Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.090 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:21:20
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Formule 1 gewaarschuwd voor terreuraanslag
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Formule 1 gewaarschuwd voor terreuraanslag  (gelezen 771 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Gepost op: 24 December 2003, 11:44:43 »

Wat een maand geleden al gesuggereerd werd in de wandelgangen is nu helaas realiteit geworden: de Formule 1 mag haar ogen niet meer sluiten voor groeperingen die een terreuraanslag willen plegen bij een Grand Prix.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken van Bahrein heeft een waarschuweing laten uitgaan naar het Formula One Management van Bernie Ecclestone, met de mededeling dat het risico op aanslagen groot is tijdens de eerste Grand Prix.

Het blijft de laatste tijd namelijk erg onrustig in het Midden-Oosten. Vorige maand was er nog een bloedige aanslag in Riaad waarbij vele doden te betreuren waren. Ook was er een serie aanslagen in Istanbul, ondermeer gericht op een synagoge en de Engelse ambassade. Deze aanslagen worden vaak in het verband gebracht met het terreurnetwerk van Al-Qaeda, wat vooral aanslagen pleegt op westerse doelen.

Bernie Ecclestone maakte bekend dat het wat hem betreft niet zo'n vaart zal lopen. Hij zei geen enkele intentie te hebben om de Grand Prix niet te laten verrijden. De Grand Prix moet op 4 april plaatsvinden.

Bron: F1Crew.nl

cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 24 December 2003, 16:15:22 »

:shocked:    

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Enneavier
Forzona Member

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #2 Gepost op: 24 December 2003, 17:07:59 »

stomme moslims.  

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #3 Gepost op: 24 December 2003, 17:12:47 »

Hoho, niet de moslims over 1 racecircuit scheren he?

mesje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Die Hard

« Antwoord #4 Gepost op: 03 Januari 2004, 14:58:59 »

Stomme terroristen dan! Het is goed dat ze die waarschuwing geven, je kan niet voorzichtig genoeg zijn met die gekken. Maar het mag absoluut niet betekenen dat een F1 daardoor niet door kan gaan.  

Mad Greek
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 03 Januari 2004, 15:20:42 »

De F1 zal echt wel doorgaan. Alleen met extra beveiligingen. De Olympische Spelen gaan ook gewoon door. Terwijl dat juist een doel zou zijn om aanslagen te plegen.
Maar het gaat wel van kwaad tot erger  confused  
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Formule 1 gewaarschuwd voor terreuraanslag
Ga naar: