Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 09 Februari 2004, 10:43:25 » |
|
Mooi hoor...... Ik had zo'n soortgelijke jurk in het rood, maar heb die weggegeven zoals je weet, jammer ,had je niet hoeven te gaan naaien.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 09 Februari 2004, 13:14:29 » |
|
Geeft niet. Vanmorgen op de markt even naar stofen gekeken, maar kon daar niet slagen. Dus dat wordt nog even een speurtocht!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 09 Februari 2004, 13:18:11 » |
|
Op de markt in Veenendaal hebben ze altijd heel veel stoffenkramen. Ik weet alleen niet zeker wanneer daar markt is.. ik dacht op de dinsdag..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 09 Februari 2004, 13:20:21 » |
|
Zouden dat niet dezelfde zijn als in Ede? In stoffenzaken kan ik wel terecht, alleen ben ik dan een stuk duurder uit. Sorry Firise
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 09 Februari 2004, 13:21:48 » |
|
Zouden dat niet dezelfde zijn als in Ede? In stoffenzaken kan ik wel terecht, alleen ben ik dan een stuk duurder uit. Sorry Firise Geen idee eigenlijk..  ik kom daar nooit..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 09 Februari 2004, 13:25:17 » |
|
Ik zoek in ieder geval verder!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Februari 2004, 13:13:39 » |
|
Mijn jurk is binnen. Ik trek hem maar een keer aan op de kindermiddag van de carnaval, en daarna pas weer in juni op de Fair. Tenzij er vantevoren nog wat leuks is. En thuis natuurlijk, op de vrije dagen als ik zin heb in een jurk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 27 Februari 2004, 15:51:13 » |
|
Ik heb nog wat info:
De entreeprijs voor volwassenen is 16,50 in de voorverkoop en 17,50 aan de kassa. Een passepartout voor het hele weekend (vr, za, zo) kost 40,- Een passepartout is alleen in de voorverkoop te krijgen.. De entreeprijs voor kinderen is 8,50 in de voorverkoop en 9,50 aan de kassa. Om tickets te bestellen bel je: 0172-476085
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FantaMagic
Gast
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 17 April 2004, 15:29:41 » |
|
Wel je zou maar met een heel gezin komen pa, ma en drie kids
ben je toch gauw een hoop geld kwijt.
Maar het schijnt heel goed en fantastisch te zijn(met een uitzondering hier en daar)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 17 Juni 2004, 18:45:11 » |
|
Gollem en Haldir komen ook op de Fantasy Fair. Echt balen dat ik het ga missen. Ik ga Puerto Diablo spelen, dat is een rollenspel in 1663 in de caribbean. Een beetje Pocahontas zonder indianen dus. Een beetje Pirates of the Caribbean zonder Johnny Depp en Orlando Bloom dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 20 Juni 2004, 14:41:12 » |
|
Ik ben gisteren bij de Fantasy Fair geweest! Het was op zich wel leuk, maar er waren ook wel wat mindere dingen.
Het begon al bij het binnenkomen. We hebben denk ik meer dan een uur in de rij gestaan voor de kassa! En dan de prijs: EUR 17,50! Voor wat ik daar totaal gezien heb is dat aan de erg dure kant. Verder was er belachelijk veel commerciële activiteit op het gebied van Lord of the Rings. Overal waar je keek was Lord of the Rings rommel te koop, allemaal met het logo van de films erop! Beetje jammer. Helaas was op last van de brandweer ook een deel van de onderdelen op het terrein geschrapt.
Maar, natuurlijk waren er een heleboel leuke dingen! De muziekoptredens waren leuk om te zien en vooral te horen. Ik ben ook bij lezingen geweest o.a. die van Craig Parker, de acteur die Haldir speelt in LotR! Het publiek kon vragen stellen en hij gaf dan antwoord. Het werd een grote stand-up comedy vanaf het begin al! De eerste vraag even als voorbeeld: Een vrouwelijke fan wilde weten hoe groot zijn elfenzwaard was en een van haar vriend(inn)en zou dat zwaard wel een keer willen zien! Tsja, toen was de toon gezet! :D
De marktkraampjes waren ook erg leuk om door te snuffelen. Echt allerlei artikelen op het gebied van fantasy waren te krijgen: Boeken, spellen, kleding, wapens, sieraden, etc. In één van die kraampjes heb ik eindelijk RPG-dobbelstenen voor mezelf gekocht. Ook was het heel erg leuk om zoveel verklede mensen te zien, vooral de LARP-ers en deelnemers voor het riddertoernooi! We hebben ook een heleboel mooie elfjes en jonkvrouwen gezien!
Al met al was het een leuk, maar relatief duur, dagje uit. Volgend jaar ga ik zeker weer kijken! Misschien ben ik dan wel standhouder daar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 20 Juni 2004, 16:03:33 » |
|
Owja, binnenkort op de site van onze vereniging een verslag met veel foto's!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 21 Juni 2004, 17:33:53 » |
|
Leuk en ben natuurlijk zeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd naar de foto's! :bigsmile: Krijgen we je dan eindelijk te zien? :winkiss:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 26 Juni 2004, 13:29:20 » |
|
Ben ik nou de enige hier die er geweest is???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 26 Juni 2004, 15:04:58 » |
|
Ik denk het wel Puc..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 27 Juni 2004, 22:43:43 » |
|
Ben ik nou de enige hier die er geweest is??? Als ik niet op vakantie was, dan was ik er ook geweest. Een vriendin van mij is wel geweest. Zij had een bordeaurode rok aan met kruizen en een gebreide trui met een hele lange puntmuts. Haar vriend had een lange leren zwarte jas aan. Ik ben er op gebrand om zeker naar Fantamagic te gaan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 30 Juni 2004, 22:58:47 » |
|
Owja, binnenkort op de site van onze vereniging een verslag met veel foto's! Wanneer dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 01 Juli 2004, 22:07:51 » |
|
Binnenkort he? Ik heb gisteren het flash-kaartje gekregen, en heb vandaag de foto's eraf getrokken... Nu deze nog netjes in een pagina flatsen + foto's selecteren. En nog een flink stuk erbij schrijven waar het hele bestuur het mee eens is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|