semmeke
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 26 Maart 2004, 11:16:10 » |
|
Al heel lang wilde mijn zoon voetballen, ik heb dat altijd een beetje tegen gehouden gewoon uit angst dat zijn ego een deuk op zou lopen. Het is altijd z'on blije 'appelflap' en ik zou het erg vinden als dat door toe doen van rake opmerkingen teniet gedaan zou worden. Ik merk dat al in de speeltuin hoe sommige kinderen op hem reageren en laatst toen hij een potje aan het voetballen was in het park kreeg hij ook het een en ander naar het hoofd geslingerd gelukkig hebben zijn broer en vrienden het toen voor hem opgenomen. Daar was ik dus best wel trots op maar diep van binnen doet dat pijn. In feite ziet de buitenstaander niet veel vreemds aan hem, maar hij is motorisch wat zwakker en in gedrag net ff iets anders dan zijn leeftijdsgenootjes. Kinderen zijn nu eenmaal heel hard onder elkaar. Nu heb je in het jeugdvoetbal de G-groep (gehandicapten) en de reguliere voetbalgroep. In beide valt hij dus op tussen de aardbeien, hij is niet echt gehandicapt en hij kan motorisch net niet meekomen met het reguliere voetbal. Nu hebben ze bij hem op school (mytylschool) enkele ouders het intiatief genomen  om een eigen clubje op te richten. En van de week was het dus zover en heeft hij heerlijk gevoetbald. Dol enthousiast is hij en dat maakt mij zo blij. Nu heeft hij zelfs op 18 mei al een heus voetbaltoernooi met gelijksoortige scholen, geweldig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Maart 2004, 11:24:49 » |
|
Wat geweldig Semmeke..  Als je ziet dat je kind gelukkig is geniet je zelf mee.. :) Heel goed initiatief..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 April 2004, 13:34:22 » |
|
Zaterdag gaan wij naar Zeist. Het voetbalclubje van mijn zoon is door de KNVB uitgenodigd op de Jeugd G-voetbaldag die zij organiseren in samenwerking met de Johan Cruyff Foundation. S'morgens hebben ze dan een training met een bekende voetballer en s'middags onderlinge wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 April 2004, 14:04:59 » |
|
Wat een leuk initiatief..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 23 April 2004, 14:39:38 » |
|
oh wat geweldig is dit om te lezen, ben echt blij voor hem en voor jullie natuurlijk ook. het is ook niet leuk om gepest te worden en ook als ouders zijnde doet dit pijn. en inderdaad kinderen zijn bikkelhard en hebben vaak niet in de gaten wat voor een pijn ze er een ander mee doen. tenminste daar ga ik van uit bij de meeste.
nou laat hem maar lekker gaan op zijn eigen kluppie en je ziet het net opgericht en nu al een uitnodiging om met de "grote" namen te trainen. hij zal wel zo trots als een pauw zijn.
btw hoe oud is hij
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 23 April 2004, 14:54:53 » |
|
Hij is in februari 10 geworden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 April 2004, 11:52:14 » |
|
Hoe ging het gisteren Semmeke?.. heeft je zoon genoten? :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 April 2004, 14:37:24 » |
|
Ja, het was geweldig. Was ook erg goed verzorgt. Alleen de bekende voetballers waren een lokkertje. Er was wel iemand een Iwan aasbeek of i.d. en die zou een toppertje moeten worden in de toekomst verder waren er hulptrainers van diverse clubs. Peter werd bij Ajax ingedeeld. Het was wel vermoeiend voor hem. Maar genoten heeft hij zeker. Zal straks eens kijken of ik een paar plaatjes kan posten als je wilt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 April 2004, 15:00:53 » |
|
oh goed dat hij het naar zijn zin heeft gehad. en ach misschien vinden ouders het vervelender dat ze gelokt werden dan de kids.
ennuh foto;s zijn altijd meer dan welkom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 April 2004, 15:54:46 » |
|
Ja, het was geweldig. Was ook erg goed verzorgt. Alleen de bekende voetballers waren een lokkertje. Er was wel iemand een Iwan aasbeek of i.d. en die zou een toppertje moeten worden in de toekomst verder waren er hulptrainers van diverse clubs. Peter werd bij Ajax ingedeeld. Het was wel vermoeiend voor hem. Maar genoten heeft hij zeker. Zal straks eens kijken of ik een paar plaatjes kan posten als je wilt. foto's altijd leuk.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 April 2004, 22:48:39 » |
|
Hier de beloofde foto's  Vol overgave de strafschop oefenen.  Peter in actie bij de training.  De supporters.  Op de foto met de groep en 'de belofte' van het toekomstig nederlands voetbal, als je hem kent mag je roepen.  Even wachten tot ze aan de beurt zijn.  Eindelijk had hij de bal, verder waren ze allemaal de plaats in het veld vergeten dus in een grote hoop dicht bij de bal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 April 2004, 23:02:45 » |
|
ik ben blij gemaakt met een dooie mus :tranen: ik zie niks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 April 2004, 23:06:22 » |
|
Ik zie ook alleen kruisjes .. :tranen: net als bij de rotonde-foto.. Je mag ze wel sturen Semmeke.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 April 2004, 23:08:29 » |
|
Semmeke had op MSN wat ruimte gemaakt voor het plaatsen van fotomateriaal. Dit is alleen door Semmeke te zien helaas, pindakaas.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 April 2004, 23:09:49 » |
|
 Tja had dat ff niet in de gaten, dat komt omdat ik ze in mijn groep heb geplaatst en dat is alleen toegankelijk voor leden.  Zal ff kijken of ik dat slotje kan forceren en anders stuur ik ze wel ff naar Gr@n. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 April 2004, 23:10:54 » |
|
Semmeke had op MSN wat ruimte gemaakt voor het plaatsen van fotomateriaal. Dit is alleen door Semmeke te zien helaas, pindakaas....... Hey mobiele eenheid, waar zijn we nou helemaal mee bezig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 26 April 2004, 23:56:22 » |
|
De foto's wel zichtbaar dit keer, met dank aan Gr@n. :bloem:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 26 April 2004, 23:58:29 » |
|
geweldig en de vreugde en inspanning straalt van zijn gezicht af en de supporters langs de lijn zijn ook snoepies
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 26 April 2004, 23:59:20 » |
|
Geweldig die foto's Semmeke en Al.. Heerlijke kinders hebben jullie... En je kunt zien dat Peter er heel veel plezier aan beleefd.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 27 April 2004, 00:07:32 » |
|
Ohhh, wat leuk dit! Lees het nu voor het eerst, en wat goed dat ze een eigen cluppie hebben. Geweldig initiatief!! Het geluk straalt van de foto's af
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 17 Juli 2004, 12:53:39 » |
|
Vandaag ontving Peter een brief van de KNVB met een uitnodiging voor de wedstrijd tussen Ajax en Fc Utrecht om de Johan Cruyff schaal in de Arena op 8 augustus bij te wonen. Ieder jaar worden er gratis kaarten beschikbaar gesteld aan kinderen met een beperking door de Johan Cruyff Foundation om met hun vader of moeder de wedstijd te bezoeken. 30 Kinderen mogen aktief deelnemen. 22 Kinderen mogen de line-up verzorgen met de spelers van Ajax en FC Utrecht en in de rust is er met 8 kinderen een shoot out op een jeugdkeeper van een van de twee partijen. Hij heeft er ontzettend veel zin in en anders Al wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 17 Juli 2004, 12:56:10 » |
|
Wat geweldig voor hem.... en voor Al natuurlijk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 17 Juli 2004, 17:50:51 » |
|
Dat wordt dus een snoepreisje voor vader en zoon
|
|