|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Gepost op: 17 Maart 2004, 11:02:47 » |
|
Hallo, wij zijn van fantamagic..we gaan onze best doen om er een leuke en zo mooi mogelijke beurs van maken..en tips van jullie en ideetjes zijn van harte welkom!! Ook eventuele hulp zou ook leuk zijn....mail ons met leuke ideetjes ..ze zijn van harte wekom!!!! tevens hebben we ook een website..kijk eens rond www.fantamagic.nlgroetjes van Jan en Marjolein FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 Maart 2004, 13:01:21 » |
|
Hoe wij hier zijn gekomen? Dat is simpel, We kijk altijd waar iedereen vandaan komt via de statestieken van onze webpage. Zo hebben we gezien dat hier ook het onderwerp van FantaMagic 2004 was. We willen alleen maar een ieder bedanken die iets neer zet over onze beurs en tevens hebben we het forum bekeken en vonden het wel intersant om hier lid van te worden. Trouwens over dat vraagje wat jij gemaild heeft, is dat over wat er allemaal te doen mag op de beurs? Ook willen we hier alle updates van de beurs gaan neerzetten. We zullen deze forum als jullie dat willen op onze website zetten die binnenkort wordt geupdated.
Ja en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 Maart 2004, 14:17:57 » |
|
Kunnen we dan ook makkelijk info vinden over het huren van een stand op jullie beurs?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Maart 2004, 15:48:26 » |
|
Hoi Puc conDion, Ja je kunt dan makkelijker vinden wat het betreft het huren van een kraam op onze beurs, maar als je wilt kan ik je die zo ook wel geven maak hier geen geheim van, als je een kraam wilt (deze zijn 4x1 met luifel a € 95,00 per kraam per weekend) geef ons dan gewoon een mailtje. op de website kun je straks vinden wat je er allemaal voor krijgt. Eind Mei worden alle papieren op gestuurd dus adres gegeven zijn belangrijk en wat je verkoopt/Workshop heeft ook we willen namelijk niet elke kraam met de zelfde spullen bij elkaar hebben. Hopelijk genoeg info hier over voor dit moment
Jan & Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 18 Maart 2004, 00:51:48 » |
|
Leuke site.. Enneeh... welkom hier.. :welkom:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Therion
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 18 Maart 2004, 01:59:08 » |
|
hetzelfde geldt voor mij..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 Maart 2004, 20:39:27 » |
|
Dank jullie wel, hij wordt nog beter Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 Maart 2004, 20:55:31 » |
|
Welkom hier. Leuke site, vind het altijd wel wat hebben. Kunnen jullie misschien ook aan een hanger komen zoals op dit plaatje staat?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Hussie
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 Maart 2004, 21:55:22 » |
|
Kunnen jullie misschien ook aan een hanger komen zoals op dit plaatje staat? vast wel te koop op hun concert en anders hier bestellen
|
|
|
|
|
|
 A Dram for every person... Slainthe!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 Maart 2004, 21:57:36 » |
|
Is mooi Hussie, maar bestel nooit zo graag iets vanuit het buitenland.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Hussie
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 18 Maart 2004, 22:08:53 » |
|
Nee ik ook niet, dus dan maar wachten tot het concert.
|
|
|
|
|
|
 A Dram for every person... Slainthe!
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 18 Maart 2004, 22:51:20 » |
|
Hallo Shanon, Hij zal best wel te koop zijn, maar heb hem hier nog niet gezien. Ook niet bij de importeurs. Nu zijn we bezig met buitenlandse importeurs die artikelen hebben die je hier niet vindt dus wie weet wat er tussen zit. Anders zal er op 1 van de vele beurzen deze zeker te kop zijn.
Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 23 Maart 2004, 10:33:34 » |
|
UPDATE!! :koffiepc:
Hier wat meer info over de beurs!! We hebben diversen optredens van OMNIA een neo-celtische groep die vele harten steel van het publiek en tevens goede muziek brengt. Ook is er een celtisch zwaardgevecht, een vuurshow die waarschijnlijk ook samen op de muziek van OMNIA zal gaan gebeuren. Dit is uniek!! Ook hebben we kruisboog schieten (veilig) Botvangspel, etc... De prijzen zijn; in de voorverkoop € 6,00 en aan de kassa 7,50 voorverkoop start in mei. tevens is er een kindercorner. en nog veel meer.
Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 23 Maart 2004, 10:55:53 » |
|
Wat doen jullie met rollenspellen, table-top gaming, wargaming en collectible card games?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 23 Maart 2004, 11:56:06 » |
|
Wat ik al zei de vorige keer alles is welkom, we zijn bezig om verschillende figuren te vragen voor rp, de rest wat je noemde is nog niet zeker. maar mocht je ideeen hebben altijd welkom en als je zelf er iets in doet, dan is het zeker leuk om te gaan staan of iets te doen.
Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 29 Maart 2004, 23:09:32 » |
|
Zo, leuk. Ik kom ook. Dit wil ik niet missen allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 29 Maart 2004, 23:33:07 » |
|
Omnia is goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Maart 2004, 16:48:30 » |
|
Update!!!! Leuk om dat van jullie dat te horen, en ja OMNIA is zeker goed Even een update: Buiten OMNIA en KAOS hebben we ook Slag en de Stoot geregeld deze speelt diverse muziek uit de middeleeuwen. Ook hebben we een pest dokter en een fototent waar je foto's kan laten maken in kledij. De voorbereidingen gaan goed, maar we zoeken ook nog vrijwilligers die mee willen helpen op de beurs voor alle voorkomende werkzaam heden. als je dat leuk lijkt mail dan naar lionnesclaw@hotmail.com deze handelen de aanvragen af. Maar wees er snel bij want vol is vol!! Jan en Marjolein
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 02 April 2004, 19:33:54 » |
|
Wel het is zo ver, je kan nu alle informatie vinden over de beurs op onze vernieuwde website. Hij is eindelijk klaar. Dus wil je meer weten over onderandere FantaMagic 2004 ga dan eens snel kijken. FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 02 April 2004, 21:58:33 » |
|
Site ziet er prima uit..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 04 April 2004, 20:03:03 » |
|
Idd! Jullie zijn heel wat van plan en maken mij nieuwsgierig! Ben zeker van plan om te komen. Heb vrijdag eindelijk stof voor mijn jurk gekocht. Moet alleen nog band hebben en dan kan ik beginnen. Als hij lukt dan wordt het echt een topdress!! Is het aan te raden om de kaartjes in de voorverkoop te kopen? Vind het trouwens ook wel een lekker idee dat alles binnen is. Ben je niet zo van het weer afhankelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 04 April 2004, 22:04:02 » |
|
JA mesje, we zijn heel wat van plan, maar we doen het niet voor ons zelf maar voor jullie. Voor ons is het meer de fun en de hobby die er aan vast zit. De organisatie van zo'n evenement is gigantish maar wel heeeeeel erg leuk. Ja het lijkt mij verstandig om in de voorverkoop je kaartjes te halen, want dat scheelt toch weer geld.
Het idee dat het binnen is, is omdat we zeker willen spelen en geen gedoe willen hebben als het gaat regenen, maar het kan net zo goed erg warm zijn en dan hebben we gelukkig ook weer koeling :bigsmile:
Leuk voor je dat je stof binnen is. Als je komt zoek ons dan op we willen wel zien hoe je er uit ziet.
En nog bedankt cybergr@n voor je commentaar.
FantaMagic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 05 April 2004, 09:02:51 » |
|
Ik kom beslist dan even langs! :bigsmile: Zo zag ik er vorig jaar bij een ander festival uit, dus dat mag dit jaar wel extremer, niet? :winkiss:  Voor de duidelijkheid ik ben die linkse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 05 April 2004, 16:51:16 » |
|
Tijd voor een verandering zou je zeggen, nu je de stof hebt verwacht ik wel iets goeds he :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|