cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 08 Mei 2004, 14:49:11 » |
|
Even een mededeling over de avatars: Het komt nogal eens voor dat nieuwe members per abuis een avatar selecteren die al in gebruik is. Kijk dus even op het forum, of vraag even of hij vrij is. Bij de meesten staan de namen erbij.. Je kunt altijd een persoonlijke avatar nemen, die dan in de lijst gezet word. Hier een paar sites met avatars: http://www.freegaia.com/avatars/index.phphttp://www.raichu.de/avatare/start_seite_avatare.htmhttp://the-iceman.at/avatars/Zoek er een uit en mail hem naar mij.. cybergran@forzona.nl Nog even dit.. Xerxes, ik zie jouw avatar steeds niet, weet niet of het aan mij ligt, maar als je wilt kan hij ook in de bestaande lijst.. :winkiss:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 08 Mei 2004, 20:16:19 » |
|
Gr@n, vraagje, heb je misschien ook nederlandse sites met avators
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 08 Mei 2004, 20:51:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Mei 2004, 10:23:19 » |
|
Je kunt natuurlijk altijd zelf iets maken, of aan ons vragen om een avatar te maken van een plaatje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Mei 2004, 11:45:20 » |
|
Gr@n, vraagje, heb je misschien ook nederlandse sites met avators Al iets leuks gevonden Boefje?? :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24 Mei 2004, 23:04:37 » |
|
Ben nog druk op zoek naar een geschikt Boefje, heb ze bij de favo's opgeslagen, als ik even wat meer tijd heb (van het weekend) kijk ik er weer even naar, er zijn zoveel plaatjes ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Mei 2004, 23:09:48 » |
|
Een geschikte boef?..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Mei 2004, 21:53:19 » |
|
Dat is een geschikte Boef maar wel een grote en uhhhh hij is wat te mannelijk  :fluiten: Mocht je nog wat anders hebben, ik hou me aanbevolen :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Mei 2004, 21:59:40 » |
|
Dat is een geschikte Boef maar wel een grote en uhhhh hij is wat te mannelijk  :fluiten: Mocht je nog wat anders hebben, ik hou me aanbevolen :bigsmile: Ik houd het voor je in de gaten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 31 Mei 2004, 22:49:16 » |
|
Misschien ideetje voor de admin's:
Is het niet mogelijk om bij de avatarkeuze de 'geregistreerde' avatars gewoon onzichtbaar te maken? Zodat nieuwe leden niet gelijk overvallen worden door reacties waarin ze per direct worden verzocht hun avatar te veranderen? Staat een beetje onaardig, en zij kunnen dat ook niet weten als ze net binnenkomen... Toch? :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 31 Mei 2004, 23:02:17 » |
|
Is het niet mogelijk om bij de avatarkeuze de 'geregistreerde' avatars gewoon onzichtbaar te maken? Zodat nieuwe leden niet gelijk overvallen worden door reacties waarin ze per direct worden verzocht hun avatar te veranderen? Staat een beetje onaardig, en zij kunnen dat ook niet weten als ze net binnenkomen... Toch? :bigsmile: Misschien wel een goed idee, als het kan tenminste. Ik zal het eens aan Puc voorleggen.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 31 Mei 2004, 23:22:27 » |
|
 We horen het hier nog wel denk ik... ;)
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 31 Mei 2004, 23:27:20 » |
|
 We horen het hier nog wel denk ik... ;) Zeker weten.. :bigsmile: meedenken is altijd prettig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 04 Juni 2004, 21:52:49 » |
|
 We horen het hier nog wel denk ik... ;) Het is alleen mogelijk als de members zelf hun avatar uploaden naar een eigen site..  Dus hier onzichtbaar maken kan (nog) niet.. misschien in een nieuwere versie van Invision..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 04 Juni 2004, 22:05:07 » |
|
En een waarschuwing dr bij zetten ofzo kan ook niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 04 Juni 2004, 22:16:34 » |
|
Dat probeer ik dus al met dit topic..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 04 Juni 2004, 22:24:10 » |
|
't Probleem is alleen dat je dat niet gelijk ziet als je net lid bent... Vooral niet als deze niet meer 'bovenaan' staat zeg maar, dus niet meer op de algemene forum site.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 04 Juni 2004, 22:46:11 » |
|
Die van mij blijft uniek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 04 Juni 2004, 22:48:10 » |
|
:cheesy: Hup Chiwa hup!!  Leuke pic!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 04 Juni 2004, 22:48:17 » |
|
Die van mij blijft uniek. Die is helemaal geweldig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 04 Juni 2004, 23:34:37 » |
|
Er zijn veel inventieve dames op internet. Soms verbaas ik me over zoveel naastenliefde. Van het biggetje uit het origineel is niet meer te vinden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 04 Juni 2004, 23:48:35 » |
|
Welk biggetje??  edit..Ohja ik weet het alweer.. op de originele foto had je een big in je arm.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 19 Juni 2004, 15:29:12 » |
|
MrDee... je avatar is weg,,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 20 Juni 2004, 01:39:26 » |
|
Maar vanaf vandaag buiten gebruik. Wat een wedstrijd zeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 29 Juni 2004, 22:13:25 » |
|
Gr@n, vraagje: die foto die ik je van de week stuurde van dat beertje, kun je daar een avator van maken voor mij  Bianc is wel leuk maar kan ook wel weer even de kast in
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 29 Juni 2004, 22:20:35 » |
|
Ik zal even kijken of het lukt.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 29 Juni 2004, 22:22:08 » |
|
Dank U
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 29 Juni 2004, 22:22:19 » |
|
Oeps. ik ben hem kwijt..  zou je hem nog een keer willen sturen??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 29 Juni 2004, 22:33:02 » |
|
We zitten nu middenin een foto-reportage
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 29 Juni 2004, 23:00:57 » |
|
 voor jou Gr@n :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 29 Juni 2004, 23:03:52 » |
|
Tnx... graag gedaan.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 29 Juni 2004, 23:18:50 » |
|
Was dat nou Boefje! Ik herkende je niet en dacht dat er weer een nieuwkomer bij was :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 30 Juni 2004, 16:51:24 » |
|
Is dat jullie regenboogbeer, stranger? :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 01 Juli 2004, 21:29:12 » |
|
Was dat nou Boefje! Ik herkende je niet en dacht dat er weer een nieuwkomer bij was :cheesy: Wat dat is? Dat is even wat anders Shanon en nope ben geen nieuwkomer  Was het even beu en wilde een andere avator, ja ik moet er zelf ook even aan wennen, ik hing zo aan Bianc Ja dat is haar nou KR, de stranger ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 20 September 2004, 22:15:40 » |
|
Is het niet mogelijk om bij de avatarkeuze de 'geregistreerde' avatars gewoon onzichtbaar te maken? Zodat nieuwe leden niet gelijk overvallen worden door reacties waarin ze per direct worden verzocht hun avatar te veranderen? Staat een beetje onaardig, en zij kunnen dat ook niet weten als ze net binnenkomen... Toch? :bigsmile: Je voorstel is verwezenlijkt KR.. Dus geen problemen meer.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 20 September 2004, 22:46:05 » |
|
Hé, das goed nieuws!  Toppie... Vond het zo l*llig voor de nieuwelingen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 20 September 2004, 22:57:48 » |
|
Hé, das goed nieuws!  Toppie... Vond het zo l*llig voor de nieuwelingen... Precies..probleem opgelost.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 05 December 2004, 23:29:55 » |
|
Zoeken jullie nog leuke KERST-AVATARS? :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 06 December 2004, 09:43:30 » |
|
Bedankt Gran
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 06 December 2004, 12:15:31 » |
|
Er zitten leuke avators tussen.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 06 December 2004, 12:20:16 » |
|
<-------------ik vind die lief
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 06 December 2004, 13:14:57 » |
|
ik heb er ook 1tje gepikt :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 06 December 2004, 13:27:41 » |
|
<--------hij is alleen niet zo duidelijk he, toch maar een andere zoeken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 06 December 2004, 13:29:34 » |
|
<--------hij is alleen niet zo duidelijk he, toch maar een andere zoeken Ik heb hem net iets voor je vergroot.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 06 December 2004, 13:30:12 » |
|
he bedankt lieverd! hij is wel lief he!!!!! thanks gr@n  aangenaam Tatty :cheesy: Lijkt een beetje op Catty
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 06 December 2004, 13:41:11 » |
|
he bedankt lieverd! hij is wel lief he!!!!! thanks gr@n  aangenaam Tatty :cheesy: Lijkt een beetje op Catty Hi Tatty.. echt lief! Graag gedaan, istie groot genoeg zo, kan nog iets groter als je wilt.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 06 December 2004, 13:56:47 » |
|
mag best
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 06 December 2004, 14:04:41 » |
|
mag best Gedaan.. groter kan die niet.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 06 December 2004, 14:09:25 » |
|
thanks!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 06 December 2004, 17:20:03 » |
|
Hij is echt heel mooi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 06 December 2004, 22:31:18 » |
|
schiet me net te binnen, het is tatty helemaal niet. Het is Pimboli. dit is tatty:  en dit pimboli:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 07 December 2004, 00:41:48 » |
|
Ze zijn allebei leuk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 07 December 2004, 08:03:31 » |
|
in de uit te zoeken avatars stonden eerst 2 trollen. de gewone en de kersttrol, dat was voordat ik deze trol had. ik kan ze helemaal niet meer vinden.
help help
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 07 December 2004, 12:22:17 » |
|
in de uit te zoeken avatars stonden eerst 2 trollen. de gewone en de kersttrol, dat was voordat ik deze trol had. ik kan ze helemaal niet meer vinden.
help help Die hebben we veilig opgeborgen.. ;) Ze staan allemaal in een aparte map, omdat het weleens voorkwam dat nieuwe members, die dus niet wisten dat die avatars in gebruik waren, ze gebruikten. En dat gaf steeds weer een hele toestand. Dus voor iedereen die zijn of haar kerstavatar wil hebben, roep maar.. :pm:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 07 December 2004, 12:39:32 » |
|
thanks ik ben weer omgekleed werd een beetje koud in mijn ondergoedje
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 07 December 2004, 12:45:13 » |
|
thanks ik ben weer omgekleed werd een beetje koud in mijn ondergoedje Hihi.. kan ik me voorstellen... brrrr.. :koud:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 09 December 2004, 22:50:43 » |
|
Voor iedereen die een eigen kerst-avatar heeft!!.. ff pb'en dan krijg je de url.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 14 December 2004, 23:18:35 » |
|
Ik wil graag een avatar, zat er net aan te denken wat ik wilde en ineens stond ie voor mijn neus. Kun je me helpen om hem er neer te zetten of kun jij dat voor me doen. Hij komt van die eerste site die je opgaf in je eerste reply, pagina 10 en dan het draaiende jin yang teken. Heb ik ook op mijn mobiel.
|
|
|
|
|
|
Het leven is heerlijk, geniet er van!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 14 December 2004, 23:20:20 » |
|
Ik zal even voor je zoeken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 14 December 2004, 23:23:59 » |
|
hartstikke bedankt, ik krijg dat niet voor elkaar hoor. doe mijn best met knippen en plakken enzo, soms lukt het, maar nu dus niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 14 December 2004, 23:28:13 » |
|
Hij staat.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 14 December 2004, 23:32:27 » |
|
Supermeid! Echt bedankt, hij is niet echt heel duidelijk, ik bedoel beetje onscherp, maar ben er helemaal blij mee! :smile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 14 December 2004, 23:37:38 » |
|
Ik had hem al wat verkleind.. maar ik denk dat het avatarformaat hier op een minumum van 80x80 staat..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 16 December 2004, 00:04:11 » |
|
Ik wil ook m'n kerstava weer terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 16 December 2004, 00:21:20 » |
|
Ik wil ook m'n kerstava weer terug. Ik zal je de url even sturen.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 30 December 2004, 18:30:03 » |
|
Ligt t aan mij of is mijn avater weer eens foetsie?!
|
|
|
|
|
|
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 30 December 2004, 18:38:48 » |
|
Ligt t aan mij of is mijn avater weer eens foetsie?! Weg weer ja..  Had ik die vorige geupload?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 30 December 2004, 18:48:21 » |
|
Ik houd het bij POW wat een Prachtig Ontroerend Woord is...Hij komt hiervandaan (community pack) dus deze MOET GOED ZIJN (lees:blijvend)
:smile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 30 December 2004, 19:47:28 » |
|
Ik houd het bij POW wat een Prachtig Ontroerend Woord is...Hij komt hiervandaan (community pack) dus deze MOET GOED ZIJN (lees:blijvend)
:smile: Past ook goed in deze tijd.. :P de vorige avatar was trouwens geupload, dus als je nog wilt.. http://www.forzona.nl/memberavatars/Suusavatar.jpganders verwijder ik hem gewoon uit de lijst..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 30 December 2004, 19:49:02 » |
|
Verwijder hem maar als je wilt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 25 Januari 2005, 14:17:55 » |
|
Momenteel zijn er 3 members die dezelfde avatar gebruiken. en dan heb ik het over deze:  Ik heb gisteravond een paar nieuwe avatars aan de basis- lijst toegevoegd. Heb je iets leuks gevonden, of heb je zelf een mooie gevonden kan die ook altijd toegevoegd worden. Heb je een keus gemaakt, geef even een seintje hier, dan zet ik hem onzichtbaar, zodat hij niet opnieuw gebruikt kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 26 Januari 2005, 11:25:01 » |
|
Geen commentaar??
ff up dus.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
helvi
Gast
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 26 Januari 2005, 21:28:42 » |
|
hoi ik ga wel even rondneuzen voor een andere hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
helvi
Gast
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 26 Januari 2005, 21:31:53 » |
|
ik vind deze van die 2 poesjes ook wel lief ,heeft nog niemand die dan wil ik die wel zoja dan hoor ik het weer wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 26 Januari 2005, 21:42:18 » |
|
Een leuke Noorse boskat Helvi als avator?? Of een oude foto van Helvi ?? Ja, ik denk ook maar gewoon even mee hoor :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
helvi
Gast
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 26 Januari 2005, 22:16:03 » |
|
nou als jullie van de foto bij het voorstellen een avatar kunnen maken ,mij heb je hoor ga je gang alleen ik kan dat niet ,maar op die foto staat mijn boskatje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 26 Januari 2005, 22:25:23 » |
|
Prima Helvi, dan zet ik deze voor jou in een aparte lijst, dan kan niemand anders hem per ongeluk inpikken.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brit
Gast
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 19 Juli 2005, 12:22:51 » |
|
WhOeii ik heb Oowk een nieuwe avatar whhaa...hij is niet egt wegh hOor*bOyfirend :onschuldig: * :blegh: whaha :cool: Trouwens..die tekst ga ik Oowk op mijn shirtje zette...samen met deze;; http://www.davidandgoliathtees.com/shop/im...products/22.jpg :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 19 Juli 2005, 13:25:58 » |
|
WhOeii ik heb Oowk een nieuwe avatar Geinige tekst, maar de kleur is wat somber.. :kauwgom:  die is leuk!..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brit
Gast
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 19 Juli 2005, 17:43:33 » |
|
Geinige tekst, maar de kleur is wat somber.. :kauwgom:  die is leuk!.. JAA hea :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 07 Augustus 2005, 22:05:20 » |
|
Voor de liefhebbers staan er weer wat nieuwe avatars in de basisgallerij.
Je kunt natuurlijk ook altijd je eigen favoriete plaatje plakken.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 07 Augustus 2005, 22:53:50 » |
|
En alsjeblieft die "walgelijke" breezertaal achterwege laten.Heb behoorlijk tijd nodig om het te ontleden terwijl de topics leuk zijn om te lezen.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
suus
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 08 Augustus 2005, 10:56:51 » |
|
Dat heb ik bij "normale" teksten ook regelmatig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 08 Augustus 2005, 19:47:59 » |
|
En alsjeblieft die "walgelijke" breezertaal achterwege laten.Heb behoorlijk tijd nodig om het te ontleden terwijl de topics leuk zijn om te lezen. Wat heeft dat met avatars te maken?? :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 10 Augustus 2005, 14:49:25 » |
|
Voor mezelf heb ik ook even een avatar uitgezocht, die schorpioen uit de standaard avatars vond ik wel gepast met mijn nickname. Verder ook nog een onder tekstje ingesteld voor standaard onder mijn berichten. Dat zinnetje komt uit een film, weet niet welke, maar was een ventje in een of ander aziatisch land die vraagt om foto's te maken van toeristen. Of het nou Indiana Jones of een James Bond film was of een hele andere film weet ik zo gauw niet meer. Dat zinnetje is me altijd bijgebleven. Omdat ik graag foto's maak, heb ik dat weleens op feestjes van werk gebruikt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 10 Augustus 2005, 15:09:43 » |
|
Hillebrandruud heeft per toeval dezelfde avatar genomen.. http://www.forzona.nl/forum/index.php?showuser=1075 .. vraag is "wie had hem eerder".. het was mij nog niet opgevallen omdat Ruud niet zovaak online is.. Zoals ik al eerder zei.. "als iemand een ander leuk plaatje ziet die niet in de lijst staat, upload ik hem met plezier".. even afwachten wat Ruud te melden heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 10 Augustus 2005, 15:19:26 » |
|
Hillebrandruud heeft per toeval dezelfde avatar genomen.. http://www.forzona.nl/forum/index.php?showuser=1075 .. vraag is "wie had hem eerder".. het was mij nog niet opgevallen omdat Ruud niet zovaak online is.. Zoals ik al eerder zei.. "als iemand een ander leuk plaatje ziet die niet in de lijst staat, upload ik hem met plezier".. even afwachten wat Ruud te melden heeft. Ik had hem nog bij niet een topic gezien, daarom dat ik die koos... :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 10 Augustus 2005, 15:49:36 » |
|
Dan zal Ruud een andere moeten zoeken.. :cool:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brit
Gast
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 17 Augustus 2005, 10:24:43 » |
|
HalO...daar was ik weer van weggeweest :wavey: ik heb een vraagje;; weet iemand hoe je een avatar kan maken;; ik heb namelijk een foto die ik erg leuk vind maar hij moet 100 bij 100 worden en ik zou NIET weten hoe ik dat zou moeten doen duss...misschien iemand tips?? alvast bedankt :maf:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 17 Augustus 2005, 10:33:12 » |
|
Heeee Brit.. welkom terug.  Ik wil het wel even voor je proberen hoor.. stuur maar even op. cyber@forzona.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 17 Augustus 2005, 11:36:05 » |
|
Deze is ook wel grappig.. :cheesy:  die kwam ik toevallig ergens tegen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 18 Augustus 2005, 21:39:24 » |
|
Da's inderdaad een hele mooie, goed gevonden  toen ik 'm zag ben ik meteen eens gaan zoeken of er iets met Maj was en ik vond onderstaande, geinig he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 18 Augustus 2005, 23:47:11 » |
|
Wel geinig, maar erg "beweeglijk".. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 30 Augustus 2005, 23:37:02 » |
|
Gran, ik wil graag mijn avatar veranderen, kan jij hier iets mee?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 30 Augustus 2005, 23:40:47 » |
|
Ik zal even voor je kijken..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 30 Augustus 2005, 23:52:32 » |
|
Hij staat klaar voor je in de basis- gallery Fleur..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 31 Augustus 2005, 00:48:15 » |
|
Dank je Gran!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 31 Augustus 2005, 01:05:18 » |
|
 graag gedaan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 28 September 2005, 21:56:03 » |
|
waarom lukt het me niet om als atavar mijn schreeuw welp je neer te zetten. Ik link hem vanaf jeminee
|
|
|
|
|
|
Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 28 September 2005, 21:58:36 » |
|
waarom lukt het me niet om als atavar mijn schreeuw welp je neer te zetten. Ik link hem vanaf jeminee Geen idee, maar ik haal hem zelf wel even hierheen anders.. ok?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 28 September 2005, 22:44:12 » |
|
ok dankje wel
|
|
|
|
|
|
Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 28 September 2005, 22:45:35 » |
|
 graag gedaan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 16 Oktober 2005, 12:13:09 » |
|
Hej Cyber, wil jij mn plaatjes uploaden naar Forzona??? Ze zijn niet meer te zien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 16 Oktober 2005, 12:13:53 » |
|
En ik heb een nieuwe avatar!!! En Setna,ze zijn nu wel weer zichtbaar hoor
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
heidi
Gast
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 16 Oktober 2005, 18:54:58 » |
|
ik stuurde cyber net al een pm, ik heb mijn avater veranderd in mijn profiel. aldaar zie ik ook de goede foto. Maar hier de oude
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 16 Oktober 2005, 20:13:23 » |
|
ik stuurde cyber net al een pm, ik heb mijn avater veranderd in mijn profiel. aldaar zie ik ook de goede foto. Maar hier de oude Je hebt pm terug..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
Gast
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 17 Oktober 2005, 08:54:48 » |
|
dank u, maar waarom lukte het mijzelf niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 17 Oktober 2005, 13:25:28 » |
|
dank u, maar waarom lukte het mijzelf niet? Geen idee.. mischien niet eerst verwijder avatar ingeklikt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 19 Januari 2008, 14:29:13 » |
|
Nog iemand behoefte aan een avatar-site? http://avatars.jurko.net/Deze is ook leuk, daar kun je zelf teksten invoeren op je avatar. http://www.imagechef.com/ic/product.jsp?cat=fun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oolicks_rNb
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 24 September 2009, 12:38:20 » |
|
Staat een beetje onaardig, en zij kunnen dat ook niet weten als ze net binnenkomen. Zodat nieuwe leden niet gelijk overvallen worden door reacties waarin ze per direct worden verzocht hun avatar te veranderen.
*dit is een spambot*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 24 September 2009, 13:10:10 » |
|
Vind je? zoiets word hier altijd op een nette manier gedaan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|