Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.090 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:22:34
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: • 'Hof ontevreden over Balkenende'
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: • 'Hof ontevreden over Balkenende'  (gelezen 1920 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 28 December 2003, 12:40:45 »

• 'Hof ontevreden over Balkenende'

UTRECHT - 27/12/03 Aan het hof bestaat grote onvrede over de manier waarop minister-president Jan-Peter Balkenende de crisis rond prins Friso en Mabel Wisse Smit heeft aangepakt. Dat zeggen bekenden van het paar, volgens de Volkskrant.

De prins en zijn verloofde zouden 'verbijsterd' zijn dat de premier ze heeft neergezet als leugenaars. Het paar zou zich verraden voelen. Balkenende is voor een groot deel verantwoordelijk voor het schandaal, zo beweren de bronnen rond het hof.

Balkenende verklaarde op 10 oktober dat het paar de regering 'onvolledig en onjuist' heeft ingelicht. Daarom heeft de regering geen toestemmingswet voor het huwelijk ingediend. Volgens ingewijden zou Balkenende met zijn harde optreden eigen uitglijders hebben willen compenseren. Omdat de premier op vakantie is, is hij niet beschikbaar voor commentaar.
© Tiscali/Novum
===========

Ze hebben toch ook gelogen?  wat vinden jullie ervan?

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Mad Greek
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 30 December 2003, 12:01:22 »

Dat weet je niet of er gelogen is, en door wie. We zijn er niet bij geweest. Misschien was Balkenende van alles op de hoogte en heeft hij er misschien zelf voor gekozen om het te verzwijgen.

Vanavond weer die Peter R. de Vries met die Da Silva, ben benieuwd wat voor onzin er nu weer boven komt.  rolleyes  
Ronald
Forzona Member

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 30 December 2003, 12:42:39 »

Ik wordt soms een beetje moe van dat gel*l over hun.So what dat ze het met de Dominee heeft gedaan en gangster was.Omdat het een prins is val iedereen over hun heen.Misschien is die Balkenbrei wel helemaal fout geweest.Wie weet.Laat hun nu gelukkig zijn en de pers zich niet mee bemoeien. shutup  

-----------------------------------------------------------------
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.
En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks.

Homepagina van Ronald en Diane
Mad Greek
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 30 December 2003, 22:10:33 »

Klopt geen hol van die hele Da Silva  nee
Chiwa
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 30 December 2003, 22:15:17 »

Iedereen laat weleens een steek vallen.
behalve ik, ik brei niet.  :bigsmile:  
C130Hercules
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 03 Januari 2004, 11:44:21 »

Iedereen heeft een verleden, kijk naar het heden en de toekomst !!     :bank:  
Chiwa
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 08 Januari 2004, 13:58:28 »

Wat moet een mens zonder verleden?

Tenzij je - indachtig Einsteins wijze uitspraak - 'Tijd bestaat alleen omdat alles anders tegelijk zou gebeuren', op dezelfde dag zou worden geboren als je sterfdag.
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Januari 2004, 01:39:36 »

Ze zouden samen wel 2,5 miljoen euro extra op gaan strijken als reserve paar.
Wat die Mabel uitgespookt heeft maakt niet zo veel uit, waarschijnlijk niet eens zoveel.
Gaat er om dat er gelogen was en dan gaat alles draaien en er zullen vast vééél meer tips zijn gekomen maar niet bewezen geacht onder foto's oid.
Was ze gewoon open geweest daarin was er niets aan de hand geweest en hadden ze voor de rest van hun leven geld zat gehad. Nu moeten ze zich "behelpen" met enkel eigen inkomens.

Zo waren Pieter en Margriet ook reserve paar.
oke, ze hebben nog wel een mooi baantje gecreéerd voor de man en daar heeft ie zich best voor ingezet tussen de vakanties door.
Was tie niet met Margriet getrouwd had louis vast niet samen met hem gaan spelen. Is allemaal public relations geweest.
Ken um via Meinderd de Jong uit Zwolle (bekende organist en koorleider in die streek), ex collega (L komt uit Dalfsen) en op zo'n verjaarspartij hoor je dan wel eens wat andere geluiden  :fluiten:

Maar goed, twas wel leuk voor die man natuurlijk en vooral z'n moeder was heel trots  laughing  
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #8 Gepost op: 16 Januari 2004, 01:42:00 »

Owh sorry, die zijn het nog steeds denk ik? Geen "waren" dus.
Of is WA met z'n bimbo dat inmiddels.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaTV, Radio, Krant en andere mediaTopic: • 'Hof ontevreden over Balkenende'
Ga naar: