Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.090 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:35:44
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Verstappen-TOCH!-naar-Jordan-nieuws?
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verstappen-TOCH!-naar-Jordan-nieuws?  (gelezen 5868 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #100 Gepost op: 14 Februari 2004, 21:23:14 »

Nou, ik geloof er niet meer in..  shutup  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #101 Gepost op: 16 Februari 2004, 18:21:41 »

'Jos Verstappen stelde te hoge eisen'

AMSTERDAM - De hoge gestelde eisen in het rijderscontract door het management van Jos Verstappen hebben geleid tot een breuk in de onderhandelingen met het Jordan Grand Prix team. Dit meldt Trust maandag. Trust heeft daarom de banden met het management van de Limburgse coureur verbroken.

Michel Perridon had al eerder aan de stok met het management van Verstappen, Huub Rothengatter en Raymond Vermeulen. Perridon beschuldigde de manager Huub Rothengatter een paar maanden geleden van 'het vullen van zijn eigen zakken' en hij vond Rothengatter een 'vervelende factor in de relatie met Jos.' Na deze uitspraken zette hij de manager aan de kant en ging hij zelf onderhandelen met Eddie Jordan.

Het onderhandelen viel de Trust-baas wat tegen en Verstappen vroeg toen zelf om de terugkomst van Huub Rothengatter begin februari. Maar ook Rothengatter faalde om de Limburger in een stoeltje te krijgen. Volgens Perridon omdat het management 'te hoge eisen stelden'.

Trust heeft eerder bevestigd achter Jos als coureur te blijven staan en hem te blijven steunen. "Dit geldt nog steeds, enkel niet met het huidige management. Indien zich nog mogelijkheden zouden voordoen om een stoel te bemachtigen gedurende het komende seizoen wil Trust deze kans voor de volle 100 procent benutten en niet laten mislopen op te hoge eisen van het management van Jos", aldus Michel Perridon, directeur van Trust.

Trust wil echter wel actief blijven als sponsor in de autosport en onderzoekt momenteel verschillende mogelijkheden. "Er zijn voldoende aanwezige talenten in Nederland, die met de juiste sponsoren en het juiste management verder kunnen groeien en binnen afzienbare tijd in de Formule 1 kunnen rijden", aldus Trust.
(bron:nu.nl)
========
Toch nog een lichtpuntje??  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #102 Gepost op: 16 Februari 2004, 19:44:05 »

Zie je nou wel? Ik zei al dat het AD zat te lullen...

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #103 Gepost op: 20 April 2004, 11:17:45 »

Toch weer eens nieuws over Jos..   confused

Jos Verstappen alsnog in Formule 1?

UTRECHT - 19/04/04 - De kans lijkt toegenomen dat Jos Verstappen dit seizoen alsnog in de Formule 1 te bewonderen is. Volgens Dagblad De Limburger komt Eddie Jordan, de teambaas van de gelijknamige renstal, deze week naar Nederland voor een gesprek met Trust-directeur Michel Perridon. De geldschieter kan sinds vorige week weer door één deur met de Limburgse coureur.

Perridon en Verstappen hadden een conflict nadat ze er voor dit seizoen niet in waren geslaagd een stoeltje bij het F1-team van Jordan te bemachtigen. Inmiddels is de kou weer uit de lucht en Perridon kondigde al aan Verstappen te helpen bij diens zoektocht naar een nieuw team. Jordan is nog altijd de belangrijkste kandidaat. Het computerbedrijf van Perridon staat sinds dit seizoen op de spiegels en de neus van de Jordan, maar er is onenigheid over de sponsorovereenkomst. Jordan denkt recht te hebben op een miljoen dollar, terwijl Perridon beweert dat er niks is getekend. Hij wilde naar eigen zeggen alleen sponsoren als Verstappen een stoeltje in de Jordan-bolide zou krijgen.

Om het conflict op te lossen, komt Jordan deze week naar Dordrecht. Daarbij zal Raymond Vermeulen, de vaste begeleider van Verstappen, op voorspraak van Perridon aanwezig zijn. "Maar het is voorbarig te concluderen dat Verstappen snel terugkeert in de Formule 1", aldus Vermeulen. "We zullen moeten afwachten wat Jordan precies van plan is." Volgens Dagblad De Limburger behoort het tot de mogelijkheden dat Trust de sponsorbijdrage verhoogt als Verstappen alsnog een plek krijgt in de Jordan. "Dat zou een optie kunnen zijn", verklaarde Vermeulen. "We zijn afhankelijk van Eddie Jordan. Die zal moeten aangeven wat hij wil. Misschien zit hij contractueel wel met handen en voeten gebonden aan zijn huidige rijders (Nick Heidfeld en Giorgio Pantano, red.). De bal ligt bij Eddie." Vermeulen spreekt met klem tegen dat Verstappen komend weekend bij de Grand Prix van San Marino al zijn rentree kan maken. "Dat is veel te kort dag. Jos wil niet onvoorbereid in de auto stappen. Hij staat niet onwelwillend ten opzichte van een rentree bij Jordan, maar eerst zal hij een aantal dagen moeten testen om het juiste gevoel te krijgen, de werkwijze bij Jordan te ervaren en kennis te maken met de ingenieurs en monteurs."

© Tiscali/Novum

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #104 Gepost op: 20 April 2004, 11:23:06 »

Tsja... We zullen zien.

Puttmeister
Gast
« Antwoord #105 Gepost op: 20 April 2004, 17:30:59 »

Ik moet het eerst allemaal nog maar zien. Die karrevracht met adviseurs, zaakwaarnemers en managers die -ie allemaal met zich meesleept worden het toch (haast) nooit eens.  
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #106 Gepost op: 20 April 2004, 18:07:19 »

Waarom koopt Perridon niet gewoon het hele team gelijk?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #107 Gepost op: 21 April 2004, 10:31:17 »

'Verstappen test volgende week Jordan'

Uitgegeven: 21 april 2004 09:45
Laatst gewijzigd: 21 april 2004 09:46
AMSTERDAM - Jos Verstappen zal naar alle waarschijnlijkheid volgende week een testsessie uitvoeren voor het team van Eddie Jordan. Dat heeft de sportsite F1Racing  uit betrouwbare bron vernomen.

Verstappen zal zeer waarschijnlijk op het circuit van Vairano de Jordan-bolide gaan testen. Mocht de test beide partijen goed bevallen, dan is de kans groot dat Verstappen wellicht al in de Grand Prix van Spanje voor Jordan gaat racen.
=====
Zou leuk zijn..

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #108 Gepost op: 21 April 2004, 11:08:45 »

Tsja, dan rijdt ie in ieder geval weer. T'is niet de beste situatie, maarja. Misschien een paar races verder doorschuiven naar Jaguar?

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #109 Gepost op: 21 April 2004, 22:52:44 »

ZUCHTTTTTTTTTTT!!!![/b] Eerst zien dan geloven, verder zeg ik er niks meer over!  

Pagina's: 1 ... 3 4 [5]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Verstappen-TOCH!-naar-Jordan-nieuws?
Ga naar: