cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 02 November 2011, 14:55:15 » |
|
wo 02 nov 2011, 13:22 Het wordt 20 graden!
van onze weerman SOEST - De temperaturen gaan deze eerste novemberweek naar ongekende hoogte. Donderdag en vrijdag worden in ons land maxima verwacht van 16 tot 20 graden!
Een nieuwe portie subtropische lucht komt in een zuidoostelijke stroming onze kant op. De lucht wordt aangevoerd tussen een hogedrukgebied boven Rusland en een lagedrukgebied over de Oceaan.
Het is donderdag en vrijdag bewolkt, maar ook de zon laat zich niet onbetuigd. Het zuidwesten is het meest gevoelig voor een druppel neerslag.
Zoals het er nu naar uitziet laat het mooie novemberweer zich niet snel verdringen. Er zit weinig beweging in de atmosfeer en op de langere termijn blijft het mogelijk tot half november fraai weer. Wel gaan de temperaturen dalen. De 15 tot 20 graden maken vanaf het weekeinde plaats voor temperaturen van 10 tot 15 graden. Maar vorst of sneeuw worden voorlopig niet verwacht.
Zuid-Europa treft het de komende dagen niet. In Spanje en Portugal gaan het stortregenen, in Noord-Italië is zelfs sneeuw niet uitgesloten.
Vorig jaar begon de Nederlandse winter al vroeg in november. Sneeuw en vorst bepaalden toen tot ver in december het weerbeeld. (bron:telegraaf) Dat zou ongekend zijn.  In Amerika staan ze er slechter voor. (foto's) http://totallycoolpix.com/2011/10/us-snowstorms/
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 November 2011, 16:55:33 » |
|
zou Willem ook al ingevroren zijn?
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 02 November 2011, 17:01:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 03 November 2011, 22:03:11 » |
|
waarom zouden we massaal naar het zuiden verhuizen? We hebben hier gewoon het perfecte weer! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 04 November 2011, 10:12:35 » |
|
Lange droge zomer.....uhhh ben je in de war met 1995 soms(uitroep teken doet het niet, word een = teken)
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 November 2011, 14:05:09 » |
|
Nee ben niks in de war hoor. Zelden een jaar gehad dat we zo vaak buiten in het zonnetje zaten. Met de ochtendkoffie en krant en lazen we dat ze elders in het land wegspoelden en schonken we maar een nieuw bakje in  Gister was het minder, had ik wel een vest aan, maar vandaag ook weer heerlijk weer. t-shirtje is weer genoeg om buiten te zijn. Mag alleen nog niks doen buiten de oefeningetjes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 November 2011, 15:13:40 » |
|
Nou hier in Gelderland dus andersom. Kan me niet heugen zo weinig buiten gezeten te hebben in de zomer maanden vanwege slecht weer.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 04 November 2011, 16:23:45 » |
|
Gek dat iedereen de mooie weken in het voorjaar vergeten is......... @Ali, kop op jongen, over een tijdje komt ook voor jou weer alles op z'n pootjes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 04 November 2011, 16:32:21 » |
|
Het voorjaar was zeker mooi en ben ik niet vergeten, maar had het meer over de zomer hier.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 04 November 2011, 17:09:18 » |
|
Gek dat iedereen de mooie weken in het voorjaar vergeten is......... @Ali, kop op jongen, over een tijdje komt ook voor jou weer alles op z'n pootjes  dank je  Maar het voorjaar had ik ook benoemd hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 04 November 2011, 17:57:38 » |
|
Vrijdag warmste vierde november ooit
AMSTERDAM - Vrijdag gaat de boeken in als de warmste vierde novemberdag ooit. In De Bilt is het kwik rond 13.15 uur opgelopen tot 17,8 graden.
Het oude record stamde uit 1994, toen het 17,7 graden werd op 4 november, meldt een woordvoerder van weeronline.nl.
Of het maandrecord eraan gaat, betwijfelt de zegsman. "Maar het is niet onmogelijk. Het kwik stijgt vermoedelijk nog met een paar tienden." De warmste novemberdag ooit was vooralsnog 3 november 2005, toen het 18,7 graden werd.
Tot nog toe is het vrijdag het warmst in het zuiden van Limburg. Daar heeft het kwik de 19,5 graden al aangetikt.
Het goede weer is te danken aan een zogenoemde slingerende straalstroom, waardoor warmte uit het zuiden naar Nederland komt. De komende dagen zakt de temperatuur wel weer even.
Zeer warm De wind draait naar het oosten tot noordoosten, waardoor de temperatuur daalt naar zo'n 12 graden. Eind volgende week stijgt de temperatuur echter waarschijnlijk weer wat naar ongeveer 15 graden.
Het is volgens de woordvoerder duidelijk zeer warm voor de tijd van het jaar. "We zitten nu zo'n 6 graden boven de normale temperatuur." 2011 was volgens hem al veel te warm en zonnig. "We gaan de top tien voor het warmste en de top tien voor het zonnigste jaar ooit zeker halen."(bron:nu.nl) Gek dat iedereen de mooie weken in het voorjaar vergeten is.........  ik niet hoor. Het was hier vanmiddag ook 18 graden. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 04 November 2011, 18:31:31 » |
|
Het was lekker buiten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 04 November 2011, 18:45:21 » |
|
2011 was volgens hem al veel te warm en zonnig. "We gaan de top tien voor het warmste en de top tien voor het zonnigste jaar ooit zeker halen
Hee en dan zou ik mij vergissen zeker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 04 November 2011, 19:06:37 » |
|
heerlijk was het vandaag he? Ik heb gewoon gezweet! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 04 November 2011, 19:33:57 » |
|
Ik heb het idd zowaar gewaagt om even op mijn zomer schoentjes een pakje bij de buren op te halen 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 05 November 2011, 12:02:16 » |
|
En nu de geitewollen sokken weer aan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 05 November 2011, 13:09:21 » |
|
Ik heb het idd zowaar gewaagt om even op mijn zomer schoentjes een pakje bij de buren op te halen  wel met warme winter make-up dan toch he? Vanmorgen uitgeslapen tot half negen. De zon deed al aardig z'n best door het gordijn en stap je er toch makkelijker uit dan wanneer het frisjes is. Dan draai je liever nog even behaaglijk om  Vanmiddag even klein stukkie rijden met BT. Wel op m'n brommertje natuurlijk, nog niet op een zware  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 05 November 2011, 15:03:20 » |
|
Goed bericht!! Veel plezier! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 05 November 2011, 20:19:27 » |
|
't was weer heerlijk vandaag he?  Ik hoorde trouwens dat het in Italië noodweer is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 05 November 2011, 20:31:57 » |
|
ja er zijn ook al doden gevallen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 05 November 2011, 20:40:00 » |
|
jeempie, echt? Dat had ik nog niet gehoord 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 05 November 2011, 21:22:13 » |
|
een vrouw en 2 kinderen, de vrouw is geplet tussen auto's en de kinderen schuilden ergens in een gebouw en zijn verdronken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 05 November 2011, 23:22:37 » |
|
wel met warme winter make-up dan toch he?
Nee hoor, ben tegenwoordig meestal Toos make-uploos 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 05 November 2011, 23:32:52 » |
|
een vrouw en 2 kinderen, de vrouw is geplet tussen auto's en de kinderen schuilden ergens in een gebouw en zijn verdronken  De kracht van water, vreselijk! http://www.zie.nl/video/algemeen/Doden-door-noodweer-in-Genua/m1fz030f4fgiVoor ons betere vooruitzichten. Zonnige 'nazomer' houdt aan
AMSTERDAM - Er lijkt voorlopig geen einde te komen aan het aanhoudende zachte en zonnige weer.
Maandag is er kans op enkele buien maar daarna is het opnieuw zonnig met temperaturen die ver boven de gemiddelde temperatuur in november uitstijgen. Dat zegt een woordvoerder van weeronline.nl.
In de afgelopen dagen tikte de temperatuur in het zuiden al bijna de twintig graden aan. Vrijdag ging de boeken in als de warmste vier november ooit. Het werd toen 17,8 graden in De Bilt.
In de komende week wordt het met 15 tot 16 graden iets frisser. "Maar dat is nog altijd ruim te warm voor de tijd van het jaar", aldus de woordvoerder. Normaal gesproken is het nu zo'n elf graden.
Winter Voorlopig is het nog lang geen tijd voor sneeuw en ijs. "De winter is nog ver te zoeken. Koude lucht moet van de Noordpool of uit het oosten komen, maar ook daar is het momenteel warm."
Als het zo doorgaat gaat vrijwel zeker het temperatuurrecord van november eraan, verwacht de woordvoerder. Het gemiddelde staat na vijf dagen op 13,4 graden, terwijl dat normaal rond de 6,7 graden ligt. Het huidige record stamt uit 1994 toen het gemiddeld 10,4 graden werd.(bron:nu.nl)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 07 November 2011, 10:35:13 » |
|
ook in Frankrijk zijn er overstromingen, net als Italië
2000 evacués door noodweer in Franse regio
Laatste update: 7 november 2011 09:10 info.
PARIJS - Zeker 2000 mensen zijn in het departement Var in het zuidoosten van Frankrijk geëvacueerd wegens het noodweer van de afgelopen dagen.
Dat heeft de Franse zender Europe 1 maandag gemeld op gezag van de autoriteiten.
De autoriteiten in Var lieten weten dat in 3 dagen tijd 200 tot 300 millimeter regen is gevallen. Meestal valt zo'n hoeveelheid in een periode van 3 maanden. Zeker 3300 mensen hebben geen elektriciteit.
Het zuiden van Frankrijk kampt met zware regenval en overstromingen. Rivieren zijn buiten hun oevers getreden en huizen en straten zijn ondergelopen. In het weekeinde is in het departement Hérault het lichaam van een 51-jarige man gevonden, nadat hij door het water was meegesleurd.
Ook in het noorden van Spanje zijn er problemen door het slechte weer. Het Spaanse persbureau Europa Press meldde dat in de plaats Hernani in de Spaans-Baskische provincie Guipúzcoa zeker 12 mensen door de politie uit hun huizen zijn gered. Door het buiten de oevers treden van een rivier was het water de huizen binnengelopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 07 November 2011, 10:40:14 » |
|
Ja het klimaat is behoorlijk van de wap de afgelopen jaren.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 07 November 2011, 10:46:43 » |
|
Er is zelfs een tropische storm voorspeld, maar ik geloof dat dat afgelopen nacht was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 07 November 2011, 10:52:30 » |
|
tis anders nu maar frisjes buiten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 07 November 2011, 10:53:38 » |
|
Nog wel, maar als het zonnetje doorkomt zal de temperatuur wel oplopen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 07 November 2011, 11:16:25 » |
|
Er staat idd momenteel een schrale wind buiten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 07 November 2011, 13:57:02 » |
|
koud en donker. auto's rijden de hele dag al met licht aan langs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 07 November 2011, 14:45:48 » |
|
Ik zit ook al de hele dag met het bureau lampje aan...bah echt van die saaie grijze dagen!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 07 November 2011, 15:07:44 » |
|
Ik heb nog wel wat was buiten gehangen, de grote stukken dan zoals handdoeken, maar ik denk dat het straks toch de droger nog in zal moeten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 07 November 2011, 23:01:52 » |
|
Ja dat droogt nu voor geen meter. Hier ook een mat buiten over de stoel gehangen waar Luna op geplast had maar dat word ook niets.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 10 November 2011, 11:12:40 » |
|
hier is 't grijs en fris. 't Ziet er wel wat saai uit buiten, maar toch vind ik dit wel een mooie aanloop naar de winter. 't Kan toch ook niet tot de kerstdagen 20 graden blijven!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 10 November 2011, 12:04:08 » |
|
Dat zou ook wel heel vreemd zijn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 10 November 2011, 12:51:28 » |
|
Inderdaad. We mogen al blij zijn dat het niet wekenlang regenachtig is. Want dat is wel vaker in de herfst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 10 November 2011, 13:09:03 » |
|
Voor achten scheen de zon al volop, wat een verschil met eergisteren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 10 November 2011, 14:33:43 » |
|
Toch maar eens overdenken om naar Zeeland te verhuizen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 05 December 2011, 10:23:15 » |
|
Heeft iemand al natte sneeuw gezien? Hier wel even een hagelbuitje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 05 December 2011, 10:29:07 » |
|
nu nog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 05 December 2011, 11:15:36 » |
|
nope bewolkt alhoewel minder grijs dan eerder op de dag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 05 December 2011, 11:23:15 » |
|
net was er een motbuitje, maar op dit moment is de zon weer aan het winnen. ik denk echter dat na de middag het vee weer vlug komt schuilen. het weer voelt niet vast aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 05 December 2011, 11:26:52 » |
|
nee inderdaad, het regent hier inmiddels
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 05 December 2011, 11:29:07 » |
|
herstel, het hagelt nu en niet zo'n beetje ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 05 December 2011, 11:57:16 » |
|
We hebben alles al gehad, regen, hagel en een zonnetje.. leuk voor de afwisseling. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 05 December 2011, 12:22:22 » |
|
tis herfst aan het worden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 05 December 2011, 13:22:54 » |
|
dat is dus net op tijd, over ruim twee weken is winter al aan de beurt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 05 December 2011, 13:45:36 » |
|
Meteorologisch is de winter al op 1 december begonnen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 05 December 2011, 13:54:12 » |
|
dat ze in De Bilt geen kalender kunnen lezen kan ik ook niets aan doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 07 December 2011, 10:08:30 » |
|
Poeh wat word het donker.. het lijkt wel avond. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 07 December 2011, 10:41:21 » |
|
ik heb vanmorgen getwijfeld, maar ik heb het vee toch maar de keuze gegeven. binnen of buiten. als het te koud of nat naar hun zin is komen ze wel weer terug, maar ze kunnen in ieder geval een paar uurtjes de benen strekken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 07 December 2011, 11:05:54 » |
|
Gelukkig hoef ik de wei niet in vandaag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 07 December 2011, 11:44:37 » |
|
nee want het gras is niet eens twee-kontjes hoog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
big twin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 07 December 2011, 12:16:53 » |
|
beetje winderig
|
|
|
|
|
|
Wat je ook doet, blijf lachen
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 07 December 2011, 12:26:47 » |
|
heey BT, dat is lang geleden! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 07 December 2011, 14:29:32 » |
|
toen ik zojuist tijdens een hagelbui met mijn auto het erf op reed was heel het gezelschap binnen. even later was er in de verte zon te zien en kwamen weer naar buiten. alhoewel het nog droog is zijn ze al weer richting binnen aan het kuieren. er zal wel weer een bui op komst zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 07 December 2011, 14:30:13 » |
|
beetje winderig
Had je teveel uienringen op de hamburger?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 07 December 2011, 14:31:20 » |
|
toen ik zojuist tijdens een hagelbui met mijn auto het erf op reed was heel het gezelschap binnen. even later was er in de verte zon te zien en kwamen weer naar buiten. alhoewel het nog droog is zijn ze al weer richting binnen aan het kuieren. er zal wel weer een bui op komst zijn
Je hebt het over je dames neem ik aan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 07 December 2011, 14:33:19 » |
|
het was inderdaad een vervolg op mijn posting van 10.41u vandaag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 07 December 2011, 16:51:31 » |
|
nee want het gras is niet eens twee-kontjes hoog  brrrr... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 07 December 2011, 18:19:02 » |
|
nou! het kan heel leuk zijn hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 08 December 2011, 10:09:15 » |
|
niet in nat gras. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 08 December 2011, 10:29:11 » |
|
waar is je gevoel voor avontuur gebleven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 08 December 2011, 10:58:09 » |
|
 Misschien meer iets voor de Benidorm-bastards.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 08 December 2011, 16:16:31 » |
|
dan krijg je last van Wendy van Dijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 08 December 2011, 16:28:48 » |
|
 Misschien meer iets voor de Benidorm-bastards. Zit ik elke week een paar keer tussen met "sporten"  Allemaal brandhout, ouwe lullen/taarten, grijs haar en brillen De apparaten zullen er niet snel oververhit raken tenminste. Ik kom er omdat het bij de fysio praktijk hoort maar zodra mijn fysio mindert of afloopt ga ik wel weer naar Oostburg waar een grote sportschool zit. Mijn abbo daar is opgeschort omdat ik bij de fysio niet extra hoef te betalen voor gebruik van de fitness zaal. Of BT moet weer gaan, dan ga ik ook wel mee natuurlijk. Dan maar dubbelop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 09 December 2011, 22:59:28 » |
|
waar is je gevoel voor avontuur gebleven  nou Peg, ga je gang! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 10 December 2011, 02:55:30 » |
|
ik heb het al gedaan, nu Gran nog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 10 December 2011, 13:11:49 » |
|
jeempie, heb je echt in je blote billen in het gras gerold vanmorgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 10 December 2011, 13:12:46 » |
|
Oja, om weer ff on topic te komen: wat een zon toch  Het schijnt zo warm naar binnen dat we de cv uit gezet hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 10 December 2011, 13:36:52 » |
|
heb je geen automatisch thermostaat op je cv?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 10 December 2011, 13:44:55 » |
|
jeempie, heb je echt in je blote billen in het gras gerold vanmorgen  vanmorgen niet maar weleens eerder gedaan  dat is wel makkelijk hoor, dan springt de cv niet aan als het warm in de kamer is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 10 December 2011, 15:10:14 » |
|
ja, maar onze thermostaat reageert altijd zo traag. Als we niet ingrijpen is het binnen no time zo 23 of 24 graden in huis! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 10 December 2011, 16:21:49 » |
|
misschien maar eens vervangen door een moderne versie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 10 December 2011, 17:24:11 » |
|
heb je geen automatisch thermostaat op je cv?
haha ja dacht ik ook gelijk. Die springt hier niet meer bij met het heerlijke zonnetje van vandaag  23 graden pfff dan staan de deuren wel open hier. 18 graden is lekker. Al licht het ook aan je water temperatuur en dus de behaaglijkheids factor(!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 10 December 2011, 19:24:58 » |
|
we hebben juist nog maar een paar jaar een nieuwe. Helemaal volautomatisch, zeggen ze. Al twee keer iemand bijgehad, maar die zeggen dat hij werkt, dat hij móét werken. Ik denk met veel weemoed terug aan ons oude draaischijfje, die je heel gewoon naar boven en beneden kon schuiven. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 10 December 2011, 19:40:53 » |
|
Ik vind het verrekte koud zeg, vooral 's avonds gaat de verwarming een tandje hoger.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 10 December 2011, 20:07:55 » |
|
is het ook alhoewel het zonnetje de boel wel wat opwarmt maar 's avonds koelt het flink af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 10 December 2011, 20:11:25 » |
|
is het ook alhoewel het zonnetje de boel wel wat opwarmt maar 's avonds koelt het flink af
Dan springt het ding toch vanzelf weer bij onder de 18 graden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 10 December 2011, 20:13:58 » |
|
ja daar heb ik geen problemen mee maar buiten is het flink koud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 10 December 2011, 20:30:37 » |
|
vandaag ook buiten bij een voetbalwedstrijd. team van Bart won wel met 5-4, maar de tegenstander hield goed bij (0-1 1-1 2-1 3-1 rust 3-2 4-2 4-3 5-3 5-4 . dus door de spanning krijg je kans niet om het koud te krijgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 10 December 2011, 21:43:11 » |
|
dat was inderdaad hard tegen hard! Wel leuk zo'n wedstrijd. Beter dan 0-26 ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: