Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.094 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 12:23:29
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Bahrein verscherpt veiligheidsmaatregelen
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Bahrein verscherpt veiligheidsmaatregelen  (gelezen 770 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 26 Maart 2004, 19:54:24 »

Bahrein verscherpt veiligheidsmaatregelen

LONDEN - De autoriteiten in Bahrein hebben de veiligheidsmaatregelen verscherpt rond de formule-1-race op 4 april. Met alle mogelijke middelen wordt geprobeerd eventuele aanslagen te voorkomen. De nationale garde en de militaire politie zijn in de hoogste staat van paraatheid gebracht.

De organisatoren gaven donderdag aan dat het aantal patrouilles flink wordt opgevoerd en dat snelle reactieteams 24 uur per dag klaar staan in te grijpen bij strategische plaatsen. Belangrijke objecten staan voortdurend onder bewaking.

De Britse overheid waarschuwde onlangs reizigers naar Bahrein. Volgens de Britten is er grote dreiging van terroristische aanvallen tegen Westerse doelen. De meeste teams uit de formule 1 hebben hun thuisbasis in Groot-Brittannië.
(bron:telegraaf)
=========
Ze zijn er gek genoeg voor..  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Maart 2004, 00:54:33 »

Geen pitspoezen bij GP in Bahrein
De champagne bevat geen alcohol. Schaars geklede pitspoezen zijn verboden. De formule I doet het komend weekeinde voor het eerst Manama, de hoofdstad van Bahrein, aan voor de GP.  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Maart 2004, 14:17:10 »

Ah, dat heeft met de cultuur te maken?

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #3 Gepost op: 30 Maart 2004, 22:50:05 »

Ze hadden daar gewoon niet naartoe moeten gaan. Maar ja, geld he...... rolleyes  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #4 Gepost op: 31 Maart 2004, 17:54:46 »

Ze gaan met spuitwater spuiten!!!

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #5 Gepost op: 31 Maart 2004, 17:54:56 »

Citaat
Ze hadden daar gewoon niet naartoe moeten gaan. Maar ja, geld he...... rolleyes
Waarom niet dan?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #6 Gepost op: 02 April 2004, 10:53:11 »

Schumacher vreest zanderig Bahrein

Niet de hitte of de lay-out van het circuit, maar het zand is de grootste zorg voor Michael Schumacher in de aanloop naar de eerste Grand Prix van Bahrein. Op zijn website uit de Duitser zijn zorgen over het onvermijdelijke woestijnzand op de hagelnieuwe piste van Manama.

“Iedereen vraagt zich af welke gevolgen het zand zal hebben”, zegt Schumacher. “Dat is het grootste vraagteken rond deze race. Gaat het een rol spelen of niet?”
De organisatoren van de Grand Prix van Bahrein hebben de afgelopen maanden benadrukt dat ze er alles aan doen om het zand en het asfalt van elkaar gescheiden te houden. Onmogelijk, denken veel coureurs en technici. “We houden rekening met stuifzand, zowel naast als op het circuit”, voorspelt Mario Theissen van BMW. “Dat heeft niet alleen gevolgen voor de grip, maar ook voor de motoren. Het luchtfilter is van groot belang.”
Ook BAR-coureur Jenson Button ziet de bui al hangen. Of beter gezegd: de zandstorm. “Dat zand baart me meer zorgen dan de hitte”, geeft hij toe. “Er zal waarschijnlijk overal zand liggen, wat de motor kan beschadigen.”
(bron:sbs6F1)

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #7 Gepost op: 03 April 2004, 10:41:11 »

FORMULE 1

MANAMA - Een dag voor de eerste GP van Bahrein (Formule 1) wordt het circuit in Manama nog aangepast. De organisatie van de wedstrijd gaat in de nacht van vrijdag op zaterdag afvoerroosters in de baan veranderen. De huidige roosters liggen niet goed en beschadigen de banden van de dure bolides.

Bandenfabrikant Michelin liet het parcours inspecteren nadat de coureurs Coulthard, Alonso en testrijder Davidson met beschadigde banden waren binnengekomen. Volgens Michelin zijn de roosters losgekomen van het wegdek en zijn er zo scherpe randen ontstaan. Een auto die er overheen rijdt, loopt bandenschade op. De organisatie heeft beloofd het probleem te verhelpen.
(bron:telegraaf)    

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Bahrein verscherpt veiligheidsmaatregelen
Ga naar: