Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 16 Februari 2005, 17:40:15 » |
|
De Elf Fantasy Fair van 2005 vindt plaats op 23 en 24 april! En niet zoals vorig jaar bij kasteel de Keukenhof, maar bij kasteel de Haar te Haarzuilens! Kijk voor meer info op: http://www.elffantasy.nl/item.php?sectie=fair
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Februari 2005, 17:48:17 » |
|
Ik had hier nog nooit over gehoord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Februari 2005, 17:53:10 » |
|
Nee? Vorig jaar ook best wel aandacht aan besteed. Kijk voor een verslag van mijn bezoek op: http://www.4gm.nl/eff2004.php
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Februari 2005, 20:33:17 » |
|
Daar sta ik ook bij...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Februari 2005, 13:11:30 » |
|
Daar sta ik ook bij... Ja, mooi is hij he? :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Februari 2005, 14:29:06 » |
|
Het is zeker de bedoeling dat wij van de partij zullen zijn! Mijn cape is bijna af, dus mijn outfit is bijna compleet! Nu nog wat voor Hus verzinnen!
Vind het trouwens wel beter dat het weer bij Haarzuilens is. Vind die lokatie toch beter geschikt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Februari 2005, 14:31:48 » |
|
Ik vond nog een leuke site.. http://www.fairyland.nl/
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Februari 2005, 14:39:07 » |
|
Is aardig nieuw zo te zien!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 Maart 2005, 10:53:02 » |
|
Ik ben op het moment druk voor Hus bezig! Probeer kleding te maken die Aragorn aan had! Dus dit!  En deze cape!  Ik maak het met voorbeelden van een LOTR kleding site! Hus helpt me daarmee gelukkig, omdat hij beter is in het lezen van de Engelse handleidingen! Gebruik wel wat andere matrialen, omdat het anders wel een heel duur grapje wordt. Kijk maar naar dat vest, dat is van leer en dat doe ik dus niet! Ik heb hier nog wat stof over en ga vandaag met schoensmeer proberen een wat versleten uiterlijk eraan te geven, zodat het dan wat lijkt! De cape is zo goed als af! Alleen de sluiting nog! Ga vanmiddag even naar een stuk ijzer of aluminium kijken, zodat Hus kan proberen de Fellowship pin te maken! Dus dat blad! Gisteren heb ik het rode shirt afgemaakt! Nu dus alleen het vest en de laarzen! Poeh, een hoop werk maar wel leuk! Dus als het goed is gaan we allemaal in stijl!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 17 Maart 2005, 10:57:14 » |
|
Zozo, nou ik ga niet in stijl. Ik ga als mezelf. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 Maart 2005, 11:31:35 » |
|
Poeh, een hoop werk maar wel leuk! Wat goed Mesje..  ik vroeg me al af waar je bruin garen en stretch-naalden voor nodig had.. daarvoor dus.. ;)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 Maart 2005, 12:52:50 » |
|
Nou Puc, dat is toch ook prima! Ja ja, Gr@n, daar had ik het dus voor nodig! Poeh, ik ben blij dat we tegenwoordig naaimachines hebben, dat hadden ze vroeger niet. Met een naaimachine vind ik het al een hele klus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Maart 2005, 13:06:33 » |
|
Dat is het zeker, maar als er maar plezier in hebt lukt het best..  Ik heb dat ding vroeger teveel gebruikt denk ik.. hij staat meestal werkeloos omdat ik er gewoon geen zin meer in heb..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Maart 2005, 14:20:34 » |
|
O ja, die van mij staat ook voor een groot gedeelte stil hoor! Met mijn opleiding heb ik teveel genaaid en dat kwam me de strot uit! Toen ik zwanger was heb ik wel weer veel achter dat ding gezeten en sinds vorig jaar dus ook weer! Het zijn fases!  Ik hou er ook niet van om gewone kleding te naaien, dat koop ik liever. Maar dit soort dingen, dus net effe wat anders, is toch wel weer leuk! Zeker omdat niet iedereen dit doet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Maart 2005, 14:29:04 » |
|
T'is wel lekker qua evenementen dit jaar. Ook nog Castlefest en Fantamagic.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 17 Maart 2005, 14:38:58 » |
|
Castlefest? Dat ken ik niet! Maar heb inmiddels de site gevonden! Castlefest Ik denk dat ik daar eerder heenga als Fantamagic, maar dat zien we dan wel weer! Zie trouwens wel dat Castlefest gelijk valt met dat race evenement in Rotterdam!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Maart 2005, 14:47:55 » |
|
Als je op zondag gaat valt dat samen ja... Maar 5 en 6 aug. is het ook...
Fantamagic is wel lekker goedkoop. Alleen jammer dat 't weer in een hal is. Had gedacht dat ze het dit jaar groots buiten zouden aan gaan pakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Maart 2005, 17:38:09 » |
|
Niet dus, dus ik denk dat ik die maar laat schieten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 12 April 2005, 16:11:00 » |
|
Welkom sultan_x.. een man van weinig woorden? :P we wachten rustig af tot je je koffie ophebt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 12 April 2005, 18:21:01 » |
|
Ik heb m'n kaartje afgelopen zaterdag gekocht in Delft!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 12 April 2005, 21:53:50 » |
|
Met korting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 13 April 2005, 17:25:43 » |
|
Ja, 1 euro uiteindelijk. Ze zeggen wel 14,50, maar er komt dan nog 2,- bij aan reserveringskosten.
Maar iig hoef je niet meer in de rij te staan bij de ingang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 14 April 2005, 17:55:33 » |
|
Hoefden wij de vorige keer ook niet en het mooie was dat ik niet eens hoefde te betalen. Ik kreeg het cadeau!
Welke dag ga je?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 14 April 2005, 18:02:49 » |
|
Zaterdag denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 15 April 2005, 09:40:43 » |
|
Dan komen we elkaar niet tegen, want wij gaan, mits het niet regent, op zondag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 15 April 2005, 17:27:07 » |
|
Ok, volgende keer beter dan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 15 April 2005, 17:27:36 » |
|
Kunnen we allebei een apart verslag maken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 15 April 2005, 18:14:07 » |
|
Dat is inderdaad zo! Maar mocht het op zondag prutweer zijn en op zaterdag niet, dan kiezen we natuurlijk voor de zaterdag! Maar ik hoop voor alle partijen, dat alle dagen droog zullen zijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 21 April 2005, 18:28:56 » |
|
De weersvooruitzichten zijn voor zaterdag het best, dus dan gaan we zaterdag! Enne Puc... je niet gaan verstoppen voor ons he? ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 21 April 2005, 19:23:24 » |
|
Ik ben er vroeg... En ben op tijd weer weg, aangezien mijn metgezel op tijd moet werken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 21 April 2005, 20:56:15 » |
|
Wij zijn er ook vroeg hoor! Maar gaan pas weg als we er genoeg van hebben of ze de tent sluiten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 23 April 2005, 10:29:07 » |
|
Da's lache... Spreek je met iemand af om 9:00 dat ie je komt ophalen. Tot op heden nog niemand aan de deur geweest.
Geprobeerd te bellen, meerdere keren, geen gehoor...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 23 April 2005, 10:31:21 » |
|
 wat raar.... da's baalen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 23 April 2005, 11:22:28 » |
|
Nou, we gaan er maar morgen heen...
Net voor de zoveelste keer gebeld, en eindelijk respons. Telefoon naast bed, maar toch niet wakker worden ondanks vele telefoontjes van mij en anderen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 23 April 2005, 12:00:59 » |
|
 wat een slaapkop zeg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 23 April 2005, 20:25:36 » |
|
Vandaar dat we je niet tegenkwamen! We zijn net terug en het was erg leuk! Super druk, super mooi weer, helemaal top! Hus gaat straks effe de foto's online zetten. Het zijn er teveel om op Forzona te zetten. Maar jullie krijgen ze vanavond nog te zien! Ik ga mijn outfit nu inruilen voor mijn Eva's kostuum en lekker onder de douche!  En nee..... daar komen geen foto's van!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 23 April 2005, 20:28:06 » |
|
Het weer was idd fantastisch voor zo'n evenement.. foto's ?? leuk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 23 April 2005, 21:33:12 » |
|
Er stond al een leuk stukje over het evenement in de krant.. Fantasyfair: kijken en bekeken wordenHAARZUILENS - In oktober begonnen ze aan de kostuums. Tot afgelopen zaterdagochtend werkten ze gemiddeld vijftien uur per week aan het concept en de uiteindelijk uitvoering daarvan. Het resultaat is voor veel mensen fabuleus. "We proberen al een uur ergens te komen, maar iedereen wil dat we blijven staan voor een foto", vertelt de 20-jarige Mireille Bos uit Spijkenisse. Samen met haar vriend Alex Becker (19) en vijftien familieleden en vrienden zijn ze naar de Elf Fantasyfair op het landgoed van kasteel De Haar in Haarzuilens gekomen. Het is de wereld van Tolkien en Harry Potter. Het evenement wordt voor de vijfde keer gehouden en is vooral een speelterrein voor vluchtelingen uit het dagelijkse bestaan. De helft van alle mensen is in verscheidene gedaantes uitgedost: van elfen, zwarte ruiters, krijgsheren kasteelheren tot piraten, heksen, zwervers en medicijnmannen. Met het kasteel als centraal middelpunt kan het niet beter om even uit die werkelijkheid te ontsnappen. "Dit is onze vierde fair", zegt Alex. Altijd zijn hij en Mireille al geïnteresseerd in de goticsfeer " Toen we vier jaar geleden in de Veronicagids een klein stukje lazen over dit evenement, zijn we daar maar eens naar toe gegaan en ieder jaar werd het gekker", zegt Mireille. "Qua kleding dan." Deze keer is ze uitgedost als lichtdemon in een zwarte sleepjurk waarin 30 meter organzais verwerkt. Haar outfit mengt het duistere met het betoverende. Alex is aangekleed in een volledig zwart leren outfit dat hem ook het beeld geeft van een fantasie-krijgsheer uit een verfilming van de Tolkienboeken. Toch zijn het allebei eigen creaties. Dat ze er zo veel tijd in steken, vinden ze niet gek. Alex, student modevakschool in Den Haag, spreekt van een leuk tijdverdrijf. Mireille, student edelsmid aan de Vakschool Schoonhoven, spreekt over het wegvallen van grenzen: "Dat is zo mooi aan die fantasiewereld. Er zijn geen grenzen. Alles is in principe mogelijk in het maken van je creatie." Haar moeder A. Bos bevestigt dat. Alsof het een bruidsjurk is plukt ze de sleep vanm haar dochter nog even in het gareel. Dan klikken de fototoestellen van de bezoekers om Alex en Mireille te vereeuwigen. Het lijkt wel een trouwerij, waar de buurt uitrukt om nog even wat snepshots te nemen. "Bij Alex lijkt het er soms net op of hij gaat trouwen. Hoe dichter bij de Fantasyfair hoe meer de spanning oploopt. Hij kan er helemaal misselijk van zijn", vertelt zijn schoonmoeder. Mireille vertelt dat het ze de dag voor het evenement altijd erg zenuwachtig is. Ze is zo tot in het perfecte aangekleed en opgemaakt dat ze zelfs geen broodje kan eten. Haar moeder stopt haar af en toe een stukje brood in de mond, om de lippenstift maar mooi te houden en te zorgen dat haar nagels aan de handschoenen vast blijven zitten. Op Mireilles voorhoofd zijn twee hoorntjes geplakt en het haar is lila-paars. Haar staf is een kunstwerk op zich. Naast de krijgsheer is ze een grande dame uit haar eigen fantasie. Haar arm ingestoken schrijdt ze verder over het terrein tot het paar weer wordt aangehouden voor een volgende fotosessie van voorbijgangers. (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 23 April 2005, 22:15:44 » |
|
Fantasyfair: kijken en bekeken worden
Op Mireilles voorhoofd zijn twee hoorntjes geplakt en het haar is lila-paars. Haar staf is een kunstwerk op zich. Naast de krijgsheer is ze een grande dame uit haar eigen fantasie. Haar arm ingestoken schrijdt ze verder over het terrein tot het paar weer wordt aangehouden voor een volgende fotosessie van voorbijgangers.
Die hebben we ook gezien, zie onze FOTO'SAlle kledingstukken, op die van Thomas na dan, heb ik zelf gemaakt en voor het eerst kunnen jullie die nu dan helemaal af zien! Puc, misschien ben je al zo verstandig, maar neem zelf eten en drinken mee, want de rijen voor de elfenmunten zijn vooral in de ochtend mega lang! Dus als je dan dorst hebt, dan moet je heeeeeel erg lang nog op een droogje blijven staan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 23 April 2005, 23:02:52 » |
|
Tjee....wat een mooie foto's weer! Jullie hebben weer een heerlijke dag gehad met prachtig weer! En Mesje....mijn complimenten voor de outfits hoor!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 23 April 2005, 23:09:18 » |
|
Heel leuk Mesje,Hussie en Thomas.. jullie zagen er alledrie geweldig uit.. en ook "beer" natuurlijk ;) .. je hebt er echt veel werk van gemaakt Mesje..  Het weer heeft ook helemaal meegewerkt vandaag.. :zonnetje:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 23 April 2005, 23:44:02 » |
|
Zeker weten! We hebben dan ook alle drie een heerlijk zonnig kleurtje!
E.F. is echt een aanrader hoor! Je komt ogen tekort! Ben 2 jaar geleden ook al eens geweest, maar toen was het lang zo druk niet en waren er ook niet zo heel veel verklede mensen. Ik denk dat 90% van de gasten verkleed was!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 24 April 2005, 00:17:24 » |
|
De zondag zal vanwege de mindere weersvoorspelling minder druk zijn denk ik. Ik ga het er gewoon op wagen wat die munten betreft.
De foto's kijk ik morgen pas als ik terug ben ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 25 April 2005, 18:58:08 » |
|
Leuke foto's! Heb je er toevallig nog meer?
Wij hebben gisteren tegen de 100 foto's geschoten, waarvan er natuurlijk wel een aantal niet door de selectie zullen komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 25 April 2005, 22:52:23 » |
|
Niet van andere personen ofzo! Meer van dezelfde objecten in andere standen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 25 April 2005, 23:12:11 » |
|
Wij hebben gisteren tegen de 100 foto's geschoten, Krijgen wij daar ook nog iets van te zien?..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 25 April 2005, 23:33:37 » |
|
Ik hoop het wel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 25 April 2005, 23:44:09 » |
|
Jawel, alleen daar zit nog wat werk aan jeweet. Foto's uitkiezen, mooi 4GM randje erop, verslag schrijven, etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 26 April 2005, 23:14:57 » |
|
Ok, dan zien we het wel over een half jaar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 27 April 2005, 11:22:27 » |
|
Nou... Ik denk 't niet. Vorige keer duurde het een maand of 1 1/2 á 2...
Nu zeker sneller.
En wij waren eerder met ons uitgebreide verslag dan Elf Fantasy zelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: