Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 14 Januari 2004, 16:47:39 » |
|
Jordan: 2004 betekent revanche
Eddie Jordan is vastbesloten in 2004 revanche te nemen voor het in zijn ogen mislukte seizoen 2003. Dat schrijft RaceReport deze week. Er is Eddie Jordan veel aan gelegen om, in wat misschien zijn laatste jaar als teambaas wordt, wat dingen recht te zetten.
“We hebben in 2004 een aantal dingen goed te maken en dat gaan we doen ook.” Over het afgelopen jaar heeft Jordan geen goed woord over. “Het hele jaar is op een enorme teleurstelling uitgedraaid. Het enige positieve aan 2003 is dat het voorbij is.”
Hoewel Jos Verstappen zelf blijft benadrukken dat het nog niet rond is met Jordan, heeft kledingleverancier Puma al wel een vermoeden wie er komend jaar bij Jordan gaat rijden. Er is al een setje raceschoenen gemaakt voor Verstappen in de teamkleuren van Jordan.
In de nieuwe RaceReport lees je verder het tweede deel van een drieluik over de teamgenoten van Michael Schumacher. Ditmaal komen J.J. Lehto, Johnny Herbert én Jos Verstappen aan het woord.
Tenslotte gaat het blad in op de opvallende Williams FW 26. Goed voorbeeld doet goed volgen, want mening technisch directeur heeft het ontwerp van de typische nieuwe neus van de Williams grondig bestudeerd. Lees er alles over in RaceReport, ook in de winter met het allerlaatste nieuws!
Bron: Formule1.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Januari 2004, 16:48:16 » |
|
Jordan: positie Heidfeld onzeker
Wat iedereen in Nederland al wist is vandaag door Jordan bevestigd: Nick Heidfeld is helemaal niet zeker van een plekje voor 2004. De Duitser heeft een voorlopig contract maar geen geld.
Jordans persdame Helen Temple gaf vandaag toe dat Heidfeld zijn plek niet zeker is. "Er is momenteel geen coureur die onze echte voorkeur heeft maar we zijn er met een aantal in gesprek", aldus Temple vandaag in The Independent. "Jos Verstappen was maandag bij ons voor een ontmoeting met Eddie Jordan en die gesprekken gaan in de toekomst verder. Ook zijn we in gesprek met Nick Heidfeld."
En daarom hoopt Heidfeld dat Jordans budget door de andere coureur aangevuld wordt. Wie dat gaat worden is uiteraard nog niet bekend, maar zeker is wel dat meerdere coureurs, onder anderen Jos Verstappen, graag willen instappen bij Jordan. Een andere kandidaat is Allan McNish, die zelf geen sponsorbudget heeft, maar vermoedelijk kan rekenen op steun van Benson & Hedges. Twee rijders die geld in het laatje brengen dus en in dat geval kan Heidfeld het wel vergeten bij Jordan. Ook Ralph Firman lijkt nog in beeld bij het team, getuige de cryptische woorden van Temple. "Het zou een coureur kunnen zijn die het afgelopen jaar voor ons reed, maar dat hoeft niet per sé zo te zijn."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Januari 2004, 16:57:15 » |
|
Als ze nou gewoon eens ff Jos met Allan McNish in die Jordan's stoppen, dan hebben we een goed team met veel lol! En Jordan krijgt het maximale aan sponsorgelden binnen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Januari 2004, 09:53:10 » |
|
Verstappen stelt Jordan ultimatum
Jos Verstappen, diens management alsmede zijn geldschieters willen uiterlijk vandaag weten of teambaas Eddie Jordan de Limburgse coureur voor komend seizoen wil vastleggen. Indien de Ierse teambaas niet ingaat op het per e-mail verstuurde ultimatum, wil de routinier niet langer kandidaat zijn voor een van de twee laatste rijdersposities in de Formule 1 voor komend seizoen.
Verstappen weigert nog langer onderwerp te zijn van voortdurende speculatie. Al weken wordt hij, net als de Duitser Nick Heidfeld en de Britten Allan McNish en Ralph Firman, genoemd als voorname kandidaat. Bovendien wil hij dinsdag beginnen met het testen voor Jordan op het circuit van Barcelona.
,,Het is spannend, maar we willen niet langer aan het lijntje worden gehouden'', zegt directeur Michel Perridon van hoofdsponsor Trust. De Rotterdamse zakenman zegt dat het ultimatum in samenspraak met sponsor Har Muermans en de beide managers van Verstappen, Raymond Vermeulen en Huub Rothengatter, is opgesteld.
,,We zijn het met elkaar eens: er moeten nu knopen worden doorgehakt. Eddie Jordan draait steeds om een beslissing heen, terwijl wij een uitstekende rijder en een goed financieel pakket aanbieden. Bovendien kun je zo niet omgaan met een coureur die zo'n staat van dienst heeft. Jos zegt ook: Als Jordan daar niet op ingaat, dan wil-ie mij gewoon niet hebben'', aldus Perridon, die Verstappen vorig jaar bij Minardi liet terugkeren in de Formule 1.
Het team rond Verstappen zegt te beseffen dat hoog spel wordt gespeeld. ,,Er is een kans dat Jordan niet toehapt, maar dat risico nemen we op de koop toe. In dat geval gaan we netjes in de wachtkamer zitten en keurig afwachten of er in de loop van het seizoen zich elders mogelijkheden voordoen'', aldus Perridon.
Zijn ultimatum is mede ingegeven door zakelijke afwegingen. Willen Trust en Muermans optimaal gebruik kunnen maken van hun sponsorschap, dan moeten alle marketingplannen langzamerhand in gang worden gezet, inclusief de bijbehorende merchandising.
De afspraak was aanvankelijk dat het management van Verstappen samen met de sponsors komende dinsdag een bezoek zou brengen aan het hoofdkwartier van Jordan op Silverstone. Die afspraak kan wat het management van Verstappen betreft alleen doorgaan indien de routinier (108 Grand Prix') ook daadwerkelijk wordt vastgelegd.
De onderhandelingen met Jordan zijn de afgelopen weken moeizaam en in stilte doorgegaan. Na het bezoek van Eddie Jordan aan het hoofdkantoor van Trust in Dordrecht is voornamelijk telefonisch en per e-mail overlegd. Afgelopen maandag bracht Verstappen nog een bezoek aan de renstal. Sindsdien zijn echter geen vorderingen gemaakt.
Perridon: ,,Jos en wij allemaal willen van het getouwtrek af. Er ligt een goed bod. Jos staat te trappelen en is in een meer dan uitstekende conditie. Hij moet de nieuwe bolide kunnen prepareren, maar om Jordan vooruit te helpen moet hij wel de kans krijgen zich samen met het team goed voor te bereiden. Daarom willen we nu weten waar we aan toe zijn.''
Bron: AD.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Januari 2004, 00:40:46 » |
|
Heb uit zeer betrouwbare bron toch wel positieve geluiden rondom Jos gehoord. Woensdag wordt een zeer spannende dag in Barcelona! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Januari 2004, 01:02:04 » |
|
Ik ben benieuwd..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Januari 2004, 02:05:01 » |
|
'Jos Verstappen woensdag officieel naar Jordan'Uitgegeven: 19 januari 2004 22:13 AMSTERDAM - Na maanden van speculatie lijkt de kogel nu eindelijk door de kerk. De Nederlandse coureur zal woensdag worden aangekondigd als rijder bij Jordan, dit melden diverse bronnen in het Verstappen-kamp. Ook formule-1-site http://f1racing.nl meldt dat de Limburger woensdag bekend wordt gemaakt. Dinsdag zullen Verstappen en Michel Perridon (hoofdsponsor Trust) nog eens om de tafel gaan met Eddie Jordan. Volgens officiele berichtgeving gaat dit enkel om 'verdere besprekingen'. Er wordt echter in de wandelgangen gefluisterd dat het contract dan zal worden getekend. ============ zou het echt??
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Januari 2004, 10:17:16 » |
|
Gesprekken tussen Verstappen en Jordan 'intensiever'
De contacten tussen de sponsors en het management van Jos Verstappen enerzijds en het Jordan F1 team anderzijds worden de komende dagen 'geintensiveerd', aldus het management van Jos.
Dat is voorlopig het enige nieuws dat te melden is rondom Jos Verstappen. Michel Perridon van Trust is zojuist vanuit Amerika teruggekeerd. Meer wil het management van Jos Verstappen voorlopig niet zeggen. We hopen de komende dagen meer nieuwsfeiten te kunnen melden.
Bron: Verstappen.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Januari 2004, 10:20:28 » |
|
Dinsdag bekendmaking Verstappen
Morgen zal Jos Verstappen bekend gemaakt worden bij het team van Jordan. De Nederlander zal een contract tekenen bij Jordan, om donderdag en vrijdag voor het team te gaan testen.
Dit betekent ook dat er vorige week een stoeltje gepast is. Geruchten over dit alles deden al langer de ronde. Perridon verklaarde in het Algemeen Dagblad al vorige week dat er een stoeltje gepast is, echter werd dit stellig ontkend door het management van Verstappen en Jordan zelf, om alle onderhandelingen in rust af te ronden.
Bron: F1Crew.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Januari 2004, 11:01:13 » |
|
Vandaag horen we het dus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Januari 2004, 11:13:52 » |
|
Vandaag horen we het dus... Ik vraag 't me af... vorige week waren er ook al 2 dagen waarop het nieuws bekend gemaakt zou worden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Januari 2004, 14:07:57 » |
|
Nou, in ieder geval morgen! :bigsmile: Tenminste, het blijft een politiek spelletje dus alles kan op het laatste moment veranderen. En dan is het te hopen dat ie samen met Mc. Nish gaat rijden. Dat wordt dan een gezellig team. Zelf willen ze dat ook heel erg graag, met Heidfeld hebben ze helemaal niets!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Januari 2004, 11:18:10 » |
|
Ze hebben nu dus een principe-overeenkomst...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Januari 2004, 11:01:40 » |
|
Heidfeld test weer voor JordanLONDEN - De Duitse formule 1-piloot Nick Heidfeld zal donderdag en vrijdag opnieuw testsessies uitvoeren voor het Jordan-team. De Britse renstal heeft nog twee stoeltjes te vergeven, waarvoor ook Jos Verstappen in de race is. De Belg Bas Leinders mocht woensdag voor het eerst proefrijden voor Jordan op het circuit van Barcelona. Hij belandde in de allereerste ronde tegen de vangrail waarbij een wiel afbrak. Bij een tweede poging kwam Leinders tot achttien rondjes. Herkansing Een dag eerder was de Duitser Timo Glock ook al gecrasht in een Jordan. Hij krijgt donderdag een herkansing voordat Heidfeld, een van de voornaamste kandidaten, aan de beurt is. (bron:telegraaf) ==== Nog steeds geen nieuws over Jos??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Januari 2004, 11:18:26 » |
|
Tja, het blijft wikken en wegen daar, he? Heidfeld moeten ze gewoon niet nemen, is een nietszeggend typje die weinig geld meeneemt. Maar ja, hem haden ze al een voorcontract gegeven, dus daar zal wel de moeilijkheid in zitten. Jos neemt wel veel geld mee en dan hebben ze nog die Engelse sigareten sponsor, die perse een Brit in de F1 willen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 22 Januari 2004, 11:25:03 » |
|
Verstappen en Jordan hebben principe-akkoord
Jos Verstappen en Jordan zijn er uit. Het Algemeen Dagblad meldt vandaag (woensdag) dat Verstappen en Jordan dinsdag in Silverstone de intentie hebben uitgesproken dat Verstappen in 2004 Jordan’s eerste coureur wordt. ,,Er is absoluut nog niets getekend’’, verklaarde Trust-directeur en sponsor Michel Perridon. ,,En tot die tijd moet ik echt een voorbehoud maken. Maar deze week komt er duidelijkheid.’’
Over de datum waarop het officieel bekend gemaakt wordt dat Verstappen dit seizoen voor Jordan rijdt, wil Perridon, die met Verstappens manager Raymond Vermuelen de onderhandelingen voert, niets zeggen. Volgens de Rotterdamse zakenman is dat aan Eddie Jordan te beslissen.
,,Contractonderhandelingen in de Formule 1 zijn bijna net als een bevalling’’, aldus Perridon. ,,Maar we hoeven in principe niet meer naar Engeland; we kunnen de laatste details per telefoon en per email afdoen.’’
Alle commotie die is ontstaan rondom de deadline die het kamp Verstappen onlangs per brief aan Jordan deed toekomen is gesust. ,,We hebben elkaar omhelsd na het gesprek’’, vertelde Perridon. ,,Dat zegt genoeg.’’
Jordan testte dinsdag voor het eerste sinds lange tijd weer eens. Timo Glock, een Duitse coureur die vorig jaar actief was in het Europees kampioenschap Formule 3, reed ’s middags zijn wagen (een oude EJ 13) in de bandenstapel bij het opkomen van het rechte stuk van het circuit van Barcelona. De wagen was flink beschadigd aan de achterzijde en vatte zelfs even vlam.
Vandaag (woensdag) maakt de Belg Bas Leinders zijn officieuze Formule 1-debuut. Wie er donderdag en vrijdag achter het stuur zitten wilde Jordan niet bekendmaken. De kans lijkt nu groot dat Verstappen in actie komt.
De tweede plek in het team van Jordan is nog vrij. Naar het zich laat aanzien heeft Nick Heidfeld goede papieren. Ook Allan McNish en Ralph Firman zijn in de running. Naar het schijnt is ook McLarens testcoureur Alexander Wurz in beeld. De lange Oostenrijker past niet in de nieuwe McLaren en zo graag onder het contract uitwillen. Met de steun van sponsor Superfund zou hij een plek kunnen bemachtigen bij Jordan. Naast dus zeer waarschijnlijk Jos Verstappen.
Bron: Formule1.info
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Januari 2004, 11:25:38 » |
|
Verstappen deze week niet in actie
Jos Verstappen komt deze week nog niet in actie voor Jordan. De renstal hervat de testsessie vandaag (donderdag 22 jan, red.) en morgen met Timo Glock en Nick Heidfeld. Gisteren bestuurde Bas Leinders de EJ13.
Waar veel Nederlandse fans hoopten dat Jos Verstappen het stuur van de Jordan deze week nog zou overnemen, meldde het team dat de Duitsers Glock, die dinsdag al zijn debuut maakte, en Nick Heidfeld de test zullen voltooien. Pas op 4 februari test Jordan opnieuw, wanneer de nieuwe EJ14 zijn opwachting maakt. Afgaande op de optimistische geluiden uit kamp Verstappen zal de Nederlander er dan wel bij zijn.
Het contract van Nick Heidfeld, dat niet meer is dan een intentieverklaring, is tegen die tijd overigens al verlopen. Of Leinders nog een tweede kans krijgt valt te bezien. Jordan vaardigde woensdagavond een persbericht uit met daarin het verslag van de test die Leinders voor het team deed.
Het Formule 1-debuut van de Belg was geen onverdeeld genoegen, want al in zijn eerste ronde uit de pits reed Leinders de auto kort. Na lange reparaties kon de coureur nog wel een aantal rondjes volbrengen, maar snelle tijden zaten er voor hem niet meer in. Glock maakte tijdens zijn eerste testdag bij Jordan ook al kennis met de bandenstapels, maar de Duitser wordt dus wel in staat gesteld zijn eerste optreden een vervolg te geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C130Hercules
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 23 Januari 2004, 11:55:40 » |
|
Ondertussen is het Vrijdag en lees ik nog niks over Verstappen, wel lees ik dat het Verstappen team een ultimatum aan Jordan heeft opgelegd, lijkt me heel stoer om te doen , Eddie is daar ontzettend van onder de indruk en zal wel slecht geslapen hebben vannacht............................. NOT !!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 23 Januari 2004, 12:10:09 » |
|
Jos Verstappen (SLOT)
Het ziet er naar uit dat er vandaag een beslissing moet komen omtrend de sage van Jordan en Jos Verstappen. Het AD heeft weer een gesprek met Michel Perridon gehad en laat weten dat er vanmiddag voor 5 uur het verlossende woord bij Eddie Jordan uit moet zijn.
'Take it or leave it' is vandaag het motto. Eddie Jordan lijkt nog gauw even allemaal extra clausules in het contract te willen voegen, maar daar is Perridon niet van gediend. "Een man een man, een woord een woord. Zo niet, dan trekt Trust zich terug als sponsor en doen we verder geen zaken met Jordan," aldus Perridon.
Iedereen van het verstappen-kamp is het met Perridon eens dat het niet langer moet duren. "Ik wil per se voor het weekeinde duidelijkheid hebben. Dit kost ons allen te veel ergernis en energie.''
Vandaag weten we dus meer. Óf Jos rijdt, óf Jos zit op de bank. Of dat dan het reservebankje is of de bank thuis, zal daarna besloten worden. Jos liet eerder weten niet weer een jaar thuis te willen zitten, dan zou hij stoppen. Die woorden heeft hij afgelopen maanden deels al weer ingeslikt.
Bron: F1Crew.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C130Hercules
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 23 Januari 2004, 12:15:34 » |
|
We wachten af !!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 23 Januari 2004, 12:47:30 » |
|
wat een moeilijk gedoe toch altijd..
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Hussie
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 Januari 2004, 18:40:06 » |
|
Het is nu een beetje druk op verstappen.nl, zie onderstaand bericht:
=============================================
In verband met overbelasting van de server tref je hieronder alleen het meest recente nieuwsbericht aan. Alleen op deze manier kunnen we zoveel mogelijk bezoekers informeren over de stand van zaken rondom Jos Verstappen.
Onze excuses voor het ongemak.
Jos Verstappen en Jordan 'weer stap verder' Wel of geen tijdslimiet, Jos Verstappen is in ieder geval weer een stapje dichterbij een stoeltje bij het Jordan F1 team. Vanmiddag zijn er contacten geweest tussen de sponsors van Jos en Jordan. Ook Raymond Vermeulen had contact met het team. Veel wil Vermeulen niet kwijt over het contact en ook niet over de beroemde tijdslimiet. "We praten weer verder met Jordan, er moeten nog wat nadere zaken worden uitgewerkt. Verder is er met Jordan afgesproken om 'volledige geluidsstilte' in acht te nemen. Dus daar ga ik me nu ook aan houden. Afspraak is afspraak."
|
|
|
|
|
|
 A Dram for every person... Slainthe!
|
|
|
|
Formule1Wereld.nl
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 Januari 2004, 19:40:21 » |
|
Het is definiet hoor jongens! Nog geen contract, maar als je het volgende leest snap je wel dat het nu haast niet meer mis kan gaan. :wink: :bigsmile: Verstappen terug in de F1! Bron: Formule1 Wereld.nlHet management van Jos Verstappen zette vandaag eens druk op de ketel. Als ze voor 17.00 uur niks hoorde van Jordan, ging de hele deal over. Dit heeft geholpen, Jordan liet dezelfde dag nog weten (23 januari) dat het team de 'intentie' heeft om met Trust en Verstappen, in zee te gaan. Er is de afgelopen weken intensief contact geweest tussen Jos' management en Jordan, wat heeft geresulteerd tot dit besluit. Echter, er is nog niks getekend, maar nu kan het toch bijna niet meer mis gaan Net is bekend gemaakt dat het bijna niet meer kan mislukken, Jordan teambaas Eddie Jordan heeft via de telefoon zijn 'woord' gegeven. Binnen afzienbare tijd zal een officieel contract worden getekend, en is het een feit dat onze nationale trots terug in de F1 is! Wie Jos' teamgenoot wordt is nog niet bekend, waarschijnlijk zal het de Duitser Nick Heidfeld worden, voormalig f1 coureur. Michael Perridon reageerde (natuurlijk) blij op dit bericht, het is niet zomaar een belofte die Eddie Jordan hier maakt, het kan nu niet meer mis gaan! Morgen zal er hoogstwaarschijnlijk een persconferentie komen, waarin meer duidelijk zal worden. Ik zou zeggen: laten we er op proosten :proost: Groeten, Rens, webmaster Formule1Wereld.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 23 Januari 2004, 19:56:03 » |
|
Goed idee.. :proost:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 23 Januari 2004, 19:56:42 » |
|
Nou meneer F1wereld.nl, ik zou er nog maar niet 100% van uit gaan... Het lijkt positief, maar: "It isn't done, till it's done!"...
Ff afwachten nog...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|