|
Smilie
Gast
|
 |
« Gepost op: 01 December 2004, 21:20:43 » |
|
Extra journaal om 21.30 uur De prins :tranen: ???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 01 December 2004, 21:22:20 » |
|
ohjee...
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 01 December 2004, 21:23:41 » |
|
Volgens diverse bronnen zou de prins woensdagavond overleden zijn, maar de RVD wil dat bericht niet bevestigen
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 01 December 2004, 21:27:01 » |
|
Volgens diverse bronnen zou de prins woensdagavond overleden zijn, maar de RVD wil dat bericht niet bevestigen Ik geloof wel dat hij nu overleden is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 01 December 2004, 21:29:48 » |
|
ja hij is dood
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 01 December 2004, 21:29:52 » |
|
Balkie komt zo met een toespraak. De Prins is overleden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 01 December 2004, 21:45:10 » |
|
Bernhard overleden
AMSTERDAM - Prins Bernhard is woensdagavond om 20.15 uur in het Universitair Medisch Centrum (UMC) in Utrecht overleden. Dat heeft de Rijksvoorlichtingdienst meegedeeld. ==== Inmiddels is hij weer teruggebracht naar Soestdijk, waar de famlie ook is..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 01 December 2004, 21:50:06 » |
|
helaas  maar kan niet zeggen dat het er niet aan zat te komen. De man had het gewoon gehad, hij was al in de 90. Maar toch zielig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 01 December 2004, 22:47:16 » |
|
Hij heeft een mooi leven gehad. Tis toch wel indrukwekkend wat hij in zijn 93 jarige leven heeft gedaan. Kijk maar een hier voor een overzichtHet was een markante man, groot avonturier  en een levensgenieter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 01 December 2004, 22:56:40 » |
|
Dat kun je wel zeggen Al... Ik realiseer me nu ineens dat mijn vader ook in 1911 geboren is, maar al bijna 30 jaar geleden overleed.  Heeft hij toch 30 jaar langer van het leven mogen genieten.. en dát deed hij ook..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 01 December 2004, 23:59:27 » |
|
De Rijksvoorlichtingsdienst deelt namens de minister-president, mr.dr. J.P. Balkenende, met groot leedwezen het volgende mede. In de loop van de avond van woensdag 1 december 2004 is Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Bernhard der Nederlanden overleden. De Prins is hedenmiddag met spoed opgenomen in het Universitair Medisch Centrum te Utrecht wegens toenemende klachten en het slechter worden van zijn conditie. In het ziekenhuis is, in overleg met de Prins, afgezien van het nemen van verdere maatregelen. De wens van de Prins is gerespecteerd." het is dapper van hem om zelf het besluit te nemen, dat hij moge rusten in vrede
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 02 December 2004, 00:05:44 » |
|
Toch weer erg indrukwekkend om zijn leven weer eens in vogelvlucht te zien. Markante man en zeker zeer charmante verschijning in de jaren 1940-1950.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 02 December 2004, 10:23:46 » |
|
Ik heb gisteren prachtige filmpjes gezien van Bernhard en de kinderen (toen die nog klein waren) nog nooit eerder vertoonde beelden  Ook beelden waar ik mijn vader op zag :tranen: (oorlogstijd) Ik had veel respect voor de man en idd hij was een levensgenieter en heeft veel voor het Nederlandse volk gedaan. Zijn strijd is gestreden Nooit meer in verdediging
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 02 December 2004, 11:56:24 » |
|
Ik heb gisteren prachtige filmpjes gezien van Bernhard en de kinderen (toen die nog klein waren) nog nooit eerder vertoonde beelden  Ook beelden waar ik mijn vader op zag :tranen: (oorlogstijd) Ik had veel respect voor de man en idd hij was een levensgenieter en heeft veel voor het Nederlandse volk gedaan. Zijn strijd is gestreden Nooit meer in verdediging is je vader veteraan omdat hij in beeld kwam?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 02 December 2004, 12:03:59 » |
|
is je vader veteraan omdat hij in beeld kwam? Mijn vader is overleden in 1974 Het waren oude beelden geje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 02 December 2004, 12:06:39 » |
|
dat snap ik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 02 December 2004, 12:17:19 » |
|
dat snap ik Het waren beelden van de oorlog geje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 02 December 2004, 13:16:02 » |
|
Kwam hij daar als soldaat in voor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 02 December 2004, 13:20:39 » |
|
Kwam hij daar als soldaat in voor? dat was ook mijn vraag, maar als ik de beantwoording van Smilie lees denk ik dat bij haar de herinneringen aan haar vader boven kwamen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 02 December 2004, 15:58:49 » |
|
Volgens mij vroeg jij of hij als veteraan in beeld kwam. Als je als veteraan in beeld komt dan is dat van na de oorlog. Terwijl ik vroeg of hij als soldaat, en dan bedoel ik tijdens de oorlog, in beeld was. Het verschil zit hem in tijdens en na de oorlog. Klopt dat nou een beetje wat ik zeg, of zit ik te raaskallen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 02 December 2004, 18:18:51 » |
|
Hmmm, jullie melden hier dat ie om 20:15u is overleden, maar dat moet 18:50u zijn...
11 december wordt ie bijgezet. Vanaf maandag 6 december kan men tot 23u 's avonds langs de baar lopen op Paleis Noordeinde in Den Haag.
Moge hij rusten in vrede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 02 December 2004, 20:45:56 » |
|
Hij was bijna 65 jaar een stuk van m'n leven, ik zal hem missen. 't Was een toffe vent die stond voor z'n zaak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 December 2004, 21:24:34 » |
|
Volgens mij vroeg jij of hij als veteraan in beeld kwam. Als je als veteraan in beeld komt dan is dat van na de oorlog. Terwijl ik vroeg of hij als soldaat, en dan bedoel ik tijdens de oorlog, in beeld was. Het verschil zit hem in tijdens en na de oorlog. Klopt dat nou een beetje wat ik zeg, of zit ik te raaskallen. Ja was soldaat Geje en Maj. Mijn Vader heeft ook bij het verzet gezeten. dat was ook mijn vraag, maar als ik de beantwoording van Smilie lees denk ik dat bij haar de herinneringen aan haar vader boven kwamen Heel goed aangevoeld geje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 02 December 2004, 21:30:10 » |
|
Hmmm, jullie melden hier dat ie om 20:15u is overleden, maar dat moet 18:50u zijn... Zo stond het ook op de sites van de dagbladen. Later is dat veranderd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 02 December 2004, 21:42:28 » |
|
|
|