Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 21 December 2004, 22:35:59 » |
|
Morgen wordt bekend wie er met de diverse pakketten van uitzendrechten vandoor gaan... Wie wordt de grote winnaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 22 December 2004, 10:04:01 » |
|
Ik denk toch de nos,straks om 10.30 uur is de uitslag op de tv tevolgen. Het verschil is maar 4 miljoen euro (tussen NOS en John de Mol ) wat is nou 4 miljoen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 December 2004, 10:18:37 » |
|
laat een commerciele partij maar winnen, dan houd de NOS belastingcenten op zak om te investeren in kwaliteitstv en ook zogenaamde onbekende sporten waar veel plezier en weinig supportersleed in zit
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 December 2004, 10:34:16 » |
|
Het is nu op de tv en het ziet er naar uit dat John de Mol toch gaat winnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 December 2004, 11:42:25 » |
|
Ik denk de Evangelische Omroep :P
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 December 2004, 11:55:58 » |
|
Ik hoop wel dat UPC/C+ de andere rechten wint.Ik heb nu C+ maar als Talpa dit krijgt weet ik nog niet of ik dit behoud.Dan eerst maar eens horen hoe het gaat worden.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 December 2004, 11:57:49 » |
|
Volgens mij heeft canal+ veel meer geboden dan Talpa dus ik denk dat het wel behouden wordt dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 December 2004, 12:01:00 » |
|
Ik had wel zoiets gelezen.Het gaat meer om de samenvattingen waar ze op "kikken".Zal mooi zijn als Canal + het eigen pakket kan behouden.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 December 2004, 12:02:04 » |
|
Ja idd. Ik heb geen Canal+ maar voor degenen die het wel hebben zou het lullig zijn als dat niet doorgaat :smile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 December 2004, 12:04:59 » |
|
Dan schaf ik het af waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22 December 2004, 14:46:31 » |
|
Hoor net dat het John de Mol geworden is, NOS heeft alleen nog maar radiorechten. Surprise surprise..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 December 2004, 16:03:59 » |
|
Verdomme,Versatel heeft de live wedstrijden.Hoe nu verder met C+ :redface:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 December 2004, 16:11:06 » |
|
De Mol grote winnaar uitzendrechten eredivisievoetbal
ZEIST - John de Mol heeft met zijn bedrijf Talpa de slag om de eerste rechten van de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden gewonnen.
Gerard Dielessen, directeur bij de NOS, heeft dat woensdagmiddag voor Radio 1 gezegd. "De radiorechten zijn naar de NOS gegaan", aldus Dielessen.
De Eredivisie CV vergaderde woensdag met de eredivisieclubs over de verkoop van de zes beschikbare pakketten voor de komende drie seizoenen. Om 16.00 uur geeft de Eredivisie CV een persconferentie over de details. Voorzitter John Jaakke van Ajax gaf aan dat het besluit over de verkoop unaniem is gevallen. "We zijn er tevreden mee", aldus Jaakke.
Niet onverwacht
"Het komt niet onverwacht", reageerde Dielessen op het besluit over de belangrijkste rechten, de eerste samenvattingen van de eredivisie. "Tot woensdagmorgen heb ik nog wel hoop gehad dat de rechten bij de NOS zouden blijven."
Eredivisie
Talpa (De Mol) en de NOS waren elkaars grootste concurrenten wat betreft de samenvattingen van de eredivisie. Op een kleine periode na, drie maanden in 1996 met Sport7, zijn de samenvattingen van de eredivisie altijd als eerste bij de NOS te zien geweest. Het verlies van het kijkcijferkanon op het tweede publieke net kan grote gevolgen hebben voor de NOS. De publieke omroep geeft woensdag aan het begin van de avond een persconferentie.
Bron: Nu.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 December 2004, 18:46:32 » |
|
Ronald, slecht nieuws voor je! Had ik nou echt niet gedacht..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 December 2004, 19:54:23 » |
|
Ronald, slecht nieuws voor je! Had ik nou echt niet gedacht.. De 2e bieding die UPC/C+ deden is niet gehonereerd en dus had Versatel het hoogste bod. Ben alleen benieuwd hoe de live wedstrijden straks gebracht worden.Soort C+ activiteit of Pay per View.Dit komt niet van de grond ben ik bang.Jaren geleden heb ik met collega's veel van deze apparatuur geplaatst voor PPV en het is 2jaar daarna weer afgebroken en ongebruikt.We zullen zien volgend seizoen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MultiNickjuh
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 Januari 2005, 12:59:51 » |
|
Ik had liever de NOS want het knopje2 druk ik altijd automaties in :boos:
|