|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 02 November 2004, 17:05:16 » |
|
Stille tocht of geen stille tocht,zoiets moet gewoon helemaal never gebeuren Laten wij het in Nederland maar op de intocht van sin terklaas houden. P.S Het hele rechts gebeuren in Nederland deugt voor geen meter,voor een bekeuring word je van je bed geligt door de sterke arm en moet je betalen of zitten maar als er een moord wordt gepleegt wordt er eerst aan de dader gevraagd of hij een TV op zijn celletje wilt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 02 November 2004, 17:11:40 » |
|
ik begrijp dat gran en shanon op weg zijn naar de dam???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 02 November 2004, 17:16:34 » |
|
Geen idee heidi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 02 November 2004, 18:02:12 » |
|
ik begrijp dat gran en shanon op weg zijn naar de dam??? Waarom zou ik Heidi?? Ik vermoed dat er genoeg mensen zijn, en ze mij niet zullen missen.. Maar laten we hier in ieder geval geen racistische uitspraken doen.. daar schieten we niks mee op..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 02 November 2004, 18:05:46 » |
|
Maar laten we hier in ieder geval geen rasistische uitspraken doen.. daar schieten we niks mee op.. Heeft weinig zin Gran om je rasistisch teuiten daar heb je alleen maar het forum mee. Dus fijn verder tikken maar wel een mening geven zonder daar bij rasistisch tezijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 02 November 2004, 19:15:38 » |
|
Ik ben niet naar de Dam. Ik had verder niets met Theo van Gogh, dus dat zou een beetje hypocriet zijn vind je niet?? En ik zie hier ook geen rasistische praat eigenlijk. Maar laten we eerlijk zijn.....steek je vinger op als je nog nooit in je leven eens iets minder positiefs over een bepaalde groepering hebt gezegt. Ik ben niet zonder zonde en heb eerlijk gezegt wel zo mijn voorkeuren in bepaald gedrag.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 02 November 2004, 19:22:45 » |
|
Dat ben ik met je eens. We laten wat dat betreft hier in NL veel te veel met ons sollen. De straffen mogen van mij ook wat minder "humaan" en strenger en twee op een cel? van mij mogen dr ook wel vier op een cel. Maar ik ga nu offtpic sorry Vind ik niet off-topic Dees.. iedere moordenaar, van welk ras dan ook, hoort in een cel. 3 of 4 in een cel??.. prima.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 02 November 2004, 19:28:02 » |
|
Quote: er zitten 911 dagen tussen en dit werd op een bevriende site gepost van maroc.nl http://forums.marokko.nl/showthread...21&page=7&pp=15 Een aantal citaten : Allah heeft toestemming gegeven aan de gene die aangevallen woorden. ALLE LOF VOOR DE MARTELAAR DIE THEO VAN GOGH NEERGEKNALD HEEFT!!! ZO KOMEN DE ZIONISTEN EN HUN KNECHTEN AAN HUN BLOEDIGE EIND! De site is inmiddels offline gegaan en heeft een foto ter nagedachtenis aan Theo geplaatst. En wij Nederlanders maar begrip blijven hebben
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 02 November 2004, 19:30:08 » |
|
De daad an sich is afschuwelijk en vreselijk, maar tsjongejongejonge wat wordt de boel weer opgefokt. Als er een iemand wordt vermoord mag niemand zijn mening meer geven?
Snappen jullie niet dat de dader er weleens op uit kon zijn om tweedracht te zaaien? Als dat zijn bedoeling is,dan heeft hij het voor elkaar.Nog meer haat jegens de mongolen die de Islam misbruiken.Lees "misbruiken" want er zijn genoeg moslims die de Koran goed interperteren.De Mongolen worden "opgehitst" door een leider die bepaalde opvattingen heeft en dan krijg je dit,waar dan ook ter wereld. En mensen,laten wij eerlijk zijn.Wij denken waarschijnlijk hetzelfde maar spreken het niet echt uit maar als er een persoon is die zijn gal spuugt op een forum dan staat men op zijn achterste benen.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 02 November 2004, 19:35:51 » |
|
Lees op het forum van stand.nl voor meer reacties.. Shanon schreef:En wij Nederlanders maar begrip blijven hebben Natuurlijk kunnen en mógen wij daar geen begrip voor opbrengen.. een walgelijke daad.. en ik hoop dat de ogen van de regering en de politiek nou eens ECHT opengaan.. Ik hoorde straks iemand op de tv zeggen "Ik wil mijn land terug".. en daar kan ik me helemaal bij aansluiten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 02 November 2004, 19:35:57 » |
|
En mensen,laten wij eerlijk zijn.Wij denken waarschijnlijk hetzelfde maar spreken het niet echt uit maar als er een persoon is die zijn gal spuugt op een forum dan staat men op zijn achterste benen. Hier ben ik helemaal mee eens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 02 November 2004, 19:40:08 » |
|
Ik vind, en dat meen ik oprecht, dat je ook je gal kunt spugen zonder daarbij mensen te beledigen of allerlei krachttermen te gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 02 November 2004, 19:42:45 » |
|
Lees op het forum van stand.nl voor meer reacties.. Ik las een paar stukjes en ook hier staan er figuren op hun achterste benen.Wat een walgelijke,zielige figuren zijn dit.Met veel citaten ben ik eens. Zeker is je bent te gast in dit land en pas je aan en zo niet donder op dan.Walgelijke opvreters en criminelen.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 02 November 2004, 19:43:16 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 02 November 2004, 19:44:03 » |
|
Je kan gewoon je zegje niet meer doen omdat de mensen het niet meer durven want je krijgt al snel de stempel dat je rasistisch bent. Ik heb het heel goed voor met alle die geen Nederlander zijn en krijgen van mij een mooi verjaardags kado en wel : Een enkele reis naar eigen land dan zijn wij er wel met 1 jaar van af en dit is niet rasistisch bedoeld maar een goede daad voor de mede mens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 02 November 2004, 19:50:09 » |
|
Je kan gewoon je zegje niet meer doen omdat de mensen het niet meer durven want je krijgt al snel de stempel dat je rasistisch bent. Ik heb het heel goed voor met alle die geen Nederlander zijn en krijgen van mij een mooi verjaardags kado en wel : Een enkele reis naar eigen land dan zijn wij er wel met 1 jaar van af en dit is niet rasistisch bedoeld maar een goede daad voor de mede mens. :proost: Met jou kan ik praten Zolang men gewoon intregreerd in de samenleving is er niets aan de hand.Zij mogen hun geloof betuigen en al wat niet meer,maar dit gespuis is een enkeltje onderzeeer meer dan waard.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 02 November 2004, 19:52:42 » |
|
Moskeeën: dader kan geen moslim heten
DEN HAAG - De dader van de moord op Theo van Gogh "kan geen moslim of zelfs geen mens genoemd worden", meent de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Voorzitter Yusuf Kalkan van deze koepel van Turkse overheidsmoskeeën heeft dinsdag verder verklaard dat terreur en moord geen plaats hebben in de islam.
"Islam is een godsdienst die vrede, verzoening en tolerantie als grondbeginsel heeft. Daarom wordt de daad volledig afgekeurd door de islam", zei Kalkan. De 26-jarige verdachte van de moord op Van Gogh heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit. Bij de ISN zijn ongeveer 150 moskeeën aangesloten.
Samenleving Wat het motief van de dader ook geweest mag zijn, het rechtvaardigt op geen enkele wijze deze brute moord, stelde het Nederlands Centrum Buitenlanders (NCB). "Hij heeft de verhoudingen binnen de Nederlandse samenleving hiermee geen goede dienst bewezen." Het NCB hoopt dat zowel de autochtone als allochtone gemeenschappen zich ondanks de moord blijven inzetten voor een verdraagzame en vrije samenleving.
Vrees De Unie van Marokkaans-Nederlandse Academici en HBO'ers vreest voor racistische maatschappelijke reacties naar aanleiding van de moord. "Waar de moord op Theo van Gogh geen enkele rechtvaardiging vindt in zijn felle politieke stellingnames, zo is de afkomst van de dader evenmin een rechtvaardiging voor maatschappelijke onrust die zich richt tegen de Arabische of islamitische gemeenschap", stelt de unie. (nu.nl)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 02 November 2004, 19:52:59 » |
|
Zolang men gewoon intregreerd in de samenleving is er niets aan de hand.Zij mogen hun geloof betuigen en al wat niet meer,maar dit gespuis is een enkeltje onderzeeer meer dan waard. Kwestie van aanpassen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 02 November 2004, 19:54:10 » |
|
:proost: Met jou kan ik praten Zolang men gewoon intregreerd in de samenleving is er niets aan de hand.Zij mogen hun geloof betuigen en al wat niet meer,maar dit gespuis is een enkeltje onderzeeer meer dan waard. wat bedoel je met "dit gespuis"? De moordenaar van van Gogh of alle moslims?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 02 November 2004, 20:00:54 » |
|
wat bedoel je met "dit gespuis"? De moordenaar van van Gogh of alle moslims? Het gespuis,zijn de individu die hun geloof "misbruiken" en dat omzetten in "daden". Maar dit kon je al lezen een paar regels terug. Nogmaals ik heb niets tegen buitenlanders maar wel tegen figuren die hier dit soort "praktijken" bewerkstelligen. Verder laat ik mij niet uitdagen door anderen wat ik er wel of niet van vind.Zoveel meningen zoveel mensen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 02 November 2004, 20:03:29 » |
|
Ronald, hoe kom je dr bij dat ik je uitdaag?
Ik vroeg me oprecht af wie of wat je bedoelde vandaar mijn vraag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 02 November 2004, 20:11:07 » |
|
heel erg jammer dat de goeden onder de moslims weer moeten lijden onder deze extremisten...
Kijk, ik ben zelf christen. Als een christelijk iemand zou vermoorden, hoop ik ook niet dat de mensen míj daar dan om veroordelen, of me over één kam scheren met die moordenaar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 02 November 2004, 20:34:52 » |
|
Ronald, hoe kom je dr bij dat ik je uitdaag?
Ik vroeg me oprecht af wie of wat je bedoelde vandaar mijn vraag. Oh, sorry.Dacht namelijk dat dit het geval zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 02 November 2004, 20:37:50 » |
|
 En dan hoor en zie je net in het nieuws zo'n jong Marokaans pubertje beweren dat dit goed is....dat je vuur met vuur moet bestrijden Wat zijn dit voor een duivels aanhangers??????
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 02 November 2004, 20:43:36 » |
|
Ik hoorde het vanmorgen tegen tienen bij Evers op 538. Toen was het nog niet zeker wat er allemaal gebeurt zou zijn! We zaten meteen aan de radio gekluisterd. De hele dag is er eigenlijk over niks anders meer gepraat! Klanten spraken er ook schande van!
Echt vreselijk dit! De extremisten nemen op deze manier wel steeds meer de macht over! Waarom wordt nou niet gesnapt dat een multiculturele samenleving niet kan. Ook hier zullen de goede onder de kwade moeten leiden. Maar helaas nemen de kwade steeds meer de overhand! De regering zal drastische maatregelen moeten nemen om dit enigsins te doen stoppen. Naar mijn mening is dat al te laat want de rotte appels zijn al onder ons!
Vorige week donderdag keek ik naar de DVD "Zien" van Marco Borsato. Theo heeft daar ook een paar clipjes van geregiseerd. Die vind ik ook bijzonder goed! Keek ook 2 keer naar de making of en zag hem toen in actie. En bewonderde hem om zijn goede regiseer werk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|