|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 05 Juli 2004, 22:28:20 » |
|
Ik zie het al, ik begin eruit te raken. Mijn kleintje is geloof ik een dame aan het worden en spaart geen flippo's meer, laat staan dat ze touwtjes vlecht. Maar ze kijkt wel Spongebob, en is helemaal fan van hem :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 05 Juli 2004, 23:28:59 » |
|
Niet aan te slepen dat scoubidou. Bij ons heet het ook knoopie doen. Maar beide komt erg slecht binnen en hebben we het dan is het ook zo weer uitverkocht. De yu gi oh kaarten zijn ook niet aan te slepen. Vorige week kocht er iemand voor 135 euro aan die kaartjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 05 Juli 2004, 23:46:15 » |
|
135 Euro??.... Achja, ze verzinnen steeds weer wat nieuws.. en op een gegeven moment word er weer geroepen: "Bart......Baaaaaart.. ruim je speelgoed nou eens op"..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 06 Juli 2004, 22:04:58 » |
|
Heb inmiddels 4 sleutelhangers bij elkaar ge'scoubidou'd, 3 voor mezelf (2 daarvan zijn nu onlosmakelijk verbonden met mn fietssleutel en de derde hangt mooi te wezen in mn kamer) en een voor mn mams, die was dr helemaal blij mee. :bigsmile: Tis echt zo'n tijddodend werkje, ik bedoel, ik kan ook niet de hele dag met mn neus in de boeken (of achter de compu) gaan zitten. Dus doe ik dat maar. Maar tis eigenlijk al geen uitdaging meer, dus k moet wat ingewikkelders gaan scoubidou'en.
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 06 Juli 2004, 23:52:27 » |
|
kijk maar eens op www.yoarra.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 07 Juli 2004, 19:32:34 » |
|
Ik weet het die link heb ik zelf gegeven :cheesy: Maar toch bedankt ;)
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 07 Juli 2004, 21:20:29 » |
|
Hahahah, ik ben ook besmet. Moest het leren voor de ergotherapie van mijn zoon, want ik moet hem natuurlijk wel kunnen helpen. Als je eenmaal bezig gaat is het moeilijk te stoppen. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 07 Juli 2004, 21:30:01 » |
|
En je bent gelijk met je handen bezig, als je snapt wat ik bedoel.. :winkiss:
Misschien een idee voor de "stoppers".. :bloem:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 07 Juli 2004, 22:39:48 » |
|
Dan stop ik voorlopig helemaal niet meer want met mijn handen freubelen heb ik het geduld niet voor, kan beter mijn andere hobby beoefenen dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 09 Juli 2004, 10:54:48 » |
|
135 Euro??.... Achja, ze verzinnen steeds weer wat nieuws.. en op een gegeven moment word er weer geroepen: "Bart......Baaaaaart.. ruim je speelgoed nou eens op".. Vreeeeeeeeeeeeeeslelijke reklame!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|