suus
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 30 Oktober 2004, 10:45:54 » |
|
Hallo allemaal!
Ben toeval op dit forum gekomen, maar het lijkt me wel leuk om even te blijven denk ik.
Bye
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Oktober 2004, 10:59:10 » |
|
Welkom suus  ik hoop dat je tikplezier langer duurt dan 'even' :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Oktober 2004, 11:25:03 » |
|
Welkom hier Suus.. :welkom:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Oktober 2004, 13:06:35 » |
|
welkom Suus en we horen graag meer van je
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 Oktober 2004, 13:09:45 » |
|
Heb al aardig wat gepost! Ik vind dit een leuk forum omdat mensen van zeer verschillende leeftijd hieraan deelnemen! Ben zelf 20 maar andere forums gaan alleen maar over zeer oppervlakkige dingen (wat af en toe ook leuk is) maar dit is een mooi mengelmoesje! Ga zo door! Suus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbieke
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 Oktober 2004, 13:44:38 » |
|
hallokes suus!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Oktober 2004, 14:14:33 » |
|
 Hoi Suus, ik ben Maj en ik hoop je naam nog vaak tegen te komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Oktober 2004, 15:41:41 » |
|
Welkom Suus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Oktober 2004, 16:20:11 » |
|
Mogen we je ook vragen stellen Suus? geheel vrijblijvend natuurlijk.. ;)
Bijvoorbeeld wat en waar je studeert?... relatie en/of verliefd?.. je pincode hoef ik niet te weten hoor.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Oktober 2004, 16:34:41 » |
|
Tuurlijk mogen jullie vragen stellen! Ik woon in Haarlem met mijn ouders en mijn broer, ben 20 jaar, studeer CMV in Amsterdam (2e jaars). CMV is culturele en maatschappelijke vorming. Beetje moeilijk om uit te leggen wat het allemaal inhoudt want het is een brede opleiding. Ben niet verliefd, ook niet verloofd of getrouwd. Lees veel, computer veel, leuke dingen doen enz. Beetje saai klinkt het  maar ik heb het wel naar m'n zin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Oktober 2004, 16:44:08 » |
|
Waarom saai?.. klink goed allemaal hoor.. Als je het zelf maar naar je zin hebt, dat is toch het belangrijkste?.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Oktober 2004, 18:03:42 » |
|
Welkom suus en veel plezier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Oktober 2004, 19:37:27 » |
|
hallo Suus Welkom hier. Ben hier ook nog maar een weekje ofzow, maar 't is hier heel gezellig hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Oktober 2004, 19:43:42 » |
|
:welkom: Suus ,babbel maar gezellig mee ,je bent er hier zo in.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
chuky
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 31 Oktober 2004, 10:49:33 » |
|
Wilkomme... ben laatste tijd wel erg achter... komt omdat ik moet werken in belgie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 31 Oktober 2004, 20:39:16 » |
|
Suus, leuk ik had vroeger een vriendinnetje die ook zo heette. Ben de niet mee getrouwd. Dus je hebt mazzel ik weet alles van Suusjes. Welkom en veel tikplezier. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 31 Oktober 2004, 22:29:22 » |
|
Hey Suus, welkom op Forzona!! Vind jij 20 ook zo'n geweldige leeftijd? :fluiten: Hoe dan ook, veel plezier hier en tik-ze!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 01 November 2004, 16:53:52 » |
|
Welkom op Forzona!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 01 November 2004, 22:20:53 » |
|
 Welkom Suus, welk toeval bracht je hier naar dit gezellige forum  Veel plezier in ieder geval ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chuky
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 03 November 2004, 16:24:52 » |
|
ja dat vraag ik me ook af heo kom je hier?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 03 November 2004, 20:07:48 » |
|
is niet zo interessant hoor. typte bij zoekmachine google: irritante reclames in en toen kwam ik op dit forum bij het topic irritante reclames
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 03 November 2004, 20:36:33 » |
|
Hier is iedereen bijna irritant. Toen ik dat intikte kwam ik hierop: Reclame
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 03 November 2004, 20:47:52 » |
|
is niet zo interessant hoor. typte bij zoekmachine google: irritante reclames in en toen kwam ik op dit forum bij het topic irritante reclames Wat leuk... Zo zullen er veel mensen met diverse zoekwoorden hier belanden dus... Google snuffelt hier dagelijks rond.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Napoleon
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 08 November 2004, 15:00:05 » |
|
Welkom Suus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JoPiDo
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 09 November 2004, 00:14:23 » |
|
Hallo allemaal!
Ben toeval op dit forum gekomen, maar het lijkt me wel leuk om even te blijven denk ik.
Bye ik ben ook net nieuw
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 17 November 2004, 17:03:17 » |
|
Ik moet even mijn complimenten uiten over dit forum. Ik heb me nog nooit op een forum aangemeld behalve deze, maar heb er op verschillende fora (is dat het mv?) gesurfd en moet zeggen dat dit een erg leuk forum is. Op andere fora wordt veel te veel gescholden en beledigd voor - als je het mij vraagt - no reason at all en hier heb ik het gevoel dat ik kan schrijven wat ik wil. (Ik zou uberhaupt nooi 'te ver' willen gaan in wat ik schrijf, omdat er voor mij geen reden voor is om 'te ver' te gaan uit respect voor de medemens. Ik heb het gevoel dat iedereen hier er zo over denkt  ) Het geschrevene mag in goede of slechte aard vallen, dat maakt niet uit daar zijn meningen voor, maar je hoeft hier nooit 'bang' te zijn voor irrationele en beledigende reacties. Dus applaus van mij voor de beheerders/verzorgers! En natuurlijk alle medeforummers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 17 November 2004, 17:42:24 » |
|
Ik sluit me hier volledig bij aan!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 17 November 2004, 19:22:06 » |
|
 ....... :love:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 17 November 2004, 19:23:39 » |
|
Ik ben heeel goed in slijmen Nee ik meen het echt hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 17 November 2004, 19:32:15 » |
|
Ben het met je eens suus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 17 November 2004, 23:04:05 » |
|
Er lopen hier wat minder rond met te lange tenen, das inderdaad wel eens een verademing soms. Ook zie ik hier niet dat de persoon collectief gepakt wordt als de mening een ander niet aanstaat. Aan de andere kant kom je ook héél veel topics tegen die gewoon nergens over gaan, als ze maar ergens over gaan. O nee dat klopt niet, ze moeten ergens over gaan maar gaan eigenlijk nergens over zoiets. Maakt niet uit, gelijk heb je dus wel. "Geen gezever, maar gewoon gezever" zou het motto kunnen zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 17 November 2004, 23:17:20 » |
|
Vooral in "praatcafe en meer"... maar we hebben ook genoeg serieuze onderwerpen. Maar soms heb ik het daar wel even mee gehad, ook elders.... iedereen wil toch altijd gelijk hebben..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 17 November 2004, 23:18:28 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 18 November 2004, 13:28:45 » |
|
Hey Suus, welkom op Forzona!! Vind jij 20 ook zo'n geweldige leeftijd? :fluiten: Hoe dan ook, veel plezier hier en tik-ze Ik vind 20 een rotleeftijd...Geen teenager meer...niet echt volwassen...iedereen om me heen krijgt 'vaste' relaties...kan niet wachten tot ik 21 ben...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 18 November 2004, 17:40:43 » |
|
Geniet van het leven want het duurt maar even.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 18 November 2004, 18:17:10 » |
|
Ik vind 20 een rotleeftijd...Geen teenager meer...niet echt volwassen...iedereen om me heen krijgt 'vaste' relaties...kan niet wachten tot ik 21 ben... Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik dat ook graag wilde... Geniet van je jeugd.. heerlijk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 18 November 2004, 18:24:23 » |
|
Er lopen hier wat minder rond met te lange tenen, das inderdaad wel eens een verademing soms. Ook zie ik hier niet dat de persoon collectief gepakt wordt als de mening een ander niet aanstaat. Aan de andere kant kom je ook héél veel topics tegen die gewoon nergens over gaan, als ze maar ergens over gaan. O nee dat klopt niet, ze moeten ergens over gaan maar gaan eigenlijk nergens over zoiets. Maakt niet uit, gelijk heb je dus wel. "Geen gezever, maar gewoon gezever" zou het motto kunnen zijn Ik denk dat Forzona in goede handen is wat de crew betreft. Als de crew zelf niet is gediend van vloeken en/of scheldpartijen, die er dan ook niet komen. Hier word je in je waarde gelaten en er word begrip getoond voor iedereen en zo kan er weinig mis gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 18 November 2004, 18:32:17 » |
|
 maar dit gebeurt op lang niet alle fora maar goed: we zijn er blij mee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 18 November 2004, 18:49:12 » |
|
 maar dit gebeurt op lang niet alle fora Zal best wel niet :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 18 November 2004, 21:48:47 » |
|
Ik vind 20 een rotleeftijd...Geen teenager meer...niet echt volwassen...iedereen om me heen krijgt 'vaste' relaties...kan niet wachten tot ik 21 ben... Aangezien t hier ook gaat over meningen zal ik hier ns even mn mening over geven. :P Kan het niet met je eens zijn namelijk. Iig niet met alles. Ten eerste, je baalt dat je geen tiener meer bent en toch wil je zo snel mogelijk 21 worden, waarna t alleen nog maar sneller gaat en je binnen no time 30 bent. En dan ben je geen twintiger meer. :uhh: En niet echt volwassen... Voor de wet ben je al volwassen, en als je nu nog niet volwassen voelt verandert dat niet opeens als je 21 wordt hoor... Lijkt mij tenminste. Volgens mij gaat volwassen worden geleidelijk. Als 21-jarige ben je dan wel helemaal zelf verantwoordelijk (tot die tijd hebben je ouders nog een financiële verantwoordelijkheid, zoals je vast wel weet) maar wat is nou het grote verschil? Volwassen wordt je niet opeens, je moet t leren. En leren is een proces. Tenslotte, een vaste relatie kan je ook al krijgen als je 20 bent. Leeftijd is betrekkelijk, het zegt helemaal niets over je. Je kan met 17 al superzelfstandig zijn, of met 24 nog superafhankelijk. Volgens mij ben ik het nergens mee eens. :fluiten: Ik vind 20 dan ook wel een mooie leeftijd. tKlinkt wel leuk tenslotte... ;)
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 18 November 2004, 21:50:52 » |
|
Wow ik bedoelde het allemaal niet al te serieus hoor..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 18 November 2004, 21:55:09 » |
|
Geniet ervan meiden... Ik trouwde toen ik net 22 geworden was, en had toen nog de handtekening van m'n ouders nodig.. Ik heb er nooit spijt van gehad hoor, maar zou nog best éven 20 willen zijn.. heel eventjes maar.. alleen om nog eens te weten hoe het toen was.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 18 November 2004, 21:58:51 » |
|
Ik vond de periode van 20 - 24 de rotste van m'n leven. Daar voor was het ook huilen met de pet op.
Kortom, ik geef niet m'n mening maar mijn ervaring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 18 November 2004, 22:01:13 » |
|
Ja ik ben ook zeker niet ongelukkig of zo. Ik heb nooit iets met verjaardagen gehad maar toen ik 20 werd was het gewoon een beetje.. raar. Alsof je een nieuwe 'fase' in gaat en ik houd niet zo van 'fasen'. Maar verder ben ik behoorlijk blij hoor. En Katerulezz, ik begreep je respons niet helemaal. Voor de wet ben je al volwassen, en als je nu nog niet volwassen voelt verandert dat niet opeens als je 21 wordt hoor dat begrijp ik Tenslotte, een vaste relatie kan je ook al krijgen als je 20 bent. Dat begrijp ik ook. Wat bedoel je daar nu allemaal precies mee?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 18 November 2004, 22:02:10 » |
|
Ik zal alles nog best een keer over willen doen  Want hoe ouder je word hoe meer je terug gaat in de tijd. Dus geniet maar van je jeugd :bigsmile: voor je het weet ben je 50 en dat is ook een hele mooie leeftijd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 18 November 2004, 22:05:05 » |
|
Met 50  ik nog tegen de klippen op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 18 November 2004, 22:06:37 » |
|
Oké leuk dat je dat met ons allen gedeeld heb Chiwa :blegh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 18 November 2004, 22:09:09 » |
|
Met 60  deed ik het nog twee keer per week. Nu  ik alleen nog als het in drievoud wordt aangevraagd 6 weken van te voren dan hè.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 18 November 2004, 22:44:40 » |
|
Wow ik bedoelde het allemaal niet al te serieus hoor.. O... Sorry. :cheesy: Maar nu we het er toch over hebben... ;) Ik vond t zelf ook wel een beetje 'vreemd', ineens een 2'tje ipv een 1'tje. Net zoals van 9 naar 10 jaar gaan, dat is ook een hele happening. Alleen denk je dr nu wat volwassener over na... :cheesy: Eerlijk gezegd snap ik jouw (suus) reactie ook niet helemaal, je zegt 2x dat je t begrijpt maar toch begrijp je t niet? :uhh: Btw, je mag me KR noemen hoor, is niet zo lang. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 18 November 2004, 22:48:37 » |
|
Het ligt aan mij niet aan jou. Maar ik bedoelde niet te zeggen met mijn (warrige!) verhaaltje dat ik niet volwassen wilde worden cq ben, enz. Maar ik begrijp mezelf allang niet meer met dit hele verhaal  . Ik kijk er over 10 jaar nog wel een keer naar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 18 November 2004, 22:54:24 » |
|
Geeft niet hoor, dat soort dingen heb ik zelf ook wel eens last van...  Er zijn dr hier genoeg die dat kunnen beamen. :fluiten: Maargoed... Tot over 10 jaar dan maar! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 19 November 2004, 00:25:28 » |
|
Ik ben 40 en zou voor geen goud van de wereld meer 20 willen zijn :no:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 19 November 2004, 00:41:53 » |
|
Nou, ik vond m'n laatste verjaardag NIET leuk... "kroonjaar" noemen ze dat..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 19 November 2004, 10:39:47 » |
|
Nou ja, op zich is er iets voor en tegen iedere leeftijd waarschijnlijk. :bigsmile: Leeftijd zegt verder niet zoveel denk ik, het is maar hoe je je gedraagt. Wat een wijsheid opeens. Komt vast omdat ik ZIEK ben... Ik heb griep: koorts, misselijk, koud, warm.. Heb meelij!  Alhoewel ik wel kan computeren dus echt heel ziek ben ik ook weer niet.. :onschuldig:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 19 November 2004, 11:58:04 » |
|
Ik heb griep: koorts, misselijk, koud, warm.. Heb meelij!  Alhoewel ik wel kan computeren dus echt heel ziek ben ik ook weer niet.. :onschuldig: Ik heb meelij... Beterschap hoor.... houd in ieder geval de vingertjes soepel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 19 November 2004, 12:00:54 » |
|
Ik heb hier ook een zieke in bed liggen. Voelde zich helemaal niet goed en is al bij de dokter geweest. Die constateerde wel dat zijn bloeddruk te laag was.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 19 November 2004, 14:01:32 » |
|
Ik ben ZOO blij! Heb net mijn werk gebeld en ik moet normaal gesproken werken dit weekend maar er is welgeteld 1 gast aanwezig dus ik hoef niet te werken! Kan ik lekker ziek zijn. Nou lekker. In ieder geval hoef ik niet te werken dat is wel prettig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 26 November 2004, 16:35:45 » |
|
Ben nu minder blij want weer beter en nu werk ik dit weekend ook al niet omdat het zo rustig is. Het probleem is dat ik eerst een 8 uur contract had (per week bedoel ik) maar vanwege bezuinigingen heb ik nu een contract op oproepbasis... Dus nu houd ik aan het eind van mijn geld nog meer maand over! :tranen:
Misschien moet ik een nieuw bijbaantje vinden. Weet iemand nog iets leuks voor in het weekend wat een beetje betaalt? Geen callcentre aub
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 26 November 2004, 20:25:44 » |
|
Ik werkte bij n bibliotheek. Was heel leuk. En verdiende ook niet slecht (weet niet wat jij goed noemt). Maarja, daar mocht ik maar n jaartje werken. Ben nu werkloos, en te verwend (qua uren en salaris) om een nieuw baantje te zoeken. Maar ik heb ook geen restjes maand over... :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 27 November 2004, 11:14:50 » |
|
Wat deed je zoal in de bieb? Misschien vind ik het ook wel leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 27 November 2004, 13:58:47 » |
|
Boeken sorteren en wegzetten, af en toe mensen helpen die op zoek zijn naar een bepaald boek... Maar niet uitlenen, telefoon beantwoorden of dat soort dingen, dan moet je weer een speciale opleiding hebben volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|