gepasseerd ben. Voel me nu al bejaard ;-)

Maar ik overwoog wel bij de jongeren afdeling mee te helpen als leiding, alleen die bestaat dus niet meer inmiddels en om zoiets nou bij een andere groep te doen... daar heb ik verder niets mee.

Dus zit ik toch een beetje op een dead end wat dat betreft. Of ik moet de loterij winnen en gelijk aan het water gaan wonen en dan zo een zeilbootje in, maar dan moet ik eerst maar eens een lot kopen en die kans is dan nog errug klein wil ik winnen.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #5 Gepost op: 01 April 2005, 10:13:45 »

Zelf zeil ik niet, maar ik vind het wel mooi om op tv bijvoorbeeld de Volvo Ocean Race, America Cup, of Louis Vuitton Cup te zien!

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Zeilen
Ga naar: