Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.089 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:13:16
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Olav Mol rond met SBS
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Olav Mol rond met SBS  (gelezen 1204 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Gepost op: 02 December 2003, 13:52:01 »

SBS Broadcasting heeft een driejarig contract gesloten met Olav Mol voor het verzorgen van het commentaar van de Formule 1-uitzendingen. Op de zaterdagmiddag geeft Olav Mol exclusief op SBS 6 live commentaar bij de kwalificatieraces en zondag becommentarieert hij de race.

De autosportjournalist uit de Vechtstreek verzorgt twaalf jaar het commentaar bij de Grands Prix. Dit jaar deed hij in Monaco zijn 200-ste Grand Prix. Met zijn enthousiaste commentaar maakte Mol Formule 1 populair bij een breed publiek. Sinds zijn debuut in 1992 slaagde hij erin om steeds meer kijkers te enthousiasmeren voor het Grand Prix-racen. Zo creëerde hij misschien wel het ideale podium voor het debuut van Jos Verstappen in 1994.

Voor het maken van de programma's rondom het Formule 1-spektakel is SBS Broadcasting onlangs een verbintenis aangegaan met Holland Media House. Dit productiebedrijf produceerde voor RTL Nederland jarenlang de Formule 1-uitzendingen. HMH maakt producties op onder andere het gebied van entertainment, infotainment, sport en docu-soap voor de Nederlandse markt.

In 2004 neemt SBS het voortouw in autosport en introduceert vanmiddag officieel haar nieuwe automerk: 'SBS Autosport'. SBS Autosport wordt het paraplumerk van SBS Broadcasting voor de gehele autosport-programmering. Programma's als 'Formule 1', 'De 6de versnelling' en 'Top Gear' zullen onder dit merk gaan vallen. Het merk staat voor spectaculaire en unieke content en zal in alle uitingen naar voren komen.

Van maart tot en met oktober 2004 zullen in totaal zeventien Grands Prix bij SBS 6 te zien zijn. Ook zijn op de zaterdag van elk race-weekend de spectaculaire kwalificaties rechtstreeks en zonder onderbreking te volgen. Daarnaast zal SBS 6 in de voor,- en nabeschouwingen met eigen reportages vanaf de circuits komen. Verder wordt, elke vrijdagavond, in het programma 'Formule 1 Magazine' bij Veronica, uitgebreid ingegaan op de trainingen, achtergronden, de nieuwtjes uit de pitstraat, het circuit van dat weekend en veel informatie over de Nederlandse inbreng in 's werelds snelste race-klasse.

Bron: Formule1.nl

cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 02 December 2003, 14:03:25 »

Da's goed nieuws in ieder geval..
Want F1 zou niet zo leuk meer zijn zonder Olav..   applaus  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #2 Gepost op: 02 December 2003, 18:37:52 »

Als sbs6 het echt gaat uitzenden dan kunnen wij het in ieder geval ook zien!  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #3 Gepost op: 03 December 2003, 10:30:47 »

Op Veronica komt vrijdag's een magazine (nieuws, samenvatting + vrijdagkwalificatie of tests)

Op SBS komen kwalificatie en race (zonder reclames!!!)

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #4 Gepost op: 03 December 2003, 13:42:21 »

Jordan is de eerstvolgende optie...

Enneavier
Forzona Member

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #5 Gepost op: 05 December 2003, 01:49:46 »

en geen reclame meer had ik ergens gelezen he?

ow jah.. hierboven..   :fluiten:  

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
C130Hercules
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 18 December 2003, 17:01:14 »

Las ik nou net dat Hans Kraaij de studio presentator word, als dat geen lache word begint ie dan ook zo irri. met zijn hoofd te schudden na een o zo lollige vraag????.  Nee he zoveel andere dan die Kraay!!!! bloos  
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #7 Gepost op: 18 December 2003, 17:07:42 »

Hans Kraay?..... nee he.. argh

welkom hier trouwens C130Hercules!    :)  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
C130Hercules
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 18 December 2003, 17:41:40 »

Thanks gr@n     :wavey:  
Enneavier
Forzona Member

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #9 Gepost op: 18 December 2003, 18:03:07 »

eeey welkom..

jah en hans kraai??  ach die is vast leuker voor het studio publiek dan die flauwe Henk van der Meyden..   bwaaah

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #10 Gepost op: 19 December 2003, 09:39:03 »

Kunnen ze beter Edward van Cuilenborg ofzo neerzetten...

Maar NEE! Geen Hans Kraaij! Als het echt zo is gaan we een boycot actie of mailactie houden!

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #11 Gepost op: 02 Januari 2004, 17:32:54 »

Ik had gelijk!

Citaat
‘Frisse’ Formule 1 bij SBS 6 in 2004

“Het gevoel is goed. De meerwaarde bij SBS 6 en Veronica is dat we er weer eens fris tegenaan kunnen kijken.” Dit zijn de woorden van Olav Mol na ondertekening van het contract bij zijn nieuwe baas SBS 6. Olav Mol neemt in ieder geval wel zijn vaste ploeg medewerkers mee naar SBS 6.

De opvolger van good old Ruud ter Weijden is ook bekend geworden. Edward van Cuilenborg zal de centrale presentatie gaan doen bij Formule 1 op SBS 6.

bron: Veronica Magazine
bron: F1Crew.nl

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #12 Gepost op: 08 Januari 2004, 14:35:07 »

Jack Plooij ook naar SBS

Eindelijk is er dan ook zekerheid gekomen voor Jack Plooij. De tandarts die de afgelopen 2 jaar de pitreports deed samen met Rick Winkelman is gisteren tot overeenstemming gekomen met de hoge bazen van SBS, dit meldt formule1.info.

Lange tijd was het onzeker of er dit jaar wel een pitreporter zou komen bij SBS. Op de website van SBS werd namelijk al gemeld dat beide pitreporters niet mee zouden gaan naar SBS. Dit blijkt dus niet waar, want Plooij heeft een 3-jarig contract gesloten bij de TV-zender.

"Ik mag mee’’ liet hij gisteren opgewekt weten. Helaas zal er tijdens de race geen camera zijn die Plooij z'n interviews vastlegt; daar is geen geld voor. Het zou anders te duur worden.

Bron: F1Crew.nl

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #13 Gepost op: 08 Januari 2004, 18:07:39 »

Mmmm jammer van die camera ( ik wil me wel opofferen met m'n eigen camera  :D ), maar ben blij dat hij ook meegaat anders is dat zooitje niet compleet. ;)

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Olav Mol rond met SBS
Ga naar: