semmeke
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 14 Maart 2004, 10:30:18 » |
|
Er is al in diverse topic's over motoren gesproken, het verbaasd me dat de motor  en wat daar mee te maken heeft, nog geen eigen topic heeft dus bij deze. :bigsmile: Vandaag is er een feestweekend bij Divmo motoren in Rijen. Daar ga ik me straks dus ff orienteren. Wie weet zie ik nog wel wat leuks. :fluiten: Ik moet trouwens ook nog nieuwe laarzen hebben, wil eigenlijk ook nog wel nieuwe handschoenen.  Ooooooooow ik wil nog zo veel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Maart 2004, 11:12:36 » |
|
Er komen ook steeds meer motorliefhebbers bij.. Veel plezier vandaag in ieder geval.. en we horen wel of je iets leuks gezien of gekocht hebt..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Maart 2004, 20:03:41 » |
|
Had je niet beter in Utrecht op de beurs kunnen gaan kijken?
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Maart 2004, 22:02:28 » |
|
Daar ben ik dan ook wezen kijken en heb daar ook veel moois gezien, maar niets gekocht. Vanmiddag van hetzelfde trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Maart 2004, 08:29:27 » |
|
Enne dat net nu ik ermee ben gestopt. Altijd een fervent motorfan geweest en nog geef ik ze op de weg de ruimte. Maar zelf zie ik hoogstens nog brood in een leuke funfiets zoals dit.  Maar of het er ooit nog van komt, weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Maart 2004, 11:34:20 » |
|
Ga vandaag of morgen naar eentje kijken, weet niet of het wat is want eigenlijk is tie iets te oud naar mijn zin. Al kent iemand en die kent weer iemand die van beroep motoren (in het algemeen) reviseert. Die heeft een Honda 550 nog wat  uit (schrik niet)1978 :shocked: volledig opgeknapt en gemoderniseerd, zijn vrouw reed erop. Nu komt die in de verkoop voor 500 euro. Ik heb laatst een plaatje gezien van zoiets maar dan een jaar jonger en dat zag er best wel mooi uit. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Maart 2004, 11:44:46 » |
|
Ben benieuwd.. enne "de oudjes doen het meestal nog best".. :winkiss:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Maart 2004, 12:06:57 » |
|
Ze zeggen altijd 'op een oude fiets moet je het leren', misschien een prima beginnersfiets.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Maart 2004, 12:37:21 » |
|
Ze zeggen altijd 'op een oude fiets moet je het leren', misschien een prima beginnersfiets. :D da's ook een goeie..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Maart 2004, 08:42:04 » |
|
ik moet nog een nieuwe helm hebben, samen met m'n vriendin.. Ik denk dat het schubert systeem helmen worden.
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Maart 2004, 13:07:21 » |
|
ik moet nog een nieuwe helm hebben, samen met m'n vriendin.. Ik denk dat het schubert systeem helmen worden. Dat zijn iig hele mooie helmen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 April 2004, 22:38:00 » |
|
Zo juist een mailtje gestuurd naar een adverteerder op marktplaats of ik dit weekend zijn motor, een Moto Guzzi V50-3 kan bekijken. Spannend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 April 2004, 22:46:00 » |
|
Wow.. zeker spannend.. ik ben benieuwd.. :bigsmile: Anders kun je altijd nog even hier de bochtjes op oefenen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:46:19 » |
|
Jah, bochtjes oefenen op een panda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:50:41 » |
|
Zo juist een mailtje gestuurd naar een adverteerder op marktplaats of ik dit weekend zijn motor, een Moto Guzzi V50-3 kan bekijken. Spannend  Heb je al iets gehoord? :bigsmile: semmeke Geplaatst op 1 May 2004, 10:46 Jah, bochtjes oefenen op een panda. Hoe verzinnen ze het he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:59:31 » |
|
Nee, nog niet. Hebben inmiddels wel een bod gedaan op die motor maar die man is geloof ik geen frequent pc gebruiker. Maar Al heeft zoiets van die's voor jou dus ik geloof dat we niet gaan wachten op bericht maar zelf in de telefoon klimmen.
Edit: Weet nu inmiddels dat we zondag gaan kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 01 Mei 2004, 11:01:41 » |
|
Maar Al heeft zoiets van die's voor jou dus ik geloof dat we niet gaan wachten op bericht maar zelf in de telefoon klimmen. Succes...  ik ben heel benieuwd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 01 Mei 2004, 18:00:59 » |
|
Wow.. zeker spannend.. ik ben benieuwd.. :bigsmile: Anders kun je altijd nog even hier de bochtjes op oefenen.. Hee! Dat is de Stig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 01 Mei 2004, 20:06:12 » |
|
Wat of wie is de Stig??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 01 Mei 2004, 21:23:36 » |
|
The only thing about me youll ever know is my black suit and helmet Wellicht is dit een quote van hem, stond op een ander forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 01 Mei 2004, 22:01:11 » |
|
al iets bekend??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 01 Mei 2004, 23:21:52 » |
|
We gaan zondag kijken, hebben al wat tips gekregen via het Guzzi forum waar we op moeten letten en van Aladin natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 Mei 2004, 01:04:20 » |
|
Had dit topic niet gevolgd en kreeg even de hik toen het over de antieke Honda ging, maar dat was gelukkig afgeketst Je zult ze nog zeer zelden tegenkomen op de weg, die antieke japanners in tegenstelling tot diverse andere merken. Ligt aan het gebruikte materiaal. Alles breekt af onder je vingers (zoals tapeinden) als je er aan moet sleutelen en zodra je begint te sleutelen gaat het vrachten geld kosten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 02 Mei 2004, 10:28:30 » |
|
(Aladin @ 2 May 2004, 0:40) Niet zenuwachtig voor morgen?
Ik sliep amper vooraf weet ik nog Heb zeker slecht geslapen en heb nu toch wel dubbele gevoelens wat de motor betreft. Maar ja we zien wel. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 02 Mei 2004, 18:10:11 » |
|
Ik ben toch een beetje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:14:25 » |
|
Heb je hem gezien?.. die motor dan bedoel ik.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:19:10 » |
|
Heb je hem gezien?.. die motor dan bedoel ik.. ;) Ja zekers en ik heb er ook op gereden en daarna Al ook nog een stukkie. Hij is echt wel mooi en rijd heel soepel. Waren ook hele leuke mensen heel gastvrij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:21:01 » |
|
Dus het word deze?? :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:25:50 » |
|
oh super vertel, ben of wordt je een trotse bezitster
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:31:52 » |
|
Yep,  ik koop hem. Heb zojuist de knoop doorgehakt en die man gebeld. Volgende week gaan we hem ophalen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:34:25 » |
|
feli met de aanwinst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 02 Mei 2004, 19:35:09 » |
|
GEWELDIG!!.......  Gefeliciteerd... :bloem: daar drinken we op..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 02 Mei 2004, 20:09:48 » |
|
GEWELDIG!!.......  Gefeliciteerd... :bloem: daar drinken we op.. Semmeke en ik doen mee!  We zijn vanmiddag met een gezonde dosis argwaan naar de eigenaar van de motor gegaan. Toen we door de straat reden zagen we de Guzzi al staan glimmen. Eerst erg gastvrij een kopje koffie gekregen en toen het verhaal achter de verkoop beluisterd. De motor was al 3 jaar in zijn bezit en de beste man had als hobby het restaureren van diverse motoren. Motor is echt tot het laatste schroefje uit elkaar gehaald en alle onderdelen zijn voorzien van nieuwe lagers, pakkingen etc. etc. Hij liet me het werkboek zien van de V50 + een stapel rekeningen van Lamers. Er is voor kapitalen aan vervangen en de motor ziet er uit als nieuw. Schroefjes, inbusbouten allemaal vervangen door RvS exemplaren. Frame, stuur, spatborden en wielen zijn voorzien van een stevige zwarte laag poedercoat. Tank en deksels grijs metallic gespoten. Prachtige buddy, alleen de guzzi tekst is een beetje vaag geworden. Heerlijk een rondje gereden door Semmeke en door mij. Het voelde als vertrouwd aan met een diep bekend guzzi geluidje. Man moest de motor verkopen van zijn vrouw want er mochten niet meer dan 2 motoren staan in de garage. Hij wilde alweer aan een volgend project beginnen. Hij was ook nog met een oude Ducati 350 bezig. Hij had trouwens meer plezier met het sleutelen dan met het rijden. Nou afpingelen heb ik maar niet gedaan want die beste man was zo trots op zijn werkstuk. Volgende week gaan we hem ophalen en ik hoop dat Semmeke er veel veilige kilometers op zal rijden. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 02 Mei 2004, 20:24:42 » |
|
Volgende week gaan we hem ophalen en ik hoop dat Semmeke er veel veilige kilometers op zal rijden. :fluiten: Dat hopen wij natuurlijk ook Al.. Eerst erg gastvrij een kopje koffie gekregen en toen het verhaal achter de verkoop beluisterd. De motor was al 3 jaar in zijn bezit en de beste man had als hobby het restaureren van diverse motoren. Motor is echt tot het laatste schroefje uit elkaar gehaald en alle onderdelen zijn voorzien van nieuwe lagers, pakkingen etc. etc.
Klinkt goed..  een echte liefhebber dus.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 02 Mei 2004, 20:53:03 » |
|
Gefeliciteerd dan zien we je misschien ook nog wel eens over de weg 'scheuren'
Hopelijk heb je er veel plezier mee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 02 Mei 2004, 22:26:34 » |
|
Zo leuk zeg. weer een guzzigirl erbij :bloem:
Gefeliciteerd met je aanwinst en vele zorgeloze kilometers gewenst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 07 Mei 2004, 21:47:36 » |
|
Weer een forrie weg. Die zoeft enkel nog maar rond met haar V50-3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 07 Mei 2004, 21:51:00 » |
|
Ohja... zou ze hem al hebben??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 07 Mei 2004, 22:55:46 » |
|
Ohja... zou ze hem al hebben?? Dinsdagochtend gaan we 'm ophalen. Nog 3 nachtjes slapen :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 07 Mei 2004, 23:07:37 » |
|
Dinsdagochtend gaan we 'm ophalen. Nog 3 nachtjes slapen :fluiten:  Semmeke al zenuwachtig?.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 08 Mei 2004, 09:24:40 » |
|
Heb s'nachts wel eens van die gedachtes dat ik hem niet gestart krijg of niet in zijn 1 :winkiss: verder heb ik er erg veel zin in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 08 Mei 2004, 09:35:56 » |
|
nog even geduld en het zal best allemaal goed komen. pik me maar een keer op hihi ga ik wel achterop zielig zitten zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 09 Mei 2004, 23:08:53 » |
|
Heb s'nachts wel eens van die gedachtes dat ik hem niet gestart krijg of niet in zijn 1 Zal ongetwijfeld wel eens voor gaan komen. Als het maar geen gewoonte wordt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 09 Mei 2004, 23:22:16 » |
|
Hihi, dat is dus al gebeurt  vandaar die vrees. Nog 2 nachtjes slapen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miss M.
Gast
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 10 Mei 2004, 13:50:54 » |
|
Nu nog maar 1, of niet. Succes ermee !
