Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 05 Februari 2004, 20:44:18 » |
|
Shit! Wat nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 05 Februari 2004, 20:52:21 » |
|
Het is gewoon afgelopen uit! Finito! Jos zien we nooit meer terug bij de F1!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 05 Februari 2004, 21:32:34 » |
|
Waaaaaaaaaaaat??????????? :suprise:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Formule1Wereld.nl
Gast
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 05 Februari 2004, 21:40:13 » |
|
 Helaas, Bron: www.formule1wereld.nl : Er was hoop, er waren geruchten, er waren zelfs aanwijzingen dat Jos naar Jordan zou gaan, maar het mocht allemaal niet baten. Vandaag (5 februari) is besloten - weer na weloverwogen besluit - de contacten met Jordan definitief te beëindigen. De contracten blijven een obstakel, beide partijen (Jordan en Jos' management) kunnen het niet eens met elkaar worden. Verstappen: "We hebben allemaal ons best gedaan, maar ondanks alle moeite is het ons niet gelukt om het op alle punten eens te worden." Elk team zit vol, dus Jos kan het voor als nog wel vergeten om aan de start van de eerste GP' te verschijnen. Hopelijk voor hem (en een beetje voor ons) dat er een nieuweling het niet red, waardoor Jos kan invallen. Trust blijft Jos in ieder geval nog gewoon steunen en zal dus niet meer op de Jordan te zien zijn: "We hebben ons voor de volle 100% ingezet. Er kunnen zich altijd nog mogelijkheden voordoen, waardoor Jos Verstappen later in het seizoen alsnog een stoel in de Formule 1 kan bemachtigen", aldus de marketingmanager van Trust: Muriel Wolda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 05 Februari 2004, 21:45:15 » |
|
Zucht, ik ben de schok alweer te boven!! :tranen: Maar toch blijft het jammer! De F1 wordt hierdoor iets minder spannend!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 05 Februari 2004, 23:02:05 » |
|
Zo even studiosport kijken!!!! Begint om 23.15!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 06 Februari 2004, 00:04:59 » |
|
Het is jammer, maar helaas..... het is niet anders..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 06 Februari 2004, 10:21:51 » |
|
Tsja, ff wachten tot er een bij bijvoorbeeld Jaguar eruit valt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 06 Februari 2004, 15:30:26 » |
|
Bij jaguar en andere teams hebben ze vast al wel reserverijders!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 09 Februari 2004, 22:49:38 » |
|
tsjong.. jammer hoor...
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 10 Februari 2004, 10:33:07 » |
|
En meteen horen we dagen niks meer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 12 Februari 2004, 09:43:27 » |
|
Jordan doet Verstappen nieuw voorstel
Teambaas Eddie Jordan heeft gister-middag toe-nadering gezocht tot Jos Verstappen en zijn sponsors Muermans Vastgoed en Trust.
Jordan heeft de geldschieters iets gunstigere voorwaarden voorgesteld en Verstappen een iets hoger salarisvoorstel gedaan. Dat bedrag komt vooralsnog niet in de buurt van de eisen van de Limburgse coureur. Niettemin is de toenaderingspoging een eerste teken dat de kansen van Verstappen voor de laatste beschikbare stoel in de Formule 1 nog niet geheel verkeken zijn. Zowel de sponsors als Verstappens managers willen niet reageren op de toenadering.
Jordan verbrak vorige week eigenhandig en naar eigen zeggen 'definitief' de gesprekken met Verstappen c.s., nadat diens salariseisen de Ierse teambaas in het verkeerde keelgat waren geschoten. Afgelopen weekeinde kwamen manager Huub Rothengatter en sponsor Michel Perridon bijeen voor een hernieuwde poging met Jordan tot zaken te komen. Hoewel de Engelse renstal na het eerdere afhaken bereid bleek tot hervatting van de gesprekken, bleef een doorbraak uit.
Jordan mikte begin deze week in eerste instantie op de Italiaan Giorgio Pantano, die beweerde sponsoring ter waarde van 5 miljoen dollar te kunnen meebrengen. In de Gazzetta dello Sport zei Pantano zelfs 'voor 99 procent zeker te zijn' dat hij komend seizoen in de geel-zwarte bolide zou rijden. Pantano mocht vervolgens anderhalve dag testen in Jerez de la Frontera.
Gisteren rond het middaguur bleek de 25-jarige Italiaan niet in staat voor de gestelde deadline de benodigde bankgarantie af te geven. Jordan had daar wel op gerekend, zo liet commercieel directeur Ian Phillips gisteren weten in de Engelse krant The Guardian. Hij zei erop te vertrouwen dat de deal met Pantano zou rondkomen. Toen bleek dat niet aan de betalingstermijn werd voldaan, werd de Italiaan, die om beurten met de Duitser Nick Heidfeld in de EJ-14 aan het testen was, meteen uit de auto gezet.
Verstappen is redelijkerwijs de enige kandidaat voor de overgebleven rijderspositie die sponsoring kan inbrengen. Zijn concurrenten Firman (door Jordan bedankt voor de moeite) en McNish (getekend bij Audi voor Le Mans) zijn al van het toneel verdwenen. De Belg Bas Leinders en de Duitser Timo Glock gelden vooralsnog niet als serieuze kandidaten.
Bron: AD.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 12 Februari 2004, 09:58:48 » |
|
Begint het nou allemaal weer opnieuw?? :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hussie
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 12 Februari 2004, 19:54:18 » |
|
|
|
|
|
|
|
 A Dram for every person... Slainthe!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 12 Februari 2004, 20:10:09 » |
|
:lol2:  :ffduim:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 12 Februari 2004, 21:15:08 » |
|
Het schijnt dat ze tot elkaar veroordeeld zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 12 Februari 2004, 22:33:03 » |
|
Dit wordt echt een behoorlijke Silly Season hoor!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 13 Februari 2004, 09:48:13 » |
|
Het Silly Season is bijna afgelopen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 13 Februari 2004, 13:52:31 » |
|
Maakt niet uit, vind het meer confusing als silly!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 13 Februari 2004, 14:07:43 » |
|
Laten we maar nergens op rekenen... dan kan het alleen maar meevallen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 13 Februari 2004, 20:29:00 » |
|
Tweede stoeltje Jordan voor Pantano LONDEN - Het formule 1-team van Jordan heeft vrijdag zijn laatste stoeltje vergeven aan de Italiaan Giorgo Pantano. De 25-jarige coureur neemt de laatst overgebleven vrije plaats in de hoogste autosportklasse in, naast de Duitser Nick Heidfeld. De afgelopen drie jaar kwam Pantano uit in de Formule 3000.  Giorgio Pantano De Nederlandse rijder Jos Verstappen was lang kandidaat voor de plek, maar kon geen overeenstemming bereiken met het team. Ook een laatste poging van sponsor Trust, begin deze week, leverde geen overeenkomst op. Een woordvoerder van het computerbedrijf bevestigde die gesprekken: "Er is contact geweest tussen onze advocaten en die van Jordan, maar dat heeft niet geleid tot een deal. Dat vinden wij jammer, heel erg jammer." Raymond Vermeulen, manager van Verstappen, zei nog tot het laatst hoop te hebben gehad op een stoel. "Al was het na afgelopen week natuurlijk wel redelijk duidelijk. Maar zolang er een plaats vrij is, en je hebt wat te bieden, is er een kans. Maar eigenlijk hadden we het hoofdstuk al afgesloten. " Het contact tussen Verstappen en Jordan is stukgelopen op de eisen van de coureur. "Trust had een sponsorovereenkomst", aldus de woordvoerder van het bedrijf. "Maar Jos vond dat contractueel nog niet in orde." De zegsman sluit niet uit dat Trust dit jaar alsnog een team sponsort. "Maar alleen gekoppeld aan Jos." Inmiddels is bij Minardi onduidelijkheid ontstaan over de situatie van de Hongaar Zsolt Baumgartner. Hij kocht zich in bij het team met hulp van staatssteun. De Hongaarse overheid wilde de coureur met een bedrag van 4 miljoen dollar bijstaan. Onder druk van de publieke opinie en een groeiend overheidstekort is die steun inmiddels ingetrokken. Trust wilde niet ingaan op die mogelijkheid voor Verstappen. "Het is beter dat ik daar geen commentaar op geef", aldus het veelzeggende antwoord van de woordvoerder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 13 Februari 2004, 20:51:09 » |
|
Jos zit niet bij de pakken neer, ondanks deceptie (13 februari 2004) De klap in het gezicht van autosportminnend Nederland kwam zojuist hard aan; Jos Verstappen maakt geen deel meer uit van het Formule 1 circus, dit seizoen. In tegenstelling tot allerlei berichten in de media waarbij iedereen zich rijk rekende is deal met het Jordan F1 team definitief afgeketst. Eddie Jordan koos voor Pantano, de teambaas zal er zijn redenen voor hebben. In plaats van wat naar voren te schuiven op de grid is er nu helemaal niets. Zelfs geen Minardi. Het Verstappenkamp is intussen wel wat gewend. In plaats van gelaten je verlies te nemen en je te concentreren op eventuele andere raceklassen blijft er nog altijd de hoop, die hoop die als een rode draad door het F1 leven van Jos gelopen heeft. Hoop op een stoeltje, hoop op een beter team. Daar waar een ander allang de handdoek in de ring zou hebben gegooid is Jos strijdbaar, ondanks de ongetwijfeld hevige teleurstelling. Wat blijft er nu over? Er zit niets anders op dan nog éénmaal de rug te rechten, Jos, de sponsors en het management. Het is niet anders. Zorgen dat je klaarstaat, voor het geval dát. Want het wachten is op één van de uitvallers in het nieuwe seizoen. Een gegeven is dat het coureursgilde aan het eind van een seizoen er altijd anders uitziet dan in het begin. Jos is klaar om in te vallen en houdt zich voorlopig bezig met kracht- en conditietraining, om in te stappen als het nodig is. Iemand met zijn kwaliteiten, gecombineerd met sponsoring, kan altijd een telefoontje verwachten. Daar is dan vooralsnog de hoop op gevestigd. En hoop doet leven. We spreken Jos vlak na de onheilstijding, de verbazing en verbijstering over de mislukte deal met Jordan is er in alle hevigheid. De verschillende media zullen de messen weer gaan slijpen. Het is Perridon zijn schuld, Rothengatter zijn schuld, de salariseisen van Jos zijn te gortig, het is afgeketst op de duur van het rijderscontract, enzovoorts. Dus vroegen wij rechtstreeks aan Jos wat volgens hem de oorzaak was waarom hij nu geen stoeltje heeft. Is dat in een paar zinnen uit te leggen, Jos? Waarom de deal uiteindelijk niet tot stand kwam? “In een paar zinnen wel, ja. Het klikte gewoon niet. Jordan wilde niets toegeven en daarom kwamen we er contractueel niet uit. Zo kan ik het in een paar regels wel verwoorden. Wiens schuld het nu is? Je kunt in de Formule 1 wereld niet altijd goed de vinger op de zere plek leggen. Het afketsen van een deal is altijd een combinatie van verschillende factoren. Je hebt te maken met sponsoreisen, teambelangen en de voorkeuren van een rijder. We zaten er dicht bij.” Bron: www.verstappen.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 14 Februari 2004, 11:30:01 » |
|
Tsja, Jaguar, Sauber, Renault, Toyota en BAR zijn altijd nog teams die redelijk genoeg lijken om Jos een keer aan te willen nemen... Denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 14 Februari 2004, 18:20:53 » |
|
Einde F1 voor Jos dus.. :shocked: Maar wel een kans voor Christijan Albers??
============
Sponsor verlaat Verstappen Gepubliceerd op zaterdag 14 februari 2004
In het Algemeen Dagblad laat directeur Michel Perridon weten dat zijn bedrijf niet langer Verstappen sponsort. Hij legt de schuld van de afgeketste deal met Jordan bij de Limburger en zijn manager. ""Ik heb geen problemen gehad met Jordan, maar Huub Rothergatter en dus feitelijk Jos zelf hebben hun hand overspeeld", aldus Perridon in het AD.
Dit zou tevens wel eens het einde van de Formule 1 loopbaan van Verstappen kunnen beteken. De Limburger zelf melde gisteren nog wel vertrouwen te hebben om dit jaar nog ergens in een wagen te stappen. "De Formule 1 wereld moet weten dat we nog geen afscheid hebben genomen. En dat er een coureur beschikbaar is met talent, veel ervaring en een financieel aantrekkelijk pakket", meldt Verstappen op zijn eigen site. Het 'aantrekkelijke geldpakket' is echter nu niet meer in handen Nederlands beste coureur.
En daar zou weleens een ander van gaan kunnen profiteren. In hetzelfde gesprek met het AD meldde Perridon ook dat hij nu de talentvolle Christijan Albers zal gaan steunen. Deze rijdt nu nog in de DTM, maar dat wordt anders voorspelt de directeur alvast: "Er rijdt heus binnen afzienbare tijd wel weer een Nederlander in de Formule ."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 14 Februari 2004, 19:49:30 » |
|
Einde F1 voor Jos dus.. :shocked: Nee joh... Ad zit gewoon te stoken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|