Aladin
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 09 Januari 2004, 10:28:12 » |
|
........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Januari 2004, 10:31:15 » |
|
???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Januari 2004, 11:26:29 » |
|
Als je dat bedoeld heb ik dat ook weleens.. maar of dat nou een complot is.. :clown:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 09 Januari 2004, 11:55:18 » |
|
Oh ja , heel vaak.....kan best een complot zijn, wie weet
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Januari 2004, 01:09:30 » |
|
Ik ben er ook bang voor.. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Januari 2004, 03:02:10 » |
|
Nouhouw, wilde niet gelijk alle gras wegmaaien ja Sta ik in de file links, kan rechts lekker doorrijden, ga ik alsnog naar rechts kan ik het helemaal schudden gaat de baan er af. De Kids lachen zich vaak een scheurbuik erom. Neem ik de kassa met de kortste rij, is net de rol op als ik aan de beurt ben, blijkt het een nieuwe cassiere te zijn die bij 3 producten voor 2 de telefoon hanteerd en dan doet m'n (nieuwe) pasje het niet en voel je het gemor achter je aanzwellen. Zelf zweet je peentjes wat oude pasje al afgevoerd) Blijkt ze het niet goed gedaan te hebben en nogmaals pinnen en ja hoor eindelijk. Pak ik een pak jus, valt gelijk de hele plastic sluiting eraf. cellofaantje lostrekken en inschenken maar dicht doen is er niet meer bij. Je voelt je net een mr Bean soms met die verpakkingen. NOU jullie! (tenminste als je de bedoeling nu wel snapt, want die mutsen he :fluiten: )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 Januari 2004, 10:12:20 » |
|
Ik ga altijd vooruitdenkend in 1 van de langere rijen bij de kassa staan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Januari 2004, 10:56:26 » |
|
NOU jullie! (tenminste als je de bedoeling nu wel snapt, want die mutsen he :fluiten: ) Ohjee, had jij die mutsen ook nog steeds dan?? Lijkt inderdaad een complot, maar ik weet van niks.. Tja, die rij voor de kassa... ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig oplet dat ik niet de kassa neem waar dat meisje zit die alles nadat ze het gescanned heeft op de band gooit, zodat ik als een gek de breekbare en pletbare dingen ertussenuit moet graaien, omdat ze anders tegen het eind van de band geplet worden..  Dan maar even iets langer wachten.. Verpakkingen??.. ja soms ook zoiets "leuks" . Pak ik een pak rijst uit het keukenkastje, waarvan ik dacht dat het nog dichtzat.... alle rijst door de keuken, het lijkt het bordes voor het gemeentehuis wel na een trouwpartij.. En ALTIJD gebeurd zoiets NAdat ik net gestofzuigd heb..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 Januari 2004, 17:06:36 » |
|
hihihi en vanmiddag was ik het nu eens niet. Een mevrouw pakte een zak aardappels en alle aardappels over de vloer Ik zei nog, ze scheuren erg gauw op de seal hoor, maar ja welke vrouw luistert er nu. Had het van de week namelijk toen ik het op de band wilde zetten en dus maar in de kar laten staan. De cassierre vertelde dat het veel gebeurde met die zakken. Zegt die mevrouw, "oh daarom zijn ze zeker in de reclame" Wat een simpele zeg. Gebeurd in elke fabriek wel eens dat er een partij niet goed geseald is. Komen ze soms pas achter als er klachten komen dat de machine niet goed afgesteld staat..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Januari 2004, 16:34:06 » |
|
Ja, dat je iets aan iemand duidelijk probeert te maken dat iets mis zal gaan als diegene het op die manier aanpakt. En dan zeg je het herhaaldelijk, maar toch luistert diegene niet en gaat het mis.
Of als iemand aan de telefoon zit en jij wilt iets belangrijks doorgeven aan diegene aan de andere kant van de lijn. Je blijft het zeggen, maar diegene die het gesprek voert lijkt het niet te horen ofzo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Januari 2004, 17:11:16 » |
|
Ik zei nog, ze scheuren erg gauw op de seal hoor, maar ja welke vrouw luistert er nu. gewaagde uitspraak. meestal als ik zoiets zeg krijg je meteen 20 mensen van het vrouwelijk geslacht o je nek zegend dat dit niet zo is maar dat mannen dit altijd doen. maarja het zal wel bij de jeugd horen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Januari 2004, 17:17:18 » |
|
Dat is ook zo, maar we laten de mannen liever in die waan.. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 Januari 2004, 21:31:06 » |
|
maarja het zal wel bij de jeugd horen. We weten wie het zegt en als je wat ouder bent dan voel je je niet meer zo aangevallen :bigsmile: En net wat gran zegt, af en toe moet je ze maar gewoon gelijk geven, krijg je het meeste resultaat mee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Januari 2004, 22:21:15 » |
|
Nee mannen!!!!! Man moet wat zoeken..... Ziet het niet meteen in de eerste oog opslag. Paniek.....vrouwlief heeft het kwijt gemaakt. Effe eén ding aan de kant zetten en jawel hoor......het staat gewoon daar waar het hoort te staan, maar ja.....zoeken is een kunst op zich voor mannen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Januari 2004, 22:23:15 » |
|
.....zoeken is een kunst op zich voor mannen. Soms vraag ik me weleens af hoe hij MIJ gevonden heeft.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 11 Januari 2004, 22:26:12 » |
|
Vast en zeker in de supermarkt tegenaan gelopen toen hij iets niet kon vinden :D
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 11 Januari 2004, 22:39:17 » |
|
Nee mannen!!!!! Man moet wat zoeken..... Ziet het niet meteen in de eerste oog opslag. Paniek.....vrouwlief heeft het kwijt gemaakt. Effe eén ding aan de kant zetten en jawel hoor......het staat gewoon daar waar het hoort te staan, maar ja.....zoeken is een kunst op zich voor mannen. ik weet niet met wat voor soort mannen jij in aanraking bent geweest maar zo zijn ze niet allemaal he
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 11 Januari 2004, 22:41:20 » |
|
Nee! dat blijkt......Ronald heeft zomaar de rum gevonden zonder aanwijzingen van mij
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:24:10 » |
|
Vast en zeker in de supermarkt tegenaan gelopen toen hij iets niet kon vinden :D Wel in een winkel.. maar geen supermarkt.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:27:11 » |
|
Dan ben ik toch aardig warm
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:36:21 » |
|
Ja, dat ben je zeker.. :bigsmile: Ik kwam bij hem solliciteren, en werd nog aangenomen ook.. en nog steeds niet ontslagen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:42:59 » |
|
werkelijk waar????? Wat romantisch.....je bent dus met je baas getrouwd, maar is hij nu nog steeds je baas????? ;)
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:44:07 » |
|
werkelijk waar????? Wat romantisch.....je bent dus met je baas getrouwd, maar is hij nu nog steeds je baas????? ;) Nee, nu ben IK de baas..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:46:00 » |
|
Zo, jij hebt het dus goed aangepakt
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 12 Januari 2004, 01:51:00 » |
|
Ikke wel, maar hij was alleen niet rijk.. :D dus dat sprookje gaat hier niet op.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|