Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.090 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:23:24
Forzona.nlForzona NieuwsForzona NieuwsTopic: "JAAROVERZICHT 2003"
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: "JAAROVERZICHT 2003"  (gelezen 4955 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 29 December 2003, 13:30:24 »

Alweer bijna een jaar voorbij.
Het jaaroverzicht van 2002 lijkt nog maar even geleden..
We hadden toen zoals ik schreef een roerig jaartje achter de rug, maar afgelopen jaar is er ook weer genoeg gebeurd.
We begonnen  de jaarwisseling natuurlijk met een knallend vuurwerk op onze frontpage, compleet met geluid.. en dat viel bij iedereen heel goed in de smaak.
“Forzona knallend het nieuwe jaar in” was toen de titel van een topic.
Nou, “knallend” was het.. op vele fronten.

Allereerst dook op 1 januari MrM tijdens de nieuwjaarsduik de koude Noordzee in, en daar werd uitgebreid aandacht aan besteed natuurlijk.
 http://members.chello.nl/j.wisselo/m35iworld/duik.JPG
Begin januari vroor het stevig, en de schaatskoorts kwam weer opzetten.
Helaas zette het niet door, zodat we wéér geen Elfstedentocht kregen.. Bedroefd

Ook in januari mocht ik bekendmaken dat ik voor de tweede keer gr@n zou worden.
Er werd natuurlijk stevig gediscussieerd wat het zou worden en de “uitslag” is inmiddels bekend.

Half januari begon het forum steeds “raar” te doen.. steeds storingen.
Op 25 januari sloten we het forum een half uurtje omdat er een nieuwe skin in aantocht was...
Cyberzoon had een mooie nieuwe skin gemaakt, compleet met sneeuw, en natuurlijk een nieuwe kleur.
Maar de een wilde groen houden, de ander vond het wit te wit,de hoofdkleur te bordeaux-rood,dus dat gaf een stevige discussie.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=1280&st=0

Maar dat was allemaal nog niks.. er kwam nog veel meer
Eind januari steeds weer storingen, zodat we eerst maar weer eens terug gingen naar de oude  groene skin om te kijken of het daar soms aan lag.
Kon eigenlijk niet, maar proberen was even de enigste optie, maar leuk was het allemaal niet natuurlijk.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=1287&st=0

Op 4 maart gingen we tijdelijk even helemaal “uit de lucht”..
Het vermoeden rees dat het aan Ikonboard lag, dus besloten we in overleg met de host om over te stappen op Invisionboard:
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=190

Er was dus weer veel werk aan de winkel voor Puc en Eergassie, maar zonder verdere grote problemen werd Forzona dus een Invisionboard-forum.
Het gevolg was wel, dat de reply’s in de oude topics een beetje door elkaar gehusseld werden, dus als je in het archief leest, daar even rekening mee houden..

De crew is inmiddels ook flink “uitgedund”.
Door allerlei vervelende omstandigheden en misverstanden vertrokken er enkele crewmembers en leden, maargoed, iedereen weet waar ik het over heb, dus daar ga ik verder niet meer over uitwijden, daar is genoeg over gepraat.
De crew bestaat nu nog uit 5 mensen, te weten:
Puc conDoin, Eergassie Rienk,Cyberzoon en ondergetekende.
En ik moet zeggen dat het prima loopt zo, en dan heb ik het over onderling begrip en eensgezindheid.

Maar er was uiteraard veel meer om over te praten in 2003.

Zo waren er de eerste edities van Idols, dat door velen van ons gevolgd werd, en voor grote hilariteit zorgde;
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=1278
Ook de reallife soaps werden door ons gevolgd.. Patty’s Posse, Adams Family, en vooral Frans Bauer werd door velen gevolgd en besproken.
“Heb je even voor mij.........”
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3177

Van een forummeeting is dit jaar helaas niks terechtgekomen.
Eerst zouden we met z’n allen naar Friesland afreizen om in het Thialf-stadion onze helden toe te schreeuwen, en toen dat niet doorging werd er door Firise een “pannenkoekbootfeest” geopperd.
Ook dat ging door omstandigheden helaas niet door..
Misschien hebben we het komend jaar meer succes. :)

Ook dit jaar kwamen er veel veel nieuwe leden bij, en kwamen er oud-leden weer terug, zoals Boefje en Lonny.
Ook Aladin en Chiwa hebben hier weer hun vaste, gewaardeerde plaats ingenomen.
Van de nieuwe leden noem ik er ook een paar, dat zijn Tbone, Ronald, Joep,Hercules,Maurice , JeroenL,Nathalie en niet te vergeten Semmeke, die in korte tijd hier ook haar plekje gevonden heeft, en meteen maar even het 100.000e bericht op Forzona plaatste.. up
Er is een vaste groep mensen die dagelijks langskomen, maar ook mensen die af en toe even binnenwippen,en die zijn natuurlijk net zo welkom.
Er zijn altijd weer mensen die zich inschrijven en vervolgens niks “zeggen”.. ik zou zeggen “kom op mensen.. probeer het eens, jullie zullen er vast geen spijt van hebben”

Ook dit jaar doen we weer een poging om het “Forum-Standbeeld-Topic” een jaar lang op de 1e pagina van het Praatcafe te laten staan.. hopelijk lukt het dit keer wél
We moeten het nog vol zien te houden tot juni 2004, dus de helft zit er bijna op.

En dan zijn er natuurlijk de topics die niet stuk te krijgen zijn.. “het laatste woord” .. voor het hoeveelste jaar??
“test je Forzona-kennis” dat ook iedere keer weer opgepakt word.
En zo zijn er meer vaste onderwerpen.
Dit jaar was het “Mutsentopic” alweer heel populair, en we hebben er zelfs een “supermuts” aan overgehouden.
En “Ik sta voor het raam en zie”... http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=2923
En dan de door Pipapaula bedachte “lekker sex-topic”, waarover we ook nooit uitgepraat raakten natuurlijk :D

Ook de koffietent en forumkroeg worden regelmatig bezocht, en de verjaardagen van de members en hun gezinsleden worden er uitbundig “virtueel” gevierd.  bier

Ook werd er uiteraard aandacht besteed aan “nieuw leven”, want behalve de koninklijke baby Amalia, werden er meer baby’s geboren.
Zo natuurlijk m’n eigen 2e kleinzoon, en voor Willy een 2e kleindochter, en Mesje en Boefje een nichtje, en Katerulezz kreeg een neefje.. :baby:
En in het “gezin” van Shanon kwam er een jong katertje bij, genaamd Jinx,  :cat:

Ook op gemotoriseerd verkeer zijn enkele members zeer actief.
Katerulezz en Heavenleigh begonnen met autorijlessen, en Trolly pakte het motorrijden weer op. Succes meiden.. up

Ook het feit dat de kleine Romy alweer een jaar bij Trolly en Stekel is, werd besproken.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3391
Wat lijkt het kort geleden dat we zo met jullie meeleefden in de tijd dat jullie haar ophaalden, en we via jullie site op de hoogte gehouden werden.

En dan de zomer van 2003... daar is heel wat over gepraat, en niet te vergeten geklaagd.. want daar zijn wij Nederlanders goed in.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3318
en dat is dan nog maar 1 topic van de velen.

Maarja, veel mensen gingen op vakantie in die tijd, dus die hadden niks te klagen in die heerlijke zwembaden in en om hun vakantieverblijf.
Mesje en Hussie stuurden zelfs een vakantieverslag per mail. http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3402
MG die vanuit Griekenland gewoon lekker mee bleef doen.
En voor de "thuisblijvers" was het een opblaasbadje in de tuin.
Wel lekker lang buitenzitten s’avonds, zodat het hier overdags drukker was dan s’avonds.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3549

14 juni vierden we het 2-jarig bestaan van het forum. balloons
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3399

Ook in juni werd Forzona slachtoffer van een wereldwijde kraakactie, en we werden even op non-actief gezet.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3444
Het was gelukkig van korte duur

In juli studeerde Puc af http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3527 en behoord nu nog even onder de werkzoekenden, maar ik denk dat daar wel snel verandering in zal komen.  

In Forzona’s polikliniek werden allerlei ziektes en kwaaltjes ook weer besproken.
Van hoofdpijn tot pijn in de tenen, ogen laseren,oorpijn, en natuurlijk de griep, een hot-item in deze tijd.

Ook in het autosport-forum hadden we dit jaar natuurlijk het bekende F1-spel, bedacht en geleid door DD, maar helaas is dit door andere bezigheden het laatste jaar geweest dat DD het organiseerde en de standen bijhield.
Alsnog bedankt DD  applaus

Misschien dat er een andere member opstaat om dit van hem over te nemen.. Het zou jammer zijn als dit populaire F1- onderdeel zou verdwijnen.
Het komend jaar word een druk en leuk sportjaar, en ik zou iedereen die belangstelling heeft dan ook op willen roepen om de sportforums met hun ideeen te vullen.!!

In september hadden we een upgrade naar een nieuwe forumversie.
Meer functies en ook meteen weer een frontpage, een portal dit keer.
Dat zag er meteen veel beter uit.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=3883
De meeste members komen door de “achterdeur”, maar toch is het de moeite waard om eens gewoon door onze voordeur binnen te komen..
http://www.forzona.nl

En dan nog even over Mesje.. onze "tv-ster”, die na meegedaan te hebben aan een Duyvis-spot, in december een optreden had in “Villa Achterwerk”
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=4215
Wij natuurlijk allemaal voor de buis, of de videorecorders ingesteld om maar niks te missen.
En ze was in beeld hoor, verschillende keren.. mét tekst.. loud and clear..

Nog steeds hadden we de standaard skin.. blauw dus.
Maar in november was het dan zover.. forzona rood/roze was een feit.
Zoveel mensen zoveel zinnen, en omdat er members waren die niet alles door een “roze bril” wilden bekijken, werd een week later Forzona-paars gemaakt.
http://www.forzona.nl/forum/index.php?showtopic=4297
Compleet met een nieuw flash-logo en een geheel nieuw lettertype.
Dit logo zal dus regelmatig aangepast worden.
Nu kunnen we dus kiezen uit 3 kleuren.. wat een luxe.

Er gebeurde in de wereld natuurlijk ook weer heel wat dit jaar.
Zo was er de oorlog in Irak, en de nasleep ervan die nog wel even zal voortduren.
Kabinet Balkenende, waar ik me persoonlijk wat meer bij had voorgesteld.
Het “gedoe” rond Margarita.. en ga zo maar door.
Het zou tever voeren om alles hier te noemen, dan kan ik beter het archief copieren. :P

Ik hoop van ganser harte dat het komend jaar ons veel forumplezier zal geven, en wens iedereen, ook namens Puc,Eergassie,Rienk en Cyberzoon:

EEN HEEL GOED ,GEZOND EN ALLEMACHTIGPRACHTIG  2004

cybergr@n.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Katerulezzz
Forzona Member

« Antwoord #1 Gepost op: 29 December 2003, 13:39:07 »

applaus voor Grannie. Erg leuk om te lezen... up

It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
Maurice69
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 29 December 2003, 13:59:53 »

Inderdaad een groot  applaus  voor Cybergr@n.

Leuk voor de nieuwere leden om te lezen wat er zoal gebeurt is. up  
Ronald
Forzona Member

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: 29 December 2003, 18:20:59 »

Zeer goed gedaan Gran applaus  applaus  applaus Petje af hoor

-----------------------------------------------------------------
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.
En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks.

Homepagina van Ronald en Diane
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #4 Gepost op: 29 December 2003, 19:01:01 »

Heel knap werk Gran! applaus en leuk om het allemaal weer eesn te lezen al die hoogtepunten.
Zo vlieg je in een paar minuten een heel jaar door.
Ik hoop dan ook dat we aankoment jaar weer even zoveel tikplezier hier mogen beleven als we dit jaar gehad hebben.

Speciaal wil ik ook Gran, Rienk Eergassie,Puc en Cyberzoon bedanken voor al jullie inzet om het ons zo aangenaam mogelijk te maken hier applaus  up

allemaal een gezond en gelukkig 2004! vriend

Doe eens normaal man!!!!
Chiwa
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 29 December 2003, 21:06:50 »

Prachtig overzicht maar ik mis de geboorte van mijn neefkes drieling dankzij ivf.
Vermoedelijk heb ik dat vergeten te melden voor het jaaroverzicht.
Maar zo staat het net nog in het goede topic.

Mooi gedaan Gran. Een tien met een griffel en een zoen van Chiwa.
Eergassie
Forzona Member

« Antwoord #6 Gepost op: 29 December 2003, 23:19:17 »

Mooi overzicht gran applaus

En natuurlijk, iedereen een gezond en gelukkig 2004!!!
Mad Greek
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 29 December 2003, 23:24:24 »

Leuk Gran  :) Veel dingen vergeet je, en dan is het leuk om het hier terug te lezen.

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #8 Gepost op: 29 December 2003, 23:54:27 »

up ECHT GEWELDIG GRAN!!  up  Hoe krijg je het weer voor elkaar. Iedereen is de revue gepasseerd, behalve jij. Jij hebt er mede voor gezorgd dat dit forum toppie bleef draaien. Jij zorgt er meestal voor dat het licht uitgaat, wat vanwege het milieu toch niet vergeten mag worden! Je bent gewoon een echte Die Hard!!!

Tja, wat de F1 betreft. Ik denk dat Hus dat wel wilt doen. Maar ja, dan moeten er natuurlijk wel wat meer deelnemers zijn.  rolleyes  

Mad Greek
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 30 December 2003, 00:00:42 »

Wil ik nog ff wat aan toevoegen.  :)

Eergassie: De leeftijd van mijn dochter, maar in mijn ogen een wonderkind. Wat hij allemaal niet weet en kan. pfffff zou zo willen ruilen, echt een toppertje.  up

Puc: Wat er ook gebeurd, hij blijft onze rots in de branding.  bier

Cyberzoon: Volgens mij een genie, in kleuren en lay outs  :D  En staat altijd klaar voor zijn mamsie, dus voor mij een topper.  (Gran heeft me belooft, dat als ik ooit weduwe wordt , dat ze dan een zoon voor me heeft, ben benieuwd welke  :zonnetje: )

Rienk: Is gewoon een schatje :love: heeft al heel wat van me moeten slikken op msn maar doet het graag.  laughing

Gran: Is de liefste in heel forumland. Af en toe kan ik zo'n bewondering hebben voor haar geduld en lieve reply's, terwijl ik dan allang iemand had afgeslacht.  shutup Ook wil ik haar bedanken, net als Rienk, dat ze altijd achter mij zijn blijven staan in de verschillende oorlogen die we hebben mogen meemaken.

En voor de rest van de forries  bier een heel goed 2004.  
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #10 Gepost op: 30 December 2003, 00:01:39 »

up MG en  vriend  

Katerulezzz
Forzona Member

« Antwoord #11 Gepost op: 30 December 2003, 00:05:13 »

Helemaal mee eens!!! up

It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #12 Gepost op: 30 December 2003, 00:10:06 »

:bank:

voor jullie allemaal een  vriend  
want ik heb al vaker gezegd.. zonder jullie allemaal.. geen forum..  :love:

Katerulezzz
Forzona Member

« Antwoord #13 Gepost op: 30 December 2003, 00:11:16 »

Maar zonder jou (en de andere admins) ook niet! vriend

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #14 Gepost op: 30 December 2003, 00:11:21 »

Sluit ik me ook helemaal bij aan MG up  vriend  

Doe eens normaal man!!!!
Ronald
Forzona Member

« Antwoord #15 Gepost op: 30 December 2003, 09:38:33 »

Volkomen waar.Zonder het Forzona team die zich met hart en ziel inzet om het draaiende te houden was het niet geworden van wat het nu is.Klasse.... up

Een voorspoedig 2004

-----------------------------------------------------------------
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.
En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks.

Homepagina van Ronald en Diane
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #16 Gepost op: 30 December 2003, 11:29:15 »

Citaat

Tja, wat de F1 betreft. Ik denk dat Hus dat wel wilt doen. Maar ja, dan moeten er natuurlijk wel wat meer deelnemers zijn.  rolleyes
Daar had ik stiekum al een beetje op gehoopt....  Hussie..   up
Ik hoop ook op wat meer deelnemers..  :huh:  

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #17 Gepost op: 30 December 2003, 12:08:50 »

Helaas zal ik daar niet aan deelnemen, sorry bloos  

Doe eens normaal man!!!!
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #18 Gepost op: 30 December 2003, 12:30:22 »

Zo, dat je dat allemaal nog naar boven hebt weten te halen. Ik wist de helft al niet of niet meer!

Ik zal begin 2004 met een statistisch overzichtje komen voor 2003!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #19 Gepost op: 30 December 2003, 21:26:17 »

Citaat
Zo, dat je dat allemaal nog naar boven hebt weten te halen. Ik wist de helft al niet of niet meer!

Leuk Puc..  up

Tja een beetje "voorwerk" gedaan, dan lukt dat wel.   :)  

Katerulezzz
Forzona Member

« Antwoord #20 Gepost op: 30 December 2003, 21:30:57 »

Citaat
 up Leuk Puc, ik hou wel van statistieken... :)

Trolly
Forzona Member

« Antwoord #21 Gepost op: 30 December 2003, 21:59:14 »

Gran, geweldig gedaan en ook voor jou: Petje af hoor en voor de hele crew bedankt voor alle zorgen en voor iedereen een hele goede jaarwisseling  yeah  

Pst it's me; the little one

Enneavier
Forzona Member

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #22 Gepost op: 03 Januari 2004, 12:14:47 »

duimen   gran fantastisch flash back weer..  wouw..   van sommige dingen heb je het idee dat het allemaal al veel langer is geleden en ander dingen staan weer vers op het netvlies.

en wat een lieve woorden van onder andere MG  :wink:  .  dat zorgt er wel weer voor dat ik ook voor het komende jaar weer graag mijn bijdrage  doe!

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Nathalie
Forzona Member

« Antwoord #23 Gepost op: 07 Februari 2004, 17:46:33 »

Hey leuk zeg! Jaja, spuit elf ziet het nu pas :)
Leuk om het allemaal te lezen.... en... dat ik er ook in vernoemd word! :shocked:
Hihi laughing  

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona NieuwsForzona NieuwsTopic: "JAAROVERZICHT 2003"
Ga naar: