Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:53:23 » |
|
Ach....denk maar zo, met rijkdom alleen word je niet gelukkig en dat ben jij wel met Hubby, denk dat je daarmee menige rijke stinkerd uit kan lachen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:54:33 » |
|
Precies.. jij hebt het helemaal begrepen.. ;)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 12 Januari 2004, 05:06:25 » |
|
Ben inderdaad vaak van alles kwijt, ook al heb ik het zelf opgeborgen.
Soms schiet me dan weer te binnen, o ja, dat heb ik daar neergelegt omdat ik het niet kwijt wil raken als ik het eindelijk terug gevonden heb.
Na een jaar of 2 dus, vind je het eindelijk terug en ineens weet je ook weer waarom het daar lag, stom he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 12 Januari 2004, 11:13:01 » |
|
Ik herken het Aladin.. :fluiten: Ik heb het weleens dat ik naar boven ga om iets te halen, en dan niet meer weet wát... ben ik weer beneden, dan weet ik het ineens weer..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12 Januari 2004, 11:25:07 » |
|
dat soort dingen heb ik nou nooit :) kwas wel vergeten dat ik afgelopen vrijdag een afspraak bij de bank had :P zullen ze blij mee zijn :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 12 Januari 2004, 11:34:02 » |
|
Afspraken schrijf ik op de kalender.. moet ik alleen niet vergeten om erop te kijken.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:40:31 » |
|
Ik schrijf het ook meestal op de kalender op de wc, daar kom je altijd wel een paar keer per dag dus dan zie je het vanzelf.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:42:14 » |
|
Daar hangt de verjaardagskalender,(zoals bij veel mensen geloof ik) zodat ik die ook niet vergeet.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:43:38 » |
|
Klopt, ook die heb ik er hamgen, verjaardagskalender aan de deur en de gewone aan de zijkant.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:46:00 » |
|
ja inderdaad en een agenda gebruik ik niet.... Maar ik moet maar ff bellen voor een nieuwe afspraak. Dus het zal wel weer uitkomen op het feit dat ze het daar onzettend druk hebben en dat ik pas over twee weken terecht kan voor een afspraak die 5 mninuten duurt waarbij ik mijn identiteits bewijs nodig heb die ik vast en zeker ga vergeten waardoor die afspraak ook op niks uitloopt waardoor ik dus nog 2 weken langer moet wachten en dan eindelijk mijn rekening omzetten kan in een studenten rekening wat eigenlijk helemaal geen verschil maakt met de rekening die ik nu heb..... :hebikweer: ZUCHT! (sorry voor het ontbreken van leesteken enzo :))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:47:33 » |
|
Hier in de keuken hangt de kalender naast de telefoon, da's soms ook wel handig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:49:34 » |
|
ik zal het eens voorstellen :) we hebben wel een huis vol met post it notes maar als je dat gaat doen moet je een post it note neerleggen om te weten waar je die andere gedaan hebt :P het ziet geel rond mijn computer en telefoon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:49:58 » |
|
ja inderdaad en een agenda gebruik ik niet.... Maar ik moet maar ff bellen voor een nieuwe afspraak. Je hebt hier in de kalender de mogelijkheid om er iets in te zetten dat alleen voor jou belangrijk is..dat komt dan onderaan de pagina te staan.. da's misschien een optie om het niet te vergeten.. Maar dan moet je natuurlijk ook wel iedere dag hier langskomen.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 12 Januari 2004, 12:52:14 » |
|
das mischien wel een goed idee... doe dat maar denk ik :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nathalie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 12 Januari 2004, 15:32:27 » |
|
Hmmm... Ik heb altijd die oude mutsen voor mij in de rij die nog even een praatje willen doen... Offuh van die domme mensen die het niet snappen en waar het 10 keer aan uitgelegt moet worden...
Ik erger me dan ook vreselijk als ik in de supermarkt loop en het is er druk... Vooral aan die mensen die geen opvoeding gehad hebben en niet netjes vragen of ze ergens langs mogen maar gewoon met hun karretje erdoor heen duwen en tegen je aan stoten... (Dit deden ze overigens ook tegen mijn zwangere buik..., ken hun het dommen, hun hebben dit en dat nodig... :boos: )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 12 Januari 2004, 20:21:18 » |
|
Ja das erg hoor, hoe sommigen met die zijkleppen op iedereen op de hakken rijden. Zelfs in de rij bij de kassa is het nog drukken, net of het daar sneller van zou gaan.
Hebben sommige oma's achter een wandelwagen ook last van, de hele wereld is voor hun denken ze dan en douwen maar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 12 Januari 2004, 20:58:09 » |
|
Alleen Oma's?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 12 Januari 2004, 21:04:31 » |
|
Alleen Oma's? Oma's hebben meestal alle tijd... dus het zullen wel moeders zijn.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 13 Januari 2004, 23:29:45 » |
|
Nou nee, tis meestal oma die het van dochterlief overneemt van "laat mij maar" als het druk is. degeen die de wandelwagen de zebra opdrukken terwijl het verkeer nog niet stilstaat zijn weer de moeders Ik gebruikte altijd de draagzak als een kleine mee ging in drukte, ideaal en nog knus ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 13 Januari 2004, 23:36:59 » |
|
degeen die de wandelwagen de zebra opdrukken terwijl het verkeer nog niet stilstaat zijn weer de moeders Ohja.. vreselijk is dat.. :shocked: Maar die moderne kinderwagens met dat ene grote wiel ervoor, daar moet je ook even aan wennen.. dat wiel is er eerder dan de wagen.. :D Vroeger zaten de wielen netje ónder de wagen.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 16 Januari 2004, 01:14:13 » |
|
Nou ik woon niet meer in een stad en taxichauffeur is ook al 25 jaar geleden zoiets dus daar geen ervaring mee :clown: Maar het komt echt voor.
Net als de meeste allochtonen, die lopen ook zo over als ze voorrang hebben, waar wij wachten tot je ziet dat een voertuig afremt of stopt. Die zijn zo blij dat ze een bepaald recht hebben dat ze duivels worden als ze snachts niet gelijk gezien worden zelfs. Afwachten wanneer daar weer voor geschoten wordt :boos:
Maar ja, ik heb m'n kinders ook geleerd, je kunt beter je beurt voorbij laten gaan dan wakker worden uit een coma, in het gips, en zeggen en toch had ik voorrang. Net als vrachtauto's, ook al heb je voorrang gewoon laten gaan. Ze zien je vaak gewoon niet. Of dode hoek maar vaker dat ze zitten te kletsen in bakkie of gsm of de weg zoeken. Mooi laten gaan dan van links achter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 16 Januari 2004, 20:59:25 » |
|
Maar ja, ik heb m'n kinders ook geleerd, je kunt beter je beurt voorbij laten gaan dan wakker worden uit een coma, in het gips, en zeggen en toch had ik voorrang. Net als vrachtauto's, ook al heb je voorrang gewoon laten gaan. Ze zien je vaak gewoon niet. Of dode hoek maar vaker dat ze zitten te kletsen in bakkie of gsm of de weg zoeken. Mooi laten gaan dan van links achter. Dat vind ik nou ook.. en de meeste fietsers stappen tóch af.. Ik vind het ook een rare regel, fietsers van rechts voorrang..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 17 Januari 2004, 19:56:30 » |
|
En heb je dat nu ook wel eens... Heb je smiddags iets dat je denkt daar zit een leuk topic in (ja erg he dat je daar tussendoor zelfs wel eens aan denkt, vast geen irl die vent  ) en dat je het later helemaal kwijt bent of gewoon niet leuk meer vind?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 17 Januari 2004, 21:35:55 » |
|
Jij ook al? :shocked:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 17 Januari 2004, 22:30:38 » |
|
Moet je eigenlijk ervoor zorgen dat je steeds een kleine blocknote bij je hebt, kun je het meteen opschrijven
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|