semmeke
Forzona Member
|
 |
« Gepost op: 05 November 2003, 12:00:32 » |
|
Antwoord op de vraag 'wie bent u???' : Noem me maar Semmeke en zeg maar jij hoor. :wavey: Ik kom hier eens kijken of het hier gezellig is. Denk van wel maar ja moet dat nog ff aan den lijve ondervinden. :proost: Heb gezien dat echt voorstellen eigenlijk niet nodig is, want wie doet dat nog tegenwoordig. Dus mocht je wat willen willen weten vraag maar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 05 November 2003, 12:01:34 » |
|
m/j of m/v? Anders weet ik niet of het bloemen of sigaren moeten worden. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 05 November 2003, 12:04:01 » |
|
Halloooo Semmeke :wavey:
Welkom op Forzona, en inderdaad willen we graag weten of je mannetje of vrouwtje bent. ;)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Lonny
Gast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 05 November 2003, 12:17:37 » |
|
Welkom hoor en ik denk dat je het wel naar je zin zult hebben hier..
Ben ook wel benieuwd hoe je hier terecht gekomen bent ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 05 November 2003, 12:18:06 » |
|
Welkom Semmeke :bloem:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 05 November 2003, 12:26:10 » |
|
Doe dan maar een bosje bloemen en ik ben hier terecht gekomen via het stemmen op topforum. Was daar aan het stemmen op de panrijders en kwam jullie daar tegen. En nieuwschierig als ik ben moest en zou ik hier dus ff kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 05 November 2003, 12:28:10 » |
|
Hé, motorrijders worden hier hoog gewaardeerd.  Extra mooie bloemetjes dus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 05 November 2003, 12:29:48 » |
|
Doe dan maar een bosje bloemen en ik ben hier terecht gekomen via het stemmen op topforum. Was daar aan het stemmen op de panrijders en kwam jullie daar tegen. En nieuwschierig als ik ben moest en zou ik hier dus ff kijken. Kom je uit Belgie ?? :) Moeten we uit gaan kijken met de moppen.. ook een bloemetje van mij.. :bloem: (En Chiwa... niet overdrijven hoor) :clown:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 05 November 2003, 12:34:17 » |
|
Dank je wel, als ik maar vazen genoeg heb. Kom niet uit den bels hoor, woon er wel naast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 05 November 2003, 12:36:43 » |
|
Aladin woont ook al met één been in België. Vreemde vogels die motorliefhebbers. Ondertussen ben ik zelf gelukkig genezen en rijd weer dagelijks op vier wielen. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 05 November 2003, 12:43:34 » |
|
Aladin woont ook al met één been in België. Vreemde vogels die motorliefhebbers. Ondertussen ben ik zelf gelukkig genezen en rijd weer dagelijks op vier wielen. :bigsmile: Mag hopen dat het nog lang duurt voor ik genees van het motorvirus, ben pas in mei definitief besmet geraakt en is het virus sinds begin okt zichtbaar op mijn rijbewijs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 05 November 2003, 12:47:16 » |
|
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chiwa
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 05 November 2003, 12:47:20 » |
|
Mijn rijbewijs is al heel oud. Ook het bovenste deel dus. Maar ondertussen zijn ook m'n knieën wat verouderd. Daar zit hem de kneep; maar ik weet hoe fijn het is. Dus laat je door mijn ouderdom niet afschrikken en geniet ervan met volle teugen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 05 November 2003, 12:52:30 » |
|
Mag hopen dat het nog lang duurt voor ik genees van het motorvirus, ben pas in mei definitief besmet geraakt en is het virus sinds begin okt zichtbaar op mijn rijbewijs. Geniet ervan Semmeke. :fietsen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 05 November 2003, 12:57:40 » |
|
Ach, wat is oud, kan mezelf niet echt oud noemen maar ben ook geen broekkie meer, hopelijk zit ik nu in het midden.
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik mijn mailadres onzichtbaar maak, want daar kan ik niet helemaal uitkomen. Ik ben niet blond maar wel heel erg links.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 05 November 2003, 12:59:58 » |
|
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik mijn mailadres onzichtbaar maak, want daar kan ik niet helemaal uitkomen. Ik ben niet blond maar wel heel erg links. Je bedoeld wat hier onder je berichten staat??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 05 November 2003, 13:03:16 » |
|
Stond dus.. ik heb het even voor je gedaan.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 05 November 2003, 13:09:38 » |
|
Bedankt cybergran.
Ik dacht al 'ik zou toch zweren dat ik het heb zien staan'. Begon al te twijfelen aan mijn geestelijke gesteldheid of te geloven in spoken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 05 November 2003, 13:11:36 » |
|
Bedankt cybergran.
Ik dacht al 'ik zou toch zweren dat ik het heb zien staan'. Begon al te twijfelen aan mijn geestelijke gesteldheid of te geloven in spoken. graag gedaan.. :) Het staat er inderdaad, dus er is niks mis met je.. ;) en spoken doen we hier heel af en toe s'nachts...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 05 November 2003, 14:01:44 » |
|
welkom Semmeke
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 05 November 2003, 15:37:02 » |
|
Welkom! Rienk zal vast geinteresseerd zijn in extra motorliefhebbers!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 05 November 2003, 16:32:20 » |
|
Welkom! Rienk zal vast geinteresseerd zijn in extra motorliefhebbers! En wat denk je van Aladin en Trolly?? :fietsen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 05 November 2003, 22:13:10 » |
|
yep ik ben vast niet de enige...
ennuh hoe meer motorrijders hoe meer fun :fietsen:
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 05 November 2003, 22:45:04 » |
|
Veel tik plezier hier, Semmeke!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 05 November 2003, 23:07:14 » |
|
Maare Semmeke, je bent met de Baas getrouwd, vertel eens :P En je moet geen geheimen onthullen, maar wij lullen niets door hoor hier :bigsmile: Heb je ook kinders??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|