(enne Voorzichtig,he)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 11 Mei 2004, 11:14:12 » |
|
Yep,  ik koop hem. Heb zojuist de knoop doorgehakt en die man gebeld. Volgende week gaan we hem ophalen. Vandaag is het dan zover...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 11 Mei 2004, 11:17:19 » |
|
Yep, maar ipv vanochtend gaan we hem vanmiddag halen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 11 Mei 2004, 11:27:19 » |
|
Oh Semmeke, gaaf hee! Doe je wel heel voorzichtig ,ik vind motoren persoonlijk zo eng!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 11 Mei 2004, 11:35:50 » |
|
Valt wel mee hoor. :winkiss: Boem is ho en plons is water. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 11 Mei 2004, 11:44:22 » |
|
Dat is waar, maar het enge ervan vind ik dat je zo kwetsbaar bent op een motor.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 11 Mei 2004, 19:13:47 » |
|
Yep, maar ipv vanochtend gaan we hem vanmiddag halen. Heb je hem al Semmeke??..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 11 Mei 2004, 20:17:49 » |
|
Nu Semmeke lekker aan het rond pruttelen is zal ik eens ff een fototje plaatsen :fluiten:  Automobilisten opgepast, Semmeke rijdt rond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 11 Mei 2004, 21:08:01 » |
|
Ik zie en kruisje Al.. Heb je onder dit vakje niet dit bericht staan? Bijlagen U mag een bijlage aan dit bericht toevoegen. Maximale bestandsgrootte (in bytes): 97656.25MB Kun je browsen, en vanaf je eigen computer een foto uploaden. Anders stuur hem maar even.. ik ben zoooooo benieuwd.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 11 Mei 2004, 21:50:30 » |
|
Zo das,beter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 11 Mei 2004, 22:13:38 » |
|
Nou zo te zien heeft Semmeke een grijns van oor tot oor dus die vermaakt zich prima Kost het jullie een rondje Shannon, je hoeft niet bang te zijn voor motoren maar als motorrijder moet je minimaal een dubbel stel ogen enzo hebben en er verder continue van uit gaan dat je niet gezien wordt :boos:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 11 Mei 2004, 23:03:35 » |
|
Woooooooooooow.... dat ziet er geweldig uit Semmeke...  :bloem: Heeeeel veel veilige kilometers..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 12 Mei 2004, 01:16:49 » |
|
Zelden zo'n mooie V50 gezien. Ze werden immers voor het leger gemaakt al waren er ook enkele civiele versies.
Met de meidenmotordag van de guzziclub rijden er ook enkelen op een V50 mee.
Semmeke is nu officieel een echte GUZZIST !!!!!! :bloem: :bloem: :bloem:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 12 Mei 2004, 09:09:53 » |
|
hey mooi man.
nou die zal wel wat kilometertjes gaan vreten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 12 Mei 2004, 11:15:48 » |
|
Zou Semmeke alweer onderweg zijn??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 12 Mei 2004, 11:20:29 » |
|
ze moet maar een laptop op haar tank installeren is ze ook mobiel op forzona te vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 12 Mei 2004, 11:28:27 » |
|
Shannon, je hoeft niet bang te zijn voor motoren maar als motorrijder moet je minimaal een dubbel stel ogen enzo hebben en er verder continue van uit gaan dat je niet gezien wordt :boos: Precies, daarom, dan ben je wel extra kwetsbaar . Ziet er wel heel stoer uit Semmeke, heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers!!!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 12 Mei 2004, 22:47:57 » |
|
Heb je vandaag nog gereden Semmeke??.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 12 Mei 2004, 22:51:34 » |
|
 vandaag niet, maar als het goed is morgen weer wel. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 13 Mei 2004, 20:15:22 » |
|
Ze zit ergens bij breukelen nog steeds. Is daar ook ZOOO mooi tuffen... Volgens de GPS kan ze ruim voor 2300 uur weer thuis zijn. Al C. heeft de kinders inmiddels al verwend met hun lievelingskost als patat en frikandel. Fanatastich als mama een dagje foetsie is toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 20 Mei 2004, 15:46:56 » |
|
Ik heb achterop gezeten!!! Jongens wat is dat gááf zeg!!!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 20 Mei 2004, 16:28:45 » |
|
En....ook besmet???????? Zelf rijden is nog leuker. :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 20 Mei 2004, 16:30:30 » |
|
Dat zal best... :bigsmile: Maar vond dit ook al erg leuk
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 20 Mei 2004, 16:43:37 » |
|
Nou Kr ik zie in jou ook nog wel een toekomstige motormuis.  Motorrijden is voor mij echt ontspanning, geen gezeik op die achterbank. Lekker ff tijd helemaal voor mezelf, heerlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 20 Mei 2004, 16:50:28 » |
|
Nou Kr ik zie in jou ook nog wel een toekomstige motormuis. Setna wilde me ook al een motorrijbewijs aansmeren ;) Die is ook geweest, ze vond 't ook gaaf! Ik kan me wel voorstellen dat t ontspanning voor je is... kHad t gevoel dat k vloog :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 29 Mei 2004, 16:14:52 » |
|
Helft motorrijders is rond 40 jaar
BRUSSEL - Motorrijden mag dan een jongensdroom zijn, echt rijden doen veel mannen pas rond hun midlifeperiode. Dat blijkt althans in België: meer dan de helft van de motorrijders is er tussen de 35 en 49 jaar, aldus de Belgische federatie van auto- en tweewielerindustrie Febiac zaterdag in de Vlaamse krant De Morgen.
Sterker nog: 20,6 procent is tussen de 40 en 44 jaar. Niet al deze mannen zijn krampachtig op zoek naar een tweede jeugd, zegt een woordvoerder. Volgens hem hebben velen rond hun veertigste het geld om een tweede voertuig te kopen, als alternatief voor de auto. Een motor is dan handiger om files te passeren.
De motorverkopen in België vertonen al jaren een stijgende lijn, aldus Febiac. De groeiende files zijn een oorzaak, evenals het toenemend aantal vrouwen dat motorrijdt. :)
In Nederland daalt het aantal nieuw geregistreerde motorfietsen sinds 2000, aldus auto- en motorbrancheorganisatie Bovag. Cijfers over leeftijden zijn op de site niet te vinden, maar duidelijk is wel dat motorrijden ook hier een mannenzaak is: driekwart van de behaalde motorrijbewijzen is voor een man. (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 03 Juni 2004, 23:35:20 » |
|
In Nederland daalt het aantal nieuw geregistreerde motorfietsen sinds 2000, wereldwijd ook nog zelfs.... Alleen guzzi groeit sterk tegen de markttendens in :bloem:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 03 Juni 2004, 23:36:56 » |
|
wereldwijd ook nog zelfs.... Alleen guzzi groeit sterk tegen de markttendens in :bloem: ...en terecht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 05 Juni 2004, 07:31:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 05 Juni 2004, 08:55:20 » |
|
Het was ook een lekker motorweertje, waar ben je naar toe geweest  Het ziet er een beetje bergachtig uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 05 Juni 2004, 09:42:14 » |
|
Hey Rienk nog even blond als altijd. Willingen Sauerland was het Semmeke. Hey was er ook zo'n BMW met een dakje bij Rienk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 05 Juni 2004, 10:59:18 » |
|
Mooie foto's Rienk..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 06 Juni 2004, 10:00:42 » |
|
Hey Rienk nog even blond als altijd. Willingen Sauerland was het Semmeke. Hey was er ook zo'n BMW met een dakje bij Rienk? Jaa klopt Trolly, er was inderdaad zo'n BMW met een dakje bij. Die is van mijn oom. 200 cc maar scheuren met dat ding in de bergen, helemaal geweldig. en toen het regende waren wij allemaal kletsnat en hij zat droog. en de foto is gemaakt ergens in Sauerland ja. we hebben daar pinksterzondag 290 km rondgereden. Alleen maar omhoog en omlaag en bochtjes links rechts.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 06 Juni 2004, 23:36:33 » |
|
Leuke actie foto's man. alleen jammer van die laatste met die ouwe vent er op kwam langs op de parkeerplaats zeker? Ik ken dat :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 10 Juni 2004, 16:57:34 » |
|
nee hoor.. die maakte de foto  ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|