Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.147 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

23 Mei 2012, 07:20:02
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: welke koekblikken heb je zoal gehad?
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: welke koekblikken heb je zoal gehad?  (gelezen 641 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
Peganuse
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #50 Gepost op: 11 Maart 2011, 21:09:32 »

pffffff ff denken hoor, we zijn begonnen met een ford fiësta, toen kwam er een Mazda 323, toen een Mazda 626, toen een Nissan Sunny met grijs kenteken maar toen ik zwanger bleek werd die weer ingeruild voor een Nissan Primera, toen kwam er een Renault Scenic en die werd na 11 jaar weerd ingeruil voor een nieuwere versie Renault Scenic, Jos heeft tussendoor nog een Subaru Justi en 2 Suzuki Alto's gehad, de laatste is pas een half jaar oud en daar rijdt hij de komende jaren mee. Dat zijn goedkope en kleine autootjes om op en neer te gaan naar het werk
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #51 Gepost op: 11 Maart 2011, 23:18:56 »

Heey, ik las daar in jouw lijstje Nissan. Ik denk dat die rode van ons ook een Nissan was!

big twin
Forzona Member

« Antwoord #52 Gepost op: 11 Maart 2011, 23:35:37 »

O ja een alto heb ik ook nog gehad
(even aangepast)
Die waren toen nog lekker goedkoop

Wat je ook doet, blijf lachen
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #53 Gepost op: 12 Maart 2011, 11:31:48 »

nu ook nog, je betaalt geen wegenbelasting en bpm en dat is een flinke slok op de borrel, daarom hebben wij nu ook een nieuwe gekocht ipv een 2ehandsje want het scheelde maar 1100,- meerprijs
big twin
Forzona Member

« Antwoord #54 Gepost op: 14 Maart 2011, 22:45:38 »

nu ook nog, je betaalt geen wegenbelasting en bpm en dat is een flinke slok op de borrel, daarom hebben wij nu ook een nieuwe gekocht ipv een 2ehandsje want het scheelde maar 1100,- meerprijs

Nou niet echt meer hoor
Toen, vroegûhhh kosten ze nog geen 10,000 gulden

Wat je ook doet, blijf lachen
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #55 Gepost op: 15 Maart 2011, 17:43:37 »

echt wel, de alto is pas 5 maanden oud, er zijn nog genoeg kleine auto's waar bpm niet geteld wordt en geen wegenbelasting gerekent wordt omdat ze in klasse A van uitstoot vallen. Hoe lang dit gaat duren weet ik ook niet, ik heb er in ieder geval gebruik van gemaakt
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: welke koekblikken heb je zoal gehad?
Ga naar: