Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.147 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

23 Mei 2012, 06:01:10
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Judo
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Judo  (gelezen 559 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 18 Augustus 2004, 11:42:25 »

Mark Huizinga onttroond   
ATHENE - Olympisch kampioen Mark Huizinga is vandaag onttroond. In de klasse tot 90 kilo verloor Huizinga in de derde ronde van de wereldkampioen Hwang Hee Tae. De Zuid-Koreaan was met koka te sterk voor Mark Huizinga.

Koka is het kleinst mogelijke verschil in de sport. Dit punt wordt uitgedeeld bij passiviteit van de tegenstander. Mark Huzinga, in Sydney 2000 nog goed voor goud, maakte een verslagen indruk na afloop van de wedstrijd. De Nederlandse vlaggendrager bij de openingsceremonie zal mogelijk nog uitkomen in een wedstrijd voor de bronzen medaille. Dit hangt af van het resultaat van onder andere Hwang Hee Tae.
=====
Het scheelde echt maar héél weinig.. Bedroefd

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Augustus 2004, 20:48:52 »

In ieder geval tóch een medaiile..  

Huizinga pakt brons

AMSTERDAM - Mark Huizinga voelde zich in de Ano Liossia Olympich Hall woensdagavond niet als iemand die goud had verloren. Wel als iemand die brons had gewonnen. " Drie Spelen, drie medailles. Ik heb er weer een bij." ..  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Augustus 2004, 12:15:34 »

Griekse judoka overlijdt aan verwondingen :shocked:

ATHENE - De Grieks judoka Eleni Ioannou die 7 augustus na een ruzie met haar vriend van een balkon viel, is dinsdag in het ziekenhuis overleden aan haar verwondingen. De 20-jarige atlete liep na haar val van de derde etage van haar appartement in het olympisch dorp meerdere botbreuken en hersenbeschadiging op.

De vriend van Ioannou, die door de politie is verhoord en vrijgelaten, viel twee dagen later van hetzelfde balkon. Volgens ooggetuigen was er eerder sprake van een sprong dan een val. De man werd ook met zware verwondingen opgenomen in een ziekenhuis.

De trainer van Ioannou, George Mountakis, heeft eerder op de televisie verklaard dat zijn pupil leed aan "psychologische en relationele problemen". Volgens een politiebron had de geliefde van de jonge judoka drugsproblemen. Griekse media deden er nog een schepje bovenop: de vriend zou ziekelijk jaloers zijn en wilde niet dat zijn vriendin naar het olympische dorp zou gaan.

De overleden atlete was Grieks judokampioen in de klasse boven de 78 kilogram en stond voor het toernooi als derde geplaatst.

geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #3 Gepost op: 24 Augustus 2004, 13:25:40 »

die gast had zeker enkele worpen met zijn 'vriendin' geoefend op dat balkon :huh:  

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Judo
Ga naar: