Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.090 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:46:37
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: Indonesie - Bali
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Indonesie - Bali  (gelezen 1026 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Nathalie
Forzona Member

« Gepost op: 05 Februari 2004, 22:44:52 »

Van 6 tot 29 maart 2002 zijn Ed en ik op vakantie gegaan naar Bali - Indonesie.
Het was verschrikkelijk lang vliegen, we moesten overstappen op hong kong en we waren bekaf toen we in het hotel aankwamen. We zaten op 1 na de beste Hotel in Nusa Dua. Erg leuk en mooi hotel. We waren NET na de moessontijd, dus we hadden nog 1 storm, en jawel dat was direct de eerst nacht daar. We kwamen 4 uur aan in het hotel, plofte neer op bed en vielen in slaap. Om 7 uur werden we wakker en besloten wij een hapje te gaan eten. Maar na al dat slapen waren we niet meer moe! Tenminste ik! Ed viel zo in slaap, ik niet. Ik ging dus maar tv kijken, en ineens zag ik iets langs de muur kruipen, ik schrok me dood! Een monster! Ik deed geen oog meer dicht, ik was doodsbang en het onweer hielp ook niet mee...

Volgende ochtend ontdekte we dat het dit monstertje was:

een sallemander, wel 1 van de kleinste want ze hadden ze daar ook zo groot als katten... :shocked:
Maar hij leek groter door het licht van de tv hoor! rolleyes  bloos

Nouja, we hebben lekker veel gezwommen op het geweldige strand, gesnorkeld, gedoken (echt een aanrader om een keer te doen) we zijn naar vulkanen geweest en een begraafplaats... echt allemaal leuk!
Ik zal wat foto's plaatsen en er wat bij vertellen.

Het snorkelen was erg leuk, we kregen een stukje brood mee om de vissen mee te voeren, en die kwamen dus ook aan je armen sabbelen... Echt een heel vreemd gevoel, maar zo mooi om te zien...!

We hebben ook een uurtje op een Olifant gereden, was ook erg leuk, en af en toe eng! Ik moest me goed vasthouden want ik donderde er zowat vanaf! Daarna barste ik wel van de pijn in mijn rug! Met mijn rug zijn die harde bankjes niet zo geweldig! Maar het was een leuke ervaring!!!

Hier deed de olifant als bedank een bloemenkrans om mij heen :)
I think he is in luv laughing  :fluiten:

Ergens bovenin Bali is er een heel piepklein dorpje die hun overledenen niet begraven of cremeren maar onder bomen leggen. Speciale bomen die de geur (volgens hen dan) op zou nemen. We werden op een afgelegen plek afgezet met lekkende bootjes bij agressieve mensen (ik was dus weer doodsbang) en daar mochten we naar hun doden kijken voor wat geld. We mochten ook foto's maken, en het stonk daar verschrikkelijk. Er waren echt mensen van onze groep die foto's van de lijken gemaakt hadden. Wij namen genoegen met wat doodshoofden... :shocked:

De laatste actieve vulkaan op Bali, de schroeiplekken waren er nog van de laatste uitbarsting.. erg mooi om te zien vonden wij... Heel erg mooi!

En dan last but not least, onze enige echte LEO uhmm... NATHALIE! laughing
Een groot schaakbord bij ons hotel, en daar moest natuurlijk even een foto mee gemaakt worden he!?

Het was een toptijd, maar... ik zou er NOOIT meer heen willen, de mensen zijn daar veel te arm dus veel te bedelaarig en daar hou ik helemaaaal niet van... en het vliegen was me veel te ver. Volgende keer ga ik wel naar spanje ofzo! :wink:  

semmeke
Forzona Member

« Antwoord #1 Gepost op: 05 Februari 2004, 23:07:45 »

Zeker leuk, een echt avontuur ook als ik die mooie foto's zo zie.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Februari 2004, 00:03:49 »

Wow wat leuk Nathalie.. wat een leuke belevenissen, en ook zulke leuke en mooie foto's..  applaus

Nu met jullie kleine meisje lijkt het me ook niet prettig om zo'n eind te gaan..
Spanje is ook lekker  ;)

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Jellow
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Februari 2004, 18:05:26 »

Volgens mij heb jij een pracht vakantie gehad :)
Is weer eens wat anders dan dit kouwe kikkerlandje
Leuke foto´s trouwens :)
Trolly
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Februari 2004, 18:15:06 »

ziet er prima uit zo'n vakantie

Pst it's me; the little one

Nathalie
Forzona Member

« Antwoord #5 Gepost op: 08 Februari 2004, 10:34:39 »

Ja het was echt heel gaaf, voor al de zee... het duiken was ook SUPER! Dat wil ik nog wel een keertje doen, maar mijn droom nu is zwemmen met dolfijnen... en dan niet in harderwijk! rolleyes  

Enneavier
Forzona Member

Geslacht: Man

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #6 Gepost op: 09 Februari 2004, 22:47:29 »

leuke fotos Nathalie. maar ik kan me wel voorstellen dat je die armoede en zo niet leuk vond..  het is best wel confronterend die tegenstellingen.  en je kunt er niks aan doen.  dan kun je idd beter met dolfijnen gaan zwemmen.   ja  

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: Indonesie - Bali
Ga naar: