semmeke
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 14 Maart 2004, 10:30:18 » |
|
Er is al in diverse topic's over motoren gesproken, het verbaasd me dat de motor  en wat daar mee te maken heeft, nog geen eigen topic heeft dus bij deze. :bigsmile: Vandaag is er een feestweekend bij Divmo motoren in Rijen. Daar ga ik me straks dus ff orienteren. Wie weet zie ik nog wel wat leuks. :fluiten: Ik moet trouwens ook nog nieuwe laarzen hebben, wil eigenlijk ook nog wel nieuwe handschoenen.  Ooooooooow ik wil nog zo veel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Maart 2004, 11:12:36 » |
|
Er komen ook steeds meer motorliefhebbers bij.. Veel plezier vandaag in ieder geval.. en we horen wel of je iets leuks gezien of gekocht hebt..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Maart 2004, 20:03:41 » |
|
Had je niet beter in Utrecht op de beurs kunnen gaan kijken?
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Maart 2004, 22:02:28 » |
|
Daar ben ik dan ook wezen kijken en heb daar ook veel moois gezien, maar niets gekocht. Vanmiddag van hetzelfde trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Maart 2004, 08:29:27 » |
|
Enne dat net nu ik ermee ben gestopt. Altijd een fervent motorfan geweest en nog geef ik ze op de weg de ruimte. Maar zelf zie ik hoogstens nog brood in een leuke funfiets zoals dit.  Maar of het er ooit nog van komt, weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Maart 2004, 11:34:20 » |
|
Ga vandaag of morgen naar eentje kijken, weet niet of het wat is want eigenlijk is tie iets te oud naar mijn zin. Al kent iemand en die kent weer iemand die van beroep motoren (in het algemeen) reviseert. Die heeft een Honda 550 nog wat  uit (schrik niet)1978 :shocked: volledig opgeknapt en gemoderniseerd, zijn vrouw reed erop. Nu komt die in de verkoop voor 500 euro. Ik heb laatst een plaatje gezien van zoiets maar dan een jaar jonger en dat zag er best wel mooi uit. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Maart 2004, 11:44:46 » |
|
Ben benieuwd.. enne "de oudjes doen het meestal nog best".. :winkiss:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Maart 2004, 12:06:57 » |
|
Ze zeggen altijd 'op een oude fiets moet je het leren', misschien een prima beginnersfiets.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Maart 2004, 12:37:21 » |
|
Ze zeggen altijd 'op een oude fiets moet je het leren', misschien een prima beginnersfiets. :D da's ook een goeie..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Maart 2004, 08:42:04 » |
|
ik moet nog een nieuwe helm hebben, samen met m'n vriendin.. Ik denk dat het schubert systeem helmen worden.
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Maart 2004, 13:07:21 » |
|
ik moet nog een nieuwe helm hebben, samen met m'n vriendin.. Ik denk dat het schubert systeem helmen worden. Dat zijn iig hele mooie helmen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 April 2004, 22:38:00 » |
|
Zo juist een mailtje gestuurd naar een adverteerder op marktplaats of ik dit weekend zijn motor, een Moto Guzzi V50-3 kan bekijken. Spannend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 April 2004, 22:46:00 » |
|
Wow.. zeker spannend.. ik ben benieuwd.. :bigsmile: Anders kun je altijd nog even hier de bochtjes op oefenen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:46:19 » |
|
Jah, bochtjes oefenen op een panda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:50:41 » |
|
Zo juist een mailtje gestuurd naar een adverteerder op marktplaats of ik dit weekend zijn motor, een Moto Guzzi V50-3 kan bekijken. Spannend  Heb je al iets gehoord? :bigsmile: semmeke Geplaatst op 1 May 2004, 10:46 Jah, bochtjes oefenen op een panda. Hoe verzinnen ze het he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:59:31 » |
|
Nee, nog niet. Hebben inmiddels wel een bod gedaan op die motor maar die man is geloof ik geen frequent pc gebruiker. Maar Al heeft zoiets van die's voor jou dus ik geloof dat we niet gaan wachten op bericht maar zelf in de telefoon klimmen.
Edit: Weet nu inmiddels dat we zondag gaan kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 01 Mei 2004, 11:01:41 » |
|
Maar Al heeft zoiets van die's voor jou dus ik geloof dat we niet gaan wachten op bericht maar zelf in de telefoon klimmen. Succes...  ik ben heel benieuwd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 01 Mei 2004, 18:00:59 » |
|
Wow.. zeker spannend.. ik ben benieuwd.. :bigsmile: Anders kun je altijd nog even hier de bochtjes op oefenen.. Hee! Dat is de Stig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 01 Mei 2004, 20:06:12 » |
|
Wat of wie is de Stig??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 01 Mei 2004, 21:23:36 » |
|
The only thing about me youll ever know is my black suit and helmet Wellicht is dit een quote van hem, stond op een ander forum.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 01 Mei 2004, 22:01:11 » |
|
al iets bekend??
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 01 Mei 2004, 23:21:52 » |
|
We gaan zondag kijken, hebben al wat tips gekregen via het Guzzi forum waar we op moeten letten en van Aladin natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 Mei 2004, 01:04:20 » |
|
Had dit topic niet gevolgd en kreeg even de hik toen het over de antieke Honda ging, maar dat was gelukkig afgeketst Je zult ze nog zeer zelden tegenkomen op de weg, die antieke japanners in tegenstelling tot diverse andere merken. Ligt aan het gebruikte materiaal. Alles breekt af onder je vingers (zoals tapeinden) als je er aan moet sleutelen en zodra je begint te sleutelen gaat het vrachten geld kosten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 02 Mei 2004, 10:28:30 » |
|
(Aladin @ 2 May 2004, 0:40) Niet zenuwachtig voor morgen?
Ik sliep amper vooraf weet ik nog Heb zeker slecht geslapen en heb nu toch wel dubbele gevoelens wat de motor betreft. Maar ja we zien wel. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|