Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 06 December 2004, 22:31:18 » |
|
schiet me net te binnen, het is tatty helemaal niet. Het is Pimboli. dit is tatty:  en dit pimboli:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 07 December 2004, 00:41:48 » |
|
Ze zijn allebei leuk...
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 07 December 2004, 08:03:31 » |
|
in de uit te zoeken avatars stonden eerst 2 trollen. de gewone en de kersttrol, dat was voordat ik deze trol had. ik kan ze helemaal niet meer vinden.
help help
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 07 December 2004, 12:22:17 » |
|
in de uit te zoeken avatars stonden eerst 2 trollen. de gewone en de kersttrol, dat was voordat ik deze trol had. ik kan ze helemaal niet meer vinden.
help help Die hebben we veilig opgeborgen.. ;) Ze staan allemaal in een aparte map, omdat het weleens voorkwam dat nieuwe members, die dus niet wisten dat die avatars in gebruik waren, ze gebruikten. En dat gaf steeds weer een hele toestand. Dus voor iedereen die zijn of haar kerstavatar wil hebben, roep maar.. :pm:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 07 December 2004, 12:39:32 » |
|
thanks ik ben weer omgekleed werd een beetje koud in mijn ondergoedje
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 07 December 2004, 12:45:13 » |
|
thanks ik ben weer omgekleed werd een beetje koud in mijn ondergoedje Hihi.. kan ik me voorstellen... brrrr.. :koud:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 09 December 2004, 22:50:43 » |
|
Voor iedereen die een eigen kerst-avatar heeft!!.. ff pb'en dan krijg je de url.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 14 December 2004, 23:18:35 » |
|
Ik wil graag een avatar, zat er net aan te denken wat ik wilde en ineens stond ie voor mijn neus. Kun je me helpen om hem er neer te zetten of kun jij dat voor me doen. Hij komt van die eerste site die je opgaf in je eerste reply, pagina 10 en dan het draaiende jin yang teken. Heb ik ook op mijn mobiel.
|
|
|
|
|
|
Het leven is heerlijk, geniet er van!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 14 December 2004, 23:20:20 » |
|
Ik zal even voor je zoeken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 14 December 2004, 23:23:59 » |
|
hartstikke bedankt, ik krijg dat niet voor elkaar hoor. doe mijn best met knippen en plakken enzo, soms lukt het, maar nu dus niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 14 December 2004, 23:28:13 » |
|
Hij staat.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 14 December 2004, 23:32:27 » |
|
Supermeid! Echt bedankt, hij is niet echt heel duidelijk, ik bedoel beetje onscherp, maar ben er helemaal blij mee! :smile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 14 December 2004, 23:37:38 » |
|
Ik had hem al wat verkleind.. maar ik denk dat het avatarformaat hier op een minumum van 80x80 staat..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 16 December 2004, 00:04:11 » |
|
Ik wil ook m'n kerstava weer terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 16 December 2004, 00:21:20 » |
|
Ik wil ook m'n kerstava weer terug. Ik zal je de url even sturen.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 30 December 2004, 18:30:03 » |
|
Ligt t aan mij of is mijn avater weer eens foetsie?!
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 30 December 2004, 18:38:48 » |
|
Ligt t aan mij of is mijn avater weer eens foetsie?! Weg weer ja..  Had ik die vorige geupload?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 30 December 2004, 18:48:21 » |
|
Ik houd het bij POW wat een Prachtig Ontroerend Woord is...Hij komt hiervandaan (community pack) dus deze MOET GOED ZIJN (lees:blijvend)
:smile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 30 December 2004, 19:47:28 » |
|
Ik houd het bij POW wat een Prachtig Ontroerend Woord is...Hij komt hiervandaan (community pack) dus deze MOET GOED ZIJN (lees:blijvend)
:smile: Past ook goed in deze tijd.. :P de vorige avatar was trouwens geupload, dus als je nog wilt.. http://www.forzona.nl/memberavatars/Suusavatar.jpganders verwijder ik hem gewoon uit de lijst..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 30 December 2004, 19:49:02 » |
|
Verwijder hem maar als je wilt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 25 Januari 2005, 14:17:55 » |
|
Momenteel zijn er 3 members die dezelfde avatar gebruiken. en dan heb ik het over deze:  Ik heb gisteravond een paar nieuwe avatars aan de basis- lijst toegevoegd. Heb je iets leuks gevonden, of heb je zelf een mooie gevonden kan die ook altijd toegevoegd worden. Heb je een keus gemaakt, geef even een seintje hier, dan zet ik hem onzichtbaar, zodat hij niet opnieuw gebruikt kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 26 Januari 2005, 11:25:01 » |
|
Geen commentaar??
ff up dus.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
helvi
Gast
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 26 Januari 2005, 21:28:42 » |
|
hoi ik ga wel even rondneuzen voor een andere hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
helvi
Gast
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 26 Januari 2005, 21:31:53 » |
|
ik vind deze van die 2 poesjes ook wel lief ,heeft nog niemand die dan wil ik die wel zoja dan hoor ik het weer wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 26 Januari 2005, 21:42:18 » |
|
Een leuke Noorse boskat Helvi als avator?? Of een oude foto van Helvi ?? Ja, ik denk ook maar gewoon even mee hoor :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|