Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.092 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:58:59
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: Abba - The Show
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Abba - The Show  (gelezen 1274 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Boefje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 08 Maart 2004, 17:46:41 »

Aanstaande zondag (15 maart) gaan we naar Abba - The Show  :bigsmile:

Samen met het National Symphony Orchestra uit Engeland bezorgt Waterloo iedere liefhebber van de onvergetelijke Abbamuziek koude rillingen.

De sensatie heeft zich al in Scandinavië, Amerika en Maastricht voltrokken.
Duizenden mensen die nieuwsgierig afkwamen op de voorstelling ‘ABBA - The Show’ stonden plotsklaps aan de grond genageld.

Want daar op het podium stonden toch de échte Björn, Benny, Agnetha en Frida...? Nee dus!

De overeenkomst is opzienbarend, want zowel qua uiterlijk als muziek en zang kan het viertal van de coverband Waterloo de gelijkenis met de echte ABBA-leden vlekkeloos doorstaan.

Het verhaal van ‘ABBA-The Show’ begint eind jaren zestig als Björn, Benny, Agnetha en Frida voor het eerst samen spelen en zingen, het begin van een meer dan fantastische carrière.

Deze wordt uitgebreid uit de doeken gedaan tijdens de bijna twee uur durende show onder leiding van regisseur Matthew Freeman en uitgevoerd door de beste coverband van Zweden, Waterloo.

De vier leden van deze band zijn nauwelijks te onderscheiden van de échte ABBA-mensen, de dames hebben amper make-up nodig om op Frida en Agnetha te lijken en hun stemmen doen niet onder voor die van hun grote voorbeelden.

Aangezien ik een Abba-fan ben, wordt dit een perfect uitje voor mij blij  
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 08 Maart 2004, 18:04:00 »

Lijkt me ook geweldig..  ja  duimen  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Boefje
Forzona Member

« Antwoord #2 Gepost op: 08 Maart 2004, 18:21:10 »

Ja mij ook, heb ook vele cd's van ze maar zou nu graag nog de dvd-versie willen maar die komt vast nog wel bij de collectie ja

Een vriendin van ons, werkt bij een bedrijf en die hebben heel veel kaarten ingekocht van de Abba-show (voor een goedkopere prijs) en die wil ons de kaartjes verstrekken, dus duimen

Toch wel handig als je bij zo'n groot bedrijf werkt, pffff toch maar weer eens gaan solliciteren  :bigsmile:  
Trolly
Forzona Member

« Antwoord #3 Gepost op: 08 Maart 2004, 19:17:07 »

hey leuk hoor. ik denk dat je het inderdaad mooi gaat vinden

Pst it's me; the little one

Katerulezzz
Forzona Member

« Antwoord #4 Gepost op: 14 Maart 2004, 21:18:13 »

Citaat
Aanstaande zondag (15 maart)
Tis 14 maart vandaag... :uhh: Maar volgens mij was t wel vandaag. Dus... Boef zit op dit moment mee te blèren met Mamma Mia. blij  ;)

Alvast voor als je terug bent: Hoe was 't? :bigsmile:

It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #5 Gepost op: 14 Maart 2004, 21:42:49 »

Ik ben benieuwd hoe ze het vinden..

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Boefje
Forzona Member

« Antwoord #6 Gepost op: 15 Maart 2004, 18:58:00 »

Ik was indeed met de dag in de war, heel oplettend van je KR :bigsmile:

Het was overigens niet de Musical Mama Mia maar 'Abba The Show' en ik kan jullie wel vertellen: het was FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat het totale orkest incl. de Abba-personages op 30 man uitkwam, er heerste een grandioze sfeer en we zaten op een perfecte plek op het balkon.
We hebben lekker meegebruld op de Abba-nrs. en uiteraard gedanst blij

De stemmen van deze Abba-personen, deed echt niks onder dan de echte Abba-personen, die meiden ook, een fantastische stem!! Zelfs de saxofonist, die zelf bij de echte Abba heeft gespeeld, speelde bij deze show ook mee. Dat was als geintje begonnen maar het klikte tussen hun en is hij bij deze show ingeburgerd en hij deed het echt als vanouds!!!

Dit was het laatste optreden in Nederland, ze gingen nu weer terug naar Denemarken, echt een topmiddag duimen  
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #7 Gepost op: 23 Oktober 2004, 22:10:07 »

dit is al wel een oud topic, maar mag ik hem ff omhoog halen.
Hier nog een Abbafan (vanaf m'n tienertijd al)
Ik zag destijds de film van hen, zou die dolgraag nog weer es willen zien.
Weet iemand van jullie hoe je die te pakken zou kunnen krijgen?

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: Abba - The Show
Ga naar: