|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 17 April 2004, 15:33:01 » |
|
Update Helaas komt Slag en de Stoot niet, maar we hebben vervanging en misschien wel meer!!!!. Gewoon weer even kijken op de site. FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 02 Mei 2004, 16:20:09 » |
|
Hallo luitjes even een update! De programmering staat online en ook de verkoop van de kaartjes staat online! even checken!!!!! FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:26:47 » |
|
Thanks Fantamagic.. Mesje.... hoe gaat het met je jurk?? wil het een beetje lukken? :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 07 Mei 2004, 14:01:44 » |
|
Heb er verdorie steeds geen tijd voor. Nu loopt Thomas vanwege de vakantie steeds om me heen te dralen en volgende week, moet ik elk vrij uurtje werken bij Bart. Hebben namelijk een grote verbouwing. Eigenlijk moet ik het dan gewoon in de avonduren doen, maar dan heb ik weer geen puf!  Grrr ik wil hem gewoon af hebben voor augustus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12 Mei 2004, 11:14:36 » |
|
Heb er verdorie steeds geen tijd voor. Nu loopt Thomas vanwege de vakantie steeds om me heen te dralen en volgende week, moet ik elk vrij uurtje werken bij Bart. Hebben namelijk een grote verbouwing. Eigenlijk moet ik het dan gewoon in de avonduren doen, maar dan heb ik weer geen puf!  Grrr ik wil hem gewoon af hebben voor augustus! Dat lukt vast wel...
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 23 Mei 2004, 18:24:50 » |
|
Stof patronen geknipt en nu nog naaien! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 23 Mei 2004, 20:41:16 » |
|
Stof patronen geknipt en nu nog naaien! :bigsmile: Dan is het al bijna af toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slacker
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 23 Mei 2004, 23:35:31 » |
|
Riekte naar forum-spam, blijkt er ook nog een doelgroep te zijn hier :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 26 Mei 2004, 21:14:33 » |
|
Dan is het al bijna af toch? Je zou het zeggen he? Kan hem in principe zo in elkaar naaien. Maar moet ook nog band leggen, contraststof voor de mouwen knippen en dan nog de voering! Ik doe mijn best! Zeg Puc, ga jij er nog naartoe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 26 Mei 2004, 21:52:22 » |
|
Het is toch pas in augustus? Dan heb ik nog tijd zat om daarover na te denken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 09 Juli 2004, 10:57:01 » |
|
Zo, de kaartjes zijn besteld. Even betalen en dan krijgen we ze opgestuurd. Wij zijn dus vastbesloten om te gaan. Een vriendin van mij gaat ook, dus samen zijn wij dan in stijl gekleed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 14 Juli 2004, 18:39:42 » |
|
Zo, ik ben al een eindje op weg met mijn jurk. Hier dus vast een voorproefje. De mouwen en de rest moet dus nog!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 14 Juli 2004, 19:33:32 » |
|
Wow, dat ziet er goed uit.. zit ook perfect.. (zei ze met een kennersblik).. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 14 Juli 2004, 20:47:43 » |
|
Dank je wel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu afgeweken ben van de beschrijving. Ik kwam er namelijk niet uit en maak hem nu verder op de manier zoals ik het geleerd heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 14 Juli 2004, 20:50:06 » |
|
Dat kun je dan ook beter doen.. veel passen, dan kan er weinig meer misgaan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 14 Juli 2004, 21:27:52 » |
|
Och, een echte coupeuse zou er van gruwen denk ik, dat ik het zo doe, maar dat boeit me niks. Uiteindelijk ziet het er van de buitenkant goed genoeg uit. Hoop ik! :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 14 Juli 2004, 22:09:38 » |
|
Wat zou er op 4 september in Jeug Theater Pierott zijn??? Dan is FantaMagic daar ook...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 14 Juli 2004, 23:05:29 » |
|
Geen idee! Zou dat ook wel willen weten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 15 Juli 2004, 15:20:31 » |
|
 Allemaal. Er is op 4 September helemaal niks, hellaas. Er was in dat jeugd theater een opendag gepland met de thema Fantasy en we waren uitgenodigd om daar te komen staan met een stand. Maar gaat niet door. Jammer hoor want het leekt ons wel leuk. Mesje; Leuke jurk, wil je wel zien als je op de beurs komt mijn vrouwtje zegt ook dat het er goed uit ziet. ben benieuwd als die af is :bigsmile: Omdat wij het op dit moment zo druk hebben is het zo dat wij niet veel online zullen zijn, ik probeer het wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 15 Juli 2004, 15:26:13 » |
|
Heel goed te begrijpen dat jullie het erg druk hebben, want het is al over 5 weken!!
Dank je wel, dat jullie de jurk er ook goed uit vinden zien. Als hij af is, zet ik beslist weer een foto. En dan herkennen jullie me vast wel. :bigsmile: Maar goed, hoe herken ik jullie? :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 15 Juli 2004, 17:52:26 » |
|
Is er een programma-boekje te verkrijgen ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 15 Juli 2004, 18:22:03 » |
|
Het programma staat op hun Website.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 15 Juli 2004, 23:59:55 » |
|
Heel goed te begrijpen dat jullie het erg druk hebben, want het is al over 5 weken!!
Dank je wel, dat jullie de jurk er ook goed uit vinden zien. Als hij af is, zet ik beslist weer een foto. En dan herkennen jullie me vast wel. :bigsmile: Maar goed, hoe herken ik jullie? :winkiss: Hoe je ons herkent? Wel we zijn de organisators vraag gewoon naar Jan of Marjolein, want we weten nog niet precies hoe we verkleed gaan maar het wordt wel mooi. Dus gewoon je mond open doen, en je vindt ons van zelf wel, de medewerkers zullen jullie wel helpen die daar rond lopen. O, ja inderdaard de programmering staat online Puc conDoin :no:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 16 Juli 2004, 22:18:02 » |
|
Ja, ok. Bij de EFF hadden ze ook een mooi programmaboekje, dus ik dacht dat jullie misschien ook zoiets hebben.
Geldt die programmering voor beide dagen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 16 Juli 2004, 23:56:23 » |
|
Ja, ok. Bij de EFF hadden ze ook een mooi programmaboekje, dus ik dacht dat jullie misschien ook zoiets hebben.
Geldt die programmering voor beide dagen? Ja die geld voor beide dagen, maar kan verschillen in de LRP optredens van o.a: Charm of Caldroun zij zullen beide dagen allerlei personage en acts en een klein ridder toernooi geven. Er is een Programmaboekje in ontwerp, of die uitkomt is nog niet zeker, maar dan is die zeker voor volgend jaar Maart/April 2005 dan is weer zo een Soort beurs, alleen willen we dan verschillende dagen een ander programma aanbieden. Dus wie weet, daarom staat de programmering online maar deze wordt nog geupdated. Hopelijke genoeg info voor je.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|