Aladin
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 06 Februari 2005, 16:13:06 » |
|
VRO dagje niets voor jullie? VRO is voortgezette rijopleiding dus alles wat je met lessen niet krijgt maar stap hoger dus. Veel oefeningen en remtesten met computerapparatuur. Aan het einde van de dag zitten de gegevens in een systeem en kun je de vorderingen in een grafiek aflezen. Velen weten hun remweg met meer dan de helft te verkleinen na zo'n oefendag. En tis gewoon leuk om te doen zo'n dagje, en enkel voor guzzirijders deze dag. Waar zo'n dag normaal minimaal 135 euro pp kost kost het bij guzzi-west helemaal niets. we stoppen bij 40 inschrijvingen waarbij de regio voorrang heeft dus denk er niet al te lang over na. Hier staat meer er over
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Februari 2005, 16:24:04 » |
|
Op welke datum is dat dan? Want dat zie ik nergens. Moet dan zorgen dat mijn moto in orde is, wil van de week de dealer bellen. Op zich lijkt mij dat wel wat, vooral omdat ik eigenlijk lange tijd niet echt gereden heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Februari 2005, 16:30:40 » |
|
Prima innitiatief Aladin! Als je de datum nog ff noemt en het past i.v.m. de kids dan doen we graag mee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Februari 2005, 16:45:47 » |
|
Nu zie ik de datum wel  8 mei. Is op een vrijdag zie ik, moet ik ff regelen of ik vrij kan krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Februari 2005, 18:12:23 » |
|
Nu zie ik de datum wel  8 mei. Is op een vrijdag zie ik, moet ik ff regelen of ik vrij kan krijgen. 8 mei is in mijn agenda een zondag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Februari 2005, 18:14:57 » |
|
Yep helemaal gelijk, ben echt van het padje af vandaag.  :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Februari 2005, 21:35:00 » |
|
mens je bezorgt me de schrik van de dag en ging het gelijk nazien... pfftt toch een zondag. al dat geregel en dan kan er niemand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 07 Februari 2005, 10:09:38 » |
|
het aanbod is enkel voor S & A vanwege hun merk motor maar vragen of opmerkingen van anderen mag natuurlijk best hoor, tis een open forum per slot Valt gewoon op dat iedereen zo braaf is namelijk :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 07 Februari 2005, 11:18:22 » |
|
het aanbod is enkel voor S & A vanwege hun merk motor maar vragen of opmerkingen van anderen mag natuurlijk best hoor, tis een open forum per slot Valt gewoon op dat iedereen zo braaf is namelijk :lol2: ..en dat zijn we niet van ze gewend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 07 Februari 2005, 11:42:11 » |
|
Ik heb geen verstand van motoren.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 07 Februari 2005, 11:57:26 » |
|
Ik ook niet.  :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 07 Februari 2005, 22:09:02 » |
|
Ik heb geen verstand van motoren.. juist dan kun je soms een relativerende noot geven of een opmerking die zelfs de experts aan het denken zet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 07 Februari 2005, 22:34:12 » |
|
Ja, daar zit wat in natuurlijk.. ik weet zo gauw niks, maar ik heb nog wel een leuk plaatje.. :winkiss:  leuk voor in de kamer..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 07 Februari 2005, 23:40:58 » |
|
daar kun je weinig brokken mee maken. Hij kan hoogstens verdrogen bij de kachel. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 07 Februari 2005, 23:47:13 » |
|
daar kun je weinig brokken mee maken. Hij kan hoogstens verdrogen bij de kachel. :cheesy: Dan zet je hem gewoon weer een poosje in de regen... :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 07 Februari 2005, 23:48:19 » |
|
Nee, dat werkt niet. Uitgedroogd raffia is niet te repareren, zelfs niet met regen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 08 Februari 2005, 08:32:09 » |
|
er is er wel 1 helemaal van hout en echt rijdend. Hoever staat er niet bij want dan zal het blok wel verbranden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 18 Februari 2005, 17:37:02 » |
|
we hebben het er over gehad om 8 mei een quad te huren voor de kinderen. Tis toch afgesloten terrein immers. Eens informeren wat dat moet kosten dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 01 Maart 2005, 21:20:46 » |
|
nog even en vol is vol hoor :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 08 Mei 2005, 21:21:43 » |
|
nou die dag hebben we inmiddels weer achter de rug. grandioos. mooi weer, leerzaam en leuk. Uit Groningen, holland en Limburg kwamen ze vandaag naar zeeland om te oefenen. De regionale politie kwam nog op bezoek en kneep een oogje dicht vanwege een hiaat in de vergunning. ergo, de ene wilde graag even meedoen maar had geen passende kledij (want dienstauto deez maal) want was helemaal verbaasd om de computer die op elke motor bevestigd werd om de remvertraging te meten en wilde zich(reactiesnelheid wordt ook vastgelegd) graag even testen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 08 Mei 2005, 22:35:53 » |
|
Tis toch wel veel eer, zo'n topic alleen voor Semmeke en Al.
Helaas waren we niet in de gelegenheid ook mee te doen. Tsja dat is nou eenmaal zo met kleine kids.
Onze tijd komt nog wel :kauwgom:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 09 Mei 2005, 23:00:49 » |
|
Er liepen er nog 2 in het rond, prima pilonnen opzetters :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 09 Mei 2005, 23:25:16 » |
|
ja en ook achterop met de oefeningen vonden ze schitterend. per slot ook voor de rijder weer anders met iemand achterop en als je dat regelmatig hebt? Volgend jaar een vervolg, en weer alléén voor guzzi's. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|