Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 03 November 2004, 21:59:59 » |
|
Vloeken of andere 'rare' woorden roepen is vaak een gewoonte ja. Sommigen zeggen om de drie woorden een vloek. Jammer. Een vloek als GVD betekent GOD VERDOEM MIJ. Stel je voor dat Hij dat ook daadwerkelijk zou doen? kun je nog beter shit of kut of lul roepen. Niet dat dat zo netjes staat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 03 November 2004, 22:09:27 » |
|
Ach chuky is op een leeftijd om eens lekker tegen dingen aan te schoppen, toch chuky?? Maar ik ken m'n pappenheimers..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 03 November 2004, 22:10:42 » |
|
Nee, dat is idd helemaal niet netjes. En als je dat zo uitspreekt al helemaal niet. Ik ben zo'n zwever......geloof niet, maar ook weer wel, oftewel....ik twijfel over het bestaan van een God. Dat er meer is tussen hemel en aarde geloof ik absoluut, maar kan er geen vat op krijgen wat dat dan is. Nee....verdoemd wil ik niet worden. Ik moet er toch eens wat beter op gaan letten
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 03 November 2004, 22:13:14 » |
|
Dat er meer is tussen hemel en aarde geloof ik absoluut, maar kan er geen vat op krijgen wat dat dan is. dat is ook de bedoeling, hooguit dat God vat krijgt op ons
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 03 November 2004, 22:18:30 » |
|
Ik bedoel eigenlijk meer.....ik voel dat er wat is, maar ben nergens zeker of overtuigt van. Ik denk vaak dat het de wens van de gedachte is om te geloven dat er meer is, want ja ,we willen leven en niet dood. Wat zou er dan mooier zijn dat als we dood gaan, wat absoluut een zekerheid is, dat er daarna dan nog wat is? Ik denk dat je door daar in te geloven, minder angst voor de dood hebt. Snap je een beetje wat ik bedoel?? Kan dat zo moeilijk uitleggen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 03 November 2004, 22:32:30 » |
|
ik snap het. ik weet ook niet wat ik van het traditionele hel-hemel idee moet denken. de hemel is volgens mij als nabestaanden je positief blijven herinneren, dan leef je symbolisch voort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 03 November 2004, 23:08:51 » |
|
Dat zeker, maar ik zou liegen als ik niet graag een teken zou krijgen dat ergens mijn moeder nog is. Ik heb daar wel eens om gevraagt. Ronald heeft ooit echt het "licht" gezien zeg maar en is ervan overtuigt dat na dit leven meer is. Hij heeft dus een soort visioen gehad. Ik deed daar in het begin een beetje lacherig over, maar hij is er dus echt van overtuigt.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 03 November 2004, 23:10:41 » |
|
dat hoor je wel vaker, mensen met 'tunnel' ervaringen. vaak bij ongelukken of operaties
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 03 November 2004, 23:20:09 » |
|
Ronald was toen wel behoorlijk ziek idd. Het word ook wel een bijna dood ervaring genoemd ,hoewel het er bij hem niet zo slecht uit zag dat hij dood zou gaan ,maar toch kreeg hij die beelden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 04 November 2004, 20:25:23 » |
|
Vreselijke gedachte om te denken dat er nog wat is hierna. Het is er niet, maar ja, op een begrafenis of crematie doen we allemaal net of er wel wat is.
Leuk om elkaar even op te beuren. Maar der is echt helemaal niks hoor.
Net als het Sint Nicolaas verhaal. Als je het stopt is de legende dood. Daarom houden we hem angstvallig in leven en zijn er elk jaar weer boterletters.
Mazzel voor de bakker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 04 November 2004, 20:26:52 » |
|
Ben het wel met je eens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 04 November 2004, 20:35:48 » |
|
Stel je voor. Op een begrafenis zegt de dominee:
'De overledene is dood'. U zult hem nooit meer zien. Tot stof zullen we wederkeren.
Maar als u doodgaat is het stof ineens weer leven.
Stel je voor, een man gaat dood en laat vrouw en kindertjes achter. De vrouw trouwt een andere man. Die man gaat ook dood.
Vijf jaar later gaat de vrouw zelf dood. Zij vereningd zich met twee stofresten en gedrieën leven zij nog lang en gelukkig.
Stel je voor ze trouwde vijfmaal. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 04 November 2004, 20:38:07 » |
|
Zal een hoop stof worden,dat wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 04 November 2004, 23:41:56 » |
|
achja, een ieder gelooft wat hij/zij wil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 05 November 2004, 01:16:58 » |
|
Zal het niet zo zijn (weet het niet hoor) Dat ze de hemel bedoelen omdat je zieltje dan rust heeft. En de hel,dat je zieltje blijft zweven? Dat idee heb ik erbij. dat is de traditionele gedachte waar ik ook mee opgegroeid ben, maar de hemelgedachte die ik nu voor mezelf ook hier neergeschreven heb ik overgenomen van een pastor die we vroeger gehad hebben. en die gedachte sprak me aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 05 November 2004, 02:05:05 » |
|
achja, een ieder gelooft wat hij/zij wil. Logisch toch??... :fluiten:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
chuky
Gast
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 05 November 2004, 19:48:11 » |
|
wel logisch ja :D :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 05 November 2004, 20:15:04 » |
|
Een goede vriend van me was indiaan. Hij overleed een tiental jaren terug.
Maar ik vergeet nooit wat hij zei;
'Laat je begraven in een hele zware eikenhouten kist. Zorg dat je op minstens drie meter diep komt te liggen in eigen grond'.
Zijn reden hiervoor was dat eikenhout pas vergaat na honderd jaar. En je ziel dan niet kan ontsnappen uit de kist. Dan pas moet je opnieuw beginnen met een volgend leven.
Ligt je kist hoger verrot zelfs eikenhout vroeger. Waardoor je ziel minder rust heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 10 November 2004, 18:01:42 » |
|
gelukkig neemt een ziel maar weinig ruimte in en zonder lichaam kan die vrouw best 5 mannen behapstukken hoor.
Knappe geest die een ziel in een kist denkt op te sluiten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|