cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #225 Gepost op: 20 Maart 2004, 20:13:15 » |
|
Dat je ziet dat een topic vol is :winkiss: Dat had ik allang gezien, maar ik vind het zo zonde om deze te sluiten.. Een leuk topic... en da's vast ook een complot..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #226 Gepost op: 20 Maart 2004, 20:18:49 » |
|
Ik vrees het ook ja, vertrouw nu niets en niemand meer
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #227 Gepost op: 21 Maart 2004, 02:58:38 » |
|
Stonden er niet een stel achter de deur te giegelen?? Niet gemerkt, maar de jongste dochter zie ik er best wel voor aan om dat opzettelijk te doen en samen met mama te gniffelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #228 Gepost op: 26 Maart 2004, 18:01:59 » |
|
Dat hebben wij weer... Elk uur van de dag checken we of de webcam van Edinburgh t nog doet en dr was niks aan de hand. Uiteraard net tótdat Mesje komt  Dit is echt met 100% zekerheid een complot!! :boos:
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #229 Gepost op: 26 Maart 2004, 18:05:35 » |
|
Zekers te weten grrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #230 Gepost op: 27 Maart 2004, 18:46:25 » |
|
Vanmiddag de remschakelaar van de voorrem losgehaald want die deed het niet. Testen en testen en alles prima. Weer gemonteerd en ook prima.
Soms....... denk ik dat het een complot is hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #231 Gepost op: 27 Maart 2004, 18:51:42 » |
|
Dat hebben wij weer... Elk uur van de dag checken we of de webcam van Edinburgh t nog doet en dr was niks aan de hand. Uiteraard net tótdat Mesje komt  Dit is echt met 100% zekerheid een complot!! :boos: Dit MOET een complot zijn.. :boos: Vorige keer ook al mislukt..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #232 Gepost op: 28 Maart 2004, 19:13:05 » |
|
En die gelooft het dus nóóóit niet nu. eigenlijk wel natuurlijk, maar is een complot om jullie te pesten Geef ze eens ongelijk :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #233 Gepost op: 29 April 2004, 08:27:45 » |
|
Wil ik eens lekker uitslapen... ben ik om 5 uur al klaarwakker..  ook een complot?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #234 Gepost op: 29 April 2004, 09:56:51 » |
|
Oohhh, dat is het, vroeg net al in een ander topic waarom je er zo vroeg bij was :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #235 Gepost op: 29 April 2004, 11:02:05 » |
|
Oohhh, dat is het, vroeg net al in een ander topic waarom je er zo vroeg bij was :cheesy: Ik heb er daar ook antwoord op gegeven...  :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #236 Gepost op: 29 April 2004, 11:18:33 » |
|
Heb het gelezen ja... :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #237 Gepost op: 29 April 2004, 16:38:09 » |
|
???? ja euuuuhh datte.... Zeg het maar.. heb jij dat ook weleens?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #238 Gepost op: 29 April 2004, 23:56:12 » |
|
De scharen waren vandaag weer als set bij de Lidle. Vorig jaar 2 sets gekocht (8 scharen) en geen 1 meer te vinden. (BT heeft haar eigen scharen) Dacht als de kinderkamer opgeruimd is komen ze wel weer boven water maar nee hoor.
Ongetwijfeld liggen ze waar al die linkersokken uit de was terechtkomen, vind je ook nooit terug. Zwaar gecomplotteerd dit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #239 Gepost op: 30 April 2004, 00:02:27 » |
|
Ja, en als je iets gekocht hebt wat je kwijt was, vind je het de volgende dag terug..  complot??.. vast en zeker..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #240 Gepost op: 01 Mei 2004, 04:08:00 » |
|
Hoe wist je dat? Had het vorige week met een voetpomp. Dacht dat de oude gesneuveld was want al maanden zoek. Wil ik d nieuwe opbergen daar waar ik denk het terug te vinden, denk je... ligt die andere daar die ik al bijna een jaar kwijt was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #241 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:02:23 » |
|
Tja ken dat  wat ook een complot is is dat als de kids naar school moeten ze d'r bed niet uitkomen en als ze dan een keer vrij zijn en wij ff rustig willen doezelen  dat ze dan al om 7 uur wakker zijn en dan bedoel ik 'heel wakker'.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #242 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:03:00 » |
|
Hoe wist je dat? Ervaring zeg maar.. :fluiten: Had het vorige week met een voetpomp. Dacht dat de oude gesneuveld was want al maanden zoek. Wil ik d nieuwe opbergen daar waar ik denk het terug te vinden, denk je... ligt die andere daar die ik al bijna een jaar kwijt was. Dat bedoel ik..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #243 Gepost op: 01 Mei 2004, 10:53:03 » |
|
Tja ken dat  wat ook een complot is is dat als de kids naar school moeten ze d'r bed niet uitkomen en als ze dan een keer vrij zijn en wij ff rustig willen doezelen  dat ze dan al om 7 uur wakker zijn en dan bedoel ik 'heel wakker'. Zo'n kind was ik vroeger ook Heb zelfs mijn ouders een keer op zondag ochtend "betrapt"  ,die gingen er van uit dat ik wel zoals gebruikelijk mijn bed niet uit te slaan was. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #244 Gepost op: 02 Mei 2004, 00:46:43 » |
|
getderrie jij ook al? Die ouwe gleed er heel snel af en deed net of hij sliep Maakte wel indruk. Zoiets doe je toch niet meer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #245 Gepost op: 02 Mei 2004, 00:57:46 » |
|
:D het lijkt we of we dat allemaal ééns in ons leven hebben meegemaakt.. Alhoewel ik op een leeftijd was dat ik helemaal niet begreep waarom m'n vader me de kamer weer snel uitstuurde. Ik vond het wel vreemd dat er vanaf die dag een slotje op de deur zat.. Later begreep ik pas waarom..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #246 Gepost op: 02 Mei 2004, 01:10:23 » |
|
getderrie jij ook al? Die ouwe gleed er heel snel af en deed net of hij sliep Maakte wel indruk. Zoiets doe je toch niet meer? Ja, vreselijk he ,ik zat zo'n beetje in de tiener leeftijd, dus zag al snel wat er gaande was en vond het vreselijk!!!!! Zoiets mogen je ouders absoluut niet doen!!! :boos: :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #247 Gepost op: 02 Mei 2004, 13:58:37 » |
|
:D het lijkt we of we dat allemaal ééns in ons leven hebben meegemaakt..  Maar hier is de blije 'nee'-smilie meer van toepassing :cheesy:
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #248 Gepost op: 02 Mei 2004, 14:47:00 » |
|
 Maar hier is de blije 'nee'-smilie meer van toepassing :cheesy: Dat dacht ik al.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #249 Gepost op: 22 Mei 2004, 16:13:01 » |
|
Het is ECHT een complot.. :boos: Zet ik Schumi ook een keer op pole in het Formule1-spel... word hij vijfde in de kwalificatie..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|