|
CosmoKramer
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 19 April 2004, 16:10:51 » |
|
Ik ga ook naar Rome! ga waarschijnlijk met m'n dinnetje zo'n drie weken rondreizen door Italië. Zal zo ongeveer rond juli zijn denk ik. *zin heeft*
:7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 19 April 2004, 16:17:00 » |
|
Of we gaan, weet ik nog niet, maar zo ja, dan zal het waarschijnlijk wel weer Turkije worden. Ben verslingert aan dat land als vakantie land.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 19 April 2004, 17:58:11 » |
|
Riedel gaat3 tot en met 6 mai Rome verkennen..met paps mams en broertje. Heb er echt veel zin in..lijkt een hele mooie stad! dat schiet al lekker op.. En in augustus ga ik twee weken naar Portugal met vrienden. Albufeira..zon..zee..strand..uitgaan..enz. Welja, 2 keer op vakantie.. Ik blijf hier wel op de toko passen in de hoop dat het hier net zo'n mooie zomer word als vorig jaar.. :zonnetje:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Lizan
Gast
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 April 2004, 14:24:43 » |
|
Vorig jaar in Spanje geweest, in het zuiden, das echt super daar. En nu een jaartje thuis, en volgend jaar naar Griekenland, geen eiland maar gewoon griekenland.. Heb er echt zin in, maar het duurt nog wel effe helaas!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 26 April 2004, 21:09:47 » |
|
Vakantieganger begint voorzichtig te boeken Gepubliceerd op maandag 26 april 2004 Na lang wachten gaat de Nederlandse consument eindelijk z'n zomervakantie boeken, zo blijkt uit cijfers van de branche.
Normaal gesproken is januari een van de drukste maanden als het gaat om het boeken van zomervakanties. Maar dit jaar lag het aantal boekingen in die maand 14 procent lager dan vorig jaar om dezelfde tijd. Maar uit maandag gepresenteerde cijfers van de reiskoepel blijkt dat die achterstand langzaam wordt ingelopen. In de periode tot en met 11 april lag het aantal zomerboekingen nog maar 1 procent lager.
Amerika Met name vliegvakanties zijn in trek. De lage dollarkoers en de relatief lage prijzen lokken de Nederlanders het vliegtuig in naar verre bestemmingen. Naar de Verenigde Staten zijn al vijftig procent meer vakanties geboekt dan vorig jaar in deze periode. Midden-Amerika krijgt 19 procent meer vakantiegangers uit Nederland te verwerken en Zuid-Amerika zelfs 60 procent meer. Ook het Caraïbisch gebied is 'hot' met een stijging van 47 procent. Daarentegen steeg het aantal boekingen naar het Verre Oosten met slechts 3 procent. Alleen Sri Lanka, de Malediven, India en Nepal springen er in positieve zin uit.
Dichterbij komt Turkije, dat vorig jaar veel minder Nederlandse vakantiegangers mocht begroeten in verband met de oorlog in Irak en de aanslagen in Istanbul, sterk terug. Turkije ziet het aantal boekingen met 39 procent stijgen en heeft nu een marktaandeel van 25 procent. Dat lijkt ten koste te gaan van Spanje, dat 19 procent minder boekingen te verwerken kreeg, en Portugal, dat het aantal Nederlandse boekingen tot dusverre met een kwart ziet teruglopen. Olympisch Griekenland krijgt misschien wel meer sportfans, maar weet voorlopig tien procent minder Nederlandse vakantiegangers te trekken.
Autovakanties Autovakanties weten ook iets van hun boekingsachterstand in te halen. Niettemin ligt het aantal boekingen nog 4 procent achter vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Vooral Scandinacië, Groot Brittannië en Oost-Europa doen het goed in dit segment. Nederland en Frankrijk kijken nog tegen een achterstand aan.
Bron:ANVR
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Therion
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 26 April 2004, 21:46:31 » |
|
ik denk dat dit jaar mun enige vakantie lowlands is :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 27 April 2004, 16:09:42 » |
|
Nederlander blijft deze zomer meer in eigen land
LEIDSCHENDAM - Driekwart van de Nederlanders heeft voor de komende zomer vakantieplannen, evenveel als vorig jaar. Het aantal plannen om naar het buitenland te gaan, is echter met 400.000 afgenomen.
Ongeveer 7 procent van onze landgenoten heeft zijn plannen laten beïnvloeden door het Europees Kampioenschap voetbal in Portugal. Dat blijkt uit gegevens van het Continu Vakantie Onderzoek van het Nederlands Research Instituut voor Recreatie en Toerisme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
riedel
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 27 April 2004, 17:43:03 » |
|
dat schiet al lekker op.. Welja, 2 keer op vakantie.. Ik blijf hier wel op de toko passen in de hoop dat het hier net zo'n mooie zomer word als vorig jaar.. :zonnetje: jaja..heb geluk dat ik met mn ouders mee mag naar Rome..dus vandaar twee keer :D zeg ik zeker geen nee tegen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 27 April 2004, 18:30:20 » |
|
jaja..heb geluk dat ik met mn ouders mee mag naar Rome..dus vandaar twee keer :D zeg ik zeker geen nee tegen! Je hebt groot gelijk... dat zijn ook vaak de voordeligste vakanties.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 27 April 2004, 19:38:06 » |
|
ik denk dat dit jaar mun enige vakantie lowlands is :P Geen werchter of pinkpop? (Parkpop?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 27 April 2004, 19:58:18 » |
|
Zal wel Turkije worden.Ben er wel aan toe.Ben het zat hier.Lekker ff met z'n 2 10dagen of zo.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 27 April 2004, 23:14:15 » |
|
geselli ga lekker in het naseizoen. hahah hebben we een mini meeting van forzona
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 30 Juli 2004, 00:02:16 » |
|
Wie gaan er nou allemaal nog op vakantie?? Shanon en Ronald in september.. Trolly en Stekel ook??? wie nog meer??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 30 Juli 2004, 01:54:35 » |
|
Moi :cheesy: Nou ja vakantie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 30 Juli 2004, 11:22:27 » |
|
Nou ja vakantie Wat wou je zeggen?? :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 25 Augustus 2004, 21:55:04 » |
|
Trolly, wanneer gaan jullie op vakantie en waar naar toe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 01 September 2004, 00:25:11 » |
|
oh jee zie dit nu pas. we gaan 25 sept voor 2 weken naar Bodrum in Turkije oh wat heb ik er een zin an Hier gaan we naar toe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 01 September 2004, 00:26:33 » |
|
oh jee zie dit nu pas. we gaan 25 sept voor 2 weken naar Bodrum in Turkije oh wat heb ik er een zin an Hier gaan we naar toe Wij gaan drie dagen later en zitten niet eens zo ver van jullie vandaan dan! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 01 September 2004, 00:27:41 » |
|
ik weet niet wat de afstand is naar Kusadasi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 01 September 2004, 00:28:46 » |
|
Op zich nog wel een best eindje. Vorig jaar zijn we in Bodrum geland en met de bus naar Kusadasi gereden, was ongeveer 2 uur met de bus.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 01 September 2004, 00:30:35 » |
|
tis te overwegen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 01 September 2004, 00:31:09 » |
|
Ja, wel leuk......minimeeting in Turkije
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 01 September 2004, 00:40:56 » |
|
oh jee zie dit nu pas. we gaan 25 sept voor 2 weken naar Bodrum in Turkije oh wat heb ik er een zin an Hier gaan we naar toe Woooooooow...  ... ziet er geweldig uit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 01 September 2004, 00:42:39 » |
|
Ziet er echt geweldig uit!!! Ik weet al eens niet meer wat wij geboekt hebben en waar, erg he????
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 02 September 2004, 11:45:21 » |
|
Wauw Trolly! als het in het echt er ook zo uitziet, dan hebben jullie een heerlijke vakantie!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|