cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 13 Augustus 2004, 10:42:44 » |
|
Vanavond de openingsceremonie om 19:50 op Ned2.Gaan we allemaal kijken? :tv:  Welke sporten kijken jullie graag naar, of hebben jullie geen interesse.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
shadowcat
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Augustus 2004, 11:55:25 » |
|
kben nie son sport fanaat.... tenzij computeren en shoppen een sporrt word! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Augustus 2004, 12:01:51 » |
|
Tja, makkelijk te raden bij mij denk ik :fluiten:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Augustus 2004, 12:03:49 » |
|
kben nie son sport fanaat.... tenzij computeren en shoppen een sporrt word! :bigsmile: Daar kun je ook heel moe van worden in ieder geval.. :P Maarreh.. we weten nog weinig van je, misschien leuk om je HIER even voor te stellen..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Augustus 2004, 12:05:38 » |
|
nee, ik kijk niet. dan ben ik nog niet klaar met mijn werk. ik ga niet bewust kijken, hoogstwaarschijnlijk s'avonds wel naar studio-sport-terras, daar komen de hoogte en diepte punten wel voorbij
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Augustus 2004, 12:14:09 » |
|
Ja, dat doe ik zéker ook.. Met Mart Smeets..  en een lijnverbinding naar het Holland-Heineken-House.. :proost:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Augustus 2004, 14:16:21 » |
|
Ik kijk niet ben aant werk :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anne-Gaëlle
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Augustus 2004, 14:18:31 » |
|
Ik ga zéker kijken vanavond Ik ben zelf geďnteresseerd in tennis, zwemmen, hockey, atletiek (polsstok enzo), wielrennen, turnen, van alles eigenlijk, behalve schietsporten, bleeeeeeh..
|
|
|
|
|
|
- Simone Lahbib - Alisa Kleybanova - Crystal Chappell -
|
|
|
|
shadowcat
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 Augustus 2004, 14:59:12 » |
|
Daar kun je ook heel moe van worden in ieder geval.. :P Maarreh.. we weten nog weinig van je, misschien leuk om je HIER even voor te stellen.. zal ik doen zo zal je wel een berichtje van mu vindn daaro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Augustus 2004, 20:20:50 » |
|
Ik denk niet dat ik uit mezelf de tv aan zal ztten, maar misschien kijk ik ff mee als er wat leuks is... (tennis, turnen (vooral Setna kijkt daarnaar) en zwemmen)
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Augustus 2004, 21:04:06 » |
|
Ik ga zeker kijken en ik vind de programma's van Smeets een verademing vergeleken bij dat gelal van die twee op RTL 4 destijds bij het EK.
Precies... ik ben gek op Mart.. z'n commentaar dan he? ;) Ik heb trouwens nog wel een linkie waar je heel veel kan vinden over de olympische spelen:
Bedankt... Ik kijk nu naar de openingsceremonie..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 Augustus 2004, 21:16:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 13 Augustus 2004, 21:18:09 » |
|
Gewelig he? En DJ Tiesto heeft de tijd van z'n leven..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 13 Augustus 2004, 21:21:13 » |
|
Ja, kan niks meer kapot. Hij heeft de avond van zijn leven.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 14 Augustus 2004, 12:04:49 » |
|
Nou de familie zat hier om 19.50 uur uitgebreid op de bank, we hebben alles gezien. Dwz op een gegeven moment stopte de decoder er even mee want vanwege de harde regenbuien was er even geen verbinding met de schotel. Wij snel naar onze slaapkamer, daar hebben we een binnen antenne en daar verder gekeken.
En daarna maar zitten wachten en wachten maar geen Nederland.
Hebben we toch net in die drie minuten dat de schotel ff dr uit lag Nederland gemist :boos:
Nou ja verder vond ik het heel mooi, heel indrukwekkend en soms ook ontroerend. Zoals b.v. toen Irak binnenkwam en het hele stadion ging staan en klappen, echt geweldig. Ook het moment van de binnenkomst van de vlam ontzettend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 14 Augustus 2004, 12:31:18 » |
|
Dat is baalen... :huh: Ik heb vanmorgen nog wel een stukje herhaling gezien.. misschien doen ze dan nog wel een keer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chuky
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 15 Augustus 2004, 14:20:02 » |
|
:bigsmile: nou een echte sportfan ben ik wel. maar heel de dag naar sport op tv zitten kijken wil ik niet echt. als ik wil sporten,dan doe ik het zelf wel:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 15 Augustus 2004, 21:40:47 » |
|
Nou de familie zat hier om 19.50 uur uitgebreid op de bank, we hebben alles gezien. Dwz op een gegeven moment stopte de decoder er even mee want vanwege de harde regenbuien was er even geen verbinding met de schotel. Wij snel naar onze slaapkamer, daar hebben we een binnen antenne en daar verder gekeken.
En daarna maar zitten wachten en wachten maar geen Nederland.
Hebben we toch net in die drie minuten dat de schotel ff dr uit lag Nederland gemist :boos:
Nou ja verder vond ik het heel mooi, heel indrukwekkend en soms ook ontroerend. Zoals b.v. toen Irak binnenkwam en het hele stadion ging staan en klappen, echt geweldig. Ook het moment van de binnenkomst van de vlam ontzettend Ik had daar ook last van dat de verbinding met de sateliet ff weg was met de regenbui maar ik moet deze nog narichten met een digitale meter en niet zo een die je in de winkel koopt.1 graad ernaast en weg is ie met een regenbui. :boos:
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 Augustus 2004, 12:29:45 » |
|
Das idd wel balen!!!
Ik vind zelf sporten idd ook veel leuker, maar als er turnen op de tv is vin k t altijd wel heel erg leuk om te zien!!! Dan ben k eigenlijk best wel jaloers dat ik dat niet kan, maar.... k ga ook nog steeds vooruit dus k mag niet klagen! Andere sporten vind ik ook heel leuk om te zien, eigenlijk kijk ik best vaak naar de OS, ook op de buitenlandse zenders, wil eigenlijk alles zien... wat overigens moeilijk gaat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|