Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: 25 Maart 2004, 06:51:29 » |
|
Ik ben benieuwd wat een ieder dit jaar met vakantie gaat doen? Waar ga je heen? Zoek je het buitenland op of toch een verblijf in Nederland omdat het afgelopen zomer ook behoorlijk goed vertoeven was in Nederland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Maart 2004, 10:27:38 » |
|
Wij blijven dit jaar in Nederland en gaan begin april de caravan plaatsen op een seizoensplaats op de Beekse Bergen. Dus als het weer een beetje mee zit hebben wij iedere weekend vakantie. En jij Boef, heb jij nog plannen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Maart 2004, 12:16:45 » |
|
Nog helemaal geen vakantie plannen, zowel voor het buitenland als voor Nederland niet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Maart 2004, 18:18:32 » |
|
Wij hebben het hele jaar vakantie.. dus het zullen wel uitjes hier en daar naartoe worden.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Maart 2004, 23:17:32 » |
|
Wat leuk Semmeke en Beekse Bergen is erg mooi, ben er vroeger weleens met mijn ouders geweest :bigsmile: Staan jullie elk jaar ergens anders Semmeke? Uitjes, zijn ook heel leuk Gr@n en net zoals je zelf zegt, het hele jaar door vakantie is ook heerlijk :bigsmile: We krijgen vast weer wat mooie dagen dit jaar!! Of ik al plannen heb, tja plannen eigenlijk wel ;) maar GEEN Cyprus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Maart 2004, 23:23:12 » |
|
Begin juni weer 2 weken naar Frankrijk! Een lekker huisje met zwembad. O, heerlijk!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Maart 2004, 19:20:16 » |
|
Denk niet dat wij dit jaar op vakantie gaan. Ten eerste zijn we bezig met ons huwelijk en ten tweede met de Gothic,Celtic fantasy beurs, maar wie weet dat we daarna nog een weekje of 2 weg gaan dat is nog niet zeker.
FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 31 Maart 2004, 22:58:44 » |
|
Begin Juni al Mesje, dus dat schiet al redelijk op voor jullie, lekker hoor en zeker een eigen huisje met zwembadje, dat wordt weer volop genieten ;) FantaMagic, huwelijk heb ik iets gemist, wie wat en waar  Geen huwelijksreisje erachteraan gepland dus?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 31 Maart 2004, 23:15:05 » |
|
9 tm 13 juni naar Gran Canaria!!! Moegestreden na de eindexamens. Met 5 vriendinnen...
En in juli nog naar Duitsland met mn ouders en zusje. :bigsmile:
Edit: Foutje: niet naar Duitsland maar naar België. Topografie is niet mn sterkste kant ;)
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 01 April 2004, 01:06:23 » |
|
Denk niet dat wij dit jaar op vakantie gaan. Ten eerste zijn we bezig met ons huwelijk En wanneer is dat grote feest?? :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 01 April 2004, 01:37:56 » |
|
Ik ga niet. Mijn tuin is m'n vakantieadres.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 01 April 2004, 12:48:55 » |
|
wie wat waar? Wie? is simpel ik en me vrouwtje gaan trouwen. Wat? we gaan in gothic stijl trouwen en waar of waneer is nog niet bekend waarschijnlijk in mei dit jaar nee geen huwelijks rijsje gepland op dit moment,maar wie weet kan dat nog we zijn beide heel druk op dit moment met allerlei dingen te regelen voor de beurs en het huwelijk. Waarschijnlijk na de beurs gaan we op vakantie en ik heb nog een verassing voor haar in petto!!
FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 01 April 2004, 12:53:15 » |
|
Lijkt me geweldig om eens een bruidspaar in gothic-stijl te zien.. ;)
verrassing??.. ik zeg niks :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 April 2004, 12:59:51 » |
|
Wel het is ook geweldig om in gothic stijl te gaan we houden beide van gothic Celtic Fantasy. We zijn nog met de details bezig. Wat de verrassing betreft is en blijft een verrassing, ze leest dit forum ook :bigsmile: dus daarom. we proberen ook een goede locatie te zoeken om in stijl te trouwen althans waar het feest wordt gehouden.
FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 03 April 2004, 13:20:43 » |
|
Gothic  Is dat vergelijkbaar met kleding van o.a. The Cure, Within Temptation  Kun je er misschien iets meer over vertellen, mag overigens ook wel in het praatcafe, zodat deze topic voor de vakanties blijft Jij hebt ook een prachtige tuin Chiwa en daar kan je zeker met Karelinnetje heerlijk toeven deze zomer ;) KR, Fuerteventura, Gran Canaria, Duitsland....pfff dat je daar zin in hebt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 04 April 2004, 19:37:34 » |
|
 Zo'n trouwjurk? Nog 9 weekjes en dan Joepie vakantie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 04 April 2004, 21:25:22 » |
|
Misschien een ideetje: bij het kindvriendelijke restaurant Kapitein Haak in Brielle. Hier bespreken dus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 04 April 2004, 21:33:33 » |
|
dat is inderdaad heel leuk zo;n restaurant Chiwa, wij hebben hier in Leidschendam ook een Kapitein Haak restaurant.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 04 April 2004, 21:41:51 » |
|
Je wordt er gratis geschminkt. Lijkt me leuk voor het bruidspaar. Wil je lekker wippen na de bruiloft moet je eerst twee uur afschminken. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 04 April 2004, 21:49:02 » |
|
Wil je lekker wippen na de bruiloft moet je eerst twee uur afschminken. :bigsmile: Met schmink op kun je ook prima wippen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 04 April 2004, 22:13:36 » |
|
Mesje die jurk is geweldig!!! is die ook ergens te koop???? zo ja waar dan??en wat dat schminken betreft is geen probleem hoor en wippen al helemaal niet. We zijn niet preuts gelukkig en met of zonder schmink gaat prima. FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 04 April 2004, 22:47:55 » |
|
Als ik even antwoord voor Mesje mag geven? Je neemt de url van de foto, dan kom je op deze site: http://www.weddingwardrobe.co.uk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 April 2004, 20:22:24 » |
|
En jij Boef, heb jij nog plannen  Jazeker, de plannen zijn gesmeed Dit gaat het worden: http://www.almahotel.gr Is trouwens grappig om te zien, had het zelf ook nog nooit gezien maar dat is een virtuele tour over het gehele hotel/appartementencomplex heen! We willen graag nog een keer naar Cyprus maar dit jaar hadden we zoiets van, laten we eens naar Griekenland gaan. Daar zijn we beiden nog nooit geweest. Van Bianca (BB2) hadden we info over een leuk eilandje gekregen maar daar hebben we van gehoord dat dat leuk is voor een week maar niet voor 15 dagen, dus we gaan 15 dagen naar Petra op Lesbos  Hoe kan het ook anders Heerlijk 2 scootertjes huren en het eiland verkennen....op eigen houtje  maar bovenal genieten van de zon......strand......zee.....zwembad....uitgaansl even en elkaar We gaan van 6 augustus tot en met 20 augustus  , het duurt nog even, laten we eerst maar eens van de zomer in Nederland gaan genieten :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 April 2004, 22:34:16 » |
|
Leuk die virtuele tour... ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
riedel
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 19 April 2004, 15:34:01 » |
|
Riedel gaat3 tot en met 6 mai Rome verkennen..met paps mams en broertje. Heb er echt veel zin in..lijkt een hele mooie stad! En in augustus ga ik twee weken naar Portugal met vrienden. Albufeira..zon..zee..strand..uitgaan..enz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CosmoKramer
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 19 April 2004, 16:10:51 » |
|
Ik ga ook naar Rome! ga waarschijnlijk met m'n dinnetje zo'n drie weken rondreizen door Italië. Zal zo ongeveer rond juli zijn denk ik. *zin heeft*
:7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 19 April 2004, 16:17:00 » |
|
Of we gaan, weet ik nog niet, maar zo ja, dan zal het waarschijnlijk wel weer Turkije worden. Ben verslingert aan dat land als vakantie land.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 19 April 2004, 17:58:11 » |
|
Riedel gaat3 tot en met 6 mai Rome verkennen..met paps mams en broertje. Heb er echt veel zin in..lijkt een hele mooie stad! dat schiet al lekker op.. En in augustus ga ik twee weken naar Portugal met vrienden. Albufeira..zon..zee..strand..uitgaan..enz. Welja, 2 keer op vakantie.. Ik blijf hier wel op de toko passen in de hoop dat het hier net zo'n mooie zomer word als vorig jaar.. :zonnetje:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lizan
Gast
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 April 2004, 14:24:43 » |
|
Vorig jaar in Spanje geweest, in het zuiden, das echt super daar. En nu een jaartje thuis, en volgend jaar naar Griekenland, geen eiland maar gewoon griekenland.. Heb er echt zin in, maar het duurt nog wel effe helaas!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 26 April 2004, 21:09:47 » |
|
Vakantieganger begint voorzichtig te boeken Gepubliceerd op maandag 26 april 2004 Na lang wachten gaat de Nederlandse consument eindelijk z'n zomervakantie boeken, zo blijkt uit cijfers van de branche.
Normaal gesproken is januari een van de drukste maanden als het gaat om het boeken van zomervakanties. Maar dit jaar lag het aantal boekingen in die maand 14 procent lager dan vorig jaar om dezelfde tijd. Maar uit maandag gepresenteerde cijfers van de reiskoepel blijkt dat die achterstand langzaam wordt ingelopen. In de periode tot en met 11 april lag het aantal zomerboekingen nog maar 1 procent lager.
Amerika Met name vliegvakanties zijn in trek. De lage dollarkoers en de relatief lage prijzen lokken de Nederlanders het vliegtuig in naar verre bestemmingen. Naar de Verenigde Staten zijn al vijftig procent meer vakanties geboekt dan vorig jaar in deze periode. Midden-Amerika krijgt 19 procent meer vakantiegangers uit Nederland te verwerken en Zuid-Amerika zelfs 60 procent meer. Ook het Caraïbisch gebied is 'hot' met een stijging van 47 procent. Daarentegen steeg het aantal boekingen naar het Verre Oosten met slechts 3 procent. Alleen Sri Lanka, de Malediven, India en Nepal springen er in positieve zin uit.
Dichterbij komt Turkije, dat vorig jaar veel minder Nederlandse vakantiegangers mocht begroeten in verband met de oorlog in Irak en de aanslagen in Istanbul, sterk terug. Turkije ziet het aantal boekingen met 39 procent stijgen en heeft nu een marktaandeel van 25 procent. Dat lijkt ten koste te gaan van Spanje, dat 19 procent minder boekingen te verwerken kreeg, en Portugal, dat het aantal Nederlandse boekingen tot dusverre met een kwart ziet teruglopen. Olympisch Griekenland krijgt misschien wel meer sportfans, maar weet voorlopig tien procent minder Nederlandse vakantiegangers te trekken.
Autovakanties Autovakanties weten ook iets van hun boekingsachterstand in te halen. Niettemin ligt het aantal boekingen nog 4 procent achter vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Vooral Scandinacië, Groot Brittannië en Oost-Europa doen het goed in dit segment. Nederland en Frankrijk kijken nog tegen een achterstand aan.
Bron:ANVR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Therion
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 26 April 2004, 21:46:31 » |
|
ik denk dat dit jaar mun enige vakantie lowlands is :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 27 April 2004, 16:09:42 » |
|
Nederlander blijft deze zomer meer in eigen land
LEIDSCHENDAM - Driekwart van de Nederlanders heeft voor de komende zomer vakantieplannen, evenveel als vorig jaar. Het aantal plannen om naar het buitenland te gaan, is echter met 400.000 afgenomen.
Ongeveer 7 procent van onze landgenoten heeft zijn plannen laten beïnvloeden door het Europees Kampioenschap voetbal in Portugal. Dat blijkt uit gegevens van het Continu Vakantie Onderzoek van het Nederlands Research Instituut voor Recreatie en Toerisme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
riedel
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 27 April 2004, 17:43:03 » |
|
dat schiet al lekker op.. Welja, 2 keer op vakantie.. Ik blijf hier wel op de toko passen in de hoop dat het hier net zo'n mooie zomer word als vorig jaar.. :zonnetje: jaja..heb geluk dat ik met mn ouders mee mag naar Rome..dus vandaar twee keer :D zeg ik zeker geen nee tegen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 27 April 2004, 18:30:20 » |
|
jaja..heb geluk dat ik met mn ouders mee mag naar Rome..dus vandaar twee keer :D zeg ik zeker geen nee tegen! Je hebt groot gelijk... dat zijn ook vaak de voordeligste vakanties.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 27 April 2004, 19:38:06 » |
|
ik denk dat dit jaar mun enige vakantie lowlands is :P Geen werchter of pinkpop? (Parkpop?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 27 April 2004, 19:58:18 » |
|
Zal wel Turkije worden.Ben er wel aan toe.Ben het zat hier.Lekker ff met z'n 2 10dagen of zo.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 27 April 2004, 23:14:15 » |
|
geselli ga lekker in het naseizoen. hahah hebben we een mini meeting van forzona
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 30 Juli 2004, 00:02:16 » |
|
Wie gaan er nou allemaal nog op vakantie?? Shanon en Ronald in september.. Trolly en Stekel ook??? wie nog meer??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 30 Juli 2004, 01:54:35 » |
|
Moi :cheesy: Nou ja vakantie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 30 Juli 2004, 11:22:27 » |
|
Nou ja vakantie Wat wou je zeggen?? :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 25 Augustus 2004, 21:55:04 » |
|
Trolly, wanneer gaan jullie op vakantie en waar naar toe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 01 September 2004, 00:25:11 » |
|
oh jee zie dit nu pas. we gaan 25 sept voor 2 weken naar Bodrum in Turkije oh wat heb ik er een zin an Hier gaan we naar toe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 01 September 2004, 00:26:33 » |
|
oh jee zie dit nu pas. we gaan 25 sept voor 2 weken naar Bodrum in Turkije oh wat heb ik er een zin an Hier gaan we naar toe Wij gaan drie dagen later en zitten niet eens zo ver van jullie vandaan dan! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 01 September 2004, 00:27:41 » |
|
ik weet niet wat de afstand is naar Kusadasi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 01 September 2004, 00:28:46 » |
|
Op zich nog wel een best eindje. Vorig jaar zijn we in Bodrum geland en met de bus naar Kusadasi gereden, was ongeveer 2 uur met de bus.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 01 September 2004, 00:30:35 » |
|
tis te overwegen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 01 September 2004, 00:31:09 » |
|
Ja, wel leuk......minimeeting in Turkije
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 01 September 2004, 00:40:56 » |
|
oh jee zie dit nu pas. we gaan 25 sept voor 2 weken naar Bodrum in Turkije oh wat heb ik er een zin an Hier gaan we naar toe Woooooooow...  ... ziet er geweldig uit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 01 September 2004, 00:42:39 » |
|
Ziet er echt geweldig uit!!! Ik weet al eens niet meer wat wij geboekt hebben en waar, erg he????
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 02 September 2004, 11:45:21 » |
|
Wauw Trolly! als het in het echt er ook zo uitziet, dan hebben jullie een heerlijke vakantie!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 02 September 2004, 23:34:41 » |
|
Ben jaloers op je Trolly :bigsmile: maar het ziet er fantastisch uit, dat word volop genieten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 08 September 2004, 19:12:48 » |
|
Ik ga dit weekend naar Well in Limburg is niet echt vakantie maar ben d'r wel weer even tussenuit. Zal wel weer een aanslag op mijn nachtrust zijn. Tis ons jaarlijks familieweekend met een man of 40.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 10 September 2004, 16:31:13 » |
|
ziet er ook niet verkeerd uit. en als ik op dat plaatje vieuw from balcony druk zie ik toch een lekker uitzicht hoor. lekker he om dit nog in het verschiet te hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 10 September 2004, 16:35:52 » |
|
Heerlijk, nu ik alles voor de huisdieren geregelt heb kan ik er ook van gaan genieten en naar uitkijken hoor. Dat was vorige week nog wel effe anders.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
chuky
Gast
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 11 September 2004, 00:56:24 » |
|
volgens mij weet jij dat al. spanje. alleen ben al lang geweest. kom alleen een beetje te laat achter deze topic-_-.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroenymus
Gast
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 10 Oktober 2004, 14:07:30 » |
|
Wij gaan in maart 2005 naar Iso Syote in Noord Finland (Lapland). Dan is het landschap aldaar onder een mooie witte sneeuw laag bedekt, wat sprookjesachtig aan doet!
In lapland treed de winter al in September in en kan tot mei duren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 10 Oktober 2004, 14:58:59 » |
|
Lijkt me prachtig daar.. Ga je ook foto's maken? btw.. van harte welkom hier.. :welkom:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 21 November 2004, 20:23:38 » |
|
hihihi, heb al zolang in het praatcafe gezeten, nu kijk ik es wat meer naar onderen, zie ik een vakantietopic! LEUK!!!!!!!!!!
Eerst es op m'n gemakkie lezen waar iedereen was deze zomer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 21 November 2004, 20:29:11 » |
|
wij waren in Hongarije en Slowakije.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 21 November 2004, 21:46:50 » |
|
nergens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 21 November 2004, 21:51:36 » |
|
Wij gaan in maart 2005 naar Iso Syote in Noord Finland (Lapland). Dan is het landschap aldaar onder een mooie witte sneeuw laag bedekt, wat sprookjesachtig aan doet!
In lapland treed de winter al in September in en kan tot mei duren. Die is zeker wat eerder weggegaan.. Niet meer gezien na 2 posts tenminste.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 21 November 2004, 22:35:50 » |
|
In lapland treed de winter al in September in en kan tot mei duren. Snap ik nou helemaal niets van. Toen ik ooit mezelf informeerde over die landen dacht ik daar kom ik nooit. Sneeuw en ijs, mij niet gezien. Geef mij maar palmenstranden met mooie meiden in bikini. Welkom hier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łobuzować
Gast
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 22 November 2004, 21:51:29 » |
|
Hmm ja waar zal ik eens heen gaan?
Polen? hmm nee... Italië? hmm ja goede kans.... V.S.? NEVER NOOIT NIET.... Frankrijk? Je ne parle pas français....
Ik denk toch Italia!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 22 November 2004, 23:33:19 » |
|
kijk iedere dag alweer op de site van Suntrex en zodra ze de zomerdingen er weer opzetten boeken we hetzelfde weer als dit jaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 22 November 2004, 23:35:07 » |
|
Ik denk dat het Villa du Backyard in Rheden word
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 22 November 2004, 23:36:06 » |
|
ja maar wel leuk toch, is dat dan in de nieuwe backyard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 22 November 2004, 23:36:43 » |
|
Ik denk dat het voor ons "Tuinia" word.. heerlijk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 22 November 2004, 23:42:27 » |
|
Playa de Del
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 23 November 2004, 10:27:55 » |
|
ja maar wel leuk toch, is dat dan in de nieuwe backyard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 23 November 2004, 21:49:41 » |
|
krijg je van mij een paar stekkies voor je nieuwe tuin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 02 December 2004, 21:55:04 » |
|
Wij gaan ook heerlijk naar Tuinesie,heerlijk met een kouwe toeter onderuit in het zonnetje :proost:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 02 December 2004, 22:18:54 » |
|
Beekse mountains with a beautiful nature, Loon and Drunen dunes. a Wonderful place to enjoy with friends and family!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smilie
Gast
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 03 December 2004, 18:07:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 03 December 2004, 20:43:48 » |
|
REO.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 03 December 2004, 20:47:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 03 December 2004, 20:49:02 » |
|
Rotterdam & Omstreken.
Maar het jaar daarop ga ik naar Frankrijk en kom nooit meer terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 03 December 2004, 20:54:45 » |
|
Maar het jaar daarop ga ik naar Frankrijk en kom nooit meer terug.  wist je dat dat nu "zwart op wit" staat?.. oftewel.. ik geloof er niks van ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 03 December 2004, 20:58:25 » |
|
Ik wel, maar ik ga nooit meer alleen en zonder m'n Karelinnetje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nathalie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 22 December 2004, 14:16:59 » |
|
Dit jaar gaan wij NIET op vakantie. Het vakantie geld en de belasting geld storten we op onze krediet rekening. Wij streven naar een schuldvrije (oke op de hypotheek van het huis na...) 2006!
In de zomer maken we het gewoon heel gezellig in de tuin en op het strandje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 22 December 2004, 14:22:23 » |
|
Dit jaar gaan wij NIET op vakantie. Het vakantie geld en de belasting geld storten we op onze krediet rekening. Wij streven naar een schuldvrije (oke op de hypotheek van het huis na...) 2006!
In de zomer maken we het gewoon heel gezellig in de tuin en op het strandje! Hier hetzelfde Nathalie. we gaan deze zomer ons nieuwe tuintje wel lekker opknappen. Ik hoef nu effe niet zo nodig weg.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 22 December 2004, 17:54:56 » |
|
Dit jaar gaan we niet meer weg, maar volgend jaar willen we wel weer. Eerst even mijn rug de tijd geven en dan kijken we wel of het weer mogelijk is om naar schotland te gaan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 04 Januari 2005, 21:24:01 » |
|
Dit jaar gaan we heel vaak op vakantie...heerlijk genieten en heel veel weekendjesweg.nl doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 04 Januari 2005, 21:27:20 » |
|
Weljaaaaaa.... feestbeest... die titel heb je ook niet voor niks..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 04 Januari 2005, 22:23:58 » |
|
Weljaaaaaa.... feestbeest... die titel heb je ook niet voor niks.. en ben er trots op ;) Laat Boefje maar schuiven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 04 Januari 2005, 22:26:00 » |
|
en ben er trots op ;) Laat Boefje maar schuiven Je hebt groot gelijk.. geniet ervan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 04 Januari 2005, 22:31:33 » |
|
hoogstwaarschijnlijk zelfde als verleden jaar. verleden jaar 8 januari geboekt maar zie hem nu nog niet staan op het net. zie hem wel al maar veel te duur dus wacht nog even op dezelfde organisatie als verleden jaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 05 Januari 2005, 22:15:41 » |
|
Ik denk dat je als je even wacht Trolly dat het vanzelf goedkoper word, wij zitten nu voor een last-minute te kijken maar we merken wel dat we beter nog een maandje kunnen wachten om te boeken want dat scheelt heel wat Euries ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 05 Januari 2005, 22:45:13 » |
|
je daar helemaal gelijk in hebt. maar ik van een kant liever alles vast heb staan omdat dit hotel verleden jaar ook constant vol zat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 05 Januari 2005, 22:50:05 » |
|
Is er geen mogelijkheid om direct bij het hotel te boeken?? Is vaak ook goedkoper maar kan niet bij elk hotel?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 10 Januari 2005, 07:09:33 » |
|
jeaha we hebben weer geboekt. 27 sept gaan we weer bleh dat duurt nog lang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 10 Januari 2005, 10:50:22 » |
|
jeaha we hebben weer geboekt. 27 sept gaan we weer bleh dat duurt nog lang  heb je weer iets om naar uit te kijken!.. dan is het alweer bijna 2006..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 11 Januari 2005, 00:16:36 » |
|
Vandaag geboekt, met de voorjaarsvakantie naar Dubai en in de zomer met zijn allen (incl. opa) naar Indonesie. Nou moet ik nog verdovings pillen zien te vinden voor de vliegreis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 11 Januari 2005, 00:34:58 » |
|
Lekker zeg... behalve het vliegen dan.. :scheel: Dat zal wel een lange vlucht worden.. ik heb geen idee nl.. deze muts heeft nooit gevlogen. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 11 Januari 2005, 06:46:50 » |
|
sowee MG dat zijn leuke bestemmingen.
