Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.089 aantal berichten in 2.022 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

22 Mei 2012, 11:03:47
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Racereport verlaat!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Racereport verlaat!  (gelezen 795 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
mesje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Die Hard

« Gepost op: 21 November 2003, 23:05:44 »

21 / 11 / 2003 17:43 / Raceplanet.Net
Nieuws over Jos op komst?[/size]

Het blad RaceReport meldt dat het zijn verschijningsdatum een week heeft uitgesteld door mogelijk Verstappen-nieuws volgende week. Het blad ontkent van concrete ontwikkelingen te weten, maar het uitstel van de verschijningsdatum is wel de zoveelste aanwijzing dat er een snelle afronding van de onderhandelingen met een team te verwachten valt. Met Jos Verstappen als ‘vaste medewerker’, zit RaceReport natuurlijk dicht op het vuur.

Hoofdredacteur Rick Winkelman van RaceReport in een reactie: “De reden dat we het blad een week hebben verlaat is eigenlijk heel simpel. Met een week extra tijd, kunnen wij meer nieuws brengen. De nieuwe RaceReport zal dan ook zeker volgende week woensdag uitkomen. Dit heeft verder niets te maken met een aankondiging van een team. Als er voor die tijd nog een deal tot stand komt dan zullen we die zeker meenemen in het blad, maar als dat niet gaat gebeuren dan ligt het blad sowieso in de winkel.”

Sinds de aankondiging dat Juan Pablo Montoya naar McLaren verhuist in 2005, is de geruchtenmolen over een mogelijke stoelendans in 2004 weer aanzienlijk toegenomen. Vandaag nog gaf Mark Webber toe dat zijn management praat met het team van Frank Williams.

Alle tekenen wijzen er inmiddels wel op dat Jos steeds serieuzer in gesprek is met Jaguar over een zitje voor komend jaar. De sponsors in het Verstappen-kamp geven de voorkeur aan ‘de groenen’ en ook Verstappen zelf heeft meermalen de voorkeur voor het team uit Milton Keynes uitgesproken.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 21 November 2003, 23:07:01 »

Dat zou geweldig zijn..   duimen  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #2 Gepost op: 21 November 2003, 23:13:58 »

Het lijkt mij nu het meest logisch als hij naar Jaguar gaat. Want als Webber in 2005 vertrekt, dan missen ze een ervaren man. Jos was al beter als Wilson en hij neemt ook nog eens geld mee, dus dat moet eigenlijk wel goed zitten.  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 21 November 2003, 23:24:28 »

Citaat
Het lijkt mij nu het meest logisch als hij naar Jaguar gaat. Want als Webber in 2005 vertrekt, dan missen ze een ervaren man. Jos was al beter als Wilson en hij neemt ook nog eens geld mee, dus dat moet eigenlijk wel goed zitten.
Ik zou het geweldig vinden als hij nog een kans krijgt zichzelf te bewijzen..  applaus  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #4 Gepost op: 22 November 2003, 12:56:32 »

Eerst zien, dan...

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #5 Gepost op: 23 November 2003, 02:40:10 »

Ja ja, Pucco!!  :P  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #6 Gepost op: 25 November 2003, 10:19:54 »

Verstappen dicht bij deal met Jaguar?

Wekenlang is het rustig rond Jos Verstappen en plotseling laait de geruchtenstroom rond de Nederlander in alle hevigheid op. Sommige bronnen suggereren zelfs dat hij reeds heeft getekend. Bij Jaguar. De Franse website GP 2003 meldt dat RaceReport het nieuws deze week zal onthullen.

RaceReport ligt een week later dan gepland in de winkels. Een indicatie dat het blad deze week met een primeur komt? RaceReport had hier goede hoop op, maar kan nog niets onthullen. Vanuit Engeland ontkent ook Jaguar de berichten hardnekkig. Tegenover F1Racing.net verklaart een woordvoerster dat het gerucht dat Jos Verstappen al heeft getekend niet waar is. "We gaan eerst Christian Klien en Townsend Bell testen in Valencia. Tot die tijd wordt er niks besloten."

Jaguar houdt alle opties open sinds frisdrankengigant Red Bull op het toneel is verschenen. Het Oostenrijkse bedrijf wil landgenoot Klien races zien rijden en heeft voor de Amerikaan Bell de positie van derde rijder in gedachten. Amerika is namelijk een belangrijke afzetmarkt voor Red Bull.

In het andere Formule 1-blad van Nederland, Formule 1, erkent Huub Rothengatter dat Red Bull de sleutel is. "Als Red Bull instapt, dan doen ze dat groots, voor meerdere jaren, voor meer geld en dan zijn wij klaar."

Maar misschien ziet Red Bull ook in dat Klien nog een jaar moet rijpen. In dat scenario wordt Klien derde rijder en kan hij op de vrijdagen de circuits leren kennen. Red Bull zal dan pas in 2005 groots instappen. In het leerjaar voor Klien haalt Jaguar Jos Verstappen als teamgenoot van Mark Webber. Daarmee pakt het team ook het sponsorbudget van Verstappen (naar verluidt 10 miljoen euro). Bovendien moet Verstappen in staat worden geacht Jaguar naar een hoger niveau te brengen.

Een jaar later vertrekt Webber naar Williams, wordt Verstappen de nummer één bij Jaguar en kan Klien doorschuiven als tweede rijder.

Of wordt het toch Jordan? Het is toch om gestoord van te worden. Maar dat overkomt Jos Verstappen niet meer. In het blad Formule 1 zegt hij daarover: "Het komt zoals het komt. En als het Formule 1 is, is het prima. Zo niet dan is het volgend jaar wat anders? Racen kan tenslotte overal."

Bron: RTLGrandPrix

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #7 Gepost op: 26 November 2003, 17:20:12 »

Nou de Racereport is binnen, maar nog geen nieuws over Jos.
Wel is daarin bevestigd dat het uitstel inderdaad te maken had, met het feit dat de redactie nieuws verwachtte. Maar helaas.
Bij Jaguar heeft Jos concurrentie van Alexander Wurz (nu nog testrijder bij McLaren) en Christian Klien (gesponsord door Red Bull). Verder zou Jos ook nog bij Jordan terecht kunnen.
In elk geval weten we het uiterlijk 18 januari 2004, want dan presenteert Jaguar de auto voor 2004.

Oeps, vergeten uit te loggen. Hussie.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Racereport verlaat!
Ga naar: