Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 27 Augustus 2004, 19:56:27 » |
|
Volgend weekend, 3, 4 en 5 september vinden de Wereld Haven Dagen van 2004 plaats. Tijdens die dagen is op 4 september ook de Maasrace. Een van de belangrijkere sloeproei wedstrijden! Kijk voor meer info over wat er allemaal tijdens de wereld haven dagen te beleven is op: http://www.wereldhavendagen.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Augustus 2004, 21:56:07 » |
|
Doet je broer ook weer mee met sloeproeien Puc?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Augustus 2004, 22:09:14 » |
|
Leuk, maar ik zal er weinig van zien. M'n Karelinnetje is een weekje vrij en dan kom ik nooit in de stad.
Moet er dagelijks heen en ben blij als ik eens wat bomen kan zien. Dus meestal zijn de neuzen in de vrije tijd hier op het bos (lees stille plaatsten) gericht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Augustus 2004, 22:42:06 » |
|
Dus meestal zijn de neuzen in de vrije tijd hier op het bos (lees stille plaatsten) gericht. Dan kunnen jullie volgende week vrijdag jullie hart ophalen. Kan ik jullie laten zien waar ik de winnende foto van vorige maand gemaakt heb. Nu staat de hei ook weer in bloei en het ziet er prachtig uit.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Augustus 2004, 22:49:03 » |
|
Mijn vrouw geniet met volle teugen van bos, heide en strand. En zelf vind ik het ook leuk als de afstanden niet te groot zijn.
Maar zij loopt rustig een paar uur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 27 Augustus 2004, 22:55:12 » |
|
Nou, een paar uur lopen kan ik ook niet hoor. Dat houd mijn knie'tje niet meer vol en mijn rug zakt dan ook steeds verder in elkaar. Ik rij jullie wel rond
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 31 Augustus 2004, 19:37:28 » |
|
Ik ga misschien komende zaterdag mee op een volgschip tijdens die Maasrace!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 31 Augustus 2004, 20:40:45 » |
|
Ik ga misschien komende zaterdag mee op een volgschip tijdens die Maasrace! Volgboot met een buitenboordmotor?.. of moet je zelf ook roeien.. :winkiss: leuk trouwens.. maak je foto's?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 31 Augustus 2004, 21:23:25 » |
|
Nou, een paar uur lopen kan ik ook niet hoor. Dat houd mijn knie'tje niet meer vol en mijn rug zakt dan ook steeds verder in elkaar. Ik rij jullie wel rond Ik ben bang dat zowel mijn Karelin als ik mateloos gaan genieten van de natuur. En van Rotterdam zie ik lekker een week lang niets, want ik kom er pas weer volgende week.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 31 Augustus 2004, 21:51:43 » |
|
Hee Chiwa....hebben jullie geen interesse om een kleine twee weekjes gratis van deze mooie buurt te genieten???? Wij zoeken namelijk nog een oppas voor einde September als we op vakantie gaan voor de hondjes en de poesjes?????
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 01 September 2004, 15:13:01 » |
|
In principe zou ik dat heel graag willen doen. Maar dan moet ik alleen, want mijn Karelinnetje is na deze week vijf weken niet meer vrij. Daß zo zielig voor haar als ze dan elke dag in een leeg huis komt. Jammer, volgende keer beter afstemmen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 03 September 2004, 22:05:40 » |
|
Ik ga dus mee op een volgboot! Het is een van de opleidingsschepen van het Scheepvaart en Transport College, de prinses Irene. Er gaat ook een hoempapa bandje mee. De boot zal bij de start van de Maasrace onderdeel uitmaken van de startlijn. Hier wat foto's van het zusterschip de Christina, die mee was tijdens Grou-Rotterdam:  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 03 September 2004, 22:16:19 » |
|
Mooie boot... of is het schip..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 05 September 2004, 14:33:39 » |
|
Ik heb net even naar mn vriendin gezwaaid, die op de 'Pride of Rotterdam' zat... :cheesy:
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
|
Hawkeye
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 05 September 2004, 22:46:01 » |
|
Hallo, Ik ben zaterdagavond naar het vuurwerk van de Wereldhavendagen geweest maar kon helaas door de drukte m'n auto niet in de buurt van de Erasmusbrug krijgen dus moest ik het schouwspel helaas vanaf de Willemsbrug bezichtigen. Ik heb desondanks wel een paar mooie foto's weten te maken, maar zijn er hier misschien mensen wel dichter in de buurt geweest, ik vraag me namelijk af of het dit jaar ook weer met muziek was? Groetjes, Een paar foto's; .JPG) .JPG) .JPG)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 05 September 2004, 22:57:18 » |
|
Prachtig hoor Hawkeye ,maar hoe ben je hiermee zo op Forzona terecht gekomen????
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Hawkeye
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 05 September 2004, 23:00:55 » |
|
Oke dan, ik kom nogal ongelegen dan denk ik, maar dit is de enige site waar mensen het over de wereld haven dagen hadden en ik wou dat gewoon weten, meer niet, maar sorry voor de overlast dan... Zit er ook nog een Profiel Remover op hier dan  ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 05 September 2004, 23:02:06 » |
|
Hallo, ik stel gewoon een vraag.... Wat is iedereen toch snel aangebrand zeg, en dat met dit mooie weer
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 05 September 2004, 23:03:21 » |
|
Oke dan, ik kom nogal ongelegen dan denk ik, maar dit is de enige site waar mensen het over de wereld haven dagen hadden en ik wou dat gewoon weten, meer niet, maar sorry voor de overlast dan... Zit er ook nog een Profiel Remover op hier dan  ... Mooie foto's Hawkeye...  welkom hier trouwens.. :welkom: Puc zal vast nog wel meer over de havendagen komen vertellen.. Maar waarom zou je ongelegen komen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkeye
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 05 September 2004, 23:22:42 » |
|
Na zo'n vraag van "hoe ben je hiermee zo op Forzona terecht gekomen????" dacht ik even ongelegen te zijn. Sorry hoor Shanon, maar door de vraagtekens leek het echt een vraag zo van hoe kom jij hier in hemels naam.
Maar goed laten we verder gaan met het forum...
Groetjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 05 September 2004, 23:28:17 » |
|
Na zo'n vraag van "hoe ben je hiermee zo op Forzona terecht gekomen????" dacht ik even ongelegen te zijn. Sorry hoor Shanon, maar door de vraagtekens leek het echt een vraag zo van hoe kom jij hier in hemels naam.
Maar goed laten we verder gaan met het forum...
Groetjes. Ach, Shanon is gewoon nieuwsgierig... ze is niet voor niks "supermuts" van Forzona.. Maar ze bedoeld het goed hoor... het is ook meestal de vraag in ons "wie bent U-forum"... Leuk om te weten hoe iemand hier terechtgekomen is.. ;) http://www.forzona.nl/forum/index.php?showforum=3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 05 September 2004, 23:29:43 » |
|
Dat was dus absoluut niet mijn intentie. Vind het gewoon altijd leuk om te horen hoe mensen dit forum gevonden hebben. Maar welkom en tik lekker mee zou ik zeggen
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 06 September 2004, 00:32:09 » |
|
Mooie vuurwerkfoto's zeg, Hawkeye!  Ik krijg ze niet zo! En Pucco, wij willen wel meer foto's hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 06 September 2004, 12:05:53 » |
|
Je hebt een goeie camera en statief nodig voor zulke foto's...
De lichtjesparade was met muziek en een zangeres. Het vuurwerk daarna werd ook begeleid door muziek. Dit kwam allemaal vanaf die grote bok, de Matador 3. Het vuurwerk kwam van een grote ponton.
Ik stond toen met m'n broertje op de Erasmusbrug te kijken. We stonden zo'n beetje tussen de Spido-halte en het spektakel in, een superplek! Gistermiddag stonden we weer daar toen de Pride of Rotterdam even kwam straatje keren!
Het was erg leuk, eerst ben ik met de prinses Irene meegeweest tijdens de Maasrace. Dat was heel gezellig. We maakten eerst al onderdeel uit van de startlijn. Na de start gingen we het hele eind mee. We hadden wel enige tijd vertraging omdat een bobo van het Scheepvaart en Transport College nog aan boord moest komen. Maar we hebben toch de hele route kunnen zien. Het keerpunt was net na de van Brienenoordbrug. De route zou eigenlijk rondom het terrein van van Giessen-de Noord lopen, maar door sterke stroming was de route ingekort.
Na de race hebben we op de uitslag gewacht en de roeiers opgevangen. Ze hadden het zwaar met die sterke stroming en dat warme weer. 's Avonds ben ik dus met m'n broertje naar de lichtjesparade en het vuurwerk wezen kijken. Daarna dachten we ook nog wel ergens een show of optreden van een band oid te gaan bezichtigen, maar alles was al rustig geworden. Dus zijn we maar weer terug naar m'n broertje's huis gegaan.
Gisteren overdag hebben we rondgelopen door het hele gebied en hebben gekeken wat er allemaal te zien en te doen was. Ik heb 109 foto's gemaakt. Ik denk dat voordat ik ze op het net zet nog wel even een schifting maak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 06 September 2004, 12:40:51 » |
|
Lijkt me handig, ja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 06 September 2004, 13:16:13 » |
|
Vanmorgen vroeg was ik om 06:30 op de Erasmusbrug, en niks meer te zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast