Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.094 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 12:33:01
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Jos en Jordan!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Jos en Jordan!  (gelezen 681 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mesje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Die Hard

« Gepost op: 05 Mei 2004, 21:22:30 »

Jos test voor Jordan

(05 mei 2004)    Vandaag paste Jos Verstappen in de fabriek van Jordan F1 een stoeltje, als voorbereiding op een ééndaagse test die zal plaatsvinden op 1 juni aanstaande. Raymond Vermeulen hield Jos gezelschap.

Er moeten geen overhaaste conclusies getrokken worden uit deze, voorlopig tijdelijke, terugkeer van Jos Verstappen in de Formule 1. Dat is althans de boodschap van Vermeulen. "Dit vloeit voort uit het eerdere gesprek dat onlangs in Dordrecht plaatsvond tussen Michel Perridon en Eddie Jordan, waar ook Ian Philips van Jordan en ik bijwaren. Het is goed om te zien dat Jos weer 'meters gaat maken'. Eens kijken hoe de test uitpakt, begin juni en dan zien we wel verder."

Jos schuimde vandaag een stoeltje bij Jordan

Ook Jos zelf is blij weer wat F1 sfeer te kunnen opsnuiven. "Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten van die test. Dat zien we begin juni wel. Als het goed is test ik dan de gehele dag. Het stoeltje schuimen was vandaag even het belangrijkste. Het was rustig op de fabriek want de Jordan monteurs zijn al afgereisd naar Barcelona voor de komende Grand Prix. Ik ben wel blij weer meters te kunnen maken. Ik heb Eddie Jordan vandaag ook weer eens gezien. Nee, ik heb sinds de deal met Jordan afketste geen contact meer met hem gehad. Alle contacten liepen via Raymond Vermeulen. Ik was wel benieuwd hoe ze zouden reageren, vandaag bij Jordan. We hebben weer eens bijgepraat. Het was een prima dag." Over de prestaties van Jordan tot nu toe is Jos stellig: "ik kan daar niet over oordelen, ik heb dit seizoen niet in die auto gezeten. Ik kan daar misschien pas iets over zeggen na de testdag in juni. Ik ben in ieder geval blij dat ik weer in een Formule 1 auto kan rijden, dat is voorlopig het belangrijkste."

Iets dat ook onderschreven wordt door Eddie Jordan himself. "Ik vind het fantastisch dat Jos met deze test weer de aandacht krijgt in de Formule 1", aldus de Jordan baas. "Ook ben ik blij voor onze loyale sponsor Trust. Jos heeft nog steeds een toekomst in de Formule 1 wat mij betreft. Ik hoop dat deze test voor Jos positief uitpakt met betrekking tot zijn toekomst."

De loyale sponsor Trust staat ook op de overall van Jos

Tijdens de test van Jos op 1 juni zullen geen andere Jordan coureurs aanwezig zijn.

Bron:www.verstappen.nl

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 05 Mei 2004, 21:25:09 »

Staat hem goed dat geel..  duimen
Verder wachten we het maar rustig af..  :fluiten:  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #2 Gepost op: 05 Mei 2004, 21:27:51 »

Ach ja, maar leuk nieuws is het toch wel!  duimen  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 05 Mei 2004, 21:36:39 »

Zeker weten..  :bigsmile:  Hoop doet leven..  :winkiss:  

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #4 Gepost op: 26 Mei 2004, 20:49:11 »

Jordan test gecancelled

(26 mei 2004)    De test bij Jordan, die voor Jos Verstappen gepland stond op 1 juni aanstaande, is van de baan. Achteraf blijkt de seatfitting, waarvoor Jos een tijd geleden in Engeland op de Jordan fabriek was, te gecompliceerd om een goede zit- en rijderspositie te creëren. En dat is voor Jos Verstappen de reden om de test te cancellen.

“Als je niet lekker in die auto zit dan kun je niet optimaal presteren”, aldus Jos in een korte reactie. Het postuur van Jos zou hieraan debet zijn, iets dat al eens eerder ‘in de weg heeft gezeten’ toen de coureur een stoeltje zou passen bij het team van Sauber. “Het is van onze kant een weloverwogen beslissing geweest, in samenspraak met onze sponsors. Het is bijzonder jammer, voor zowel mij als voor Jordan. En ook sneu voor de monteurs van Jordan die keihard voor me gewerkt hebben om me goed in de auto te laten zitten. Ik bedank ze dan ook van harte voor hun inzet.”

Bron: verstappen.nl

Zucht.......en de soap gaat gewoon verder  frowntap  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #5 Gepost op: 26 Mei 2004, 21:27:09 »

:fluiten:  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #6 Gepost op: 26 Mei 2004, 21:54:18 »

Hij heeft wel gelijk... Maar toch is het vreemd. Pas kreeg ie ook weer een aanbod om Bruni te vervangen, daar heeft ie ook voor bedankt. Ook vertelde hij pas in RaceReport dat ie de regie terug wil over z'n race-carriere, dat niet anderen dat voor 'm bepalen.

Zou Jos met snode plannen bezig zijn die het daglicht nog niet kunnen (mogen) verdragen???

Hussie
Forzona Member

Geslacht: Man

« Antwoord #7 Gepost op: 26 Mei 2004, 22:25:05 »

Citaat

Zou Jos met snode plannen bezig zijn die het daglicht nog niet kunnen (mogen) verdragen???
Speculaas  :blegh: (zoals ze op het verstappen-forum zouden zeggen)

A Dram for every person... Slainthe!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Jos en Jordan!
Ga naar: