cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 30 December 2004, 12:08:28 » |
|
Bij het afscheid van 2004 weer een kleine terugblik naar het afgelopen jaar. Vergeleken bij 2003 hebben we een rustig en stabiel jaar achter de rug, ik geloof zelfs zonder storingen, ruzies, of andere vervelende dingen. Nou zou je dat misschien saai kunnen noemen, maar dat was het allerminst, en het was toch wel een hele verademing zo. Er waren natuurlijk wel eens meningsverschillen die soms hoog opliepen, maar daar is een forum ook voor.. veel verschillende mensen, en veel meningen. Hulde dus voor alle members.
Het jaar 2004 begon natuurlijk met de gebruikelijke Nieuwjaarswensen
De kerstmutsen weer afgezet, en cyberzoon ontwierp weer eenh heel mooi winterlogo En iedere 3 maanden word die aan het jaargetijde aangepast. Bedankt voor het mooie designen van Forzona het afgelopen jaar, en we hopen dat er dit jaar weer net zulke mooie en gezellige logo’s zullen verschijnen.
Uiteraard ook weer een pluim voor Puc voor het onderhouden van het “hart” van Forzona! Het is wel jammer dat de zoektocht van Puc naar een baan nog steeds geen resultaat heeft opgeleverd. Dit jaar beter hopen we natuurlijk 
Jellow startte op 15 januari HET GROTE VERHAAL, waar door verschillende mensen enthousiast aan meegeschreven werd.. ellenlange stukken werden er geschreven, maar jammer genoeg is het verhaal als een nachtkaars uitgegaan. Het was een heel leuk idee Jellow, en voor iedereen misschien wel leuk om het weer eens terug te lezen. Op 17 januari werd Hussie gehuldigd als Forzona-fotograaf van 2003 , en sindsdien hebben we (bijna) iedere maand een foto-thema opdracht, waar door veel members actief aan meegedaan word.
Als echte Nederlanders praatten we natuurlijk ook over “wat er allemaal duurder werd in dit nu bijna voorbije jaar. Zal mij benieuwen wat ons in 2005 weer boven het hoofd hangt..
Chiwa kwam op 20 januari met het trieste bericht dat z’n hondje Napoleon overleden was. Gelukkig hebben Chiwa en Karelin uiteindelijk besloten om toch weer een nieuw hondje te nemen, die luistert naar de naam PéPé.
Je zult het niet geloven, maar op 3 februari 2004 hadden we de eerste "lentedag" met een gemeten temperatuur van 16.1 º Maargoed dat we erover gepraat hebben, want ik was het alweer vergeten. Ik teken er weer voor in 2005.. :zonnetje:
Er gebeurden natuurlijk veel leuke dingen, zoals het bericht van een nieuwe zwangerschap van Nathalie, waar inmiddels een prachtige zoon geboren is die luistert naar de naam Joey..
Bij Shanon kwam er een nieuw veulen bij, die we door middel van een poll waar we uit namen kiezen konden, met z’n allen voor de naam Dropshot kozen. Semmeke die afgelopen jaar de trotse bezitster van een Guzzi werd, en naar we hopen aankomende zomer heerlijk kan toeren (als ze het sleuteltje tenminste niet kwijt is) :P Ook Trolly is met haar motorrijbewijs bezig, dus onderhand hebben we hier al aardig wat “motorcoureurs”, ik noem Aladin en BT, Rienk, AlCapone en Semmeke. (ben ik nog iemand vergeten?)
In juni vierden we het 3-jarig bestaan van Forzona! In diezelfe maand kon de vlag uit voor Jellow en KR, die allebei slaagden voor hun examen. 
We slaagden er eindelijk, na de derde poging in, om het FORZONA-FORUM-STANDBEELD-TOPIC 1 JAAR lang op de eerste pagina te houden , op 30 juni konden we het topic sluiten met zelfs minder dan 200 posts. Applaus voor jezelf!!..
De vakantie tijd begon in zicht te komen, en voor de liefhebbers maakte cyberzoon een Forzona-logo, die uitgeprint en op een t-shirt gestreken kan worden. Het idee kwam trouwens doordat Mesje en Hussie naar de Pinksterraces waren geweest, en ze ook nog naar de DTM-races zouden gaan. ze heeft daar in ieder geval Forzona goed gepromoot Er is dus wel gebruik van gemaakt (zie de foto’s in het topic), maar het kan beter.. Dus allemaal aan het printen en strijken, en in de zomer verwachten we toch wat meer foto’s met Forzona-t-shirts ;)
Dat Forzona een “vruchtbaar” forum is blijkt wel uit het feit dat dit jaar de tweede zwangerschap aangekondigd werd Diaantje vertelde dat ze voor de 2e keer mama zou worden, , en inmiddels is daar op 21 december de 2e zoon geboren, die de mooie naam Liam kreeg. Het was hier ook weer spannend tot de laatste dag, maar helaas had niemand de poll helemáál goed, alleen Maj had de datum goed geraden..
En zo hadden we dit jaar uiteraard weer HLW (het hoeveelste jaar??), dat we allemaal zo graag in ons bezit willen hebben. We hebben dit jaar zelfs 100 topics vol met onzin gekletst. Er is zelfs een topic met meer dan 2000 posts! geplaatst, terwijl de admin even niet oplette.. :P Maar ook het mutsentopic doet het nog steeds goed, onder leiding van onze eigen “supermuts”
Ook op sportgebied kletsten we heel wat af. Zo was er natuurlijk het EK2004, waar we uiteraard met z’n allen naar gekeken hebben. Het was spannend tot het eind toe, en de meesten hoopten dat de Grieken zouden winnen..... wat ook gebeurde.. de “virtuele ouzo” stroomde rijkelijk, en natuurlijk was MG ook heel blij met deze overwinning. Natuurlijk was er weer de Tour de France De Olympische spelen die we ook gedeeltelijk gevolgd hebben. Ook hebben we weer het F1-spel gespeeld , onder leiding van Hussie, die alle uitslagen en standen bijhield. Helaas deden er maar weinig mensen mee, best jammer eigenlijk. Ik vrees dan ook dat we komend jaar dat spel zullen moeten missen, of er moeten ineens heel veel liefhebbers bijkomen. Heel erg bedankt Hus.. 
Ook het nieuws werd druk besproken. Zo was er in januari de vreselijke moord op de conrector van het Terra-college in den Haag. In maart de terreuraanslag in Madrid In juli in ons land de verhoogde dreiging voor terroristische aanslagen En dan in september de vreselijke gijzeling in de Russische school aan de grens van Tjetsjenie Op 2 november werden we opgeschrikt door de beestachtige moord op Theo v Gogh en als reactie daarop de aanslagen op oa kerken,scholen en moskeeën
De bekende Nederlanders waar we dit jaar afscheid van namen waren oa: In januariGuusje Nederhorst, in maart moesten we afscheid nemen van prinses Juliana, onze oude koningin. In september Andre Hazes en in november Gerrie Kneteman de wielerlegende. In december de zanger Willem Duyn (Mouth). Zijn dochter Bo kwam hier op Forzona nog even zeggen hoe fijn ze het vond om te lezen dat hij nog niet vergeten was. En kortgeleden prins Bernhard De spraakmakende prins, die na z’n dood nog heel veel stof doet opwaaien.
Veel members gingen ook dit jaar op vakantie, en de verslagen, compleet met foto’s waren weer geweldig!
In augustus hadden we ook weer eens een hittegolf en dat werd door ons, als echte Nederlanders, natuurlijk weer uitgebreid besproken. Ook werden er weer een paar minimeetings gehouden. Maar het idee om een “normale” meeting te houden nam ook serieuze vormen aan, en op de 28e november 2004 was het dan ook eindelijk weer eens zover. Het was een reuzeleuke middag en avond, en zéker voor herhaling vatbaar.  Mesje kon er helaas niet bijzijn, omdat ze in het ziekenhuis lag voor een hernia-operatie. Voor Mesje was het toch al niet zo’n geweldig jaar, mede door het plotseling overlijden van haar moeder , waarin we haar met z’n allen zoveel mogelijk hebben proberen te steunen.
In de “dierentuin” van Shanon en Ronald liep ook niet alles op rolletjes. Onassa moest naar de kliniek , met de katten en de honden was ook weleens iets mis, maar heel naar is het dat Jinx , de witte kater op Kerstavond spoorloos verdween. We hopen natuurlijk met z’n allen dat hij alsnog terugkomt of teruggevonden word.
Boefje en 10eke zijn dit jaar ook verhuisd, en de soms hilarische verhalen zijn bijna allemaal in de ”wist je dat” topics te lezen. Minder leuk nieuws was dat haar auto gestolen is. We zijn benieuwd hoe dat allemaal afgelopen is, en of hij teruggevonden is. De adsl-verbinding wilde ook al niet erg lukken, maar we hopen dat Boefje er in het nieuwe jaar weer hélemaal is
En dan op de valreep van het nieuwe jaar het vreselijke bericht van de Zeebeving in Azië, een vreselijke ramp, met een onvoorstelbaar aantal doden. Hier zal nog lang over gesproken worden.
Ook mochten we afgelopen jaar weer een heel stel nieuwe (actieve) members verwelkomen. Zo was er in januari als eerste natuurlijk Jellow, die z’n plek hier helemaal heeft gevonden. Dan noem ik BigTwin, de betere helft van Aladin, AlCapone, door ons kortweg Al genoemd.. en Chuky, de schavuit en benjamin hier.. ;) Dees, Janet en Heidi, een gezellig stel van een inmiddels bevriend forum. Suus, die hier ook niet meer weg te denken is, en Maj, die ook haar weg hierheen heeft gevonden, en die we ook niet graag meer zouden missen. Ik noem nog Bart, die af en toe even langs komt vliegen, en Sailorstephan, de varende vriend van Paula. Ook Catty, die een poosje uit beeld geweest is wegens andere bezigheiden is weer helemaal terug. Het is heel leuk dat MrMister die voor een jaar in Amerika zit voor z’n studie, ook af en toe even langskomt.
Het maakt ook niet uit wanneer of hoe vaak je er bent, iedereen heeft hier zijn/haar eigen onmisbare inbreng!
Ik ben ongetwijfeld dingen vergeten, of heb iets over het hoofd gezien, maar hier wil ik het toch maar bij laten voor dit jaar. Aanvullingen door iedereen zijn uiteraard meer dan welkom. Dus heb je een onderwerp hebt wat jou erg heeft aangesproken, of dat je nog eens onder de aandacht wilt brengen, klim in je toetsenbordje.. ;)
Rest mij nog om ook namens de Forzona-crew, Puc, Eergassie, Rienk en CyberZoon, iedereen [span style=\'font-size:15pt;line-height:100%\']een heel gelukkig, goed en gezond 2005![/b] te wensen! Cybergr@n [/font][/span]
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 December 2004, 12:34:12 » |
|
Gr@n, dat heb je weer geweldig gedaan!  Mooie samenvatting van 2004. En Forzona-admins: hartelijk bedankt voor weer een zeer geslaagd jaartje Forzona.  Jullie zijn de beste!!!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 December 2004, 12:41:07 » |
|
noem het maar een rustig jaar. Kvind dat er nog aardig wat gebeurt is.
Ook van mijn kant iedereen een goed uiteinde en een goede start van 2005 gewenst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 December 2004, 13:10:30 » |
|
Superhandig zo'n overzicht! edit.. toegevoegd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 December 2004, 14:00:46 » |
|
 prachtig stukje werk Gr@n
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 December 2004, 14:12:06 » |
|
Hij is weer geweldig!! Een dubbel  !! Alleen spoorde ik een foutje op! gepromoot Maar een foutje moet kunnen, toch? :lachen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 December 2004, 14:37:58 » |
|
Hij is weer geweldig!! Een dubbel  !! Alleen spoorde ik een foutje op! gepromoot Maar een foutje moet kunnen, toch? :lachen: Dat is zeker fout gegaan..  ik kan de topic niet meer vinden heeeeeeeeeelp!!  Dankzij KR gevonden en verbeterd!! ;)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 December 2004, 14:44:00 » |
|
Gr@n dit heb je weer geweldig gedaan en ik zie ook weer een nieuw logo
toppie
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Nathalie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 December 2004, 15:53:55 » |
|
Leuheuk!! Toppie! Het is weer mooi samen gevat! Gelukkig nieuw jaar en thans crew! Mooie banner trouwens!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 December 2004, 16:05:35 » |
|
 Goed gemaakt Gr@n! Mooi om te lezen allemaal en ik wil graag ook alle admins bedanken voor het werk wat ze verichten! :beerchug:
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 December 2004, 16:55:24 » |
|
Oh? Ik vind het altijd maar vervelend dat iedereen hier altijd komt zeuren...  ;) :lachen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 December 2004, 17:03:46 » |
|
:D
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 December 2004, 17:33:26 » |
|
Zo, de pitspoes staat weer goed!  :lachen: Zeg dit elk jaar! Ik voel me hier gewoon thuis. Je kan hier lekker je ei kwijt en je leert de leukste mensen kennen! Het is hier gewoon helemaal TOP!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 December 2004, 19:58:15 » |
|
Leuk Gran :bigsmile: Waar zijn alle andere jaaroverzichten terug te vinden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 December 2004, 20:03:54 » |
|
Leuk Gran :bigsmile: Waar zijn alle andere jaaroverzichten terug te vinden? Ook ergens bij het Forzona nieuws.. maar uiteraard iets verder naar beneden.. :smile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 30 December 2004, 22:14:49 » |
|
Ja, wat moet ik eraan toevoegen. Het is redelijk compleet. Alleen had ik dit jaar wel een Gold Award verwacht voor de Supermutsen en een Silver Award voor de HLW winnaars. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 30 December 2004, 22:21:45 » |
|
Dat komt misschien ooit nog eens een keer.. Maar bekers kunnen we wél uitdelen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 30 December 2004, 22:28:38 » |
|
Leuk Gran :bigsmile: Waar zijn alle andere jaaroverzichten terug te vinden? heb even gekeken en gelezen natuurlijk ook leuk voor de wat nieuwere members Jaaroverzicht 2003Jaaroverzicht 2002
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 31 December 2004, 09:26:55 » |
|
Goed gedaan Gr@n! En ook voor cyberzoon een beker, voor het mooie logo! (blijft bij jullie in de familie hé!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 31 December 2004, 13:48:55 » |
|
Gezien de gebeurtenissen in de wereld lijkt mij een herziening noodzakelijk. Jammer dat de meeste jaaroverzichten net een week te vroeg worden gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 31 December 2004, 15:24:42 » |
|
Hus zegt ook  !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 31 December 2004, 16:45:21 » |
|
Gezien de gebeurtenissen in de wereld lijkt mij een herziening noodzakelijk. Jammer dat de meeste jaaroverzichten net een week te vroeg worden gemaakt. Niet goed gelezen Chiwa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 31 December 2004, 19:35:13 » |
|
Als het over de ramp in Azie gaat, dat staat erin
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 01 Januari 2005, 01:36:02 » |
|
Maar er staat niet in dat ik op de valreep van het oude jaar nog een nieuwe close-in boiler, een nieuwe waterleiding naar de tuin, een nieuw hondje...., nou ja, hij's knap, maar voor mij niet echt helemaal compleet enzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 01 Januari 2005, 02:46:01 » |
|
Maar er staat niet in dat ik op de valreep van het oude jaar nog een nieuwe close-in boiler, een nieuwe waterleiding naar de tuin, een nieuw hondje...., nou ja, hij's knap, maar voor mij niet echt helemaal compleet enzo. Pestkop.. :slaan: Pépé is wel vermeld hoor.. :butbut:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|