heb hier nog wat oude pillen van Bo liggen, om rustig te worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 11 Januari 2005, 09:19:35 » |
|
Jezus MG,dat is ook nog steeds een stille wens van mij om eens naar Dubai te gaan.Vond Israel en Egypte al toppie maar dat lijkt mij helemaal het einde.  Ben jaloers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 11 Januari 2005, 10:00:09 » |
|
Ga je lekker mee.....maar ik ga niet zover hoor. mits er weer gerookt mag worden in het vliegtuig
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 13 Januari 2005, 13:55:41 » |
|
Voor je lief heb je toch alles over, Shanon? ;)
Wij hebben ook weer geboekt! 30 april gaan we met de Discovery naar Harwich, van daar uit gaan we naar Noord Engeland, waar we een week in een park verblijven, daarna gaan we een week naar Schotland waar we een hele leuke farm cottage hebben gehuurd! We gaan erg vroeg dit jaar, maar dat komt omdat Thomas 2 weken meivakantie heeft en mei scheelt wel wat met juli, qua prijs en we hebben dan nog de hele zomer voor ons. In de grote vakantie kunnen we dan wel dagjes weg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 13 Januari 2005, 14:02:44 » |
|
Dat is al vroeg in het jaar..  heerlijk toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 13 Januari 2005, 19:31:54 » |
|
Dat klinkt goed zeg!! Schotland is een prachtig land, hubby en ik hebben er in 1996 rondgetoerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 13 Januari 2005, 20:16:08 » |
|
Ja, ik weet het!  Vanaf 1997 komen wij er eigenlijk elk jaar. Afgelopen 2 jaar alleen een weekend dan, maar nu weer als vanouds een langere tijd! Het is gewoon een verslaving! Mijn tweede thuis ook wel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipapaula
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 13 Januari 2005, 21:23:22 » |
|
Ga heel misschien dit jaar naar Griekenland. Terug naar het eiland waar ik tien jaar geleden gewoond en gewerkt heb. Ik heb het eigenlijk aldoor in mijn hoofd gehad om na tien jaar nog es terug te gaan. En ben zo benieuwd hoe het nu is daar. Ben daar toch drie jaar achtereen op vakantie geweest en daarna er een jaar gewerkt. Lijkt me heel erg spannend.
|
|
|
|
|
|
Het leven is heerlijk, geniet er van!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 13 Januari 2005, 21:28:08 » |
|
ahja Paula dat zal leuk zijn. Is altijd leuk om op plaatsen terug te komen waar je een tijdje bent geweest.
Ik vond het al leuk om na 16 jaar een keer daar op vakantie te gaan waar ik vroeger met mijn ouders altijd kwam dus laat staat als je er ook gewoond en gewerkt hebt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 13 Januari 2005, 22:27:29 » |
|
pipapaula Geplaatst op 13 Jan 2005, 21:23 Ga heel misschien dit jaar naar Griekenland. Terug naar het eiland waar ik tien jaar geleden gewoond en gewerkt heb. Heerlijk Paula.. Met vriend en kids neem ik aan.. en in ieder geval gewaarborgd van lekker weer. :zonnetje: Vast leuk om er weer eens te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 14 Januari 2005, 00:25:15 » |
|
Lekker hoor, naar het warme Griekenland! Zonder Griekenland had ik Hus nooit ontmoet, dus het blijft een speciaal plekje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 14 Januari 2005, 22:40:42 » |
|
Wij blijven dit jaar in Nederland, zal wel een weekje Zeeland, Zuid Limburg of Center Parcs worden. Komt door de hernia van Gerrit. Hij zal komende zomer nog geen lange reis kunnen maken naar ons favoriete vakantieland Hongarije... :tranen: Maar daar hopen we dan een jaartje later gewoon weer naartoe te kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 15 Januari 2005, 01:21:11 » |
|
Ik weet hoe het voelt en ik kan me voorstellen dat je dan geen lange ritten kunt maken! Het gaat nu met mij heel goed, maar ondanks dat moet ik er nog steeds niet aan denken om 15 uur in een auto te zitten. Dat is dan ook 1 van de redenen dat we naar Groot Britannië gaan. Dan zitten we max 4 uur in de auto voor we een lange stop hebben! En we zijn stapel op dat land!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 16 Januari 2005, 18:14:14 » |
|
Oja, eind april ga ik nog een paar daagjes naar Londen. Maar zonder man en kids. Misschien met een vriendin. Die ben ik aan het overhalen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 19 Januari 2005, 09:31:02 » |
|
Wij blijven dit jaar in Nederland, zal wel een weekje Zeeland, Zuid Limburg of Center Parcs worden. Komt door de hernia van Gerrit. Hij zal komende zomer nog geen lange reis kunnen maken naar ons favoriete vakantieland Hongarije... :tranen: Maar daar hopen we dan een jaartje later gewoon weer naartoe te kunnen. Nederland is ook fantastisch mooi Janet, tenminste zo ervaar ik dat wel  Wij gaan graag weekendjes weg in eigen land  Op zulke parken als ‘CP’ heb je ook van alles en het is er leuk toeven! Hongarije komt vanzelf wel weer voor jullie ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 20 Januari 2005, 23:39:37 » |
|
Vanavond is er geboekt: we gaan 30 juli a.s. met 8 meiden  naar: App. Residence La Pieve - San Donato Poggio  Ligt dus in de Toscane (Italie), vlakbij Florence..... 15 daagjes er even heerlijk tussenuit, zon - strand - zee - water - gezelligheid - eten - drinken - dagjes weg - bommetjes - geweldig Verder zijn we dan in het bezit van 2x een Fiat Stilo met airco  en vliegen we met 'Meridiane' :shocked:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 20 Januari 2005, 23:43:51 » |
|
 Geweldig Boefje... weer iets leuks om naar uit te kijken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 22 Januari 2005, 22:53:21 » |
|
Ik heb zoveel dingen om naar uit te kijken....te veel :cheesy: maar ik vermoed en weet eigenlijk wel zeker dat het waanzinnig gaat worden in Italie  We hebben al volop boekjes van Toscane gekocht, we moeten wijn :wijn: gaan leren drinken i.p.v. bier :drink: , roken in restaurants in Italie is verboden :boos: dat vind ik wel weer jammer  maar ach... als dat het ergste is ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 22 Januari 2005, 22:56:04 » |
|
leuk Boefje. tenminste dat neem ik aan. Ben zelf nog nooit in Italie geweest maar ik zeg altijd maar zo het is wat je er zelf van maakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 22 Januari 2005, 22:59:12 » |
|
Precies zo is het maar net Trolly en dat zeg je niet tegen 'dovemansoren' ;) Moeten alleen nog heeeeeeel lang wachten......maar afijn, eerst nog maar even van de lente en de zomer hier in Nederland genieten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 22 Januari 2005, 23:00:46 » |
|
de datum is in ieder geval een top datum, toen werd ik ter aarde gelaten dus moet goedkomen.
maar ik moet dan nog 2 maanden wachten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 22 Januari 2005, 23:11:11 » |
|
klinkt weer helemaal super Boefje, dat zal wel weer een feest worden met al die meiden. Kan nou alweer uitkijken naar die foto's die je daarna met ons gaat delen :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 23 Januari 2005, 12:53:03 » |
|
 Geweldig Boefje... weer iets leuks om naar uit te kijken... Leuk Boefje!!  Ergens trekt Italië me ook wel! Denk je wel om de mafia? ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 23 Januari 2005, 18:58:43 » |
|
Kan nou alweer uitkijken naar die foto's die je daarna met ons gaat delen :cheesy: :shocked: was van plan de fotocamera thuis te laten dit jaar Shanon :no: @ Trolly, dus wij gaan op een mooie dag op vakantie, we zullen hoog en droog even toasten op jou ;) Was je maar wat eerder jarig :cheesy: dit duurt nog zoooo lang Ikzelf had nooit aan Italie gedacht Mesje, het is dat er top 5 qua landen op tafel moest komen en om vanuit die selectie verder te gaan! Ben zelf ook super benieuwd naar het wel en wee omtrent Italie maar we gaan het mee maken  Wie weet kan ik van de maffia nog wat leren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 23 Januari 2005, 19:15:04 » |
|
Ben zelf ook super benieuwd naar het wel en wee omtrent Italie maar we gaan het mee maken  Wie weet kan ik van de maffia nog wat leren Italie is  we zijn er verschillende keren geweest.. Nog nooit een maffioos gezien.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MultiNickjuh
Gast
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 26 Januari 2005, 13:48:10 » |
|
In de zomer vakantie waarschijnlijk naar Tunesie of Spanje Lekker warm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 26 Januari 2005, 17:10:57 » |
|
Geen idee, ben al sinds 1999 niet meer geweest. Omdat ik eigenlijk nooit iemand heb om mee te gaan, me relaties duurde te kort of ze mocht niet van haar ouders. Om nou met een groep vreemden te gaan zie ik ook niet zitten. Het moet wel iemand zijn die ik al in real een paar keer gezien heb en een leuke vriendschap mee heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eternal Slayer
Gast
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 11 Februari 2005, 00:44:46 » |
|
kzou graag naar engeland willen, maar das zoooo duur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 11 Februari 2005, 00:51:37 » |
|
kzou graag naar engeland willen, maar das zoooo duur. Ja... en het is een eind zwemmen.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 12 Februari 2005, 11:42:15 » |
|
Engeland is inderdaad een prachtig land en het fijne is dat je je daar altijd verstaanbaar kunt maken. :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 12 Februari 2005, 11:46:41 » |
|
Ik kijk al helemaal uit naar de zomer vakantie in eigen tuin
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 12 Februari 2005, 11:59:27 » |
|
Ik kijk al helemaal uit naar de zomer vakantie in eigen tuin Ik ook.. heerlijk... geen koffers pakken, en s'nachts in m'n eigen bed..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 27 Februari 2005, 23:27:38 » |
|
Vandaag geboekt, met de voorjaarsvakantie naar Dubai en in de zomer met zijn allen (incl. opa) naar Indonesie. Nou moet ik nog verdovings pillen zien te vinden voor de vliegreis Morgen is het zover, 4 dagen Dubai. Ik heb er zin in. Ben me geestelijk aan het voorbereiden op de vlucht. We vliegen via Athene, waar mijn Zorba zich bij ons voegt. Belachelijk eigenlijk dat ik me nog steeds niet over die vliegangst kan zetten. Van de week nog een programma gezien, met een cursus voor mensen met vliegangst. Nou van die beelden alleen al kreeg ik het spaans benauwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 27 Februari 2005, 23:33:36 » |
|
He leuk MG..  hele fijne dagen.. Ja die vliegangst kan ik je niet overheen helpen zoals je weet.. ik stap er dus echt niet in.. Neem eerst maar eens een neut.. :wijn: of was je al bezig.. In ieder geval hele fijne dagen... en een goede reis..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 28 Februari 2005, 00:30:45 » |
|
Ik ga eerst maar eens slapen. En kan moeilijk morgenochtend met een drankkegel op Schiphol verschijnen. Ik overleef het wel. Verslag volgt over enkele dagen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 28 Februari 2005, 00:34:43 » |
|
Ik ga eerst maar eens slapen. En kan moeilijk morgenochtend met een drankkegel op Schiphol verschijnen. Ik overleef het wel. Verslag volgt over enkele dagen. Nogmaals... fijne dagen, en groetjes aan "Zorba" en kind..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 28 Februari 2005, 08:00:54 » |
|
oh MG dit lees je niet meer voor je weer terug bent maar fijne dagen met Daan en Dimi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lexie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 04 Maart 2005, 16:18:17 » |
|
Ik ga lekker 3 weekjes naar zeeland en dan nog met een vriendin een week op zeilkamp in sneek :proost:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 04 Maart 2005, 19:44:25 » |
|
Ik ga eerst maar eens slapen. En kan moeilijk morgenochtend met een drankkegel op Schiphol verschijnen. Ik overleef het wel. Verslag volgt over enkele dagen. Hi MG.... Ik dacht vanmiddag nog aan je.. Geen ellende gehad met de terugreis?? sneeuw enzo..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 04 Maart 2005, 20:23:46 » |
|
Damn, het was een fijne thuiskomst.
Schiphol een chaos, heb geloof ik 40 minuten boven schiphol gecirkelt. En de wegen ook een chaos. En koud brrrrrrrrr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 04 Maart 2005, 20:32:49 » |
|
Wat een ellende op Schiphol de laatste dagen.. mensen die daar al vanaf dinsdag zitten om naar huis te gaan.. Niet echt reclame voor onze nationale luchthaven. Het weer daar kunnen ze natuurlijk niks aan doen, maar dat er voor de wachtenden dan nog niet eens een slaapplaats en een fatsoenlijk bord eten te krijgen is, vind ik wel triest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 04 Maart 2005, 20:36:39 » |
|
Het rare is dat er meer vluchten naar Amsterdam waren, maar de niet Nederlandse luchtvaartmaatschappijen kregen voorrang. Maar ook de vluchten naar Frankrijk en Duitsland hadden zwaar vertraging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 04 Maart 2005, 20:49:26 » |
|
Wat we hier op de tv zagen, was een complete chaos.. mensen wisten en hoorden niks. Inmiddels lijkt het iets beter te gaan.... mits het niet weer gaat sneeuwen.. Chaos op Schiphol lost op  AMSTERDAM - De chaotische taferelen van de afgelopen twee dagen op luchthaven Schiphol lijken langzaam tot het verleden te gaan behoren. Vrijdagmiddag was er geen spraken meer van ellenlange rijen gedupeerde reizigers voor de informatiebalies van de luchthaven en de luchtvaartmaatschappijen. De meeste reizigers zijn inmiddels op de hoogte van de gevolgen van het winterse weer, en houden vanuit huis de vertrekinformatie van hun vlucht in de gaten. Volgens een medewerkster van de luchthaven neemt het aantal geannuleerde vluchten vrijdagmiddag af. Ook neemt de duur van de vertragingen af. " We hebben inmiddels de enorme massa mensen die hier was gestrand redelijk weggewerkt. Nu stoomt alles beter door. We houden alleen ons hart vast dat het niet weer gaat sneeuwen."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 04 Maart 2005, 20:55:07 » |
|
Toch raar, een van de grootste luchthavens van de wereld, helemaal ontregeld door een paar dagen sneeuw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 04 Maart 2005, 21:19:34 » |
|
Zeg dat wel... Het lijkt wel alsof het voor het eerst gesneeuwd heeft.. erg slordig. Iedereen kan zich wel voorstellen dat er met zoveel sneeuw vertragingen zijn, maar dan moeten ze toch draaiboeken hebben liggen, om de mensen in ieder geval een fatsoenlijke slaapplaats te kunnen bieden? Allemaal een beetje kneuterig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 04 Maart 2005, 21:29:18 » |
|
Zo te zien zijn ze op Schiphol nog niet van de problemen af.. Op de webcam bij de Kaagbaan zie ik dat het daar ook weer behoorlijk sneeuwt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 04 Maart 2005, 21:43:24 » |
|
Ik ben blij dat ik thuis ben :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 04 Maart 2005, 21:46:39 » |
|
Kan ik me best voorstellen... maarreee.. dat vergat ik te vragen.. "heb je het leuk gehad".. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 04 Maart 2005, 22:02:32 » |
|
ja ben ik ook benieuwd naar. hoe was het daar hoe was het weer wat hebben jullie allemaal gedaan nog snuisterijen gekocht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 04 Maart 2005, 22:12:37 » |
|
Zalig gewoon. Heerlijk een graad of 28 en dan dat shoppen Alles belastingvrij, heb weer een voorraadje parfum en handtassen ingeslagen. Vreselijk op stap geweest natuurlijk, we waren bij een vriendinnetje op bezoek die voetbalmanager is daar. De meest bizare mensen ontmoet. Al met al, een heerlijke 4 dagen. Voor herhaling vatbaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 04 Maart 2005, 22:14:53 » |
|
Kijk.. dat zijn nog eens leuke dingen voor de mensen.. 28 graden... pfffft.. het zweet breekt me uit..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 27 April 2005, 22:56:52 » |
|
Zaterdag is het zover, dan gaan we op vakantie naar Noord Engeland en Schotland! Ik had er reuze zin in. Je leest het goed, had! Mijn schoonmoeder, die meegaat, belde gisteren. Ze was na heftige hartkloppingen, naar de huisarts gegaan en daar bleek dat haar bloeddruk veel te hoog is. Er is ook gelijk bloed geprikt. Mensie heeft nooit wat en nu dit! Afgelopen nacht kreeg ze weer enorme hartkloppingen en is ze weer naar de huisarts gegaan! 240/100 was haar bloeddruk nu! Echt veel te hoog! Uitslag van haar schildklier was al binnen en die was goed, dus de arts kon haar tabletten geven! Ze is ook naar het ziekenhuis geweest voor een hartfilm en we weten niet wanneer daar een uitslag van komt! Dus jullie snappen dat onze vakantie een beetje op losse schroeven staat nu! Waarom nou weer........ Komende nacht zal blijken of die medicijnen aanslaan! De huisarts zei dat ze gewoon op vakantie kan gaan, maar ja, zelf heeft ze daar nu erge moeite mee! Wij denken echter dat het beter is dat ze wel meegaat, tenzij er toch nog een slechte uitslag komt, heeft ze afleiding en constante controle. Ik kan er niet meer tegen hoor. De ene tegenslag na de andere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 27 April 2005, 23:07:07 » |
|
He bah wat vervelend nou weer.. hopenlijk valt het allemaal mee, en kunnen jullie gewoon gaan.. mét schoonmama natuurlijk. Zouden het ook geen zenuwen voor de vakantie kunnen zijn die haar parten spelen? Daar kan je bloeddruk ook flink van omhooggaan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 27 April 2005, 23:45:12 » |
|
He bah mesje wat naar nou. Misschien inderdaad zenuwen voor de vakantie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 28 April 2005, 13:57:00 » |
|
Zou mee kunnen spelen! Nou is mijn schoonmoeder een beetje een zenuwpees en daarbij slaapt ze heel erg slecht en dat lijkt me ook niet echt gezond! Maar ja, zo vlak voor de vakantie schrik je wel. Zeker omdat er nog geen uitslagen zijn van bepaalde onderzoeken! Door de medicijnen die ze nu krijgt hoeft haar hart niet zo hard te werken en daardoor heeft ze nu een rustige nacht gehad! Dus gaat het zo, dan gaan we gewoon! Is ook beter denk ik! Heeft ze afleiding en wij kunnen haar beter in de gaten houden! De zorg in Groot Britannie is heel goed, dus mocht er wat gebeuren, dan zit dat wel goed daar! Mijn eigen hart gaat nu ook tekeer, maar dat is puur stress. Ik wil het niet, maar je lijf leidt dan een eigen leven hoor! Nou ja, als we eerst maar op de boot zitten, dan zal het wel weer goed zijn! Zucht.........een mensenleven is soms wel zwaar hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 28 April 2005, 14:00:18 » |
|
Mijn eigen hart gaat nu ook tekeer, maar dat is puur stress. Dat is het absoluut.. Ik denk dat jullie de juiste beslissing nemen door gewoon te gaan, meestal is afleiding het beste medicijn .. (weet ik uit ervaring)..ook voor haar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 28 April 2005, 21:50:35 » |
|
Mijn schoonmoeder gaat definitief niet mee! Ze voelt zich te slecht! Ze kan amper een half uur lopen! Nu zitten we in dubio! Moeten wij wel gaan! Bellen morgen de verzekering en mocht blijken dat als zij niet gaat en het dan alleen vergoed wordt als wij ook niet gaan, dan houd het op! En daarbij weten we nu nog niet precies wat er aan de hand is! De uitslag van haar hartfilm is er nog niet! Dus wat dat betreft kunnen we niet gerustgesteld worden. We zouden dan gaan met de angst dat er iets fout zou kunnen gaan en dan ben je niet zomaar thuis! En gezien wat er vorig jaar met mijn moeder is gebeurt, is dit gevoel niet zo vreemd! Dus we hebben 1 dag nog, om alles goed te overdenken! Waarom nou weer........................... Er blijft ons niks bespaard geloof ik!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 28 April 2005, 22:52:33 » |
|
He wat akelig nou allemaal, lijkt me ook een moeilijke beslissing.  Jullie moeten je gevoel volgen, en als je het niet aandurft zit er niks anders op.. Er blijft jullie inderdaad weinig bespaard de laatste tijd.. sterkte voor jullie allemaal..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 29 April 2005, 00:30:04 » |
|
Jezus, wat een toestand weer Mesje. Hopelijk lukt het alsnog om te gaan en is alles verder goed met je schoonmoeder. Ik wens je veel sterkte met alles
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: 29 April 2005, 13:48:49 » |
|
Zucht...ma heeft nog geen uitslag. Nu wacht ze op een telefoontje van haar huisarts! Ondertussen voelt ze zich steeds slechter! Ze blijft er op staan dat we gaan, maar wij weten het nog steeds niet hoor! We willen wel, maar we willen ook weten hoe ernstig het met ma is! Ondertussen hebben we dus nog steeds niks ingepakt! Wordt dus een haastklus, als we nog gaan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: 29 April 2005, 19:11:52 » |
|
Jeetje, ik lees dit nu pas. Wat een toestand allemaal. Wat lief dat ze toch wil dat jullie gaan. Ik weet zeker dat jullie de juiste beslissing nemen. Sterkte hoor!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: 29 April 2005, 19:45:11 » |
|
Nou een heel gedoe allemaal. De huisarts die haar gewoon vergeet te bellen, mijn zwager die er kwaad naartoe is gegaan en er voor gezorgd heeft dat ze er nog terecht kon! Haar bloeddruk is nog veel te hoog en daar krijgt ze nu zwaardere medicijnen voor, maar haar hart klinkt goed! Ze heeft mijn raad opgevolgd en eindelijk gezegd dat ze heel slecht slaapt en daar heeft ze nu ook wat voor gekregen. De huisarts heeft ook nog naar de internist gebeld en die ziet ook niks verontrustends. Ze is echter te ziek om mee te gaan, maar wij kunnen nu zelf met een geruster hart met vakantie! Het is vreselijk jammer dat ze niet mee kan en we zullen de annulering moeten regelen, maar het voelt een stuk prettiger dat er niks levensbedreigends aan de hand is! Ik voel me nu ook een stuk beter en ga vanavond hard aan de gang, samen met Hus, om morgen vroeg weg te kunnen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: 29 April 2005, 21:26:13 » |
|
Ik begrijp dat ze nu goed onder controle is en dat het ook goed gaat met haar hart. Het is belangrijk dat ze met zo'n hoge bloeddruk de juiste medicijnen heeft en het lijkt erop dat ze die nu heeft. Het kan goed zijn dat ze het zich aantrekt als jullie niet zouden gaan en dat is ook weer niet goed. Het geld krijg je zeker wel terug want dit is een goede reden, je moet wel even een papier laten ondertekenen door de arts geloof ik. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch heel veel plezier hebben. Have fun!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: 29 April 2005, 21:53:57 » |
|
Dank je wel, het zal allemaal wel goed gaan komen! Maar oh oh, wat een stress en ellende van tevoren! We gaan zeker ons best doen om er een leuke vakantie van te maken, ben er echt aan toe! Thomas was wel verdrietig dat oma niet mee gaat, maar hij begrijpt het gelukkig wel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: 29 April 2005, 22:12:48 » |
|
Toch fijn dat je alsnog kunnen gaan Mesje, en voel je er niet schuldig onder hoor.  Jullie hebben er alles aan gedaan, en nu het niet levensbedreigend is, is het voor jullie een geruster gevoel. Geniet er zoveel mogelijk van, jullie hebben het verdiend. Een hele fijne vakantie, en een dikke knuffel voor Thomas.. :wavey: :beer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: 29 April 2005, 23:13:42 » |
|
Dank je wel! In de week van 7 mei, zitten we in Schotland en dan gaan we vast een keer naar Edinburgh! Ik sms dan wel om te kijken of je er bent, Gr@n en dan proberen we de webcam weer! Ik stuur je ook een smsje als we aangekomen zijn! Heel veel liefs van Mesje, Hussie en Thomas!! Tot over 2 weken! :wavey:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: 29 April 2005, 23:16:37 » |
|
Ja prima.. en dan zullen we ook eens kijken of het nu lukt om een foto te maken.. :cheesy:  fijne tijd, en genieten hoor..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: 30 April 2005, 06:09:14 » |
|
Hey Mesje, ik zal ongetwijfeld te laat zijn maar heel veel plezier en ik ben blij dat het met Hus zijn moeder weer wat beter gaat en dat er inderdaad niks "ernstigs" aan de hand is.
Maak er wat moois van en we zwaaien op de cam :wavey:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: 30 April 2005, 23:17:35 » |
|
Ik kreeg vanavond om ± 8 uur een sms'je dat ze goed aangekomen zijn.  Wel moe van de reis, maar de plek is prachtig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: 01 Mei 2005, 00:33:54 » |
|
Ik ben natuurlijk ook weer veels te laat Maar Mesje fijne vakantie. Jammer van je schoonmoeder, maar dat zal ook wel weer goed komen. En goed te weten dat jullie veilig aan zijn gekomen. Ga ervan genieten, hebben jullie verdient. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #164 Gepost op: 07 Mei 2005, 20:36:46 » |
|
Vanaf volgende week kunnen we Mesje en aanhang op de webcam verwachten zie ik hierboven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #165 Gepost op: 07 Mei 2005, 22:51:15 » |
|
Klopt, als de webcam tenminste deze keer wél wil meewerken. de vorige keer kreeg ik net geen verbinding die dag..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #166 Gepost op: 07 Mei 2005, 23:01:07 » |
|
jah dat weet ik nog. alledagen beeld behalve op het moment supreme
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #167 Gepost op: 09 Mei 2005, 11:10:49 » |
|
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiips...zet ik net m'n mobeiltje aan.. sms'je van Mesje, gisteren dus, want door de moederdagdrukte was ik vergeten om hem aan te zetten..  Het schijnt niet te mogen lukken..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #168 Gepost op: 09 Mei 2005, 11:16:26 » |
|
Straks tweede kans.. als jullie mee willen kijken.. http://www.standrews.com/webcams/edinb.htm  niet gaan besturen, anders lukt het me niet.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #169 Gepost op: 09 Mei 2005, 23:00:08 » |
|
Het is daar inmiddels ook donker en dat kasteel is hartstikke mooi verlicht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #170 Gepost op: 09 Mei 2005, 23:04:15 » |
|
zeker mooi.. Ik kan eigenlijk even geen webcam meer zien, maar heb voor de zekerheid toch maar even gekeken of ze niet op HET bankje zaten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #171 Gepost op: 09 Mei 2005, 23:19:16 » |
|
Dat lijkt me sterk Gr@n!!  Ik denk dat de beer van Thomas naar bed moet!! :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #172 Gepost op: 17 Mei 2005, 00:06:04 » |
|
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiips...zet ik net m'n mobeiltje aan.. sms'je van Mesje, gisteren dus, want door de moederdagdrukte was ik vergeten om hem aan te zetten..  Het schijnt niet te mogen lukken..  Vreemd, heb hem die ochtend vertuurd hoor en een dik half uur later hoorde ik dat ie bij je aankwam! Staat je klokje wel goed?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #173 Gepost op: 17 Mei 2005, 00:11:03 » |
|
Oh ok... dan heb ik vast niet goed naar datum en tijd gekeken..  en was ik in de veronderstelling dat jullie er zondag waren. klokje staat goed.. ;) Maar het is tenminste allemaal gelukt deze keer.. Ohja, nog bedankt voor de mooie kaart..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #174 Gepost op: 01 Juni 2005, 21:02:02 » |
|
Wie is de volgende die met vakantie gaat?
en wanneer? :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #175 Gepost op: 02 Juni 2005, 00:15:05 » |
|
 Ben nog een paar dagen met "vakantie" en bevalt prima eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #176 Gepost op: 16 Juni 2005, 20:04:35 » |
|
Wij gaan 21 juli 4 daagjes naar de Eiffel. Bitburg om precies te zijn! Misschien wel kort na onze vakantie, maar hiervoor hebben we een reden. Een aantal van jullie weten dat mijn moeder vorig jaar de dag na Hus zijn verjaardag plotseling is overleden. Natuurlijk vergeet je dat moment je leven niet meer, maar het is niet eerlijk om Hus zijn verjaardag ermee te verpesten, om het zo maar te zeggen. Zouden wij het thuis vieren dan krijg je toch die opmerkingen van goh vorig jaar overleed ze morgen. Hier hebben wij echt geen zin in en hebben besloten om weg te gaan en daar een gezellige tijd te hebben met ons drietjes. Op deze manier kan deze dag voor mijn pa en mijn broer ook wat makkelijker voorbij gaan! En volgend jaar zien we wel weer! Schitterend gelegen aan het stuwmeer van Bitburg, midden in het Duits-Luxemburgse natuurpark Südeifel, ligt het zeer gerieflijke 4-sterren Dorint Sporthotel en landhuisresort. Vanaf ongeveer elke plek op het domein heb je een prachtig zicht op het meer en de beboste heuvels.
Het Resort Het resort biedt zeer comfortabele kamers en appartementen, gezellige landhuisjes, een schitterend zwembad van maar liefst 25 meter lang, Romeins bad- en saunalandschap met sauna, tepidarium, stoombad, bubbelbad etc., beautycenter, 2 restaurants waarvan 1 met kinderspeelhoek, Duitse stube, zowel overdekte als openluchttennisbanen, squashbanen, kegelbanen, strandvolleyveld en er is een 18-holes golfbaan op 5 km afstand.
De omgeving Het resort is prachtig gelegen direct aan het meer. Op het domein is een vrijetijdscentrum waar je bijvoorbeeld mountainbikes kan huren of een handboogschietcursus kan reserveren. Verder kan je heerlijk wandelen, bijvoorbeeld rondom het meer (5 km) of een bootje of waterfiets huren. In de omgeving zijn er talrijke bezienswaardigheden, zoals de plaats Bitburg, met de bekende bierbrouwerij, het schilderachtige plaatsje Kyllburg, de voormalige Benediktijnerabdij in Prüm of het Eifelpark in Gondorf. Ook een bezoek aan Trier, de oudste stad van Duitsland, is zeker de moeite waard.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #177 Gepost op: 16 Juni 2005, 20:14:58 » |
|
Heel goed dat jullie dat doen.. alweer bijna een jaar geleden.. wat vliegt de tijd. De Eiffel is prachtig, wij zijn er ook vaak geweest.. Trier is ook zeker een bezoek waard..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #178 Gepost op: 16 Juni 2005, 20:24:33 » |
|
Tja idd, het is voor mijn gevoel allemaal nog erg kort geleden! Maar ja, wat is een jaar he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #179 Gepost op: 02 Juli 2005, 23:49:00 » |
|
zelf gaan we eind sept voor 2 weken naar Turkije dat heb ik hier al eerder geschreven, mijn ouders gaan al 100 jaar naar Denia in Spanje, huren dan particulier een villa. Ik kwam daar als kind al en ben in 2000 met Stekel, mijn ouders, zusje en man en in 2001 Stekel, zwager, schoonzusje en kids ook geweest. Dit jaar gaan mijn ouders begin sept. 3 weken, zitten we van de week bij hun in de tuin zeg ik voor de lol kunnen jullie Romy niet meenemen, nou gelijk volmondig jah leuk natuurlijk. ik zeg nee joh tuurlijk niet, zegt Stekel waarom ga je niet met Romy een dag of 10 mee. Ik zei gelijk meen je dat nou. Hij zegt jah als je dat leuk vindt. Ik heb het daar in dat dorp wel gezien en denk dat ik me verveel daar dus waarom niet. Ik heb gelijk jah gezegd en 2 tickets geboekt van 2 t/m 11 sept. Hahhaha vakantie vindt ik altijd leuk maar nu heb ik buikpijn. Ben nog nooit zonder hem weggeweest. Pfff ik vindt het heel leuk en mijn moeder sprong een gat in de lucht. Jullie weten mijn vader is niet helemaal top qua gezondheid en rust erg veel en kan niet veel en ze zijn op vakantie echt voor mijn moeder omdat ze het hele jaar zo bezig is met hem. Dus mijn Ma ziet het al helemaal zitten als Pa op de dag een tukkie doet heeft ze voor ons al een programma gemaakt. Nou ondanks de buikpijn vindt ik het toch heel leuk. Ik zei nog hadden jullie nu niet kunnen gaan. Qua tijd was het beter geweest. Ik kom nu de 11e sept terg en ga de 27e dan weer naar Turkije. Jeetje wat een verhaal is het geworden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #180 Gepost op: 02 Juli 2005, 23:54:10 » |
|
Ondanks je buikpijn toch heel leuk.. kan me voorstellen dat het vreemd zal zijn zonder Stekel, maar je doet je ouders er ook een groot plezier mee.. ;) Romy zal het ook wel prachtig vinden..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #181 Gepost op: 02 Juli 2005, 23:55:38 » |
|
wordt haar 2e vakantie met opa en oma erbij in 2003 naar Lanzarote met hun en zusje en zwager geweest
naar dat klote eiland waar ik toen zo;n leuk negatief verslag van heb gemaakt hahhahaa
maar daar weet Romy buiten de vakantie DVD niets meer van
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #182 Gepost op: 02 Juli 2005, 23:57:35 » |
|
naar dat klote eiland waar ik toen zo;n leuk negatief verslag van heb gemaakt hahhahaa Oh.. dat eiland..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #183 Gepost op: 03 Juli 2005, 23:05:52 » |
|
Ik ga morgen weg naar Zeeland!! :D Big fun met 3 andere meiden, en tis een midweek dus als het toch niet zo'n big fun wordt duurt het niet te lang...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #184 Gepost op: 03 Juli 2005, 23:10:07 » |
|
nou bij deze dan nogmaals heel veel plezier en we lezen wel een verslag achteraf. p.s. het liefst met foto;s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #185 Gepost op: 03 Juli 2005, 23:11:57 » |
|
Zal zeker gebeuren..... ..... ..... Zodra ik weet hoe dat moet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #186 Gepost op: 03 Juli 2005, 23:14:20 » |
|
Oooooh, die stuur je gewoon even naar mij.. nogmaals.. veel plezier..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #187 Gepost op: 03 Juli 2005, 23:32:22 » |
|
Zal ik doen Gran, En heel erg bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #188 Gepost op: 04 Juli 2005, 01:29:10 » |
|
Leuk Trolly, lekker van genieten en voor je moeder is het helemaal geweldig!! EN Setna, veel plezier en gedraag je een beetje he
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #189 Gepost op: 04 Juli 2005, 09:35:38 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #190 Gepost op: 04 Juli 2005, 12:32:43 » |
|
Nou ik ga dr vandoor! Mis me maar niet teveel want over 5 dagen kom ik HLW weer afpikken... :winkiss: Denken jullie dat jullie t reden zonder me?? XXX
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #191 Gepost op: 04 Juli 2005, 13:29:40 » |
|
Nou ik ga dr vandoor! Mis me maar niet teveel want over 5 dagen kom ik HLW weer afpikken... :winkiss: Denken jullie dat jullie t reden zonder me?? XXX we zullen je wel missen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #192 Gepost op: 05 Juli 2005, 09:32:43 » |
|
Nou ik ga dr vandoor! Mis me maar niet teveel want over 5 dagen kom ik HLW weer afpikken... :winkiss: Denken jullie dat jullie t reden zonder me?? XXX Nou, dat weet ik ook niet....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #193 Gepost op: 07 Juli 2005, 23:20:08 » |
|
Nou ik ga dr vandoor! Mis me maar niet teveel want over 5 dagen kom ik HLW weer afpikken... :winkiss: Denken jullie dat jullie t reden zonder me?? XXX Hoe zou het met Setna zijn??... 5 dagen, dan is ze dus (bijna) weer terug..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #194 Gepost op: 08 Juli 2005, 10:14:36 » |
|
Ik denk dat ze wel ff gedag komt zeggen als ze weer terug is... :egwel:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #195 Gepost op: 08 Juli 2005, 16:28:25 » |
|
Tuurlijk kom ik dat doen!!!!! Ik was nog geen uur terug en toen was ik hier alweer!!!  De foto's komen nog en de verhalen ook nog want ik moet mn koffer eerst weer uitruimen.. :blegh: Net zo'n ramp als inpakken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #196 Gepost op: 08 Juli 2005, 17:02:35 » |
|
Klep opendoen, voor de wasmachine houden en er zo inschuiven...eitje :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #197 Gepost op: 08 Juli 2005, 17:23:06 » |
|
Dan komt mn zonnebrand, telefoon/oplader, en mn theorieboeken ook in de wasmachine... Toch niet zo´n goed idee...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #198 Gepost op: 08 Juli 2005, 17:29:50 » |
|
Tuurlijk kom ik dat doen!!!!! Ik was nog geen uur terug en toen was ik hier alweer!!!  De foto's komen nog en de verhalen ook nog want ik moet mn koffer eerst weer uitruimen.. :blegh: Net zo'n ramp als inpakken! Errug he? :cheesy: Maar goed om je weer te zien..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|