Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.090 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:32:08
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Jos valt me effe tegen!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Jos valt me effe tegen!  (gelezen 1645 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
mesje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Die Hard

« Gepost op: 06 Januari 2004, 13:02:20 »

Op het Verstappen forum kraken ze Rob Kamphues af omdat hij gisteren erg lullig deed in zijn programma. Zit ik het nu te kijken vind ik Jos eerder een ...!
Achter de schermen is misscien meer voorgevallen, maar Rob zegt duidelijk dat hij het allemaal niet kwaad bedoeld en als je Jos dan tekeer hoort gaan, nou ja zeg!!  :boos:

Rob

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #1 Gepost op: 06 Januari 2004, 13:15:03 »

Beste mede Jos Verstappen fans,
Hier het verhaal over de onenigheid tussen Rob Kamphues en het Verstappen kamp.
Dit verhaal vertel ik nu al in plaats van 5 Januari vlak voor de uitzending, omdat ik veel mailtjes heb gekregen van nieuwsgierige fans.
Ik hoop dat hier niemand mee geschaad wordt.
Iedereen moet ook weten dat Rob helemaal geen verkeerd persoon is, ik kan het weten want ik heb 4 dagen met hem opgetrokken.(Rob is al meer dan 20 jaar formule 1 fan)
Maar Rob werkt voor de tv dus er is geen beter vermaak dan leed vermaak.
Ik vind het jammer dat dit heeft moeten gebeuren maar het is helaas niet anders.

Het begon begin dit jaar toen de crew van Kamphues maakt vrienden de uitzendingen aan het voorbreiden waren.
Een uitzending zou worden Kamphues maakt Vrienden met Jos Verstappen fans.
Ze bellen met Raymond Vermeulen of Jos mee wil werken aan het programma KMV,

Raymond zei dat dat geen probleem was, maar of ze even € 10000,00 wouden overmaken dan zou alles goed komen.
Dat vonden ze natuurlijk belachelijk omdat dit goede reclame voor Jos was, en dat dit bedrag niet in hun budget paste.
Na nog wat heen en weer gebel kwamen ze er niet uit.
Dus Rob belt met Trust en die zeiden dat er wel iets te regelen viel.
Raymond kreeg dat ook te horen en was niet blij dat dit achter hun rug gespeeld werd.
Om alles goed te maken had Rob zelf een tekening gemaakt voor Jos en zijn 100e GP.
Hij zou deze aanbieden op het kart evenement op de GP van Europa.
Zo gezegd zo gedaan maar Raymond en Jos namen de tekening niet aan en zeiden dat Rob op kon rotten.

Dit is in grote lijnen het verhaal waarom Rob geen vrienden meer is met het Verstappen kamp.

Bron: www.verstappen.nl

Tjee, het gaat ook allemaal over geld he! shutup

Trolly
Forzona Member

« Antwoord #2 Gepost op: 06 Januari 2004, 13:17:27 »

heb het gisteravond gezien. had het begin gemist dus wist niet echt wat er was voorgevallen maar ik had al zoiets van er zal nix kwaad in de zin van Rob zijn.

sterallures spelen misschien op bij Joske

Pst it's me; the little one

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiėr

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Januari 2004, 13:50:41 »

Je kunt het nakijken op de link die aan het begin van dit onderwerp kwam, of via:

http://www.bnn.nl/view/542/1022/1228

Helemaal onderaan: Aflevering gemist?

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Januari 2004, 13:51:15 »

Ik vond het ook een beetje raar van Jos. Maar wel mooi dat die Kamphues het ff geregeld heeft voor die fan!!!

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #5 Gepost op: 06 Januari 2004, 13:56:44 »

Als je op het Verstappen forum gaat kijken, dan hebben ze daar toch een grote topic over dit onderwerp en de meeste zijn eigenlijk van onze Jos geschrokken. Nou kan je bij tv een hoop doen, knippen en mixen enzo, maar de tekst en blikken waren toch echt van onze Jos. Kijk als er bepaalde afspraken zijn gemaakt en die worden genegeerd dan kan ik me voorstellen dat je dat niet accepteerd. Maar het is wel tv, dus iedereen ziet jouw reactie ook je fans en daar moet je toch wel effe rekening mee houden. Hoeveel BNNers worden er niet overvallen door een camera en reageren wel gewoon en netjes terwijl zij er geen geld voor ontvangen. Nee, dit was geen slimme set.  Maar desondanks top voor die Jurgen, dat ie gewoon in die 2 zitter kon rijden!  

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #6 Gepost op: 06 Januari 2004, 14:00:38 »

Citaat
Ik vond het ook een beetje raar van Jos. Maar wel mooi dat die Kamphues het ff geregeld heeft voor die fan!!!
 applaus Voor Rob, een boeren... met een groot hart!!  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #7 Gepost op: 06 Januari 2004, 14:37:31 »

Ik denk dat het van 2 kanten fout is gegaan... Die tendens lees je ook wel in dat topic. Jammer dat het zo gelopen is.

Het programma is er door die mindere samenwerking wat minder leuk door geworden. Ik had wel willen zien hoe Jos en zijn fanclub goed en uitvoerig in beeld waren gebracht...

JanJV en KMM (Jurgen, de fan die dankzij Kamphues meemocht) zeggen best interessante dingen...

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #8 Gepost op: 06 Januari 2004, 14:45:58 »

Tja, ik ook, maar om daar nou zoveel geld voor neer te moeten leggen is wel erg overdreven!  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #9 Gepost op: 06 Januari 2004, 14:53:11 »

Ik denk dat we pas echt kunnen oordelen als beide kanten van het verhaal duidelijk zijn...

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #10 Gepost op: 06 Januari 2004, 17:47:34 »

Hoe het ook ook mag zijn, het blijft dom dat er zo wordt uigevallen terwijl er camera's draaien.  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #11 Gepost op: 06 Januari 2004, 17:57:26 »

Ik denk niet dat Jos op dat moment wist dat het geluid opgenomen werd...

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #12 Gepost op: 06 Januari 2004, 18:10:24 »

Hier het hele verhaal van Jurgen, de fan die in de 2-zitter mocht:

http://www.kmm-montage.nl/minardif1x2/

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #13 Gepost op: 06 Januari 2004, 21:33:58 »

Die had ik toevallig al gelezen, maar Hus niet dus thanks!  

C130Hercules
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 06 Januari 2004, 22:25:31 »

Over het hierboven geuitte commentaar kun je het mee eens/oneens zijn , feit blijft dat de heer Verstappen het allemaal zelf over zich afroept. Ik denk dat de woorden, humor, vergeven, meespelen en mediatraining niet in het woordeboek voorkomen  bij Verstappen. Buiten de onenigheden die tussen de heren spelen vond ik het afstandelijke gedrag, met name tegenover zijn fan die met hem meereed , maar ook zeker tegenover zijn schare fans die , waar enigzins maar mogelijk is , met hem meereizen , te gek voor woorden.  Wat was makkelijker geweest om dat schilderij gewoon even aan te pakken, leuk voor de heer Kampheus, leuk voor de fans en het belangrijkste leuk voor op tv. Dat het geluid aanstond en woorden registreerde die je normaal nooit uit zijn mond hoord, pleit niet voor verstappen, integendeel lijkt me, Het zal mij niet verbazen dat er een schare fans zal zijn die hun lidmaatschap opzeggen van de Verstappen fanclub, niet dat Verstappen daar wakker van ligt of zijn o zo gezellige manager. Wat een wereldje hé eigenlijk !!!, en wij maar kijken en denken dat het allemaal van die aardige mensen zijn. Hopend op een waanzinnig F1 seizoen , met Verstappen uiteraard   biglol  groet ik u.  en o ja zal verstappen die 10.000 euro die hij vroeg aan Kampheus op de berg met geld hebben geschept voor een stoeltje of zou hij het aan een goed doel hebben gegeven........................................
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #15 Gepost op: 06 Januari 2004, 22:32:54 »

Heb net dat filmpje op betere kwaliteit gekeken en ik vind het gewoon een top aflevering. Het heeft een hoop teweeg gebracht. Zelfs het hele Verstappen forum ligt plat. Rob is gewoon een lekkere troetel beer die een waanzinnige wens in vervulling heeft laten gaan en Jos tja, laat die maar gewoon racen.  

C130Hercules
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 06 Januari 2004, 22:50:46 »

Citaat
=mesje,6 Jan 2004, 22:32 en Jos tja, laat die maar gewoon racen

Daar  heb je gelijk in , alleen de pest is dat er tegenwoordig wat meer bij komt kijken dan sturen alleen, de reacties over dit onderwerp zeggen genoeg........
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #17 Gepost op: 07 Januari 2004, 11:37:59 »

Zo'n TV-programma blijft een moment-opname waarin het hele verhaal verknipt is, dus je kunt er gewoon niet over oordelen.

C130Hercules
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 07 Januari 2004, 20:57:46 »

Moment opname of niet , het is niet het de eerste dat er wat er gebeurd met Verstappen. Door de jaren heen is hij wel vaker met negatieve dingen in het nieuws geweest. Ik snap dat de media dat zoekt maar zoals ik al eerder schreef, het is niet sturen alleen, je bent een publiek bezit , of je het nou leuk vindt of niet. Juist daar is Verstappen niet sterk in en dat kwam met deze reportage pijnlijk naar voren. En verknipt mag het mischien zijn, de beelden spraken boekdelen.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #19 Gepost op: 07 Januari 2004, 23:33:23 »

Al met al heeft het deze aflevering mega succesvol gemaakt. Verschillende filmpjes zijn hiervan te downloaden. Op de Verstappen site waren gisteren ruim 105.000 bezoekers!   :shocked:

Denk haast niet da we onze Jos het weekend van de 17de zullen zien op de Race en Rally in Maastrichhhhhh.  

Mad Greek
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 08 Januari 2004, 00:07:13 »

Het lullige is natuurlijk dat we een programma zien en het zo zien zoals de makers willen dat we het zien. Met toch al een vooroordeel ga je dan op internet zoeken en vind dan gegevens die zo'n gevoel ondersteunen. Maar we zijn er niet bij geweest dus weten ook niet waar die reaktie van jos nou vandaan kwam. Was natuurlijk ook niet voor niets.  
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiėr

« Antwoord #21 Gepost op: 08 Januari 2004, 11:59:17 »

Citaat
Moment opname of niet , het is niet het de eerste dat er wat er gebeurd met Verstappen. Door de jaren heen is hij wel vaker met negatieve dingen in het nieuws geweest. Ik snap dat de media dat zoekt maar zoals ik al eerder schreef, het is niet sturen alleen, je bent een publiek bezit , of je het nou leuk vindt of niet. Juist daar is Verstappen niet sterk in en dat kwam met deze reportage pijnlijk naar voren. En verknipt mag het mischien zijn, de beelden spraken boekdelen.
Als ze maar niet gaan roepen dat ie een slechte coureur is, want dat is niet waar.

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #22 Gepost op: 08 Januari 2004, 12:52:41 »

Nee, volgens mij ook niet. Hij hij heeft het alleen nog steeds niet echt kunnen bewijzen. Daarom hoop ik echt dat hij een stoeltje bij Jordan kan krijgen, zodat hij nu eens kan laten zien wat ie echt waard is. Hoop ik ook nog dat de auto's van Jordan niet zo vaak uitvallen als afgelopen seizoen.  

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Jos valt me effe tegen!
Ga naar: