|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 25 Augustus 2004, 22:23:28 » |
|
Ja hoor altijd, je mag tips en opmerkingen altijd plaasten, kunnen we altijd zien of we er wat aan kunnen doen of aan hebben.
Warp9 stond aan de kant waar het organisatie kantoor was. Dicht bij de ingang......
Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 27 Augustus 2004, 12:41:44 » |
|
Als ik me niet vergis, is dit Thomas. Je hebt je niet vergist Shanon! Ik geloof best dat jullie bekaf zijn, Fantamagic. Want zoiets organiseren zal een hoop van je vergen. Maar goed, het was op zich een succes! Hopelijk wordt het de volgende keer alleen wat drukker. Maar jullie staan nu op de kaart, dus dat moet wel lukken, toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 28 Augustus 2004, 17:10:15 » |
|
Zeker te weten dat dat moet lukken. De volgende keer zullen er zeker meer bezoekers zijn, zoals menig standhouder heeft gezegd; "de eerste keer wordt er niet veel van verwacht door zowel de bezoeker als de standhouders, maar het kan alleen maar beter worden" Sugesties, opmerking en ideeen zijn welkom hoor....
Ja zo'n beurs organiseren vergt heel veel van je maar we doen het met veel plezier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 28 Augustus 2004, 17:49:07 » |
|
Zoals ik eerder zei, de Trekkertrek (Koudekerk, 1e zaterdag van Aug.) is ook ooit klein begonnen.
Die hadden ook eerst een simpel 100m. baantje met een paar dranghekken er naast en een friettent en een biertap.
Tegenwoordigvind het plaats op een terrein van 45000 m2 en trekt het meer dan 10.000 bezoekers op die ene dag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 31 Augustus 2004, 19:42:48 » |
|
Tips en opmerkingen:
ik vond dat het veel te veel gothic en spiritueel was. Qua fantasy kon ik eigenlijk niet echt iets ontwaren, op die boekenkraam en rpg-boekenkraam na dan (Warp9 kon ik niet vinden).
Ik vond de beurs niet echt uitstraling hebben. Maar terugkomend op mijn eerdere reply: Alle evenementen beginnen klein.
Het leek allemaal wat leeg. Ik had niet de indruk dat er veel stands op de beurs waren, of dat het er druk was. Maar ook hier weer: het was de 1e keer.
Ik zou graag van allerlei gebieden minstens 2 kraampjes/stands willen zien. En dan dus alle verschillende onderwerpen zo uitgebalanceerd mogelijk. Dan is er voor elk wat wils en komt het voor elke bezoeker over als een gevarieerde beurs.
Hoe is jullie idee hierover trouwens? Moet het een soort markt zijn met een muziekoptreden, of willen jullie veel meer dan dat? Ik zou daarover weleens van gedachten willen wisselen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 31 Augustus 2004, 23:24:51 » |
|
Hoi Puc con Doin
De bedoeling is eigenlijk om het meer richting de fantasy te gaan en niet alleen maar een markt met muziek. Dit is wel de belangrijkste onderdeel maar de rpg en de lrp hebben ze niet echt aan gemeld. volgend jaar nodigen we ze gewoon uit en zal fantasy hoop ik meer tot zijn recht komen. We hadden gehoopt dat het deze keer ook zou zijn. Maar met 75 kramen en 18 grondplaatsen lijkt me dat er toch veel was. De ruimte was groot en daardoor leekt het minder druk. Bij een kleinere ruimte lijkt het weer drukker. We zijn bezig om volgend jaar niet alleen Gothic, Celtic, Fantasy te doen maar ook Middeleeuws en Sci-Fi er bij te doen dat is tenslotte ook fantasy. En volgend jaar wordt de programmering totaal anders twee dagen een ander programma en ook de opzet wordt anders houdt de website in de gaten. Dank je voor de tips, we willen hier best iets aan doen het probleem is alleen dat de standhouder boeken en wij hun niet kunnen dwingen om extra kramen of zo te nemen. We willen een zo gevarieerd mogelijke beurs presenteren en dat moet groeien.
Jan en Marjolein FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 01 September 2004, 13:06:50 » |
|
En de foto's staan op de site van Fantamagic! Kijk maar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 01 September 2004, 13:09:33 » |
|
O, ik moet ze effe mailen! Thomas heeft een leuk prijsje gewonnen!  :proost:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 01 September 2004, 13:47:19 » |
|
Geweldig... en wat leuk al die foto's..  voor Jan en Marjolein..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 01 September 2004, 18:06:26 » |
|
Misschien dat wij met onze fantasy en rollenspellen vereniging ook wel kunnen komen volgend jaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 01 September 2004, 22:29:42 » |
|
Goed idee, Puc!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 01 September 2004, 22:53:01 » |
|
leuk zeg, je lijkt ook nog wel een VIP gast zoals je beschreven wordt. hihih Zelfs daar Mesje en MAM en Wizard die is ook leuk
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 02 September 2004, 11:29:02 » |
|
Ik voel me nu ook errug cool!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 02 September 2004, 14:33:43 » |
|
Puc: jullie zijn welkom en we gaan voor LARP en RPG Verenigingen een apart prijse maken voor de stand waar jullie informatie willen geven aan de bezoekers. Mesje: niet te cool he, loop je misschien naast je schoenen Cybergr@n: dankje we doen alleen maar ons best, meer niet. Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: