mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Gepost op: 11 Mei 2003, 20:03:07 » |
|
Ik geniet steeds meer van het internet. Bijna alles kan je vinden! Maar wat ik op dit moment toch wel heel wonderbaarlijk vind, is dat je sommige plekken van de wereld met een webcam kan bekijken en dat die webcam dan soms ook nog zelf te besturen is. Dus je zit hier lekker achter je puter op die knoppies te drukken en ergens anders op de aardbol gaat er een camera bewegen. Gek idee eigenlijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Mei 2003, 20:15:36 » |
|
Leuk is dat .. die je zelf kunt bewegen heb ik nog niet gevonden. Maar op Timessquare in NewYork is het momenteel ook erg druk.. :bigsmile: http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Mei 2003, 20:31:58 » |
|
Deze kan dat bijvoorbeeld!! Niet allemaal tegelijk!!  Het is inderdaad erg druk in New York!! Jeetje kennen ze daar gen zondagsrust ofzo? ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Mei 2003, 20:40:08 » |
|
leuk is dat.. :bigsmile: ga je even mee naar Groningen?? Kermis op de grote markt. :P http://www.exceptionit.net/webcam/index.php
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Mei 2003, 20:45:30 » |
|
Ik moet  :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Mei 2003, 13:24:27 » |
|
http://www.amsterdam-webcams.com/Detailed/50.htmlWat slaapt deze Amsterdamse kat (nog) lekker.. :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Mei 2003, 17:23:47 » |
|
Mmmmmmm, volgens mij een dooie kat! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 Mei 2003, 19:15:03 » |
|
Mmmmmmm, volgens mij een dooie kat! ;) De cam refresht iedere minuut, en hij leeft absoluut.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 29 Mei 2003, 20:23:05 » |
|
Oh ja, nu zie ik het. HET LEEEEEEFT!! :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 29 Mei 2003, 21:58:45 » |
|
Als nu hier kijkt, zie je nog zo'n poesje!! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:20:28 » |
|
Registration code (if you have it) ; URL link(optional) when clicked ; Reglink opened in new frame? ; Name of new frame for reglink ; resolution (1-8) ; Delay between frames reload ; WebCam image location ; Statusbar message ; speed of fade (1 - 255) ; Progresive fading ("YES" or "NO") ; Optional image over applet ; Over image X offset ; Over image Y offset ; Memory deallocation delay ; Task priority (1..10) ; Min. milliseconds/frame for sync
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:21:47 » |
|
:huh: Zeg je nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:22:56 » |
|
dat is dat poesje van jou
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:26:54 » |
|
Zie jij die melding dan ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:48:48 » |
|
alweer offline?? :huh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:50:53 » |
|
Hij doet het toch? Hier wel! Nou oke, soms een hapering er tussendoor, maar ik zie toch degelijk iets. :uhh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:53:59 » |
|
Hij doet het toch? Hier wel! Nou oke, soms een hapering er tussendoor, maar ik zie toch degelijk iets. :uhh: Ik zie testbeeld, maar misschien komtie nog? ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:56:44 » |
|
En nu? Hij loopt idd niet helemaal lekker!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 29 Mei 2003, 22:58:05 » |
|
En nu? Hij loopt idd niet helemaal lekker! Nog steeds testbeeld..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 29 Mei 2003, 23:02:48 » |
|
Druk eens op F5, gran! Schermpje moet dan wel in beeld zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 Mei 2003, 23:31:10 » |
|
Heb ik al verschillende keren geprobeerd, maar niks.. :huh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Mei 2003, 23:31:47 » |
|
ik zie onder die tekst die ik hier net neerzette een klein balkje.. ik zie nog net dat mesje in een schots geruite stoel zit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Mei 2003, 23:51:58 » |
|
Strange!!!!!!! Wij zien het wel gewoon, maar hus moet er wel weer even aan sleutelen! Gelukkig was ik niet zo interressant vanavond! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 04 Juni 2003, 16:13:59 » |
|
Leuk om even een kijkje in Leeuwarden te nemen. :lookaround:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 04 Juni 2003, 16:29:24 » |
|
zal ik daar moren om 12.45 even naar jullie zwaaien? vergeet dan niet wat screen shots te maken  en gran bel me dan ff op mijn 06 :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 04 Juni 2003, 17:26:43 » |
|
Lijkt me leuk.. Maar af en toe draaid de camera een andere kant op, bij een brug waar terrasjes zijn. Ik heb daar ook gelopen toen ik met m'n schoondochter aan het winkelen was voor hun bruiloft. :P Morgen om 12.45 zal mij niet lukken, maar dan moeten we het een andere keer proberen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 04 Juni 2003, 23:30:27 » |
|
zal ik daar moren om 12.45 even naar jullie zwaaien? vergeet dan niet wat screen shots te maken  en gran bel me dan ff op mijn 06 :D Die webcam kun je nu ook zelf bedienen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 04 Juni 2003, 23:41:02 » |
|
Dat wilde ik ook gaan doen. Een tijd afspreken als wij in Edinburgh zijn! Daar weet ik ook nog wel een standje! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 04 Juni 2003, 23:49:40 » |
|
Dat wilde ik ook gaan doen. Een tijd afspreken als wij in Edinburgh zijn! Daar weet ik ook nog wel een standje! ;) Jaaaaaaa leuk... je weet m'n 06-nummer.. ;) standje?....... :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 05 Juni 2003, 00:26:11 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 05 Juni 2003, 20:04:41 » |
|
zal ik daar morgen om 12.45 even naar jullie zwaaien? vergeet dan niet wat screen shots te maken  en gran bel me dan ff op mijn 06 :D Die webcam kun je nu ook zelf bedienen..  Het is nu knap druk in Leeuwarden zeker koopavond. klik eens op Referers.. Forzona staat ook in de log.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 05 Juni 2003, 21:39:32 » |
|
haah ikzou er zo heen kunnen rijden..
ff kijken morgen middag ben ik vrij maar om 4 uur ben ik weer in de stad.. kunne we het dan nog wel een keer proberen. kom ik dus eerst hier nog wel ff checken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 05 Juni 2003, 23:45:22 » |
|
Ok...  Moet ik alleen even kijken of ik nog screenshots kan maken.. hoe ging het ook alweer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 05 Juni 2003, 23:53:38 » |
|
Rechts klikken en dan opslaan als! Een jpeg bestand dan, he! Snappie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 05 Juni 2003, 23:55:11 » |
|
Rechts klikken en dan opslaan als! Een jpeg bestand dan, he! Snappie? screenshots werkt anders dat weet ik nog wel, maar ik probeer wel even wat, en anders heb ik altijd mijn "persoonlijke helpdesk" nog.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 06 Juni 2003, 00:20:46 » |
|
Da's waar!! Handig he, zulke helpdesks!! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 06 Juni 2003, 00:26:52 » |
|
Da's waar!! Handig he, zulke helpdesks!! ;) Ja heerlijk.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 06 Juni 2003, 13:44:37 » |
|
Kom je nog op de webcam vanmiddag Rienk... dan zal ik een fotootje van je maken.. Of misschien vannacht, na de borrel van de zaak..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 06 Juni 2003, 13:48:33 » |
|
ik moet je o6 ff hebben.
dan bel ik je wel als ik daar sta en dan weet ik waar ik moet staan ongeveer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 06 Juni 2003, 13:50:27 » |
|
Ok, ik pb je wel ff.. ;)
Maar ik ben niet de hele middag thuis, er moeten ook nog boodschappen gedaan worden.. :huh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 06 Juni 2003, 13:55:11 » |
|
dat is jou probleem :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 06 Juni 2003, 13:57:12 » |
|
dat is jou probleem :D  da's helemaal waar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 06 Juni 2003, 16:06:03 » |
|
Kom je nog op de webcam vanmiddag Rienk... dan zal ik een fotootje van je maken..
Rienk op de webcam in Leeuwarden.. Kijk dat zijn nou leuke dingen.. :bigsmile: Zojuist heeft hij even naar me gezwaaid.. wel een mini-foto, maar goed te herkennen.. telefoon aan z'n oor, we hebben dus ook nog even gekletst.. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad Greek
Gast
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 06 Juni 2003, 16:26:01 » |
|
:bigsmile: Kijk das nou leuk. :wavey: hoi Rienk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 06 Juni 2003, 18:57:36 » |
|
Hee wat leuk! Hallo Rienk :wavey:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 10 Juni 2003, 13:28:41 » |
|
Op deze sites staan(bijna) alle webcams ter wereld.. :bigsmile: http://www.webcamplaza.net/http://www.123cam.com/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 25 Februari 2011, 14:50:10 » |
|
Ik heb net even gekeken of het hier op de markt druk is. http://www.omroepn.nl/html/webcam/niks te doen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 25 Februari 2011, 16:01:16 » |
|
dus we kunnen Cyber beladen met tassen nog een keer bespioneren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 25 Februari 2011, 17:51:45 » |
|
 Ik kom er zelden of nooit.. hubbie loopt iedere vrijdag wel een keer over de markt, maar da's meer om te kletsen dan om iets te kopen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|