Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 01 September 2003, 22:39:55 » |
|
Wie speelt er (behalve ik) weleens een RPG?
Bijvoorbeeld ADnD of MERP???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 September 2003, 17:52:21 » |
|
Niemand?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 02 September 2003, 18:27:05 » |
|
Ik weet niet eens wat het is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 02 September 2003, 19:57:17 » |
|
Ik weet het ook niet
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 September 2003, 12:26:01 » |
|
Je hebt het me pas uitgelegd en laten zien. De winter staat voor de deur, dus ik heb wel weer tijd voor en zin in winternetten, lekker gamen. Ik ga ook eens een poging wagen, dan kan ik er in ieder geval ook over meepraten en misschien volgen er dan meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 September 2003, 17:10:41 » |
|
Veel suc6 alvast!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 September 2003, 12:10:00 » |
|
Zijn er sites waar je een volledige game kunt downloaden en spelen? Of moet ik even naar de winkel om een cd-rommetje te kopen? En welke is dan het leukst? (Voor meisjes zoals ik?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 16 September 2003, 12:11:39 » |
|
Grmbl... Ik had het je toch uitgelegd? Echte RPG's speel je niet op de pc...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 17 September 2003, 14:45:39 » |
|
Nou zeg! Ik vind van wel. Hoe kan ik nou ooit mensen vinden die met mij willen spelen? Volgens mij alleen online.
Nou ja, ik zoek wel effe. Rij ik wel even langs de winkel waar ze me kunnen helpen. Ben ik weer zoet deze winter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 September 2003, 09:34:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 September 2003, 22:40:18 » |
|
Tja, als ik dat zo lees denk ik dat de kindjes op mijn werk het ook ongeveer zo doen: "Dan was jij de politie en dan ben ik de boef en dan moet jij op mij schieten en dan schiet ik terug." Maar dan voor grote mensen... Is leuk, en ik ben jaloers dat jij het allemaal zo lekker aan de gang hebt, maar ik zoek wel lekker naar online RPGames. Die ik heerlijk in mijn eentje op mijn knusse kamertje op eenzame avonden op mijn pctje kan spelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 19 September 2003, 09:57:08 » |
|
Ultima online is er 1... Er is nog ziets dat best cool schijnt te zijn... Vraag anders ff op http://www.rpgzone.nl wat goed is om online via de pc te spelen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 September 2003, 22:23:16 » |
|
Thanks! Jij ook altijd met je geweldige links!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 04 Oktober 2003, 02:49:34 » |
|
Tibia. Da's pas leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 Januari 2004, 15:44:01 » |
|
Ik zal er dan maar eindelijk voor uitkomen :P ik zag je laatst weer LOTR-lover vragen. Kvind RPG´s zoals zelda en secrets of mana vet. Kheb zelf nu een nintendo met beide zelda spellen kheb de zelda op de gamecube ook al uitgespeeld. Voor de rest niet veel gespeeld de laatste tijd dit komt vooral omdat mijn console wat aan de oude kant begint te worden. Ben nu op de nintendo bezig met banjo Kazooie, is meer een puzzelspel dan RPG maar wel lachen :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 19 Januari 2004, 16:34:40 » |
|
Ok, jij speelt dus ook RPG's op de computer...
Nog mensen die pen&paper RPG's spelen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 19 Januari 2004, 16:36:33 » |
|
mijn zus haar ex vriend en zij zelf heeft dat ook een tijdje gespeeld. een spel met waarvoor je eerst zelf een heel verhaal moest bedenken. volgens my dungeons and dragons maar ik zelf speel het niet lijkt me wel leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Januari 2004, 16:45:33 » |
|
Dungeons and Dragons is daar inderdaad een voorbeeld van! Dat speel ik dus vaak, maar dan heet het MERP. Middle Earth Role Playing.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 19 Januari 2004, 16:50:32 » |
|
dat kan je niet alleen spelen toch? en dat is het voordeel van gameconsoles daar kan het wel :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 19 Januari 2004, 17:43:30 » |
|
Nee, je hebt een spelleider en minimaal 1 á 2 spelers nodig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zart numenor
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 23 Januari 2004, 22:43:21 » |
|
als niemand weet wat een roleplaying game is moet ik het dan uitleggen? ok dan!. eigenlijk is roleplaying game niets anders dan vluchten in een werels die je beter bevalt, waar je doen en laten kunt wat je wilt en dat het een geweldig fenomeen is. er is maar een die hier bepaalt en dat ben jij!!!. De spelleider reageert. en je maakt de mooiste avonturen mee die je in je stoutste dromen nog niet verwacht!!! vraag mij ik praat over ervaring!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 Januari 2004, 22:50:29 » |
|
Zo te lezen zijn hier liefhebbers genoeg..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
C130Hercules
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 23 Januari 2004, 23:43:00 » |
|
als niemand weet wat een roleplaying game is moet ik het dan uitleggen? ok dan!. eigenlijk is roleplaying game niets anders dan vluchten in een werels die je beter bevalt, waar je doen en laten kunt wat je wilt en dat het een geweldig fenomeen is. er is maar een die hier bepaalt en dat ben jij!!!. De spelleider reageert. en je maakt de mooiste avonturen mee die je in je stoutste dromen nog niet verwacht!!! vraag mij ik praat over ervaring! Word dat in een koffie shop gespeeld ???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Januari 2004, 11:11:11 » |
|
Dan kan, C130... Maar het kan overal!
Het is heel simpel. Jij creert een character van een bepaald ras, met een bepaald beroep. Verder is er bekend hoeveel je weegt, wat je lengte is en wat je leeftijd is en meer van dat soort dingen. Daarna ga je een aantal keer gooien met dobbelstenen (0-20 tot 0-100), en die waardes kun je dan verdelen over een aantal karaktereigenschappen zoals: intelligentie, kracht, voorkomen, uiterlijk, intuitie, etc.
Daarna ga je nog bepalen welke items, kleding en wapens je hebt en welke vaardigheden je bezit. Ook wordt er bekeken of je magie kunt uitoefenen en in welke vorm dat is.
Een spelleider heeft een avontuur voorbereid en laat een party van bijvoorbeeld 4 characters dat avontuur spelen. Je kunt zelf bedenken wat je in je beurten doet, maar de spelleider zal je wel enigzins het verhaal in sturen. Naarmate het verhaal vordert wordt je character steeds beter en leert nieuwe dingen.
Met die nieuw verworven eigenschappen kun je weer andere avonturen aan. Zo kun je onnoemelijk lang, een doorlopend verhaal spelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 01 Februari 2004, 12:11:27 » |
|
dat kan je niet alleen spelen toch? en dat is het voordeel van gameconsoles daar kan het wel :) Da's mijn probleem ook :tranen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 02 Februari 2004, 11:22:46 » |
|
Tsja, zijn er bij jou in de buurt geen spellenwinkels of fantasy-winkels waar je eens kan vragen? Er moeten in jouw woonplaats echt wel spelers zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 02 Februari 2004, 23:27:28 » |
|
Heb ik nooit iets van gemerkt. Er is wel een Startrek club in de buurt, ben ik ook nog lid van geweest toen ik trekkie was, tot ik erachter kwam dat ik geen trekkie ben. Ik wou vroeger altijd in het Archeon werken. Lijkt me nu nogsteeds leuk. Maar ik kan er eens wat meer aandacht aan gaan besteden en wie weet wat ik tegenkom. Er is in elk geval ook een club in de buurt die Magic tG speelt, maar dat trekt mij dus helemaal niet. Geldklopperij, al die kaartjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 03 Februari 2004, 11:06:15 » |
|
Magic is wel een leuk spelletje hoor...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jellow
Gast
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 03 Februari 2004, 11:12:27 » |
|
Een vriend van mij speelt zeer fanatiek magic, hij is er ook al mee in DL en een ver land geweest (indonesie ofzo) Kheb het zelf ook een tijdje gespeeld maar het begon te veel geld te kosten :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 03 Februari 2004, 23:54:17 » |
|
maar het begon te veel geld te kosten :) Dat bedoel ik.... Ik heb ook geen geldboom in mijn tuin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 08 Februari 2004, 02:35:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 08 Februari 2004, 12:35:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 08 Februari 2004, 12:39:31 » |
|
Heb je al gepost. hier dus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 08 Februari 2004, 12:50:15 » |
|
Ja, ik noem 'm hier ook nog maar ff...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 15 Februari 2004, 20:56:42 » |
|
Ik heb vandaag een staf gemaakt. Om lekker mee te heuten in Overpelt. En ik heb materiaal meegekregen voor een knots. De staf is nog niet af, want er moeten nog een paar lagen latex op. Maar hij is nu al heel mooi. Helaas moet ie verplicht in de kleuren van mijn character, maar de knots mag gewoon neutraal, in hout met metaal zeg maar. Dus die kan ik dan ook gebruiken voor andere doeleinden, zoals figureren als orc, maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 18 Maart 2004, 23:29:12 » |
|
Morgenochtend vertrek ik dus. Het is mijn eerste keer Live Action Role Playing. Ik ben echt wel een beetje zenuwachtig, want ik kreeg een hele stapel boekjes met spelregels en de geschiedenis van de plek waar het zich afspeelt en ik heb nog niet genoeg tijd gehad om alles te lezen, het is echt veel en ik heb er al zeer veel tijd ingestoken, maar het is te kort dag. In plaats van speler mag ik figurant zijn. Dat is ideaal om het te leren, zo schijnt het. Nu heb ik dus 6 rollen te spelen in drie dagen tijd. Elk van een half uur en dan steeds herhalen. Zometeen voordat ik ga slapen neem ik de rollen nog een keer door. Als ik terugkom zondagavond zal ik wel vertellen hoe het was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 19 Maart 2004, 10:10:14 » |
|
Waar ga je heen en wat ga je precies doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 29 Maart 2004, 23:07:38 » |
|
Ik ben naar Overpelt geweest. Het was superleuk. We speelden 6 tijd slots. Eerst in volgorde, maar toen de goodies er eenmaal uit waren gegeven gingen we gewoon de leukste slots herhalen. We hadden echt lol. Ik heb heel wat vrienden gemaakt daar. Vandaar dat ik het ook de hele week al zo druk heb dat ik niet meer op Forzona was geweest. Ik moest de regels nog een beetje leren, want het was te kort dag om alles te weten, en ik heb leren zwaardvechten. Dat is echt leuk, ik zat onder de blauwe plekken. Vooral doodliggen en geloot worden is leuk. Vooral als ze je puntoren gaan afsnijden. En ik heb ook iemand gedood, die baalde wel als een stekker, want hij moest dus een nieuwe character gaan verzinnen om mee te spelen. Voor mijn verjaardag kreeg ik het handboek voor D&D, inclusief van iedereen les. Binnenkort ga ik dat dus ook spelen. Ik heb ook gelijk maar even reclame gemaakt voor je vereniging Puc. En met zoveel nieuwe dingen te leren komt er van Feist lezen ook weer even nix, maar mijn super boekenkast met ladder staat netjes in elkaar gemonteerd en ingericht, dus nu zijn de boeken deel van mijn interieur geworden. Is mijn leven wel bijna compleet als ik zo om me heen kijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 30 Maart 2004, 14:08:45 » |
|
Zozo, je hebt het naar je zin gehad! Leuk om te horen. Alhoewel je met nogal wat termen smijt die ik ook niet ken!
Op wat voor manier heb je m'n vereniging gepromoot?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 04 April 2004, 16:43:49 » |
|
Er lopen daar veel gasten rond die table tops spelen enzo, dus ik heb de link een paar keer genoemd.
Ik speel nu FFCC op de cube. Echt gaaf. Om multiplayer te spelen heb je wel een gba nodig om je persoonlijke gegevens in te zien, maar die heb ik ook gelijk maar gekocht. Het is echt verslavend. Final Fantasy roeleert de pan uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 05 April 2004, 18:07:58 » |
|
Table tops? Pen & Paper RPG's draait onze vereniging vooral om.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 05 April 2004, 19:16:05 » |
|
Ja, ik wil niet mensen in hokjes gaan plaatsen enzo, maar het soort types dat daar rondliep waren allemaal heel erg geinteresseerd naar de site.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 03 Maart 2006, 20:51:34 » |
|
Grmbl... Ik had het je toch uitgelegd? Echte RPG's speel je niet op de pc... Dungeons and Dragons is sinds gisteren ook online te spelen. :lekkerpuh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 03 Maart 2006, 21:07:43 » |
|
Ja, maar da's dan ook weer anders... Zal wel weer op Final Fantasy of WoW lijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 05 Maart 2006, 11:52:01 » |
|
Ik weet het niet. Ik zal het binnenkort wel zien, want we hebben het spel besteld en Mark gaat het spelen. Dan moet hij me maar uitleggen wat het grote verschil is tussen D & D en D & D online. Natuurlijk kun je met gewone D&D veel meer "natuurlijk" reageren en online is alles ingeprogrameerd. Volgens mij is het niet echt een spel voor mij omdat het te uitgebreid is en dan moet je op teveel dingen letten, dan zou ik er dus met mijn gedachten veel meer bij moeten zijn (concentreren heet dat) en dat is niet wat ik zoek in een ontspannend spelletje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 05 Maart 2006, 12:07:40 » |
|
Had ik al gezegd dat ik binnenkort zelf gamemaster wordt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 05 Maart 2006, 13:42:58 » |
|
Vertel, vertel, vertel!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 05 Maart 2006, 13:46:12 » |
|
Ik ben een avontuur aan 't schrijven. En dat moet ik dus binnenkort gaan spelen. Moet ik natuurlijk wel spelers hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 06 Maart 2006, 20:18:47 » |
|
Zo'n avontuur van: Je loopt langs een muur en je kunt er niet overheen kijken. Je hoort wel geluiden aan de andere kant, waarschijnlijk zijn het orcs.
Dan cast iemand een zweefspreuk en gaat omhoog en kijkt over de muur...
Er brand een groot vuur, de orcs gooien olie op het vuur...
Hoe weten we dat het olie is?
Er staat "olie" op de kan die de orc in zijn hand houdt...
Of snap ik het nu helemaal verkeerd en gaat het heel anders?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 07 Maart 2006, 09:44:11 » |
|
Ehm, zo zou het kunnen...
Mijn avontuur speelt zich (uiteraard) af in Middle-Earth, de wereld van LotR.
In Zuid-Gondor, langs de Anduin ligt het plaatsje Bar-en-Tinnen, en daar gebeuren vreemde dingen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 14 Maart 2006, 21:20:11 » |
|
Afgelopen zaterdag het avontuur dat ik tot dan toe had, geplaytest met een paar spelers. Ze waren erg enthousiast!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 27 Maart 2006, 00:11:53 » |
|
Gaaf! Een rijke fantasie hebben is leuk, maar er iets mee kunnen doen en het delen is echt geweldig! Roleplay neemt je even helemaal weg van je eigen wereld en je vergeet lekker alles om je heen, zo kun je er weer even tegen, vind ik altijd. Verbeter de wereld, begin bij je fantasie. Komend weekend zitten de vrienden van Mark ook weer hier in huis met hun spannende vervolgverhaal met een wizzard, een bard en een dwerg met goudkoorts... Word weer lachen en stiekem meeluisteren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 27 Maart 2006, 08:07:54 » |
|
Maken zij ook logs? Lijkt me leuk om eens te lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firise
Gast
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 29 Maart 2006, 10:26:50 » |
|
Nee, helaas. Dat doen ze niet. De GM heeft een groot boek en daar schrijft hij alles in wat hij verzint. Gewoon pen en papier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 02 April 2006, 17:45:37 » |
|
Word er nog een "hoorspel" van gemaakt ?!
|
|
|
|
|
|
Het riet buigt, maar breekt niet
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 02 April 2006, 20:08:08 » |
|
Ehm, hoorspel???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Just_Eri
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 10 April 2006, 16:44:16 » |
|
Kspeel nu al bijna 3,5 jaar tibia. Dat spel is gwn verslavend. Erg Leuk. Ziet er als je voor het eerst kijkt heel nep uit. But dont let the look fool you :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 10 April 2006, 19:22:20 » |
|
Kspeel nu al bijna 3,5 jaar tibia. Dat spel is gwn verslavend. Erg Leuk. Ziet er als je voor het eerst kijkt heel nep uit. But dont let the look fool you :P Een computer-(MMO)RPG?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Just_Eri
Forzona Member
|