Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.094 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 12:19:05
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: Bungalows vaak vies
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Bungalows vaak vies  (gelezen 677 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
semmeke
Forzona Member

« Gepost op: 26 Maart 2004, 10:07:13 »

'Bungalows vaak vies'

Uitgegeven: 26 maart 2004 09:31 Bron nu.nl

AMSTERDAM - De hygiëne in vakantiehuisjes in Nederlande bungalowparken laat nogal eens te wensen over, zo blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond waaruit De Telegraaf bericht. Vooral de toiletten worden slecht schoongemaakt, maar ook de woonkamers en de badkamers van veel bungalows zijn vies.

De bond onderzocht achttien huisjes van zes verschillende bungalowparkketens. Uit monsters die werden genomen van de wc-bril, de doorspoelknop en de deurgreep werd in slechts vier gevallen een acceptabele hoeveelheid bacteriën aangetroffen. Op twee wc-brillen werden zelfs poepbacteriën gevonden.

In een huisje werden in januari nog pepernoten gevonden en troffen onderzoekers maden aan in de stofzuiger. De Consumentenbond noemt de uitkomsten van het onderzoek onacceptabel. Het onderzoek wees verder uit dat er in veel bungalows geen rookmelder aanwezign is. Ook worden de voorzieningen in de brochures dikwijls schromelijk overdreven.

:blegh:  Ik duik dan ook altijd meteen het toilet in om te poetsen

cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Maart 2004, 10:30:06 »

Wij hebben ooit een keer een huis op Texel gehuurd waar ik eerst de ramen maar eens gezeemd heb, en de keuken uitgesopt.. argh

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
semmeke
Forzona Member

« Antwoord #2 Gepost op: 26 Maart 2004, 10:53:07 »

Zo hebben wij ooit een stacaravan gehuurd van een particulier. Toen ik daar de deur opende stond het huilen  :tranen: me nader dan het lachen.
Gelukkig was het op die dag lekker weer. Ik heb toen werkelijk alles, banken, tafels ed. buiten gezet en heb toen een grote schoonmaak gehouden. De 'hondesnot' zat tegen de muren omhoog, nesten vliegende mieren kwamen uit het plafond over het toilet maar te zwijgen.  shutup We hebben er wel wat van gezegd, maar ja wij zijn niet van die probleemmakers, dit was tien jaar geleden tegenwoordig zou ik hier absoluut niet meer mee accoord gaan en mijn geld terug eisen. Ben in de loop der jaren wel wat mondiger geworden, gelukkig.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Maart 2004, 10:59:44 »

Grote schoonmaak... :shocked:  

Ja, soms was vakantie echt "afzien".. :D
Ik ben weleens thuisgekomen met de tekst "Ziezo.. NU heb ik vakantie"   laughing  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Maart 2004, 23:29:46 »

Da's erg ja!

Idd, vaak is het echt niet goed schoon. Elke keer vinden we we wel weer ergens viezigheid.
In Frankrijk was de keuken erg vet en smerig, die hebben we dus ook meteen lopen poetsen. In 1 kast lagen allemaal plastic bakjes met en zonder deksel. Ik heb alles uitgezocht en de incomplete en erg vette weggegooit!

De bank in de huiskamer stonk erg naar voetzweet. Echt vreselijk. Heb in de supermarkt van die droogtrommeldoekjes gekocht, die erop gelegd en daaroverheen 2 dekens. Toen heb ik er normaal op kunnen zitten/liggen.

Voordat we weggingen hebben we alles keurig schoon achtergelaten en de bewoners na ons een  hoop werk bespaard!

Ben benieuwd wat we dit jaar aantreffen. De eigenaars zijn Nederlanders.  

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: Bungalows vaak vies
Ga naar: