geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Gepost op: 21 November 2011, 21:13:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 November 2011, 23:02:00 » |
|
Leuk Geje, dat je ook echt daadwerkelijk hebt meegedaan! En een paar nummers uit jouw lijst vind ik ook heel mooi! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 November 2011, 09:54:05 » |
|
hier idem dito, er zitten echt mooie nummers bij. Maar ik stem niet omdat ik geen keuze kan maken, ik vind veel mooi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 November 2011, 10:06:45 » |
|
keuze maken is inderdaad moeilijk. gisteren kwam Cat Stevens op de radio voorbij. die had ook in het rijtje niet misstaan. en zo zijn er meer. daarom heb ik eerst gekozen voor een artiest en vervolgens een nummer gezocht, maar het had even goed een ander nummer van betrokken artiest kunnen zijn. bijvoorbeeld testament van Boudewijn de Groot is ook een mooi nummer, maar op zich is het ook leuk om de avond weer een zetje te geven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 November 2011, 11:02:59 » |
|
 Leuk geje, veel van die nummers vind ik ook mooi/leuk... Pastorale is mijn favoriet!
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 November 2011, 16:31:40 » |
|
Het meeste is niet mijn smaak maar sommige kan ik wel waarderen. Wat ik persoonlijk nog steeds heel mooi vind.....Het Drop van Wim Sonneveld.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 November 2011, 16:34:46 » |
|
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 November 2011, 16:55:05 » |
|
owwww die is zo mooi, ik heb hem gelijk op mijn hyves gezet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 November 2011, 17:02:02 » |
|
Het Drop van Wim Sonneveld.
Had hij ook een Drop dan?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 November 2011, 17:08:14 » |
|
owwww die is zo mooi, ik heb hem gelijk op mijn hyves gezet  Ja he....die wil ik echt op mijn uitvaart hebben. Ik luister hem vaak en krijg iedere keer weer kippevel.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22 November 2011, 23:01:19 » |
|
Had hij ook een Drop dan? als Wim met zijn vriend uit ging rijden hadden ze ook een Drop voor de kar staan  overigens, tijdens het crematiedeel van de uitvaart van mijn schoonvader werd het Dorp gedraaid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 23 November 2011, 12:24:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 23 November 2011, 15:45:48 » |
|
Niet in de juiste volgorde, maar deze 15 heb ik eruit gehaald. Had er nog veel meer aan kunnen kruisen maar 15 is het maximum.
Dit is de lijst van Diane A Ha - Take on me Alice Cooper - How you gonna see me now Annie Lennox - Why Bay City Rollers - Saturday night Bee Gees - Words Bette Midler - The rose Billy Joel - Goodnight Saigon Bob Carlisle - Butterfly kisses Bon Jovi - Bed of roses U2 - One Valensia - Gaia Aerosmith - I don't want to miss a thing Barbra Streisand - Papa can you hear me? Lisa - Hallelujah Adele - Set Fire To The Rain voltooien
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 23 November 2011, 20:32:22 » |
|
leuk om in een kleine club als forzona al zoveel verschillende smaken te zien. ik ben nu naar het liedje van Dean Martin aan het luisteren. leuk, de muziek uit die tijd. niet zo drammerig als dat housse gebeuren van de laatste jaren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 23 November 2011, 21:34:38 » |
|
Heb ook ff gestemd. http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst/iERTrOmACa8Pv8p Dit is de lijst van Janet ABBA - Chiquitita Men At Work - Down under Metallica - Nothing else matters Olivia Newton John - Sam Moody Blues - Nights in white satin Anita Meyer - Why tell me why Klein Orkest - Over de muur Krezip - I would stay Twarres - Wèr bisto Peter Koelewijn - KL 204 (Als ik God was) Charlene - I've never been to me Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fall Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg John Denver - Calypso Weather Girls - It's raining men Dit zijn de vrije keuzes olivia newton john - changes maywood - circumstances agnetha faltskog - man leen jongewaard - op een mooie pinksterdag Rob de Nijs - Hilda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 24 November 2011, 10:26:48 » |
|
Leuk al die keuzes, wat is er toch veel mooie muziek gemaakt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 24 November 2011, 11:45:33 » |
|
grappig ook dat bijna niemand dezelfde nummers kiest. En ik kwam er gisteren achter dat ik helemaal niks heb gekozen van de Red Hot Chili Peppers. Bv under the bridge of How Long. Stomstomstom, die vind ik nog wel zo mooi, ik had nog wel willen ruilen, maar da's ook weer zo'n gedoe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 24 November 2011, 13:26:16 » |
|
Ohh die vrije keuzes heb ik over het hoofd gezien denk ik. Kan je dan gewoon artiesten en nummer invullen die niet in de lijst voorkomen die je mooi vindt?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 24 November 2011, 13:37:57 » |
|
Yep! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 24 November 2011, 13:55:24 » |
|
He ships..dan had ik er dus nog een rijtje van HIM bij kunnen zetten want die stonden uiteraard niet in de lijst!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 24 November 2011, 16:22:06 » |
|
Nou... ik stond al verbaasd dat die niet op je lijstje stond!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 24 November 2011, 23:58:43 » |
|
Ja,die had er absoluut bij moeten staan bij mij maar ja....nu dan maar een lijst met ander nummers die ik ook mooi vind, wat dat betreft is mijn smaak heel ruim.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 25 November 2011, 12:26:16 » |
|
ja, 't was nog best moeilijk he? Er zijn zoveel mooie liedjes dat ik d'r vast wel 100 kon noemen.
Wel gek trouwens dat ze een soort van 'voorgeprogrammeerde' lijst hebben waaruit je móét kiezen! Dan krijgen nummers die er niet opstaan veel minder kans. Zo is de lijst niet echt betrouwbaar, vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 25 November 2011, 13:10:54 » |
|
Nee daar heb je gelijk in maar misschien is die lijst uit eerdere keuzes van luisteraars al samen gesteld?
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 26 November 2011, 10:23:45 » |
|
En wederom Queen op de eerste plaats.  Bohemian Rhapsody van Queen is terug op de eerste plaats van de Top 2000 van Radio 2. Dat werd vrijdag om 20.00 uur bekend nadat Tweede Kamervoorzitter Gerdi Verbeet de stembus had gesloten.
De Eagles met Hotel California en Deep Purple met Child in Time staan op nummer 2 en 3. Ruim 3 miljoen luisteraars brachten hun stem uit. Vorig jaar stootte Hotel California van The Eagles Bohemian Rhapsody van Queen van de troon. Dat nummer prijkte jarenlang boven aan de lijst met liedjes van de afgelopen decennia. In 2005 stond Boudewijn de Groot met het nummer Avond bovenaan. (bron:Stentor)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|